ISOmpaa pesuetta haaveilevat 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terrrrrrrrveiset sateen keskeltä!
Ilma on viilenny niin, että joutaa jo kotihommiakin tekemään sisällä...
Mökillä meni viikonloppu remontoidessa ja ukoille kaljaa kantaessa,
itekin kärsin terassikierroksen jälkimainingeista...
mutta ihanaa oli ! Koko stadi täynnä väkeä ja aurinkoa ;oD
Kyllä virkisti !!

Meillä kans tyttö meinas, että vaan hyppää pää edellä laiturilta järveen,
osaa omasta mielestään uida, vaikkei edes käsipohjaa vielä osaa...
( kunhan polskii, mutta jonkun täytyy pidellä aina.)
Kellukkeita ei suostu pitämään, siis vahtia täytyy kokoajan, kun tyttö ei pelkää mitään ja on ihan(an) hullunrohkea !
Onneks ehin nappaamaan kiinni tytön, ennenku lumpsahti,
ois ollu kivikko suoraan siinä kohin,
ja varmaan kallo halki.

Juu,muuten;
Meidän naapureilla kyläili eilen joku nainen, joka odottaa vauvaa,
ja tulivat sitten pihalle, niin meidän tyttö:
" Äiti, kato tolla tädillä on masussa mulle pikkusisko!"...
ukko oli siinä vieressä, ni minä "jaaaaaaaaahas...mitäs hemmettiä toi nyt tarkottaa...?!"
ja se täti ( sekä mun ukko ) siinä aivan naamat punaisina, kunnes repesivät nauruun.
On se veikee tytsy...nauratti iltasellakin vielä sen jutut ;o)

Voijestas! Kyllä noi lasten lausahdukset on sitten uskomattoman hauskoja(kin)!
Just toi joox3in tytön lausahdus, eihän lapselle tule mieleen mitä se oikeasti tarkoittais jos se tädin vauva olis tuleva pikkusisko.
Meillä kanssa nuorimmaiset totes eilen mummille, joka pitää itseään todella nuorekkaana (no, kyllähän se onkin), että kylläpäs sinä olet vanhan näköinen jo, kaulakin roikkuu tolleen...
Eipä siinä muita naurattanut kuin minua ja ukkoa ja sekin nauru piti nielasta hyvin äkkiä ja keksiä jotain muuta puhuttavaa...
Kuuntelin "salaa" juuri näiden nuorimmaisten tulevaisuuden suunnitelmia eräänä päivänä. Poika kuulemma rakentaa talon äidin viereen ja matkustaa erämetsään kaverinsa kanssa seikkailemaan välillä.Neiti menee sitten iskän tai veljensä kanssa naimisiin ja he rakentaa myös hänelle talon!! Sitten hän saa hienon sormuksen ja koruja..

Hih,oon salaperäinen viel enkä kerro koiran rotuu vielä...se on salaisuus,kaikille muille ku miulle ja ukkokullallein ;)

Mei typy oli kysyny mummoltaan et täyttääö mummo seuraavas 90v...oikeesti täyttää vuoden pääst 60v :D Eikä todella oo vanhan näköin,hih!
Kai tuo tyttö on miettiny et mummot on toooodella vanhoi.

*huoh* Päivää kaikille! Voi kun voisi vaikka tunnin päästä kiskaista pienet siestat..

vai on vieläkö yksi salaperäinen, pöh!! Nyt vasta rupesikin kiinnostamaan... hmm.. sanos nyt edes onko pieni, keskikokoinen vai iso hauveli?

Sori, nyt ei pahemmin leikkaa, tarvii yrittää käyttä tuo hereillä oleva ajatus tuohon työn tekoon.

