ISOmpaa pesuetta haaveilevat 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa kiva kun on Safiirille haamuplussa tullut, kyllä se siitä vahvistuu+++++

Täällä on ollut tänään hyvä aamu ei ole tarvinnut oksentaa pikkuisen vain yökkäyttänyt ja saatoin jopa juoda kahvia,ihanaa!!Muuten olo on hyvä ,mutta mitään kiristäviä vaatteita ei voi pitää, muuten tulee vatsaan vihlontaa.Nyt on sellainen vaihe menossa että en oikein muuten edes ajattele raskautta (kuin oksentaessa) välillä voi jopa unohtaa koko asian.Maanantaina eka neuvola mutta vielähän ei varmaan edes yritetä ääniä kuunnella, np ultra menee jonnekkin heinäkuun loppupuolelle, että vasta silloin saa varmistuksen masuasukin hyvinvoinnista.

On kyllä kurjaa nuo Mirkun olotilat, toivottavasti tärppi kuitenkin tulisi.
Minun miehen veljen vaimo syö myöskin teroluteja ja voi nykyään kokoajan pahoin, on väsynyt ja on lihonut muutamassa kuukaudessa 8kg, oli gynekologi meinannut että tämän kierron jälkeen kokeillaan jotain muuta .

Minkälaisia suunnitelmia teillä on jussiksi??Me painutaan huomenna mökkeileen ja varmaan sitten siellä tämä raskaus paljastuu, kun ei tuota oluttakaan voi juoda ja aamusta oksettaa =)

Pitäis saada tsempattua itseä ja alkaa siivoamaan kun on jo pitempään tullut laistettua ne hommat ja nyt sen kyllä huomaa, mutta silti tulee hiippailtua tähän koneelle ennen kuin siivoamaan.
Taidan nyt aloittaa sen homman, kuulemisiin!

Safiirille vahvistuvaa +:ssaa!

Jussina ollaa kotoon ja nautitaa...grillaillaa ja kunha ollaa.Mies lupautu päivystää ku on reipas vpk:lainen :) ja mie nautiskelen muutamii lonkeroita ;)

Ens vkon oonkii elukoide kaa kesenää,oikeen kunnon loma tiedossa :D!!!!!!!!!!!!!

Kiitoksia kiitoksia peukuista. Niitä tosiaan tarvitaan ennen ku tämä oikeaksi iloksi muuttuu. En millään meinaa uskaltaa uskoa testiä - onhan sitä tahkottu jo puolitoista vuotta. Perjantaina uusintatesti...

Juhannukseksi me painutaan saareen mökille. Mies joutuu tuleen jo lauantaina pois, hälle kun tuli sunnuntaiksi työvuoro. Mutta me muut ollaan lomailemassa sunnuntaihin asti. Toivottavasti ilmat on hyvät.

Mukavaa keskikesän juhlaa itse kullekin, jos en täällä enää kerkeä käydä!

Peukut pystyssä minäkin safiirille:)
Minulla alkaa nipistelyt lisääntyä omassa navassa, aamulla otin viimesen napin Primolutia...taidan painia tätin kanssa juhannuksen, mutta ei se mitään hyvä jos tulee, olen lyönyt jo ennätykset kiertopäivissä, sillä tänään on kp87...huh huh...näillä lukemilla ei taida tarvita vauvaa haaveilla, sillä sisukset on jossain hemmetin horroksessa, siellä ei tapahtu mitään:( surku sinänsä sillä isäntä on ollut tässä viimepäivinä erittäin aktiivinen:))) mitä lie keskikesän "kiima aikaa" tai jotain vastaavaa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) hyvähän se on pitää tietysti taitoa yllä, jos vielä avusteisiin yrityksiin lähdetään.
Toivottelen tässä jo varmuudenvuoksi HYVÄÄ JUHANNUSTA kaikille, jos en vaikka ehdi konetta avata!!!

