ISOmpaa pesuetta haaveilevat 20

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, 02/08
Kukkis79, lapset 4 v ja 1,5 v

Plussanneet :

Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 06/08
Titti 37 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03


Uutta ketjua, kelpaako näin?!?!?

Nyt kotiin...
 
safiiri,
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
Kukkis79, lapset 4 v ja 1,5 v

Plussanneet :

Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 06/08
Titti 37 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03

 
Titti*
Uijui, sorry Safiiri, niinpäs näyttikin km:ltä... Hyvä että korjasit. Kiirellä tein, ylitöiksi ihan meni... ; )

Riskillä minäkin itseni plussanneisiin siirsin, taisiis oonhan mä plussannut mutta en tiedä kuinka kauan... Hitsi nyt tuntuu että siihen ultraan on tooosi kauan aikaa... Tänä aamuna olin ihan varma ettei masussa oo mitään kun oireita ei tuntunut mutta onneksi paha olo valtasi päivällä, miten siitäkin voi olla niin onnellinen... ; ) Tää on ihan tosi tyhmää, viimeksi ei ollut hyvä kun oli niin paljon oireita ja nyt ei oo hyvä kun niitä ei ole niin paljon. Miksei näitä edelleenkään voi saada kaupan hyllyltä...

Hunnilauma (miehen muksut) taas tänään rymistää meille, eilen kyllä sydäntä käänsi kun miehen toinen poika 14 v tuli illalla meille että onko teillä mitään ruokaa... Rupesi juttelemaan että äidin luona aina laihtuu pari kiloa ja sit meillä taas vähän lihoo. Miten ihmeessä joku äiti voi olla niin julma ja piittaamaton ettei viitsi lapsilleen ostaa ruokaa?!?!??!? Vitsi että tekis mieli ilmoittaa johonkin sossuun tai jotain!! Mun ukko vaan uhkailee että hän kyllä sanoo ja tekee jotain mutta ei se ikinä uskalla, mä en ymmärrä miten kaikki pelkää sitä eukkoa niin paljon ettei kukaan uskalla mitään sille sanoa. Todella kurjaa...

Jaa, oliskohan toi soppa jo jäähtynyt, jos menis ruokailemaan...
 
safiiri,
Täytyy nyt oikein ottaa itteä niskasta kii ja raapustella tänne haaveilijoihinki säännöllisesti. Ku kerta sitä haaveilijoita nyt ollaan :)

Kuulostaa ikävältä ihmiseltä tuo Titin siipan exä. Entä jos sää vaikka nimettömänä tekisit sosiaalitoimistoon vihjauksen? Tuosta tuli mieleen miehen entinen työpaikka. Hän siis toimi yhessä marketissa myymälävartijana ja huomas että siinä kaupassa käy säännöllisesti nuoripari pienen vauvan kanssa. Ja tämä nuoripari oli joka kerta aineissa :( Siippa otti sitte ja ilmotti asiasta lastensuojeluun. Aikovat alkaa tutkia tapausta.

Tässä haaveilussa muuten en aio tikutella mitään oviksia (heh heh, taian jo nauraa ittelle - kuiteski heti ku täti tulee ekan kerran käymään, tämä tekee nettitilauksen...) vaan mennään kunnolla tjottailemalla...
 
Titti*
Emmää oikein tiiä siitä ilmoittamisesta, ei kai tuota niin kovin moni tiedä ettei lapsiparat saa tarpeeksi ruokaa, kaikki varmaan tietäis mistä ilmoitus tulisi... Joo se ex-eukko on aika ikävä ihminen, se tienaa 5000 kuussa eikä viitsi lapsilleen ruokaa tai vaatteita ostaa, aina vinkumassa mun ukolta rahaa lapsilleen muka... Vitsi että korpee tollanen piittaamattomuus!!! Kaikille sitä lapsia suodaankin!!!

Miten Safiiri sulla aiemmin on synnytysten jälkeen menkat alkanut?? Että tiietään ruveta jännäilemään... ; )
 
joox täällä
Pikaisesti, kun ipanat syö...
tivolissa käyty, kotiin parkuen( kakarat ! ) tultu kaupan kautta,
ihania uusia vauvoja näkyi kaupassa taas mooooonta monta,
olio yllytti, et mee nuuskimaan noita nyt, ni sun ei omaa tarvii haikailla....
( täs kohtaa äiti melkeen parku ...)
voi olla, että oisivat vieneet mun johonki Hesperiaan tai Niuvanniemeen pikapikaa Xo)
oisinpa ainaski suljetulle päässyt sitte "ongelmitta"....ehe.

