ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh!
Mä löysin meidän koneelta mesen, koitanpa keskittyä siihen vaik illalla...
pojat tuli jo koulusta, nyt ei oo aikaa.

Mutta mites helevatassa mä sinne suljetulle pääsisin ??
tai kaipa ne kohta mut sinne kärrää ihan kyselemättä,
oon jo niin kypsä tapaus... %:-#

joox;jos mä sinne osasin niin sitten osaa apinatkin...oikeesti olen niin tyhmä mitä tähän tietotekniikkaan tulee...mut mä pääsin sinne niin kuin täällä neuvottiin=)

Titti,kiitos=)

Eiks Tehis millään pysty auttamaan Jooxia??? Mä en tod ymmärrä siitä mitään.. Tai sit sun vaan pitää hommata se uus läppäri että pääset meitin kaa osastolle... ; )

Nii-i.
Vitzi kun mä meen tosta linkistä, ja se pyytää s-postiosoitetta ja salasanaa,
sit laitan ne - ja sit se alkaa kirjautumaan vaan johonki.........
sitä voi siis kestää iäisyyden, eikä me mihkään.
Eikös siin pitäis jotai textii tulla, et "olet nyt kirjautunut"....tai"olet jonossa kirjautuaksesi"...tai" kirjautuminen epäonnistui"...siis tai jotai.
mutku eip. eip mid. siihen se jää jumiin. prkl.

Joo mulla teki tällä duunikoneella samaa... Kotikoneella se käski ensin asentaa Live.. öö.. jonkun Livejutun ja sit tuli kaikkee sellaista mitä mä en enää muista... mut eihän sulla vielä voi olla salasanaa kun et ole vielä rekisteröitynyt... Äh, mä en kyl joo tajuu mitään tästä enkä osaa nyt auttaa...

Jaa, täällä olla teknistä tukea vailla? :-)
Voi voi, arvatkaas osaanko auttaa. Kun tuon pitäis mennä just niin automaattisesti, ettei siihen tule mitään, missä pitäis auttaa.
Safiiri tuolla suljetulla huhuilikin, että jos laitan sulle Joox3 kutsun sähköpostiosoitteeseen. Äsken ei ainakaan jostain syystä se toiminto pelannu. Herjas, että yritä myöhemmin uudelleen. Yritän uudelleen huomenissa. En ole tänään enää koneella.

Kävin tuolla häät-sivuilla ihan uteliaisuudesta ja bongasin ohdakkeenkukan ihanan morsiuspuvun!!!SIIS VAU!!

Meillä nuo häät on nyt otettu puheeksi ja mies jo suunnitteli et jospa sitten mennään pidemmän kaavan mukaan,eli muutaman vuoden päästä...sais nyt sitten rauhassa suunnitella ja miettiä asioita.Ehkä tässä joskus tuo maaginen päiväkin päätetään...

Jestas,nyt mentävä...poika löysi meikkilaukkuni!

Joox, mulla tuli kotikoneella ilmoitus että pitää ensin kirjautua Windows Liveen, kokeile ensin sitä ja sit kokeile sitä suljetun osoitetta uudestaan... tuossa osoite... Jos sit vaikka jotain hyötyä olis...

http://get.live.com/

No hui, täällähän on ollut varsinainen säpinä =)

Terveisiä täältä kotikoneelta kaikille tasaisesti!

En kyllä millään osaa (muista) kommentoida kaikkea..

Tittille lohtuhalit! Onneksi kuitenkin näytät olevan sujut asian kanssa?

Joox; elähän tee meitä hulluksi!! Minä olin jopa rinteessä viikonloppuna noiden kipsipeukkujen kanssa ;) Plussapeukutuksista en luovu nyt!!!!

Mesestä, meillä se on kotikoneella , töissä en sitä edes avaa, saattaisi "hieman" työpäivät venähtää. Kotona satunnaisesti tosiaan olen koneella, yleensä jo lasten nukkumaanmenon jälkeen (jostain kumman syystä..)