Oikein maukasta juhannusta kaikille!!!! Meillä ollaan ihan syöppöjä, eli ruokapuolen juhla tämä(kin) on meillä. Grilli käryää, saunotaan ja uidaan.
Tietty kun eilen pähkäilin että missäs se täti meiltä luuraa, niin eikös se paukahtanut paikalle. Pöh. Niin, taitaakin jäädä meikäläisen uimiset vähälle. NO, sitten tarvii vissiin syödä sen edestä!!! ;)
Se on Haidi tuo aurinko kun pistää ne kiimatushorrrrmooonit hyrräilemään, ukoilla varsinkin.
Vielä kertaalleen, lämmintä ja mukavaa juhannusta kaikille, ite piilottelen suurimman osan papereistani kaappeihin (joo ja silppuriin...) ja lähden (IIIIIK) ruokakaupoille!

Ehdinhän minä vielä:)
Ai auringostako se johtuukin:))) pitänee nyt laittaa ukolle hyvät suojakertoimet, sillä täti tekee tuloaan, sisuksia repii niin pirusti...no se on ihan hyvä vaan jos saisi tämän kierron nyt noilla napeilla kuriin.
Poistun kohta lataamaan akkuja tuonne hevostallille...siellä hermo lepää ja ajankulu unohtuu:)
Syömisiin, juomisiin ja uimisiin, niin ja miks ei nai****** kenelle sattuu kohdalle se mahdollisuus...kestitään me Papun kanssa niitä tätiä, niin muut voivat uida ja *****meidänkin puolesta:)))))))))))))))))))))))

Huomenta. *haukotus*...Karvavauvan kaa levoton yö,hää oikee tira.
Kolme kertaa heräsin yöl häne kaa ku vnku ja nyt sit tähä aikaa aamukahville,ihanaa ;)

Oikein rentoa ja rauhallista JUHANNUSTA kaikille!

MOikka!!Safiirilla ihania uutisia!!+++++++++++++++

Täällä pieni mies syntyi 29.5 kuuden päivän käynnistyksen jälkeen!!
Oli aika hurjaa touhua sillä suppisteli 3-5 minsan välein koko tuon ajan,mutta ne olivat lääkesuppareita eikä tehneet kohdunsuulle mitään.Mulla alkoi siis vettä tiputtelemaan.Ja siitä syystä käynnistystä.

Mutta ihana mustatukkainen pieni poika syntyi 3,3 kiloa ja 50 cm.

Kotona ihan ok mennyt,meillä isukki on jo 2 viikkoa nukkunut yöt pojan kanssa niin äiti on saanut nukkua sikahyvin!!
Poika on isän kanssa nukkunut myös suht kivasti,ilta 22 suunnilleen on nukahtanut ja aamusella vetänyt jopa 6 asti.Mutta siinä 4-6 välillä on syönyt yleensä.Iskä antanut pullosta sen syötön.Muuten tissiä vaan.

Eli tosiaan nyt ison iso perhe meillä ja tämä käärö saa olla viimeinen.Miehelle sanoinkin että nyt nauttii todellakin oikein kyllästykseen asti.Ettei ala vonkumaan lisää lapsia sitten taas kohta.
Hyvät merkit sillä viimeks oli jo se virsi kun oltiin kotiuduttu juur...Vielä ei ole kuulunut että vieläkös yks vauva..

Mukavaa juhannuksen jälkeistä elämätä ja toisiaan Safiirille isosti onnea!!

kata ja miska kohta 4 viikkoa sekä iso pesue

Safiirin kuulumisia tulin urkkimaan, että olisko jo =)

katalla näyttääpi olevan asiat mallillaan =) Kiva kun kävit "ilmottelemassa itsestäsi"

Karvavaavi oli valvottanu... piäni.. Hämärästi muistan kuin meitin sillon itki ekoina öinään

Hö.. Haidi ja papu on joutuneet sukulaista kestitseen juhannuksen. inhaa..

