ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Papu ihan pihalla... ; D Johan se Mirella sai vastauksenkin lääkäristä... Joo meillä on Ohdakkeenkukan kanssa samat kp:t menossa, sitä en tiiä minkä pituisia kiertoja kummallakaan tulee olemaan jatkossa, mulla yleensä ollut 28-30 mut viimeksi pamahti 33!! Ja se haamu... = 0 (
 
ohdakkeenkukka -töissä
Joo, me ollaan Titin kanssa samiksia :D
Tai no, ainakin vähän aikaa..voitaisi napata se haamu tässä kierrossa molemmat ja pitää siitä kiinni kynsin, hampain ja varpain..
 
Papupihalla...eiku töissä
Sen siitä saa kun turhan hätäisesti lukee kaikki... ja pitäisi käydä ahkerammin lukemassa.. heristelen täällä itselleni soo soo sormea..

Jatkan heristelyä, peukulla Titti ja OKukka !!

Tiettekös, mua ei yhtään huvita tää työnteko.. plääh ja iltaan asti pitäis olla kun aamupäivä meni siellä lekurilla. Kökkö.. no, mun äiti lupas tuoda mulle hampurilaisen, eikös olekkin kertakaikkiaan ihanaa! Snif, mun äitee!! JA hampurilainen ;))))))

Sori oikeesti kaikille että oon niin pihalla, kyllä minä tästä rupean taas skarppaamaan!
 
joox3, kirjautumati
No voe hitzinwitzi, Mirellan tilanne ei oo nyt kiva yhtään....
toivottavasti kroppa kuiteskin rauhottuu ja pääsette toden teolla touhuilemaan vauvantuoksua taloon ;o)

Tääl on nyt niiiiiiin paljon taas juttuu, etten varppii kaikkee muistakaan.
Mutta kiva, kun Papukin pistäytyi ! Jee!

kierroista; mulla oli kans pitkään nyt kierrot 29-30,
vaan tämä viimesin 36.
Sehän mua ihmetyttää vieläkin, kun täti paukkas ilamn rintojen aristeluu meille.
Ei siinä mitään, ihana juttu ( kerrankin ! ), mut ku mulla on ihan aina ollu rinnat niin saamarin kipiänä viikon ennen tätiä, niin aika outoo.
Ja se kuvotus...katoin oikein kalenterista, niin 8 päivää kesti oudot sillontällön-kuvotusfiilarit...phoh.
Ota noista selvää sitte...no ei erkkikään ota.

Jepsis...KIVA vehje! Tolalsta meillä ei vielä ookkaan...
pitäisköhän tilata äitienpäivälahjaks ? ;o)

No emmää Tehis sitä ukkoo sinne ny laittanukkaan,
kun on perskele kadonnu sinne toimistorottien joukkoon duunissaan.

No nyt se olio soittaa just....gottago.
 
joox vielä
Nonniin...jatketaas.
Taas käytiin tytön kans kkaupoilla, ja siellä oli ihan uusia vauvoja sylissä tuhisemassa -
tuntui, että ainakin joka kolmannella ihmisellä.
Voi nakki ! Se on niiiiin väärin.
Ei kyllä helpota meikäläisen kuumeiluja sitte yhtään, perskeles.

No sitten ostin uudet tissiliivit, hei KERRANKIN löyty kokoa ihan marketista, jepujeeeee!
joten nyt sitte vois ajatella niin, et onneks en oo raskaana,
kun en sitte vois kauaa uusia liivejä käyttää......
löytyhän tästäkii positiivinen puoli, heh !

Titti älä tilaa mulle ( vielä ainaskaa ) junalippua,
en varppii mee vähään aikaan olioo metriä likemmäx...
jaa.tai vannomatta paras.

Koitin laittaa suljetulle kuvan siitä mun tatskasta,
mut ei se huoli....
koitan jotakin kikka kutosta, jos vaik saisin sen teillekin näytille joskus...
 
Titti*
Jaa, pitäiskös kotia päin lähteä... Just vessassa kävin ennen kauppareissua ja kyl se mulle ovista vaan pukkaa... Eli viimeksi oli neljä päivää myöhässä ja nyt saman verran ajoissa. Eli viime kierto oli vaan sekaisin, tämä on taas aikataulussa. Saas nähdä mitä illalla tapahtuu... = O
 
Tehotyttö.
Voi ei, Papu pihalla :)
Pitäskö joku tiivistelmä laittaa...

Huomenna varmaan testipäivä. Ihan turhaan, mutta jo valmiiks harmittaa, että jos se plussa tuleekin mulle eikä niille, joille se nyt ois OIKEESTI KUULUNU.
Kyl tää oikeanpuoleinen jomottelu voi silti olla vielä vaan muniksen vihotteluakin, ei musta tiedä!!!