Ihgun kuvan Tehis oli Lahjasta laittanut, kiitos!

Oli puhetta tv-synnytyksistä, jep, kyllä mullakin aina tulee tippa linssiin ja kurkkua kuristaa.

Voi lahopää... mitäs kaikkea siellä nyt olikaan... ei kyllä millään muista, sori!

Huoh, meillä nyt nämä hoitotilanteet on avoinna ainakin seuraavat neljä-viisi viikkoa nuorimmaisen kanssa. Ja minähän tuon reippaana tyttönä kotiinkin töitä... ei vaan toimi mulla, menee ikuisuus jonkun pikku homman tekemiseen täällä.

Oltiin viikonloppuna tosiaan rinteessä ja nuorimmainen sitten lasketteli ensimmäistä kertaa ihan itse, "vauvamäessä" tosin, mutta kuitenkin! Yleensä hän laskettelee siinä perhemäessä iskäsen kanssa, mahoton vauhtihirmu tuo meidän neiti! Minä oon (yllätys) se hitain ja varovaisin :)

Ainiin, Haidi, minä sain samanlaisen naistenpäivätoivotuksen kuin sinäkin, mutta hieman erimuotoisena:
Me pohojanmaan flikat, moomma sellaasia notta meirän kans on niin heleppua olla, saa olla justihin niinku me sanoomma! Emme mekään kumminkaan täyrellisiä oo, meiltä puuttuu heikkouret. ;)

Jahas, mukavaa alkuviikkoa kaikille!!

Kiitos Papu, enhän mä nyt kerinnyt sitä edes vielä tajuumaan niin ei oikein osaa sitä murehtiakaan! Oli varmaan yksi maailman lyhyimmistä raskauksista... ; ) Johan mä sen keskiviikkona surin jo pois alta.

Huomenta...aamuvakoilulla:)
Enempää ei nyt ehdikkään...huomenna aamusta palailen juttuun, ilta taas täyteen buukattu tuskin ehtii enää tänään. Muutamat oli jo ehtineet mulle postia tyrkkäämään ja eilen mietin, et jos kuka ei saa meseä tehtyä, minä voin sen tehdä, kun annatte jonkun osoitteen mihin tiedot teille lähetän ja vaihdatte sitten itse salasanan.

Jasså - Haidi on taas ollut sianpieremän aikaan täällä vakoiluhommissa ;o)
Illalla en ehtiny-tuskin tänäänkään, mut katotaan josko nyt ois päiväsellä aikaa
paneutua tähän kompuutteriin....
kunhan ensin käyn kaupassa ja pyykkään ja ulkoilen ja ..ja...
törkee päänsärky ainakin vaivaa, eli varmaan on tätiä ilmassa...

Jestanpooo,miten paljon tekstiä!!!
Huh,mun tyhjeni ihan pää...

Täällä taas siivoilupäivä tiedossa,taikka noh..en meinaa koko päivää siivota,Miska on mammalassa joten on helpompaa tehä hommia.Maisan kanssa lähetään jonnekin,isoin poju on kotona vielä kun kurkku-kuumetauti ei hellitä.

Meille tuleekin ens viikolla siivooja,ihanaa.maisan odotusaikana kävikin mutta ei ole sen jälkeen.Mun isä soitti ja sanoi että hän tilas siivoojan...Jaa,niinkö likaista on täällä kiusottelin!!
Isä sanoi että hän nostaa hattua että saan kaiken pyörimään ja et tarviin myös vähän helpotusta.
Ihanaa kyllä.
Mies on viikonlopun messuilla joten oon yh viikonlopun.
taikka tuleehan tuo illaksi kotiin,mutta eipä apua tässä huushollaamisessa ole.
Mies tekee tosi paljon kotihommiakin ja tarkasti.Mäa oon ennemmin se joka piilottaa ja työntää maton alle,mies on tarkka!!

nyt aamupalalle,mutta huomenet ihan kaikille!!