Mirkulle jaMarjulille(kin) vilkutukset =)

tehtiin sitte melkonen päätös viime to... tehtiin tarjous sellasesta ns. rintamamiestalosta ja se hyväksyttiin heti. Tässä vähän päät pyörällä oltu juhannus että mihkäs sitä onkaan ryhdytty. Mutta omasta talosta me ollaan aina haaveiltu! Paljon on tehtävää talossa, mutta pikkuhiljaa tehdään =)

Mä tässä pähkäilen että mikä on kun toinen rinta on kipee.. ei oo kuume noussu ainakaan vielä, mutta joku aika sitten oli yhdellä odottajalla rintatulehdus. Meen ti gynelle, täytyy sille valittaa tota utarettakin jos ei nyt radikaalisti kipeydy ennen sitä.
Eipä muuten ihmeyksiä, olo on mollee =D

ÄssÄ +tyyppi rv 27+3

Heippa siskot:)
Niin se meni juhannus taas ja ei mee kauan kun koittaa taas syksy. Minä sitä tätiä odottelin aatoksi, mutta ei se ryyppäämiseltään ehtiny meille kun krapuloissaan sit juhannuspäivän aamuna:) ihan mukavaa on ollut välillä "akkaa" kestittää, olihan se monta kk teillä tietämättömillä. Vähän meinas alkaa liikaa sisuksia vääntämään, mutta sais sen aisoihin. Nyt onkin sitten sopimus tulla seuraavan kerran ihan ajallaan ja siitä pitää huolen nuo keltarauhasnapit, en luota 100% tuohon tätiin, niin napsitaan nyt muutama kk noita ns. tätin houkutusnappia:)
Toivottavasti kaikki saivat jussit juhlittua ja ovat hyvin syöneitä, juoneita ja n.......!!!
Meillä oli rauhallinen juhannus, kokkoa käytiin katsomassa ja vähän lavalla tanssimassa tyttöjen kanssa, kun isi töistä väsyneenä jo kotona nukkui.

Tiedätteks, naiset...
Mä sain houkuteltua ukon ihaniin puuhiin jo pariinkin kertaan,
mökillä vietettiin juhannusta remontin merkeissä ja kokko laitettiin iltamyöhällä,
kun lapset jo nukkui....
Kesäloma se kait innosti ukon toimintaan,
eikä muistanu sitä sadetakkia varoiksi ollenskaan laitella, hih *;o)
( punastelee tässä kohin )
Niin juu, tässä meidän kuulumiset.

Safiirille vahvaa plussaa toivotaan ja Ässälle paksua vointia,
kuin myös Marjulille.
Haidille toivotaan vakikiertoa, ja siten plussia myös!
Karvavauvelin hoivaamisesta iloa Vieläkö yhdelle ( ja helpotusta vauvakuumeiluun )
ja superkesäiset kylvöterkut muille.
- noh, nyt lapsia passaamaan,taas....

Hieno homma joox...oliko tärppipäivät käsillä? Tosin tarviiko sitä aina etes olla, voihan sitä harjotella ja saattaahan sitä sadetakit kesäkuumalla muutenkin unohtua:))))

Jahas, juhannuksen jälkeistä elämää (onko sitä?)..
Syötyä tuli, vissiin koko kesän edestä, voisi vaikka paastota jouluun asti. huh...
Kävin kuin kävinkin sitten jussipäivänä saunan jälkeen pulahtamassa (kiitos tampaxille), lapset olikin lähes koko viikonlopun uimassa, ollaan sellainen uimariperhe, nuorimmainenkin on kova uimaan! Kellukkeet kädessä porskuttelee pitkin ja poikin.

ÄssÄlle paljon onnea uuden kodin johdosta! Siitä se seikkailu alkaa! Muistatte vain ottaa rennosti, ilman turhia paineita,niin kyllä se hyvin sujuu!

Taaaaas tämä kirjoitus tökkii! KÖKKÖ! Onko muilla ongelmia tämän kirjoittamisen pätkimisen takia????
Jatkan myöhemmin uudestaan, jos ei sitten tökkisi tälleen...

Juu, en tiedä ollenkaan mun tärppipäivistä,
tutkimuksissa aikoinaan sanottiin, ettei mulla välttämättä
munasolu irtoakaan joka kuu, eikä silloin tehdyistä ovistesteistä koskaan mitään iloa mulle ollut....
joten tärppipäivähän voi olla jokapäivä tai sitten vaan treenaillaan =o)

Hiukan rauhallisempaa töissä niin kerkeää pistäytyä ketjuissa. Eli tuli kuin tulikin vahva viiva! Laskettu ois helmikuun 25.päivä. Toivottavasti päästään sinne asti.