Okukka: Juu, meidän pippurineiti on kyl aika super-dramaattinen tapaus,
ja tää päivä sen kanssa on ollu paitsi yhtä helvettiä,
niin myös ajoittain helvetin hauskaakin....

Aivan ihanat pikku sukkaset ja haalarit ostettiin tuplaneideille tänään,
meidän neiti tärkeänä valkkasi vauvoille vaatetta ;o)

Tulehdus, tai ainakin paine kohdussa helpottaa, mutta lämpö nousee...
tuntui jo eilen, et kuumetta pukkaa, ja väsyny olen kokoajan.
Johtuu varppii noista tropeista.
Onnex niitä on kait 5 päivää enää jälellä....sit katotaan ,kuis eukon käy.

Ihana tuo Safiiri kun "nyt jo" haaveilee uutta vauvaa....
mulla iski aikanaan ihan karsee vauvakuume silloin,
kun pojat oli 2 päivän ikäiset....arvaatteko, pitiks mua kukaan hulluna ??!
Jeps.
Immeisillä kun tuppaa oleen toi arvomaailma niin, et kun saat 2 lasta kerralla,
niin nehän on sit kaikki tehty.
Kun ilmoitin, että lisää haluisin, ni tosiaan monet nauro päin naamaa, kuinka hullu voi ihminen olla.......

Kyllä tuo Titti olion exä on siis ihan perseestä...! (anteex )
Minä tekisin heti ilmoituksen moisesta,
( joo mä tiedän, et se ei oo niin ykisnkertasta kuiteskaan )
tai ainaskin yrittäisin saada taottua järkeä tollasen kalloon jollain....moukarilla ?

Äh...ipanat tuli jäpättämään ja pleikkaa pitäis saada pelata.....höh.
Lisää myöhemmin ;o)

 
Titti*
Veitpä Joox jalat suustani... X ) Onhan noi muksut jo aika isoja mut silti tuntuu pahalta kun aina kun ne on täällä niin kyhnätään kaikki tossa sohvalla kun ne tarvii vieläkin jotain aikuista lähelleen. Kun äiti ei ole koskaan kotona ja jos on niin seurustelee puhelimen kanssa. Tytär aina ihmettelee kun on puhtaita vaatteita täällä ja että kuin mä jaksan siivota niin paljon! Ja meillä ei ole edes kovin siistiä!!! Johan se tytär täällä kolme kuukautta asui mutta kun mies silti joutui maksamaan siitä elareita niin se sit loppui. On tää niin tätä...

Jaaha, pitäiskö ruveta maksaa laskuja...
 
safiiri,
Pah, Venäjä teki toisen maalin. Eipä niin väliä vaikken peliä tuijotakkaan. On tuossa taustalla töllö päällä niin tietää missä mennään.

Eipä muuta ku hyvät yöt itte kullekki.
 
Haidi kirjautumati
Heittää huomenet ja lähtee myymään sitä torttuu ja piirakkaa, mitä kukakin haluaa ostaa:))))))))))))))
En tiedä ehdinkö päivittelemään juttuja tässä...viikonlopuksi ohjelmaa ihan riittävästi. Iltapäivällä lähdetään heittämään pikareissu isännän siskon luo Mikkeliin ja yöksi kotiin...täti lähti täytyy alkaa harjoitukset:)
Jos sitä ovistakin joutaisi tikuttelemaan jossain välissä...mutta nyt mentävä...pullat kiljuu tuolla kynnyksellä kassissa, että koska päästään myyntiin:)))))))

 
Aurora Vee
Huomenta tähänkin ketjuun!
Takuulla en nyt muista kommentoida kaikkien kirjoituksia, mutta kokeillaan...

Titti, oletkin joutunut tosi ikävään tilanteeseen sen akan kanssa. Olet niin tulilinjalla, että sinuna pitäisin matalaa profiilia. Jos exä suuttuu teille, voi olla että lapsilla olot vain huononevat. Teille voivat tulla saamaan ruokaa, puhtaita vaatteita ja yhteistä aikaa. Ikävää se on silti, kun jopa nimettömän ilmoituksen tekemistä joutuu pelkäämään. Sossullakin taitaa nykyään olla resursseja puuttua vain "vakavimpiin" tapauksiin, en tiedä onko exäsi laiminlyönti tarpeeksi pahaa - vaikka se tietysti meidän mielestämme on!

