ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää kysyn tolta meiän oliolta,
jos se tänää illalla osais mua opastaa siinä juitzussa...
eilinen meni tytön harrastuksessa, ja uusi kiuas laitettii ( olio siis ihan ite ) saunaan.
Jospa tänään, kun pojat menee partioon.

Meillä muuten oli noi helokkiöljykapselit tarjouksessa sokos
emotionissa joku 2 kuuta sitten, ja ostin - oon kyllä ihan
kiitettävästi niitä muistanu syödäkki....olikse niin, et nekin auttoi raskautumisessa....

Tehiiiiiiiiiiiis !
Tee sie se testi, päästään ainaskin sua jänskäämästä ;o) !

Helokkiöljykapselit? Hmmmmmh....saisitte muuten nyt antaa vinkkejä laidasta laitaan, miten tullaan raskaaksi :D greippiä mä vedän joka tapauksessa...Tittikös se mulle siitä oviksesta jotain mainitsi? Kyllä mä huomaan limailut ja sen nippaisun, mutta siis..silloinko on se otollisin hetki vai menikö se jo? :D

Kiitoksia puku-mielipiteistä :} meillä on häissä riimuja yms niin siksi kelttiläismallinen puku. Hääkarkitkin näyttää riimukiviltä (kunhan ne eka tehdään) :P

Joku nyt kyllä saisi alkaa testailemaan, muuten täällä saa hypätä koko ajan katsomassa, onko mitään uutta kellään ;}

Ohdakkeenkukka;
Oivaa tietoa ovuloinnista ja semmosista saat tän palstan ylimpänä olevasta " tietoisku lauran kirjoittamana" - tekstistä.
On muuten perskeleen valaisevaa ;o) !
Helokkiöljy + E-vitamiini auttaa pms-oireisiin ja raskautumiseen / alkion kiinnittymiseen.
Mut muutenhan sen raskaaksituloreseptin kai jokainen jo tietää...;o)

Omaa (.) mulla helepotti jo päänsärky, otin troppia.
Mutta se outo kuvotus taas alkoi...
tuntuu tulevan näin aamupäivisin - oisko nälkää ?
tai vois kai siihen olla se toinenkin syy...

Ei vaan, ny mä lähen sinne kauppaan, kun kolmas koneellinen pyykkiä tuli pestyks.
Ihana, keväinen ilma !
Kyllä saa iloiselle mielelle *=o}

Hellou!!
Nätti oli tuo Ohdakkeen puvun kuva,sellanen keijumainen tosiaan.
Mulle ois ihan väärä,mä oon sellasta yksinkertasempaa tyyppiä.Tuolla suljetulla vähän näkyykin mun puvusta kuvaa,ihan perus olkaimeton ja a-linjanen puku värinä ei ollut vaan valkoinen vaan keväänvihree.

Voi tsiisus,taasko Tehis sun kimppuun on käyty!!=)
On se kumma kuinka toiset näkee punaista suurperheiden äitien vuoksi.En tajua kertakaikkiaan.
Kai se on kateutta,valitellaan yhen lapsen kanssa elämän vaikeutta ja sitten tulee superhyperäiti ja kertoo kuinka asiat sujuu.Mutta tosi on että mun mielestä yhen lapsen kanssa oli vaikeempaa.Kai kunkaikki oli uutta ja outoa,nykyään on sellanen paletti joka pyörii ja toimii...pääosin.

Ostin tänään sellaset pyykkikorit joka muksulle,meillä tä pyykkihuolto on ihan pepasta.Kodinhoitohuoneen pöydillä makaa pinoja puhtaita eikä ne kulkeudu kaappeihin mitenkään...=)
Nyt otan korit ja joka ilta jokainen muksu kattoo onko hänen korissa vaatetta ja vie ne kaappiin.
Tyhjät korit pinotaan kodinhoitohuoneen pöydälle sitten ja rummusta viikkaan ne koreihin.
Jos tuo kaaos saatais pois vallan.

Aivan ihana ilma,tää on hhyvä testauspäivä!!
Eli nyt jokaiikka testaamaan+++++++++++++++++++++++++++

koitan kammeta tuon meidän titinalle fanin tuolta sänkyyn...
moikka!

