ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
joox vielä
Tehis;
Olio~ukko tulossa teille koulutukseen ekassa bussissa,
joka meiltä teillepäin tulee.
Varaudu siihen.

Voi Vitzi ! viistoista vuotta....huh! ONNEA !
Meillä tuli just 6 vuotta täyteen kimpassa, pian on 4-vuotishääpäivä...heti sen jälkeen on tytön 5-vuotispäivät...pysyittekö kärryillä ?
juu,en mäkään...%*=o)

Täti vieraili siis IHAN TÄYSILLÄ ton 2 vuorokautta, ja nyt mennään tippa
päivässä-linjalla näköjään....
joskus mulla on just tällasia, harvemmin.
Mulla oli lauantai-illan ja yön aivan kauheet alavatsakivut,
ja mielessä kävi sellanenkin ajatus, et oisko nyt ollu varhainen km...?
Tiedä hänest sitte.
Nyt ei oo siis mitään oireita.Paitsi V*tutus.

Tehis; ihan vaan tiedoksi;
Mulla on yx entinen duunikaveri,
jonka pojilla on päivälleen 11 kuukautta ikäeroa...kun eihän täysimetyksen
aikana VOI tulla raskaaksi, eihän.... ;o)

Meillä TV toimii ihan hyvin 100% ehkäisykeinona.
Siksi ( MUN pyynnöstä ) se poistettiin makuuhuoneestamme.
Siellä kun voi olla myös paremppa tekemistä kuin telsun tuijaaminen...


 
ohdakkeenkukka -töissä
Tehis, kerran tai kolme ;}
Mä olen vokotellut ukkoa oikein kiusallanikin niin ettei varmaan jää mikään tilaisuus hyödyntämättä :D
Mutta...jos ovis on ollut niin tänään olisi siis lämpöjen romahdus jonka jälkeen sitten pitäisi lämpöjen olla kohollaan tädin tuloon saakka..Kattelin noita lämpöjuttuja täältä:
http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp
 
Titti*
Ohdakkeenkukka, sekin puoltaisi sun normia aikaisempaa ovista jos heti menkkojen jälkeen alkaa p**nettaa... Mä en ole koskaan jaksanut noita lämpöjä mitata, ekan oviksenkin huomasin vasta viime syksynä. Mut säännöllisesti kun parin päivän välein puksuttaa koko kuukauden niin ei kai sillä niin väliä milloin se ovis on.. ; D
 
mirella76
Joox,se täti tuli taas ja pyrstö vuotaa.Lääkäri meinas et ois jonkinlainen km menossa,mut sen näkee sit kohta ku lähden lääkäriin.Mulla oli jo 1 tällänen samanlainen -04 alussa.Menkat tuli ajallaan ja muutaman pv päästä alko menkat taas.Testi näytti plussaa terveyskeskuksessa ja sieltä lähete sairaalaan ultraan ja kokeisiin.Tuli melkoisena yllätyksenä koko km!!!!Mut ilmottelen kunha saan jotain tietoa siitä...nyt lääkäriin(olis ees komea lääkäri ;) hah)

Kiitos onnitteluista,hyvää kannattaa oottaa=))))
 
joox vielä
Jos epäilen, että olis varhainen km,
niin pitääks mun tehdä asialle jotain ?
Käydä näyttäytymässä arvauskeskuxes tai jotain ?
Mitä ne mulle muka tekis ?
Tietääks joku ?
 
ohdakkeenkukka -töissä
Titti, mutta kun miesparka ei ole tottunut tällaiseen tahtiin..huokaisee varmaan helpotuksesta sinä päivänä kun testi näyttää positiivista ;D
Vielä kun kiusaan sitä tämän viikon niin loppukuun voisikin antaa olion levätä.