Jaahas, ainaskin kahdessa osotteessa painitaan tänään... Meilläki varppina vongataan taas, koska jos on eilen saanu, ni pitää myös tänään saada. Se on meitin olioin logiikka :-D

Pitää mennä ottamaan kiusaus pois uunista, moooooiiiiii.
 
ohdakkeenkukka -töissä
Tehis: "Meilläki varppina vongataan taas, koska jos on eilen saanu, ni pitää myös tänään saada."
Meidän perheessä tämä olisi naisen logiikkaa :D

Josko minäkin uskaltaisin toiveikkaana pysytellä kun Titillekin jo ovista lykkää. Perässä tullaan varmaankin, sen verran jomottelee alavatsa. En tiedä sitten mitä nämä lämpöilyt ja limailut on tähän asti ollut, pistäsin flunssan piikkiin mut ku se lima on vähän väärässä paikkaa ollut.
Ainiin, sellainen vinkki oviksen bongailuun tarttui tuolta, että kohdunnipukka on normaalisti aika matalalla ja aika pehmyt. Sitten kun se vetäytyy ylös, niin silloin olisi ovulaatio. Pitäisikö pistää olio tutkimaan asiaa...

Joox, tiedän kokemuksesta että vastaavalla lolleron koolla on vaikea bongata hyvännäköisiä liivejä. Kaikki yleensä mummu-mallia. Jostain kumman syystä ihannoidaan isoja rintoja, mutta seksikkäät liivit loppuvat kokoon c...pakko olla siis miesten suunnittelemia. Vähän sama ku pitäisi olla iso booty, mutta mahtua kokoon 36 :D
 
Väsähtänyt Papu
"Jaahas, ainaskin kahdessa osotteessa painitaan tänään... Meilläki varppina vongataan taas, koska jos on eilen saanu, ni pitää myös tänään saada. Se on meitin olioin logiikka :-D

Pitää mennä ottamaan kiusaus pois uunista"

Niin mitähän se Tehis on uuniin työntänyt????? Ehhehee...
 
Tehotyttö.
Jessus, nyt hörötän täällä tuota väsyn Papun juttua :-D Olihan siellä melkoinen kiusaus...

Laitettiin kaikki miehet SHOPPAILUREISSULLE. Esikoiselle pitää uusi sählymaila hommata ja samalla saavat vilkasta oisko farkkuja. Itse tuo kuitenkin päättää millaset housut jalkaansa laittaa, joten sama se kuka siellä kukkaron kanssa on. Tyttöjen kanssa laitettiin tuossa sämpylätaikina nousemaan. Tai pienempi tyttö leipoi sammakkoperspektiivistä lähinnä... Yllätetään miehet sämpylän tuoksulla :)

Niin, eipä se ole helppoa noille lolleroille nättejä peitteitä aina hommata varmaan, heheh... Eipä ole tuota onkelmaa ollu. Mulla on kyllä useita kavereita, joilla on vielä pienemmät ku mulla, joten en sentään ihan sieltä aa-luokasta ole minäkään :) Mutta miksi aina kaikki nettikamut kehuskelee isoilla lolleroillaan... En taida uskoa! Helppo se on sanoa, kun voi täällä netissä puhua mitään vaan, eikä näy ku korvat heiluu tai nenä kasvaa. *näyttäää pitkäääääääää kieltään*

Ohdakkeenkukka on nyt oikein opiskelemassa ovi-sex-pertiksi :)
Noi lämmöt on muuten aikas epäluotettava juttu, huomasin sillon tuota neljättä (ai jai, taas tuli sanottua montako lasta mulla on!) yrittäessä. Mulla ainakin sahaili kyllä melkosesti. Sitten kun voi olla niitä kiinnittymisnotkahduksia ym. Mulla kävi ainakin niin, että tuossa tärppikierrossa ne lämmöt ei noussutkaan kovin ylös sillon oviksen ja "menkkojen" välissä.

Ei muuta ku lykkyä pyttyyn sinne isäntienkaatoihin!
 
joox lisää
Liiviasiaan lisäisin vaan, että yleensä haen liivit ( törkeeeeeen kalliit !! )
helsingistä Funky Ladystä Fredalta,
sieltä niitä "torikasseja" saa. Ja uikkarit ostan kans sieltä, kun saa kuppikoon mukaan.
Olio on joskus mulle tilaillu jenkeistä liivejä,
saa kyllä ihan supersexyjä isoillekii...mutta kallista on.