Mäkin luin ainakin osan tosta kermittien suurperheelisen solvausjutusta...
ei kiva, tosiaankaan.
Näin me ollaan omaa napaa ajattelevia nääs kaikki....ei tajuta, millasta voi toisella olla, TAI mitä mahtaa jutuillaan tarkoittaa,
kun ei malteta ajatuksen kans lukea.
tohon yhden lapsen kans toimimiseen en osaa sanoa,
kun ei mulla oo ollu sitä ekaa `harjottelukappaletta`, ku niitä tuli kertaheitolla 2 !
Mut ainaski systerillä tuntui olevan niiiin kädet täys,
eikä mitään muka ehtiny silloin, vaik sillä oli tosiaan vaan 1 lapsi.

Jaa, mutta asiasta kukkaruukkuun:
Apteekissa oli sellainen testi ( oisko ollu DONNA nimeltään ? )
jossa itse voi syljestä testata hedelmällisimmät päivänsä...
testiä voi käyttää vaikka 2 vuotta putkeen, ei siis ole mikään kertis.
Hintaa oli joku 42-45 ,-
Eli siis saattais olla hyödyllinen kapine nyt vaikka ohdakkeenkukalle ;o)

Ja joo; ostin Onni-testin ( eiksne tosiaan myy apteekissa enää muita merkkejä ?? ! )
ja teen sen varppii ( viimeistään ) perjantaina.
Tää on lupaus.

Toi Katan pyykkikoppa-juttu on varmasti HYVÄ ratkaisu;
oispa meilläki niin iso kodinhoitohuone, et edes joku pöytä mahtus....
siellä on 1 siivouskaappi,pakastin ja pesukone+pyykkikoppa.
Täys ku Turusen pyssy.
Mutta noin ne ipanat (ehkä) oppii itse vihdoin laittamaan puhtaat paikoilleen,
eikä tarvii ku 6358 kertaa päivässä enää muistuttaa........heh.

Kevään eka jäätelö syöty auringonpaisteessa, JEEEEE *=o}

Joox saa testata ensin! Mä odottelen nyt ihan rauhassa jos ne menkat vaikka alkaiskin...

Se Katan puku on todella kaunis, just sellanen mun nykymakunen :-)

Toi pyykkihomma on kyllä ikuisuusongelma. Kerrohan sitten Kata, miten toimii!
Meillä tulee puolikas rasti yhden ihmisen pyykkien laittamisesta kaappeihin nyt tässä uudessa systeemissä. Katotaan miten se pelaa... Mut tota pyykkiä on kyllä niin valtavat määrät aina ja koko ajan, että huh huh :-)
Olikin muuten herne menny nenuun fanilla esimerkiksi siitä, että en kerkiä pesulappuja katella vaan pesen 40:ssä kaikki. Näin teen numeroa siitä, että olen suurperheen äiti, hah :-) No, te varmaan tiedätte mitä tää pyykkirumba on :-) Ja kun mussa ei tuota pikkutarkkuutta oikein ole, niin enpä tosiaan näe tarpeelliseksi tuotakaan asiaa. No, se faneista :-D

Mäkin pesen neljässäkympissä kaikki.
Paitsi lakana+pyyhepyykin kuudessakympissä.
Eipä tässä paljon ehdi pesulappuihin tosiaan tutustua
moisen rumban keskellä, ja kun mustakaan
ei sitä pikkutarkkuutta löydy etsimälläkään, ni tää nyt on vaan tätä.

Joox, suunnittelin kyllä olevani raskaana ennenkuin tuon testin hinta-hyötysuhde olisi täynnä ;}
Eivaan, tiedän että voipi joutua odottamaan pitkältikin taikka loppuikänsä, mutten kyllä uskaltasi tuollaiseen sijoittaa ennenkuin tosiaan alkaisi miettimään, miksei mitään kuulu.

Meillä ei edes ole kodinhoitohuonetta, ihan eppaa...
Ja meillä myös kaikki neljässäkympissä, ihan surutta. Tekeekse nyt meistä sitten pahiksia :D

Joox olikin kerinny tuossa jo väliin.. Jippitijii, testi on siis ostettu. Se ei muuten paljon kirpase kun purkkiin pissit. Riippuu tietty, et onko virtatietulehdusta.. ;-)
Sit ku Joox on tehny, ni mä alan harkitsemaan testin hankintaa. Mä en käytä ku Apteekin testiä jatkossa. Noi halpistestit näyttää aina jotain viivanpaikkaa.