Mirella, kumma juttu, toivttavasti kaikki kunnossa..hmmmh...tällä palstalla kun on päivystänyt niin on tullut huomattua että on sitä kaikenmaailman murhetta ilman että kukaan sitä varmaan "normaalielämässään" näyttää.
 
ohdakkeenkukka - taas
Joox, soitto neuvolaan. Neuvovat varmaan siellä, että jos vuoto on normaali niin olet rauhassa mutta jos nousee kuume, vuoto epänormaalia, kipua tai tulee muita tulehduksen merkkejä niin heti lekuriin. Näin muistaakseni meni, kun joskus oli tuollainen tapaus itsellä muinoin ammoisina aikoina.
 
Titti*
Ukkelin kanssa käyty lounaalla, kyllä syöminen on sitten mukavaa...

Alavatsa on kyllä tänään aikas kipee, taitaa nää ovikset ruveta tulemaan nykyään aika kivuliaina. Viimeksikin oli pari päivää tosi kipee maha, sitä vaan ihmettelen kun koko maha on kipee eikä vaan vaikka toinen puoli niinkuin voisi kuvitella. Aiemmin en koskaan ole mitään kipuja huomannut eli taitaa pitää paikkaansa kun monet sanovat että km:n jälkeen muuttuu moni asia.

Siitä tuli muuten mieleeni että mullahan oli kanssa vähän erilaiset menkat kuin yleensä, ei tullut mitään kalvoja eikä klönttejä, pelkkää punaista verta. Eikä mitään kipuja!! Silloin kolme-neljä päivää ennen oli kyllä maha tosi kipee. Kyl tää kroppa on outo... ; )
 
Ehkäisyneuvoja
VAROITUS, EI HEIKKOHERMOISILLE ;-)

Katsotaan saako tämän liitettyä...


On meinaan hyväksi havaittu ehkäisyväline. Sen varmuus on 100% tiettyyn pisteeseen asti. Sitten kyllä romahtaa vissiin pahemman kerran... Jostain syystä tämä on paljon miellyttävämpi kuin gummi :)
 
mirella76
Elikkä,testi näytti plussaa..keskenmeno.Kohdussa ei ole mitään joten on jo tulossa ulos.Taas tämä sama ruljanssi.Saakelin saakeli!!!!!Muutaman päivän päästä verikokeisiin ja katotaan tilanne.Juu,et tälläsen pukkas tähän.
 
Titti*
Ei apua!!! MIKÄ toi on?????? Johan tuon asettelemisessa tulee äitiä ikävä... Mä voisin kuvitella että meillä ei tulisi räkätyksestä loppua tollaisen kanssa!! Onneksi ei tarvita ehkäisyä juuri nyt... ; D
 
Titti*
Voi hitsi Mirella!!! Isot pahoittelut!!! Saako udella että onko teillä mitään ehkäisyä nyt ollut käytössä? Eli tuliko tämä siitä huolimatta?? Olikos sulla edes menkat myöhässä? Mitäs tähän nyt osais sanoa... Voi harmin harmi... = (
 
Tehotyttö.
Voi hitsinhitsi Mirella :-(

Ajattelin vähän piristää teitä naikkoset näin ankeana maanantaina :-D
Mulla tarttui tollanen, kun pidin sillon kerran tyttöbileiden yhteydessä vähän vempainkutsuja :) Just muuten näytin lauantaina kuvia siskolleni niistä pippaloista. Oli siis pari vuotta sitten, mutta ei ole sieltä salaisesta arkistosta eksyneet hänen silmiin ennen. Voi järkky! Ystävät vähän innostuivat niiden vempeleiden kanssa pöljäilemään. Ihania kuvia :)
Isäntä vaan siis vitsailee, että jos edes tolla yrittäs välillä ehkästä. Se kun tosiaan toimii ihan moitteettomasti tiettyyn pisteeseen asti ;-)
Ihan hauska vempain, ei siinä mittään... :-D
 
ohdakkeenkukka -töissä
Mirella :(
Eipä moista osattu aavistella. Olen pahoillani.