Hmmmm...tosta sämpylän tuoksusta ja miehen yllättämisestä tuli mieleen
kyllä ihan jotain muuta......hyi mua ;o)

Mua ihmetytti muuten tässä kierrossa noi lämmötkii,
ekaa kertaa huomasin, että lämmöt nousi ja oli koholla ihan koko ajan,
ennenku täti tuli.
Vai enskmä vaan oo havainnu moisia aiemmin....
nii, tai voihan olla, et samaan aikaan yritti joku flunssantynkä tontille.
Joskus yritin kytätä noita lämpöjäkii kun poikia tehtiin,
ni en päässyt jyvälle kyllä mun lämpöhommista yhtään.
Ja; onhan se epäluotettavaa kaikin puolin.

Eipä se kai auta ku ukkoa kaataa niin paljon kuin ehtii ,
se on varmin keino se ;o)
 
Titti*
Mitä täällä oikein leivotaan...??? Pullaa uuniin vaan!! Mulla ainakin nyt sellainen megaovisolo, tuntuu oikein että mun sämpylä on ihan turvoksissa ja humina käy tuolla alapäässä!! = O Ukkokin lähti pojan kanssa koko illaksi korista kattelee, vielä muutama tunti täytyy odottaa, hö... Nää on kyllä nykyään niin harvinaisia fiiliksiä että ne täytyy käyttää täysillä hyväksi. Aika hassua on että mitä vanhemmaksi tulee niin paremmin tuntee oviksen ja ne himot kun taas hedelmällisyys samassa tahdissa laskee. Mitäs järkee siinä... ; )

Elä sie Tehis huoli niistä sun kansallispuvuntaskuista, näyttäähän ne tehtävänsä hoitavan, mitä niillä muuta väliä... ; ) Ei nää isommat hinkit kyllä mukavia ole, vai väittääkö joku muuta!?!?! Nyt just tuntuisi ihan normaalia C:tä kohden olevan taas menossa mut kyllä noita E:täkin ollaan kokeiltu, ei ollenkaan kivaa.

Jahas, jos menis "poffalle" (pojan sanonta) odottelemaan norsupossua...
 
Titti*
Huomenta!!

Täällä kaffekuppi nenän edessä ja aika omenainen olo... ; ) Saas nähdä miten tällä kertaa käy. Alkaa taas tää tooodella pitkä odotus, ei ole kyllä mua varten. Miksei niitä vauvoja voi saada kaupanhyllyltä...
 
Haidi kirjautumati
Olette te ahkeria...taas juttua niin että livettää.
En ole vannaan juuttunu, vaan työ sotkee harrastusta pahasti...inhoon tätä ilta aamu ilta aamu rytmii joka aina lankee mulle kun manulle illallinen.
Mietin jo eilen, että tänään olen "kipeä", mutta jos nyt kuitenkin lähtisin, pari päivää niin sit olis 4 vapaata pääsiäisen kunniaksi.
Kohta pitäs veivata gynen numero ja soittaa vastaukset leikkaustuloksista...apua!!!
Toivottavasti niis ei oo mitään, säästyn uudelta leikkaukselta ja pääsen mättämään hormoneja naamaan ja viettämään aikaa peiton alla:)
Palailen kun saan kotihommat reilaan ja soitettua sinne gynelle.
 
joox3, kirjautumati
ISOT PEUKUTUKSET , Haidi !
Mä pitelen bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
sulle ( tai siis näköjään pukkujen lukumäärästä voit päätellä, että me KAIKKI pidetään ) peukkusia pystyssä ,
että ois tulokset mieluisat !!

Tehikseltä testi+:aa odotellaan ja Tittille saa kai olla kateellinen ?

Meillä käytiin eilen taas keskusteluyritystä vauva-asiasta,
ja olio perskule taas ykskantaan ilmoittaa ettei meille vauvaa tule.
Ei ole kuulema varaa....
Kysyinkin, et paljonkos sun tarvis tienata, että suostuisit vauvantekoon..?!
..."Njaa...no,ei se oikeestaan siitä oo kiinni, paljonks mä tienaan..." sano olio.
Ja alko vonkaamaan......että mua otti pattiin !!!!
Eka sanoo, et ei vauvaa, sit vonkaa heti perää(n)...ota tosta selvää sitte.
Sanoin, ettei tipu, enneku asia on puitu loppuun.
Ja sitte alettiin taas TV:tä katsomaan.
.........AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGH !
 