Me sekaannuimme edellisessä kodissa naapureiden menoon: noin 1½vee pojan kummatkin vanhemmat ryyppäsivät eikä poikaa viety edes hoitoon siksi aikaa. Teimme sossuun ilmoituksen ja kävimme myös juttelemassa suoraan. Seurauksena isukki uhkasi tulla tappamaan mieheni. Mukavaa sakkia. Muuttivat lopulta pois kun eivät kestäneet naapureiden "kyttäämistä" (usea muukin perhe samalla pihalla oli huolissaan heidän menostaan). Vieläkin joskus mietin, missä ovat nykyään ja miten menee. :-(

Joox, kai sulla lääkkeet toimii kun lämpö nousee? Kauanko oot nyt syönyt niitä? Kannattaisikohan varmistaa, kuuluuko lämpöily asiaan?

Safiirille vielä onnittelut ja peukutukset Projekti Viitosen alkuunpanolle(!)! Rohkeita olette, mutta kokemustenne jälkeen toisaalta ymmärrän hyvin.

Kukkis, milloin teidän nuorimmainen on syntynyt? Meillä on lokapoika -06, tän kuun lopussa tulee se 1½ vee mittariin. Järkyttävän vilkas poika, jonka temperamentti ja energisyys on ollut tehokas keino vauvakuumeen ehkäisyyn - vähän niin kuin flunssarokote. Syytämme hampaita (8 hammasta tulossa/tullut tämän kevään aikana), syytämme korvatulehdusta, syytämme eroahdistusta, mutta meno vaan yltyy. Milloinkohan hyväksymme tosiasian että meille on osunut termiitti?

Eilinen vanha-Famun visiitti meni silti hyvin termiitteineen kaikkineen, mutta kuten arvasin niin automatka oli uuvuttava. Kaksi tuntia vilkkailla väylillä kahden höseltäjän ja yhden mummon kanssa vei mehut niin täysin, että menin nukkumaan kauhealla niska- ja päänsäryllä, ihan nuppi sekaisin (oikeesti lähes hourailin!).

Vauvahaaveet ovat kaikesta huolimatta korkealla, mutta en ole viitsinyt puhua miehelle koko asiasta vähään aikaan. Pelkään vaan, milloin tämä ilmapallo poksahtaa... :-( Varmaan viikonloppuna menee hermot lasten riehumisesta, isältäni tulee jotain kauniita runoja tai jotain. Tunnen jonkin hiipivän takanani odottamassa hyökkäystä. Pistetäänkö veto pystyyn, kauan kestää? ;-)

Loppuspurtti ennen viikonloppua!
 
kukkis79
Huomenta. Te ootte kyllä tosi ahkeria kirjoittelijoita ja juttua pukkaa niin paljon että mahdoton muistaa mitä kukin kirjoittanu...:)
Meillä esikoinen on syntynyt -04 eli 4 vuotta tulee nyt kesäkuussa. Toinen tuli sit -06 elokuussa. Meillä on vähän sama juttu eli esikoinen on täysin mahdoton. Ei välttämättä niinkään vilkas vaan niin tempperamenttinen ja tulinen tapaus että kun suuttuu niin sit todella huudetaan. Tänäkin aamuna taas veti sellasen shown päiväkodin pihalla (kun hanskat oli väärin kädessä???), että kyllä sai taas hävetä. Onneks toinen lapsi on sit puolestaan kun ihmisen mieli ja ei muuta tee kun hymyile. Sen voimilla tässä uskaltaakin kolmatta yrittää. Ei voi käydä niin huono tuuri, että meidän perheeseen tulis kaksi kuumakallea...eihän...
Pidän tänään rokulipäivän ja käyn vähän kaupungilla shoppailemassa ja teen sit vasta myöhemmin rästiin jääneet kouluhommat.
Mulla saattaa muuten käydän ihan niin kuin safiirillekin, että tää vauvahaaveilu ei lopu koskaan. Aloin haaveileen kolmannesta jo kun lähdin synnäriltä. Kaikki yleensä haukkuu ja valittaa kuinka kauheeta aikaa ne päivät sairaalassa on synnytyksen jälkeen, mutta mä nautin niistä päivistä. Saa vaan olla ja imettää ja ihastella uutta vauvelia. Hoitajat on yleensä aivan ihania.
Jees, mä lähden nyt aamiaiselle.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Tulin ajoissa töihin niin pääsen ajoissa lähtemäänkin, illalla on pippalot ja pitäisi jotakin rättiä ostaa kun siellä on dress code - Las Vegas :D
Mä mietin jo eilen pääni puhki että selevä, se on siis oltava joko strippari tai Elvis..
Tuleeko kellään mieleen kivoja ideoita? Lateksipöksyt ja cowboy-hattu on saanut kannatusta ;}

