No hui, täällähän on ollut varsinainen säpinä =)
Terveisiä täältä kotikoneelta kaikille tasaisesti!
En kyllä millään osaa (muista) kommentoida kaikkea..
Tittille lohtuhalit! Onneksi kuitenkin näytät olevan sujut asian kanssa?
Joox; elähän tee meitä hulluksi!! Minä olin jopa rinteessä viikonloppuna noiden kipsipeukkujen kanssa

Plussapeukutuksista en luovu nyt!!!!
Mesestä, meillä se on kotikoneella , töissä en sitä edes avaa, saattaisi "hieman" työpäivät venähtää. Kotona satunnaisesti tosiaan olen koneella, yleensä jo lasten nukkumaanmenon jälkeen (jostain kumman syystä..)
Ihgun kuvan Tehis oli Lahjasta laittanut, kiitos!
Oli puhetta tv-synnytyksistä, jep, kyllä mullakin aina tulee tippa linssiin ja kurkkua kuristaa.
Voi lahopää... mitäs kaikkea siellä nyt olikaan... ei kyllä millään muista, sori!
Huoh, meillä nyt nämä hoitotilanteet on avoinna ainakin seuraavat neljä-viisi viikkoa nuorimmaisen kanssa. Ja minähän tuon reippaana tyttönä kotiinkin töitä... ei vaan toimi mulla, menee ikuisuus jonkun pikku homman tekemiseen täällä.
Oltiin viikonloppuna tosiaan rinteessä ja nuorimmainen sitten lasketteli ensimmäistä kertaa ihan itse, "vauvamäessä" tosin, mutta kuitenkin! Yleensä hän laskettelee siinä perhemäessä iskäsen kanssa, mahoton vauhtihirmu tuo meidän neiti! Minä oon (yllätys) se hitain ja varovaisin
Ainiin, Haidi, minä sain samanlaisen naistenpäivätoivotuksen kuin sinäkin, mutta hieman erimuotoisena:
Me pohojanmaan flikat, moomma sellaasia notta meirän kans on niin heleppua olla, saa olla justihin niinku me sanoomma! Emme mekään kumminkaan täyrellisiä oo, meiltä puuttuu heikkouret.
Jahas, mukavaa alkuviikkoa kaikille!!