Lakanat täälläkin pestään tosiaan 60:ssä, mutta muuten täytyy olla aika erikoisvaatetta, että jotain erityiskohtelua saa :-)

Höh,mä pesen pyykit myös 40...lakanat tosin 60,enkä pahemmin niitä lajittele.Tummat samaan läjään ja vaaleat samaan.Siinä kaikki.Lakanat,pyyhkeet yms mankeloin.Saan tilaa kaappeihin.

Ekan lapsen kanssa tuntui alkusählingin jälkeen helpolta.Koliikki kun helpotti niin päivätkin meni paremmin.Sitä tavallaan ensin arasteli rutiineja,kun ne selkeesti rytmitti päivää,sain itsekin rentoutua.

Huiii,PAHIS-jengi,hahhahhaa!!!

Hiphei, taas ollaan niiin paljon viisaampia kun viisi tuntia on taas koulutettu.

Jaa pyykkiasiaa... Mäkin pesen suurimman osan neljässäkympissä, sit kun pesukone alkaa tuoksahtaa oudolle niin lataan pyyhkeitä kuuteenkymppiin... Ja taas jaksaa neljääkymppiä pyörittää. Meillä on olkkarissa kaksi pyykkitelinettä ja pyykit on siinä yleensä niin kauan kunnes tarvii pestä taas uutta pyykkiä. Että mihis sitä kodinhoitohuonetta tarvii?? ; )

Mä on alkanut miettimään sitä Tehiksen uusintatestauskehoitusta... Tissit on edelleen tosi kipeet ja vuoto on ihan pelkkä punaista, ei siis limakalvon palasia tms ole tullut ollenkaan missään välissä... Omituista. Vai voiko oireet vaan jatkua jonkun aikaa, ehdinhän mä olla jopa viikon raskaana, noin niinkun oikeesti... Taitaa kyl olla vaan toiveajattelua, sen verran runsasta toi vuoto.

Joox, kokeilitko sä sitä Live-juttua?? Kyl jotenkin olis saatava nyt runtattua sut suljetulle... Voisit sit tulla laittamaan sen plussan kuvan sinne... ; D

Jaaha, taitais olla nyt paree mennä laittaa vähän pottua tulille... Stau!!!

Pitihän sitä hetkeks istua... kohta tallille tyttöjä viemään.
Täällä sitä vaan testaamisesta puhutaan...mitäs minä testaisin? Ai juu olenhan minä testannut jo monta päivää pallien viruvuutta/maan vetovoimaa...kyllä ne maata kohti viruu:):)
Eilen kyllä törmäsin sängyssä sellaiseen outoon kumipukuiseen olioon, jonka ohjeistettuani annoin tehdä liikesarjan sisään>ulos ja ravistus...eli tästä se taas lähtee, varovainen harjoittelu ennen tositoimia!!!
Nyt kiireellä haukkapalaa ja menoksi...huomiseen.

Voi halavattu=) Haidi ollu ahkerana;))))) Mä en tollasesta tiiä yhtään mittään...ei ole näkyny vähään aikaan kumipukuista oliota,tai ees aataminasuista=)
Nyt on tosin täti käymässäkin,joten siirtyy viikon päähän tuon asian "opiskelu"

Mä tukehdun täällä nachoihin ku luen teidän juttuja :D
Et kiitti vaan, niitä muruja on sit pitkin näppistä..

Meneeköhän kauankin että saadaan joku häirikkö tänne, jos meidän pyykkäystavatkin herättää vihastusta..
Tuttavanikin kertoi jokin aika sitten, että kun heille odotettiin seitsemättä lasta (uusioperhe) niin tylyjä kommentteja tuli suvulta ja tutuilta ihan yllin kyllin, mutta oli sitten kaupassa joku tuntematonkin (pieni paikkakunta) tullut turpaansa aukomaan siitä ettei osata käyttää ehkäisyä.

Mä vääntäsin tollasta nekkuun :/

Tehis Hoi.....
Mää laitoin ny sinne anomuksen, nimim.joox30 - kun se ei hyväksyny muuten,
oon muka jo siellä...noenooollu...vaimissäseoli...
Joten pliide hyväksy mut, ni EHKÄ pääsen sinnekin.
Olihan muuten ihan helvetin vaikee päästä kirjautumaan siellä mihkää....
oliokaan ei meinannu osaa......kääks.

