Itkettää niin sairaasti. Mun mies ilmoitti aamulla, että hän saattaa lähteä syksyllä lapsensa kanssa (ent. avioliitosta) johonkin ulkomaille johonkin lastentapahtumaan, miehen kaverit ja niiden lapset tulee mukaan.
Tuomitkaa miten haluatte, mutta se satuttaa mua. En vastusta, että hän menee, menköön. Mut tuntuuko teistä koskaan jotenkin spitaaliselta tällaisessa tilanteessa? On kaiken maailman lastentapahtumia, joihin muut saavat osallistua, ja musta tuntuu ulkopuoliselta, koska se ei ole mun juttu, ei ole mun lapsi. Että mä en ole tarpeeksi hyvä, en ole täyttänyt "yhteiskunnallista velvollisuuttani" enkä voi nyt nauttia näistä lastenjutuista omien lasten kanssa.
Mieheni puolesta minä saan tietenkin tulla mukaan tähän lastentapahtumaan, mutta EN HALUA. Pelkään, että näen onnellisia perheitä, raskaana olevia naisia, ja mieheni viihdyttää omaa lastaan siellä, ja minä tunnen itseni TODELLA yksinäiseksi. Tällainen itsekäs narttu olen, mutta kärsin jo tarpeeksi lapsettomuudesta, enkä halua että lapsettomuuttani oikein hierotaan mun silmiin jossain Disneylandissa.
On niin yksinäinen olo tässä, kun kukaan läheinen ei ymmärrä mua. Miehelläni on jo lapsi, hän ei kärsi kanssani, äitini tuli raskaaksi ensimmäiseltä yrittämältä ja koko ajan tuomitsee mua kun en halua syleillä koko maailmaa ja olla hyvä äitipuoli mieheni lapselle, perheeni on todella hedelmällinen. Kaverit olen karkottanut tällä uudella ihanalla luonteellani. Olen ihmisten ympäröimä, mutta TODELLA YKSINÄINEN. Onko muita, joista tuntuu tältä?