Titin olion exä kuulostaa tosiaan aika tampiolta..ikävää :/
Tuosta tuli mieleen että lastensuojelu ei ota kovin vakavissaan nimettömiä ilmoituksia. Nimittäin henkilöllä, josta ilmoitus on tehty, on oikeus saada tietää kuka ilmoituksen teki. Isä oli aikoinaan lastensuojelulautakunnassa pj, joten tieto on sieltä peräisin.
Tietty asia on eri kun kyseessä on työtänsä hoitava vartija, tuolloin henkilöllisyys todennäköisesti pidetään salassa mutta kerrotaan kyllä että vartija ilmoituksen teki.

Joox, mikä on olo? Huolestuin kun luin suljetulta että kuume nousee. Lääkäriin mars, lääkkeet ei vissiin nyt auta.

Safiiri on kattunu jotaki urheilua....hmm..lätkää tai futista jos maaleja on tehty :D mulla on nää urheilulajit hyyyyyyvin hallussa.
Ehkä se täti tuleekin vasta sitten puolentoista vuoden päästä ;}

Toivottavasti Haidin piirakat houkuttelee..

Aurora, lyödään vaan vetoa. Se kestää juuri niin kauan kun teillä on pieni nyytti siellä tuhisemassa ja mietit että mitäs jos puhuis oliolle vielä neljännestä?






 
Titti*
Hyvää huomenta!! Jäipä aamukaffe töissä juomatta kun on sen verran huono olo... Hiphei... : /

Joo, en mä oikeastaan ole puuttunutkaan olion exän tekemisiin kuin silloin kun ne ravaa jatkuvasti meillä syömässä ja meiltä loppuu rahat, ne meinaa syö TODELLA paljon!!! Ja silloinkin huudan oliolle että tee jotain!!! Lähteehän toi vanhin kohta inttiin ja tyttö vuodeksi vaihtoon niin elämä helpottaa joka paikassa. Surettaa vain vähän lasten puolesta. Kyllähän mies olisi aikoinaan halunnut lapset itselleen juuri tästä syystä mutta eukko on niin rahanahne ettei antanut, piti saada elarit ja lapsilisät kun tienaa niin huonosti... Heh.

Joo, taas vaihteeksi töitä pakerrettava...
 
Aurora Vee
Kukkis, voimia sinne esikoisen kanssa kamppailuun! Kyllä meilläkin tuo uhmaikäinen 3 vee on aika tapaus... :-/ Tässä porukassa taitaa muuten olla useampikin jolla vauvakuume on kroonistunut. Itse yritän vain opetella elämään sen kanssa.

Okukka, ihana veto sinulta! Oikein herkistyin! :'-)
 
joox3, kirjautumati
Jaa-a...Auron hommelista lyön kans vetoa
että se kestää tuo homma niin kauan justiin ja tasan,
kunnes on se nyytti kainalossa...

Tuli mieleeni, etten ole omasta isästäni viime lokakuun jälkeen kuullut,
pitäis vissiin soittaa.
Mulla huono omatunto soimaa aina & ikuisesti tästäkin asiasta,
vaikka taustat liki samat kuin Auroralla isänsä kans....alkoholismia,pahoinpitelyä, jopa heitteillejättöä kun oltiin pieniä ( niin siis tätä teki
ihan äidin kanssa yhdessä ja eriksene, miten milloinkin ) mutta ei
( ainakaan huomattavia ) mielenterv.häiriöitä...

ja siihen päälle vielä isäni vaimo, joka on niin uskomattoman tampio,
että voisin sillekin takoa moukarilla järkee pääkoppaan.....
Noo, kai mun on soitettava, saan taas puoleksi vuodeksi mielenrauhan .
Isä on kuitenkin extra hyvä tyyppi selvänä ja hyvällä tuulella ollessaan ;o)

Titti; onhan se niinkin,
että jos nuo lapset tykkäävät nemepi teidän luona olla ja ovat isoja jo,
ei varmana kauan kestä kun sanovat suoraan sen mutsilleen...
ehkä niin onkin parasta, että kuulee "asiantuntijoilta" itseltään lopunviimein,
missä on parempi olla...ehkä se alkaa sitten ajattelemaan omaakin käytöstään ja tekojaan ihan erilailla...ehkä ? !?