Huomenet heittelen täältä nopsasti minäkin ennen kuin käväsen suljetulla koklaamassa saisko Jooxille laitettua sitä kutsua...

Ihanaa Kata, saat siivoojan! Sitä tarvittais täälläkin.
Meillä tämä arki pyörii kyllä niin mun varassa. Isäntä on töissä arkisin 7-18 ja lisäksi aika paljon matkoilla. Kyllä kotityöt hoituu täysin mun toimesta. Viikonloppusin tietysti on paikalla, mutta monesti sillon yrittää touhuta lasten kanssa, koska sitä ei hirveästi taas arkisin ehdi tehdä.
Mutta en valita, enkä toitota omaa työmäärääni, ettei tule taas sanomista. (Ex-kermiteissä taas fani hermostui, kun ISOHKON perheen äiti sai positiivista palautetta.)

Palaillaan..

Hehehhee... sianpierimän aika!!!!

Ihanaa, Katalle tulossa siivoja, kai menet sohvalle katsomaan miten työt sujuu? ;)
Olen itsekkin välisteen tilaillut meille tuttavan tuttua joka näitä siivouskeikkoja hoitelee, pitäisi kyllä asua meillä että sen puhtauden oikeesti huomaisi kahta tuntia pidempään. No, sellasta se on... jonain päivänä saattaa tulla aika ettei olekkaan mitään tekemista ja mitäs sitten!?!?!!

Ihme on tapahtunut, saatiin nuorimmainen kahdeksi päiväksi viikossa appivanhemmille hoitoon!!!!! Laitoin ruoat ja välipalat ja vielä erillisen lapun mukaan, kun ei tiedä mitkä ovat kielletyllä listalla (lähes kaikki), etteivät "ihan vähän vaan" mene antamaan mitään allergisoivaa..

Vai oli Tehis saanut (ilmeisestikkin tosi kehittävää..) palautetta. On se hyvä että joukossamme pyörii välisteen näitä kaikkitietäviä immeisiä, kirjoittaisivat edes ihan omaalla nikillään.

Meidän olio on kyllä ihan kotisika. Se ei pahemmin kotitöillä itseään rasita, joskus satunnaisesti keittiöö laittaa ja työvaatteensa pesee (muuten jäisi pesemäti).
Tekeehän tuo kuitenkin pihatöitä... kun ehtii.

Okei, mulla on ihan selvästi PMSVKRPLTMEVVK alkanut, rupeaa pipaa kiristämään taas pienimmästäkin asiasta... Aamu oli yhtä juhlaa, kaikki vaatteet oli kummallisesti yön aikana mennyt piiloihin, A pojun takkia ei löytynyt mistään, ei siis yhtään mistään... Neitosen kurakintaat ei ollut kuivumassa vaan märkänä mytyssä lattialla... ARgH.. nää on just näitä aamuja.
Rupeaa varmaan tuo ressimahakin oireilee, korventelee ihan "mukavasti".

Eli, Joox, kyllä minä sen tädin nyt meille otan, niin pidä sinä junankahvasta vaan lujasti kiinni!!!!
Jaa... ja takas töihin.

Mirella, vai kävit hääosiossa vaklaamassa ;}
Kiitos kaunis, puku on ostettu ja siis muokataan se tuollaiseksi. Toivon mukaan mullei ole mahaa tossa vaiheessa niin paljoa, ettenkö pukuuni sitten mahtuisi :P

Meidän olio on kodinhengetär, tiskaa ja siivoaa. Mulla on sit pyykkien laitto koneeseen (mies laittaa kuivamaan) ja viikkaaminen. Ja ruoanlaitto. Satunnaisesti myös imuroin jos olen aiemmin lähtenyt töistä.
Ja nyt se jo aamulla mietti naureskellen meidän lapselle sitten nimeä :D