Tuollainen "ehkäisy" toimisi meilläkin. Ei tulis pesää, ei ikuna :}

Mulla juilii alavatsaa niinkuin olisi täti tulossa. Mitähän meinaa..huolissani olen siitä kun mulla on luomuna yhtä oudot kierrot kun Jooxillakin..mutta aattelin että näin heti ehkäisyn päätteeksi pysyisi normaalina vähän aikaa...minen ala jos nyt jo alkaa meneen miten sattuu :(
 
Tehotyttö.
Sellasta juilintaa mullakin on ollu nyt koko tän vuoden :-/
Välillä olen satavarma, että menkat alkaa justiinsa.
Eilen oli kyllä illalla sellanen pallero (turvotusta), että linea negran kanssa kyllä näytti kuin olisi pitkälläkin jo vauvavatsa. Piti ihan isännälle esitellä... Oiskos sitten viimein tätönen tulossa? Pitäskö suklaalla houkutella.

Samaa mietin noista Mirellan ehkäisyhommista, mutta en muka kehdannu ruveta kyselemään.. Oli niin tai näin, niin tosi ikävä juttu!
 
Tehotyttö vielä
Olin jo tuolla bussipysäkillä seisoskelemassa, mutta ei siellä Jooxin oliota näkyny.. Laitoitko sen kuitenkin siihen Itä-Suomeen menevään autoon?
Huhuuuuu, me ollaan vieläkin täällä varsinaisessa Suomessa :)
 
mirella76
Eipä meillä mitään ehkäisyä oo,pillereitä en syö kun ei muistanu ikinä ottaa ees rautatablettia saatika sit ees tollasta pilleriä.Ja menkat tuli 4 pv aikaisemmin ku muute,aattelin vaan et ku kierto on välillä mitä on niin en siitä ota ressiä.
Tietty ny joku aloittaa ton ehkäisyvalistuksen,mut eiköhän se oo liian myöhäistä näin 3 lapsen mamille sellasta selitellä( ai niin,ei saa kertoa muksujen lukumäärää ku joku fani vetää herneet) =p

Mikä kelen vehje toi on =))))))Heh,menis halut justiinsa...siin sitä ois ehkäsyy kerrakseen hihhii!



 
Papu75*
Kääk... mä olen taas ihan hukassa kaikkien kirjoitusten kanssa (siis ihanaa että täällä ollaan näin vilkkaita!)..
Mitähän kaikkea mun pitikään kirjoitella, sori en muista puolikaan!

Jooxille lohtuhalit saakelin ämmän saapumisesta!!!! Ei sen sinne pitänyt tulla, täällähän se vieläkin kuppailee! Perskele!

Mirellalle onnitteluita tulevista häistä ja lisääntymisestä ;)

Heh, olipas aikas kojeen kuva tuolla... voisin tuollaisen hankkiakkin, sanoisin oliolle, että jos ehkäistään, niin sitten tällä ;) Jos vaikka tuottais tulosta...(Onko asennusohjeet mukana?)

Nyt en huomannut (menikö ohi?) onkos se Tehis jo testannut?

Joo, kyllä meilläkin pojat tuppaavat kuseksimaan minne sattuu. "Muutama" "keskustelu" asiasta ollaan käyty. Ja juuri muutama päivä sitten pistin nuoremman pojan pesemään vessan (sillä se vessa käyttäytyminen pysyy jonkin aikaa mielessä).. Ei oikeesti voi olla niin vaikeaa..

Ohdakkeenkukalla oviksen metsästystä, no, sehän hoituu kunnon "kivääri" otteella.. hih. Ei muuta kuin "metsälle". Ja tietenkin paljon plussaonnea!!!!