Päivää täältäkin taas

Lasten sanontoja:)
Meillä näin...äitini tykkää kovasti koruista ja hänellä niitä onkin joka lähtöön. isompi tyttöni pienenä aina mummon koruja kokeili ja leikki niillä, myös kovasti osoitti mieltymystään koruihin. Mummo sitten tytölle sanoi, että sitten kun mummo joskus kuolee hän antaa korut tytölle. Tyttö tämän tiedon tallensi itselleen ja muisti mainostaa kaikille, saavansa mummon korut sitten joskus. Seuraavalla mummola vierailulla tyttö hetken hiljaa mietittyään ja mummoa katseltuaan, huokaisi syvään ja kysyi...mummo millon oikein kuolet, et mie saisin ne korut:))))))
Tämä mummo täyttää heinäkuussa 50, joten vielä joutuu tyttö odottelemaan aika monta vuotta.

Täti ei oo meille eksynyt...toissapäivänä kp78 aloitin nyt viimein ne Primolutit saas nähdä suostuuko täti niilläkään tulemaan???

Tänään palaa meidän pikkumies riparilta kotiin:) ikäväkin on jo meille ehtinyt tulla. Tuskin kuitenkaan malttaa kotona kauaa olla, mopo on viikon seisonut pihalla ja pahasti pölyyntynyt, että eiköhän tuo viiletä pitkin kylää koko illan.
Juhla valmisteluja pitäisi jatkaa tänään...meillä kun yhden paikan saa ojennukseen niin jo toinen on sekaisin...ja taas alkaa kaikki alusta.
Pitäisi laittaa hihat heilumaan nyt niin pääsisi sitten illalla tuonne maaseudulle taas huilimaan.

HAIDI!!
Usallatko aloitta sen kuurin ennenkuin lirutat tikkuun? Jospa se tätönen ei tulekkaan.... ainakaan yheksään kuukauteen..????

Juuh, meillä kanssa aivan sama hommeli tuon siivoamisen kanssa. Ja varsinkin sellaisen perusteellisemman järjestelyn, kun yhden huoneen saa ojennukseen, toinen on räjähtänyt vielä pahemmin. Kerrassaan merkillistä...
Voi tyttöreppanaa, kun sillain joutuu vartoomaan.. ;)
Meillä on näköjäs mummutkin lähes saman ikäisiä, oma äitini nimittäin on 51.

Jahas taas töitä. (Häiritsee pahasti mun elämääni!!!!!)

Tyttö eilen, ku tarhalta tultiin : " Äiti, voikun meil olis näin paljon omenapuita ( näyttää kaikkia 10 sormea ) ni saatais sitte omppuja paljon..." Minä: Nii-i, ois se ihan kiva.Söisitkö niin paljon omppuja, vai ?
Tyttö " No eiku mä myrkyttäisin sut "....jaa-has...Oliks reiluu ?!

( ne oli lukeneet tarhassa lumikkia, kun se myrkytetään ompulla ja prinssi herättää, mutta tää selvis vasta iltamyöhällä...)
Vähänks mä mietin, et miks ihmeessä tyttö mun haluis myrkyttää....
mut siis prinssin takia ;o) !

Mie nakitinkii tänää muksut siivoomaan ja lähin ite kyläilleen ;) Oli muuten siistiä tullut!
Ookke,kyseessä keskikokoinen koira :)...mahdollisesti voisin paljastaa jo pe rodunkii,hih!

Kyllä vaan uskalsin aloittaa ilman tikkuja ja lirautuksia...pco:n oireet ovat niin selviä, että ei tässä mitään testejä tarvita...keltarauhastahan se tuo primolut vaan on, joten jos raskaana olisin, viikkojakin olisi senverran, että tuskin tuo keltarauhaslisä saisi mitään kamalaa aikaan.
Mitään normaaleista oireista ei ole mitä ennen kiertojen aikana on ollut. Pms-oireet ovat hävinneet, ei oo ollut oviskipuja, ei rintojen pakotusta, eikä ylenmäärästä v*tutusta, huonoa olo jne. eli kylä pco on nää kaikki nujertanut.