Haidi kirjautumati
No niin tietysti siellä oli vaan yks hoitaja töissä joka ei ehtinyt puhelimeen...osastosihteeri sanoi, että hän voi kertoa tulokset täältä jos hän osaa, mutta sanoin suoraan, että anna vaan olla, mulla on muutakin kysyttävää, johon en mitään sihteereitä tarvii änkyttämään...mur!!! No joo palvellahan hän yritti, mutta ei taas mulla ymmärrys riitä. Pyysi soittaa iltapäivällä uudestaan, mut en mä töistä voi soittaa kun korvia on ympärillä. Pommitan sinne nyt niin kauan kun oon kotona.
 
ohdakkeenkukka - (ovi-sex-pert ?)
Tehis, mua niin jänskättää sun puolesta :D dbdbdb
Joo, ei niihin lämpöihin taida olla luottamista, nimittäin tänä aamuna näytti 35,7..olio on ihan kummissaan, että mitä se nyt taas kuumetta mittailee :p

Titti mokoma, mulle tuloo kohta kiirus että ehdin enää samaan tahtiin..josko teilläkin olisi nyt kiusaukset uunissa.


 
Titti*
Haidille peukut että tulokset olisi hyviä!!

Joox, toi on vaan olion tekosyy ettei muka olis varaa... Eihän sellainen pieni nyytti nyt mitään vie... Ja tuleehan siitä nyt lapsilisääkin! Ei vaan, meillä ollaan vakavasti mietitty asunnon myymistä ja siirtymistä toistaiseksi asoon tai vuokralle, kunhan sellaisen nyt vain ensin saisi. Jäisi nyt muutamaksi vuodeksi vähän enemmän rahaa käyttöön, nyt kun nuo lapset sitä tarvii. Sit vois jonkun vuoden päästä kun isoimmat olisi jo omillaan niin ruveta ettii tonttia ja alkaa rakentamaan. Täytyy vaan mennä koko ajan kauemmaksi pks-seudulta kun täällä on jo niin pirun kalliita jo tontit. Mut sit joskus...

Elä huoli Ohdakkeenkukka, vielä ehdit mukaan ja eihän teilläkään ihan jalat ristissä ole siellä oltu!! ; ) Peukkuja teillekin sinne kovasti!!
 
Papu75*
Huomenta!! Tai, no, kohta onkin jo ruokatunti, heh...
Jahas täällä on kiusaukset ollut "maistilla" ja sämpylätkin nousseet hyvin ;)))) Pullat uunissa ja omeniakin liikkeellä =)))))))))))))))))))))))

Haidille peukutuksia, että saisit sen lekurin langan päähän ja tulokset olisivat oikeen hyviä, niin päästään pian sitten sinunkin plussaasi jännäilemään!!

Mitenkäs se Tehiksen kius... eikun testi? Ja tulikos runknukuttua hyvin?

Ehheheee!!! Titti, tuo oli kyllä paras; kansallispuvuntaskut!!! Jep, tähän "luokkaan" minäkin kuulun, hyvin pystyy mahallaan nukkumaan, enkä jää hinkeistä ovenkarmeihin ;))) Kai sitä joskus miettii, että olis kiva jos olis enemmän täytettä, mutta ovathan hyvin tehtävänsä hoitaneet ja thats it. Liivejä löytyy hyvin hennesin aletangosta, normihintaisia en ikinä viitsi edes ostaa.

Meillä olisi kaverisynttärit siis tiedossa tällä viikolla. Ja otettiin se merirosvoteema, kiitos vinkeistä!!

Joox; auttaisikohan olioo jos pistäisit kiusaukset jääkaappiin ja rupeaisit ihan panttaamaan herkkuja? Rasittavaa tuommoinen, rahaa ja rahaa... Onhan siinä toki puolitotuutta, mutta ei kokonaan.

Jahas, jos tekisi taas välillä niitä töitäkin... (pääsee sitten ruokatunnillekkin)
 
ohdakkeenkukka -töissä
Nonni, ny mä sit menin sen tekemään..eli tilasin ovis- ja raskaustikkuja. Ei, en mä mitenkään malttamaton ole..muuten vaan pöllö..

Onpas täällä muuten pervoa ruokakeskustelua o_O
 
Papu75*
Ohdakkeenkukka; herkku kuin herkku.. ainakin olion näkökulmasta ;) Ja, ajattelin mennä ihan oikeasti syömään.. ruokaa... ja pyytää vaikka tuon oman olion mukaani, siis syömään!
Hyvä että tilasit niitä tikkuja, on sitten valmiina (meinaan nuo r-testit!) Ja voihan sitä katsoa mitä tikut näyttää oviksesta tällä hetkellä, tuleekos ne heti seuraavana päivänä?
 

Yhteistyössä