Juu, mulla kuume nousee, mutta kuuluu kuulemma asiaan jotenkin.
Jos se vielä enempi tästä, niin pitänee soittaa sille lääkärille uudestaan...
noita kuumeiluja sun muita pienempiä vaivoja kun usein ei edes noteeraa tässä arkihärdellissä - kaikki hommat on hoidettava,anyway.
Mutta eilen nousi jo niin kovasti, että vaan makasin illan soffalla ja otin troppia
niin hiukka helpotti.
Nyt on selkäkin niin pr*kln kipiä makoilusta, että....

Tytön kans suunnitteilla puutarhahommat tänään.

Kukkikselle mukavaa shoppailupäivää ja Okukalle LasVegas-meininkiä....
ehkä toi latex- tai lurexhousu ja piukee paita tai valkoinen
paitis solmittuna edestä + stetsoni on paras tohon tunnelmaan.
Toisaalta toi stripparipukeutuminen tois ehkä kotioloihinkin hiukka tunnelmaa....winkwink ;op

Ja Haidille hauskaa tortunmyynti päivää ;o))) !
mua oikein jännittää jo Safiiri, millon saadaan + uutisia...
( se ois kyl jo meidän muiden vuoro, meet vaan jonon päähän kiltisti nyt...)

Ja mää EN JAXA odottaa enää, että pääsen niitä kaksostytsyjä nuuskimaan,
iiiiik ja byäääh.........
( Papu; ilmotan siitä sit heti - ja suklaatorttu on aprasta kaffen kans,
ota sitä kyytiin,minä tuon kaffet )
mut meillä on ehkä tos vappuviikolla tilaisuus sitten mennä,
riippuu siitä, mitä ohjelmaa tuo olio on kexiny hääpäivälle....
ainaski se on ottanut viikon loman siihen kohtaa ( autoremontti ?? )
jännityxellä odotan...

Kivaa päivää jokaiselle *=o} !!


 
Aurora VIIMEISEN kerran
Silloin kun me käytiin Vegasissa muutama vuosi sitten, taisi jenkkien dress code olla valkoiset lenkkarit, jätti-teepaita ja puolen litran drinkkimuki. Olimme ylipukeutuneita sandaaleissa ja siisteissä lomashortseissa! Oli mielenkiintoinen kokemus, tuo kaupunki. Yksi yö riitti...
 
joo Xo)
Tuli tosta Kukkiksen viestistä mieleen päivän Galluppi,
eli montako päivää laitoksella vauvan syntymän jälkeen vietitte ?
Ja jos pidempään, niin miksi ?

...pitemmittä puheitta *=o} ( kerrankin !); joox
 
Tehotyttö.
Hätäset huiskutukset!
Ei pysy perässä millään :-(

Mutta galluppiin nopsasti.
Ekasta kolme yötä ja muista kaksi. Kahdesta vimpasta ovat kyllä yrittäneet jo yhden yön jälkeen kotiuttaa, mutta olen myös nauttinut tuosta ajasta ja levosta. Ja matkaa sairaalaan n.30km, joten ihan turha sieltä kiiruhtaa heti pois, jos vauvalle jotain kuitenkin tulee...

Eipä muuta siis tällä erää.

Tehis
 
ohdis
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora VIIMEISEN kerran:
Silloin kun me käytiin Vegasissa muutama vuosi sitten, taisi jenkkien dress code olla valkoiset lenkkarit, jätti-teepaita ja puolen litran drinkkimuki. Olimme ylipukeutuneita sandaaleissa ja siisteissä lomashortseissa! Oli mielenkiintoinen kokemus, tuo kaupunki. Yksi yö riitti...

Ei hitto, että tipahdin :'D


Mä olin laitoksella ekalla kertaa vajaa 3 päivää (ensisynnyttäjä), tokalla kertaa 4 päivää (hätäsektio ja lapsi keskosteholla, pidempään oisi pitäneet mutta mua ahdisti niin että piti päästä kotiin joten vierailin sitten sairaalassa koko ajan), kolmannella kerralla olin vajaa 2 päivää (johan siinä vaiheessa oltiin aika pro).

töihin --------->
 

Yhteistyössä