Kyllä mielessä kävi kun jäin opiskelijana taas pyrokratian alle, että p**kele heitän hanskat tiskiin tuon koulun kanssa, alan vetää taas clomeja naamaan ja kaikenmaailman muut myrkyt jos saisi tulosta aikaa, niin saisi jäädä kokonaan kotiin.
Ehkä kuitenkin kestän vielä hetken aikaa, tarkalleen ottaen 10kk, sit ei enää raskaus sotkisi opiskelukuvioita.

Papu, mitäs muuta yhteistä meistä vielä löytyy...äiditkin melkein samaa vuosikertaa:)
Onkos sulla vielä voimassa se osoite meseen/sähköpostiin, jonka annoit tässä taannoin?

Juuh, hyviä vuosikertoja ollaan! Korkkaus sille! Heh, mitähän ukko sanois, kun kaivaisin työpöydän laatikosta sellatteen pikkuisen kuplapullon ja skoolaisin koneelle... arvelis vissiin, että nyt se isopyörä sit lähti.

Juu, luulisin että se meseosoite on toimiva, jos sellatteen olen antanut. lisäileppä se listoillesi, niin pianhan se sitten selviää!

Kyllä joo rupeaa väsymys painaa, tuli eilen yöllä hieman valvottua.
Piti sanomani, Haidi, että kyllä tarvii hattua nostaa kun olet jaksanut opiskella vaikka olet sairastellutkin välillä!! Lujat lopputsemitykset täältä!

Ja, en mukamas nähnyt (silmää..) muitten kirjoituksia kääk, nyt mentävä

Jokos se dogibaby tuli teille ?
Onks ihana?
Millainen se nyt sitte on ?
Ihanaa, kun saa ainakin hoivaviettiä toteuttaa pienen kanssa....ehkä jää ne oikeet vauvahaaveet taka-alalle....vai?

Täälläkin odotellaan jännittyneinä karvaisia vauvauutisia, kerrohan jo minkä rotuinen vauva teille muutti?

Kyllä nuo kaikenmaailman pykälät riepoo, soittivat vaihteeksi liitosta että muuten voitaisiin laittaa päivärahat maksuun, mutta työvoimatoimiston lausunnossa jotain häikkää, olivat työkkärissä merkinneet viimeisen työsuhteen keston päin v##tua ja minun pitää vaihteeksi käydä siellä esittämässä työtodistus,jonka olen jo kerran näyttänyt, että he saavat korjattua itse mokaamansa lausunnon!!!Ottaa päähän. Mutta onneksi taas juhannuksen jälkeen on töitä luvassa, niin saa edes jostain rahaa!

Vielä vähän omanapa juttuja, pahoinvointi jyllää oikeastaan koko päivän, syömisellä saa vähän oloa tasattua ja tänään on ollut outoa kipuilua ja vähän pelottaa, että täsäsäkö tämä olikin!?Yritin soittaa päivällä aikaa yksityiselle gynelle ultraa varten, mutta ajat menevät heinäkuun alkuun joten nyt vain odotellaan mitä tuleman pitää.
Nyt täytyy painua pehkuihin,kuulumisiin!

Nonnii...karvavaava kotona!
Rodultaan neiti on englanninbulldoggi,aivan ihana pieni ruttutyttö...oon iha lööv!
Voin kyl kertoo että on vieny mei kaikkien sydämmen :)

Juu,eikä oo oma "oikee" vauvakuume hävinny...ehkäpä vaan tasaantunu,hyvä niin!

terskis emot!

oih, Englannin bulldogit on ihanaisia!!!!! semmosia ruttusia röhkijöitä vastustamattomia kerrassaan! =D

Ja toinen rotu mikä on ihan kokonaan vienu mun sytämmen on Bullmastiffi, brindlen värinen varsinkin! Jos( ja kun) meille tulee koira niin se on varmasti bulli

huomena pitäs mennä puuhamaahan, miehen työpaikan järkkäämä reissu (5 egee/lärvä, että kyllä kannattaa jo mennä!) taitaakin äädä tältä kesältä muut hurvitukset tältä lyllertäjältä väliin :P onneks mummu ja pappa lähtee tyttöjen kanssa ähtärireissulle.