Huoh. Joo, meillä on aikasmoista härdelliä täällä päin. Ite juoksen lääkärissä ja taas sain vahvempia särkylääkkeitä (tosi järkevää), yritän kirjoittaa tarkempaa stooria suljetulle. Ja sitten, se meidän hoitotäti kuoli. Voi vi **u, taas meinaa poru tulla. (töissä olen)
Muksut otti sen yllättävän hyvin, olinhan sitä jo "pedannutkin". Hautajaiset on siis tulossa. Toinen hoitotäti jatkaa töitään, kun jaksaa. Että näillä hoitoresurseilla jatketaan nyt sitten joitakin aikoja ja hyvin tämä näin sujuu, kiirusta tietty välillä, mutta koskapa ei olisi.

Hmmm... jotain mun piti vielä... Haidi, jokos sulla on parempi olo, paikat paranemaan päin?

Jaa, täällä on ilmeisesti tehtävä töitäkin? Merkillistä, poistun taas siis...
 
mirella76 (taas)
Ja tän lääkeaineallergian takia en saa monia lääkkeitä käyttää ollenkaan...jopa burana täysin kielletty.Oon sellanen kävelevä mysteeri lääkäreille.Maitoallergiakin todettu mut silti pystyn maitotuotteita käyttämään...
 
Titti*
Joo turha mitään ehkäisyvalistusta on jakaa, mut teitin oliota sit ihmettelen että jos on ollut niin kovin nelosta vastaan (aiemmin) niin luulisi että hän olisi huolellisempi... Mä olen kyllä sitä mieltä että nää äijät jotka esim täällä on/olleet lisälapsia vastaan niin syvällä sisimmässään kyllä niitä haluavat mutta eivät vaan voi sitä sanoa ääneen. Siis herran haltuun vaan... Tiättekste... Mut pahoittelut Mirella vielä ja etiäpäin...

Tehis vois nyt jo tehdä tämän viikon testin että päästäisi vaikka vähän hihkumaan täällä.. ; D
 
Haidi kirjautumati
No täällähän on taas vaikka mitä, oikein kuvienkin kanssa:)

Mirellalle pahoittelut...

Joox ja kaikki muutkin kolmen km kokemuksella lääkärissä kannattaa käydä ihan sen takia, että jos toistuvasti tulee km, niin 3 jälkeen saa tai pitäisi halutessaan saada tutkimukset missä syytä yritetään selvittää. Jos ei oo lääkärin diaknoosia keskenmenosta, ei myöskään ole keskenmenoa...juu näin se menee tuolla sairaalapolitiikassa. Itse en meinannut päästä noihin tutkimuksiin, ennen kun aloin perkeleitä mättämään vastaanotolla.
Joku tauti vissiin yrittää iskeä, palentaa ja väsyttää ihan mahottomasti, vaikka olen nukkunut ihan hyvin, vai liekkö tätin tulo-oireita. Tänään tai huomenna sen pitäisi saapua, ellei leikkaus viivytä tuloa.
Taidan hetkeksi mennä pitämään sohvaa selässäni ja palata myöhemmin linjoille.
 
Tehotyttö.
Huomenna taitaa tulla testit postissa. Ja kattokaas, kun vastoin omia ohjeitani tilasinkin netistä, vaikka piti vain Apteekin testiä käyttää :)
Sillä kun on ollu paha tapa näyttää aina positiivista, niin ajattelin nyt ottaa muuta merkkiä ;-) Ehkäpä siis huomenna taas huokaistaan hetkeksi...

Ei toi laite oo niin kauhee miltä näyttää ;-)
 
Papu75*
Siis hitsivitsi mikä paukapää.. enkö sitten lukenut tätä kunnolla (siis viimeistä sivua vai mitä täh?!?!)

Olin missannut täysin tuon Mirellan tilanteen.. voi kökkö! Tosi kurja homma, toivottavasti lääkärissä käynti tuo selvyyttä ja on komia lääkäri !

Ja onkos Tittillä ja Ohdakkeenkukalla ovisajat samoihin aikoihin.. ?

Jahas, taas mennään.
 

Yhteistyössä