Safiiri 5+2

Nonniiin, toimisikohan tänään paremmin.. Jäi tosiaan tuo kirjoittelu eilen kesken.

Jooxille plussa tuulia! Olisikohan tuo aurinko tosiaan tehnyt noille ukoille tepposet, meillä kanssa otettiin pienet "juhannusvalssit"... ;) Tai tais olla pikemmin lambadat!! ;)))
Sinänsä kylläkin, ettei ovis ajat ole edes käsillä, mutta olisikohan jotain vaikutusta ollut, kun se pienen pieni ukkeli kävi meillä ennen juhannusta. 3kk on nyt vauvalla ikää, ja aaaaaivan suloinen paketti! Kyllä sitä meitin ukkokin kävi ihastelee ja höpöttelemässä! Sitten hei, unohdin aivan kertoakkin! Meidän nuorimmainen, tämä neitokainen sanoi minulle, että haluaa meillekkin vauvan! No, minä totesin, että sitä sinun tarvii kysyä iskältä. Hetken mietittyään tyttö pyöristi silmilään ja kysyi, onko sun masussa vauva??!! Hyvin on näköjäs neiti perillä mistä vauvat tulevat.

Taasen tuo kirjoittaminen tökkii, eikö kellään muulla töki?
Niin, tuohon juhannusvalssiin piti vielä korjata, että maanantaitahan se jo oli, ei tädin aikana oikeen huvita "tanssia" ollenkaan. Yök.

Safiirille paaaaljon tarrasukkia! Eiköhän se nyt hyvin mene loppuun asti! Oletkos jo neuvolan puolelle ilmottautunut?

Tökkii tökkii, linjat täälläkin päin maata, ei meinaa linjoille päästä.
Safiirille vielä uudet onnittelut:) juu ja ne tarra-aineet liimat jne.
Minä odottelen vauvauutisia...serkkutytöllä LA oli 20.6, mutta vielä ei oo jakautunut:)

Kiitoksia vielä. Mies rämpäytti aamulla neuvolaan ja varas ajan heinäkuun yhdeksänteen. Itte en oikein töistä voinu kailottaa puhelimessa mitään äitiysneuvola-aikojen varauksia...

Terveisiä kaikille oikein kovasti.

Kiireesti viikonloppu ja KESÄLOMA terkut kaikille, olkoon plussausta kaikille!!!
Kiirettä pitää ja nuorimmaisen synttärit samaan syssyyn..
Haidi, lisäsin sut meseen, yritän jossain välissä (lue: kun muut nukkuu) ehtiä koneelle.

Paljon Onnea Safiiri! Täälläkin oli maanantaina eka neuvola,mutta siellä ei mitään uutta tullut, sydänääniä ei vielä edes yritetty kuunnella,verikokeita otettiin ja juteltiin oli mukava terveydenhoitaja!NP ultra on 20.7 , jota odotan kyllä kuumeisesti kun vatsa pömpöttää jo sen verran että kaikkia farkkuja ei voi pitää ja paino ei silti ole noussut.Mies heitti epäilyksen että onkohan siellä kaksi??!Toivottavasti ei kuitenkaan.

Plussaonnea paljon tähän ketjuun!! Minun täytyy lähteä kun kuulostaa muksut metelöivän ja olevan aamupalaa vailla!Kuulemisiin, paremmalla ajalla!

SAFIIRI....ONNEA ;o}
..nyyh ! Ihanaa !!!
( mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kade ! )

Marjuli; muistan ton, ku massu vasta alkoi kasvamaan, ihanaa aikaa !
Sitä aina sitte miettii, et huomasko toi...tai toi...ja sit on niin hämmentyny,
kun kaikki vihdoin huomaa.

Meillä pojat palautui eilen kotiin, ihanaa hulinaa ja hulabaloota !
Kun vaan säät suosis, päästäis korkeasaareen ja lintsille kokopäiväretkille...
( ;o( lompakko parka....)

Mukavia kesäloma-aikoja kaikilleeeeeeeeeee =o} !