Keskimmäisessä nlassa käyty ja asiat mallillaan. Selkä on mun heikoin lenkki... vetelee iskias nilkkaan saakka :( ei toi asfaltilla työkseen tallaaminen oikein tee hyvää. Saikulla olen juur tästä syystä nyt pari vkoa, ja kattellaan sitten lopulle 3 vkolle mitä tehdään. Sit onneks alkaakin kesäloma eikä tarvi stressata.

Äitiyspakkauksen sain toissapäivänä, ja on tosi kiva pakkaus! Sitä noiden isosiukkujen kanssa ihasteltiin =)

plussia ketjuun puhisee: ÄssÄ +tyyppi 26+1

Samaa mieltä aivan kuin Ässä...kaikki bullit on ihanii! No onhan noit muitkii rotui jotka on ihunii :)

Hei,nyt apuja! Minuu harvon saa lapset hämillee ja nyt menin tytön kysymyksestä ihan puihin,noloo!
Elikkä kuinka 3luokalle menevälle kertoo kui lapset saa alkusa?
Mie koitin vaa ympäri pyöreesti kertoo et isin siittiöt ja äitin munasolu yhdistyy...no,mut siihe tyttö "mite ne pääsee yhistymään jos ovat kahdessa eri ihmisessä?"...siihe kysymyksee en ollu varautunu joten...
Kertokaa hyvät naiset kui osaan kertoo nii ettei se vaikuta "hyi yököltä" tai liian moni mutkaselta 9v. mielestä.

Joko olet vieläkö yksi keksinyt mitä tytölle vastaat, meillä on saman ikäinen tyttö ja en kyllä tiedä mitä hänelle vastaan jos tuollaista kysyy??!
Kuinka teillä on karvainen vauva sopeutunu uuteen kotiin?

Kävin eilen veljen pojan synttäreillä ja siellä oli kolmen viikon ikäiset kaksoset, tyttö ja poika, olivat pikkusen ihania tuhisijoita. Tosin varmaan siitä johtuen näin sitten viime yönä unta jossa olin ultrassa ja ultraaja antoi minulle kuvan vatsasta ja sanoi että "siinä on sinun seuraavat kaksi lasta" Onneksi meillä ei ole kovin lähellä suvussa kaksosia että tuskin niitä on meillekkään tulossa.En sitten päässyt sinne alkuraskauden ultraan kun täällä ei kun yksi yksityinen missä voi ultrassa käydä ja siellä meni ajat lomista johtuen heinäkuun alkuun, niin päätin sitten odotella niskapoimu ultraan saakka.

Voi että ÄssÄ on jo niin pitkällä että on äippäpakkauksen saanu, se on ollu minusta aina yhtä ihanaa saada ja lappaa niitä vaatteita ..Toivottavasti itsekin sinne saakka pääsen, no nyt ei ole enää kipuja vatsassa ollut, että taisivat kuulua asiaan.

Jaa taas arki kutsuu ja jotain ruokaa pitäis ruveta muksuille laittaan, kuulemisiin!

Enpäs oo viel keksiny oikeeta tapaa kertoa...kai se pitää vaa hatusta temmata ku keskustelun aika koittaa.

Hauvavauvan kaa valvottu yö...äityyden iloja ;) Pieni itki ikävääsä ja nukuinkoha jopa 3tuntii.
Onneks tää vaihe vkossa ohi toisin ku ihmisvauvoilla :)

Hyvä ku Marjulin masukivut loppuneet!