Otti vähä pattiin kun tuo olio alkoi sitte näitä lukemaan,
ku apuja pyysin...
Ihan meinas riidanpoikasen lykätä..
Mutta jos vaan sinne suljetulle hoitoon pääsen, ni kiva ois.

Jahhas, Haidi on harjotellu äksöniä varten, niiiin sitä pitää ;o) !

Jahas, pääsin sinne suljetulle, mut näköjään en sieltä pois.
Koitan paneutua asiaan huomenna, kun ei ole ylimääräisiä
uteloita kotosalla.....
Tää kompuutterimaailma on mulle ihan outo maailma,
ja tosiaan tajuan täst yhtä paljon ku sika satelliitista . nih.

Hiphei jipii!! Joox päässyt osastolle!! Jepujee, kuvia odotellessa... Laitahan ihan heti olion kuva niin päästään vähän kommentoimaan, siitähän se varmaan riemastuukin!! *kjähkjäh* Mitäs tulee uteloimaan...

Ohdakkeenkukan pesueesta ei muuten ole mitään kuvia, mitäs peliä se semmonen oikein on mitähäh??? ; )

Mä oon nyt muuten Haidin lisännyt mun Meseen, ei kyl nyt aavistustakaan mitä sitten... Meillä duunikoneeseen ei siis pysty sitä Meseä asentamaan että työaikana en pysty siellä riekkumaan mut muulloin kyllä jos vaan pääsee koneelle.

Jahas, pitäis sit ruveta asentaa Simsiä tähän koneelle, jostain syystä se aina häviää täältä koneelta...

Myöhäisempi huomen...sain nukkua ihan vähän pidempään:)
Titti, olen vastannut kutsuusi, eli olet mesessäni, nyt sit vaan pitäs sattua sinne yhtäaikaa, et voitas jutustella siellä. Minä en useinkaan siellä iltaisin ole, kun nuoriso kansoittaa koneen ja se oliokin tuossa sohvalla makaa ja ohi kulkiessaan olan yli vilkuilee, ei parane oliolle ihan kaikkee meidän juttuja kertoo, mutta siis kun olet koneella ja mese auki, oikeassa alareunassa pikakuvakkeissa pitäisi näkyä sellainen vihreä ukkeli. Kun kirjaudun meseeni saat tiedon siitä heti, oikeaan alanurkkaan pomppaa laatikko jossa lukee kuka on kirjautunut sisään.

Täytys alkaa taas kotihommiin, ennen duunia, tekemistä riittää...tiskit koneeseen...tietsikalle...pyykit kaappiin...tietsikalle...jne.:)

Huomenia

Se on Titti semmoinen peli, kun ei ole työkoneella meistä kuvia ja kotikone on siististi pakattuna siellä kotosalla, jossa emme toistaiseksi asu remontin vuoksi :}
On mulla jotain photobucketissa, pitää katsoo jos ehdin jossain välissä käyttämään siihen tehokasta työaikaa....

Tsiisus, toi on vaikee toi suljetun juttu...
minä aivoton en tosiaankaan nyt tajua, kuinka pääsee ja mihin....
noh, koitan sitä opiskella tässä pikkuhiljaa.

Meillä kylillä paalutetaan aamusta iltaan niin että talo tärisee ja hermo menee
tähän perskeleen paukkeeseen !! AARGH !

Peeäs: ei tullu vielä täti meille vaikka oireet oli just sellaset taas illalla.
Yöllä heräsin pissahätään ja kuvotukseen.-
Aamulla olin 100% varma,että nyt alkaa, kun alavatsa oli niin pipinä.
Mut ei. Kuvottaa taas.

alan jo lukemaan niitä testin ohjeita........jos tajuisin edes ne.

Joox hei, pissaa päälle ja ihmettele sitä viivaa mikä sinne ilmestyy. Sit jännität maha kipeenä tuleeko sinne toinenkin viiva. Ja ennenku pyörryt niin tuu kertomaan meillekkin!

Avasin kuvakansion, mutta photobucket sanoi sopimuksen irti. Lisään kuvia heti kun vaan mahdollista..siihen saakka saatte kummastella vaan mun lärviäni.

Piipahdin tuolla suljetulla osastolla ja luulin, että Pakarisen Hanna on kirjautunut sinne, mutta se olikin joku Ohdakkeenkukka:))) Hitsi miten paljon samaanäköä!
Ja kotityöt jatkuu...

Yhteistyössä