Laitanpas piruuttani linkin tännekkin, saatte kritisoida sitten porukalla (rehellistä palautetta, kiitos :} )

http://www.rivendellbridal.com/titania.html

Pleez, Papu; tee niin.
Jotenski hassua...mä huomasin eilen ja taas tänäaamuna silitteleväni massua,
ihan ku siellä ny satavarmasti muka ois joku itiö....
samallalailla tein edellisten kans, musta massupallo on niiiin ihana !
Siis mä oon hullu.kyllä.juu.
Testi tekis jo mieli tehdä, mut musta nää menkaoireet on suht selkeet.
Pelottaa jo valmiiks, ja yritänkin asennoitua sillai,
et alkaa ne kuteski...et oon niinku en muka toivoiskaan.....
mut toisaalta toiveet on korkeella...mut sit taas...äh.
Tähän kohtaan superpeukutukset, pleeeez !
Ainii, Papuhan on jo kipsannu peukut - ei varmaan kauaa
tarvii pitää niit kipsejä enää, ni helpottuu noi arkiaskareetkin (ööö...kuten nenänkaivuu ja nettisurffailu...;o)

Toisaalta musta tuntuu peeämässältä , toisaalta taas ei.
Varmaan kyttään ihan liikaa omaa (.) kokoajan.
Hittohemmetti. Pitänee kexiä jotain muuuuta tekemistä...

Terkut kaikille ja sorry oma (.)...

siis W A U !!!!
Ihana, ihana, ihana, ihana ihana I H A N A puku !!!!!
Tuli jotenkin keijujen maailma mieleen....
mä oon keijuihminen, muistatte varmaan, ja toi ois ollu varmana just passeli
jos mulla ois joskus ollu varaa pitää sellaset häät ku oisin halunnu.

Toivottavasti nautit sen pitämisestä ja häistä tulee onnistuneet ja ihanat...aaaahhh.
Voin jo sieluni silmin kuvitella kuinka liihottelet tossa mekossa miehen vierellä...
Olikse jotenkin loppuvuodesta, vai muistanko väärin ?
dem...eiku dalmatialainen...vaimikäseoli

Pliiiiis Joox, tee testi!!!!!!!
Ei se kutsumistoiminto pelaa tuolla suljetulla. Hitsinhitsi! Miten me sut sinne nyt saatais? Ei minä tietää... :-(

Mulla tuli tässä aamusella jostain sellainen taidan olla raskaana -fiilis. En tiedä mistä puun takaa se hyppäs. Ihan yhtä hyvin tuo saattaa olla OIKEASTI menkkoja ennustavaa. Tuliskin sitten viimein! Alan ihan oikeasti puutua tähän touhuun.

Ohdakkeenkukka, aivan ihana puku! Mitkä sulla on väreinä siinä?

Joox, oma napa, paras napa ;)))) enkämäkaivanenääni... heh! Kyllä sua nyt urakalla kuules tsemitetään ja voiku voisin lähettää sulle malttia rauhallista mieltä ja ja ja ... helpommin sanottu kuin tehty, tiedän kyllä tuon tunteen.
Mutta kyllä mä sen tädin tänne sitten telkeen, kunhan saapuu ensin, alkaa niin aikaisin nuo pirun oireet nykyään.. tarvis kaivaa oikeesti ne helokit sillain että tulis joka päivä otettua ne.

Tuo puku.. Tosi ihana, jos tykkää just tollasesta "runsaasta". Mulla aikoinaan eli vuonna -95 oli just samaa luokkaa runsaudellaan&koreudellaan, mutta hiukan eri tyylinen kylläkin. Nykyisin itse valitsisin paljon yksinkertaisemman. Mulla maku on muuttunut tosi paljon niistä ajoista. Meillä myös häät oli isot (yli 200 vierasta) ja nykyisin valitsisin senkin asian toisin.

Mutta siis rehellinen mielipide on, että tosi upea!

Yhteistyössä