Hupsista ollaan tiputtu jo listan alimmalle paikalle...äkkiä juttuu ettei toiselle sivulle pudota:)
No eipä tässä mitään ihmeellistä juttua kyllä olekaan. Taas ollaan vuosi vanhempia ja pojan rippijuhlat tuli juhlittua:)
Huomenna vuorossa viimeinen nappi Primolutia ja sit odotellaan älyääkö se "akkarutka" tulla tänne. Sensuuntaisia vihlaisuja on parina päivänä ollut ja aamuisin vähän huono olo (kuuluu mulla tätin tuloon), että ehkä se on ymmärtänyt kutsun ja tulee muutaman päivän sisällä.
Eipä tänne muuta kuulu...päivän jatkoja:)

Tänne kuuluu sellasta et alko taas uus kierto,eilen :(
Alkaa koht kuukaudet loppua kesen...kiirusta pitää jos vielä haluu vauvan tuoksui omasta vaavelista nuuskuttaa.

Nyt itteään ihmiseksi ja päivä käyntiin :)

Kp 3.

Olemme mieheni kanssa tulleet päätökseen, että jollei tämän viimeisen terolut-liuskan aikana ala tapahtumaan, niin se on sitten niin.
Fyysisiä ja henkisiä muutoksia on tullut niin paljon noiden tablettien aikana, että enää en yhtään enempää niitä halua. Lähes kaikki epämukavat tuntemukset e-pilleri-ajalta on palautuneet terojen myöstä, enkä ole yhtään innoissani niistä, niinkuin ei miehenikään. Joten jos meille ei nyt sitä neljättä ole tulossa, niin ei sitten. Meidän yrittäminen loppuu siihen. Enää ei bongailla ovista eikä lasketa tärppejä.

Toivon teille muille listalaisille pitkää pinnaa sekä voimakkaita plussatuulia!!
Ilmoitteln kyllä kuinka tässä kuukauden sisällä käy, vaikkei kyllä toiveet enää kauhean korkealla olekaan :(

Yritetäämpäs järjestyksessä...

Vieläkö yhdelle; paljon onnea pienen koiraneidon saapumisesta kotiin!!

ÄssÄ, meillä on mastiffi, tosin espanjanmastiffi, aivan ihana kuolaneito! Minä tykkään eniten isoista koirista.
On varmaan ihanaa myllätä äippä pakkausta. Saitko sen uuden pakkauksen? Mukavia oloja, toivottavasti helteet eivät kauheasti uuvuta!

Mitenkäs Marjulin olo? Olet jaksanut ja voinut hyvin?

Haidille PAAALJON ONNEEEAA VAAAN, PAAALJON ONNEEEAAA VAAAN! Sitä se on, ennen innolla odotti niitä synttäreitä, että tulee ikää lisää, nyt ei niin väliksi olisi enään... Toivottavasti saisit nyt ne kuukautiset alulleen!

Ja vieläkö yhdelle; tätipahoittelut! Kummallista toimintaa, menee sinne minne ei tarvis, eikä sinne missä sitä kaipaillaan, pöh!

Kurja että MIrkku sulla on ollut noin rajusti oireita niistä teroista! Niin nekin sitten vaikuttaa kaikilla erilailla, mulla taasen "henkiset" olot(kin) parani niillä. Onko sulla edes kierto tasaantunut? Nyt sormet ja varpaat ristiin että teillä tärppäis!!! ++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nyt tuli mieleeni, että mulla ei taida olla hajuakaan koska mun tätipäivät alkaa. Kyllä on vähä sellaisia nippailuja, että voisi saapua hetkenä minä hyvänsä. Tarviis kaivaa almanakkaa esiin.

Aurinko palasi! Toivottavasti olisi jussina hyvät säät, saisi pidettyä "juhlat" ulkosalla. Meille tulee juhannusvieraita ja iso lauma mukuloita. Tosi mukavaa, paitsi jos joudutaan koko aika olemaan sisällä.

Jahas, paluu töihin, kohta alkaa looooooomaaaa, jeeeee!!

Papu kp???