ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Titti, vauvanhoitopuolella lokakuisissa yhdellä "oli just vähän aikaa sitten keskenmeno". Kuinka ollakaan ultrassa olikin löytynyt pieni ihmisenalku :) Näitä aina joskus on... En halua liikoja toiveita herättää, mutta eikö kannattaisi varmistaa asia. Edes se testi. Jos viiva onkin vahvistunut??? Koskaan ei tiedä!

Se albumi on just sitä varten, että on kiva välillä vaihdella niitä kuvia. Joskus vaan tulee sellasia kuvia, että ne on pakko laittaa näytille :)
En edes muista mitä mulla on muuten tuolla meidän yhteisössä.. Täytyykin tässä joskus tsekata ja vaihdella myös.
 
Titti*
Voi hitsinhitsi.... Mä täällä ihmettelen että miten tsiisus mun tissit voi olla näin kipeet..... Apua, en mä kyl jaksa uskoo että näin onnellisesti olis käynyt... Täytyy käydä kurkkaa mitä sille oli sattunut...
 
Papu75*
Olis kiva nähdä kuva Pallomasuista :)
Mulla on ollut vissiin sellainen suht koht keskiverto masu. Nuorimmaisesta se oli kyllä pienin ja joteskin sellainen huomaamaton. Moni ei edes huomannut koko vatsaa, korkeintaan loppuvaiheilla. (Muutamat miehet ei ollenkaan! Yllätys...)

Mitenkäs ne synnytykset nyt menikään.. (tökkii kynällä korvaan.. herätyyys)
Ensimmäinen meni luomuna, rauhallisesti ja oikeesti tosi helposti.. olisko ollut ekoista suppareista n. 14h, poika 54cm ja 4090g, seuraava alkoi samanlailla, rauhallisesti ja kauniisti kunnes kätilö päätti puhkaista kalvot, syöksyllä sitten tulikin, koko aika oli muistaakseni jotain 6h poika 52cm 3870g, mutta mutta... mitenkäs tämä nuorimmainen. Oli meinaan aikas vauhdikas päivä, kävin töissä ja hoidettiin autojuttuja katsastusasemalla, sitten mentiin saunaan ja nukkumaan. Eipä tullut paljon nukuttua, saman tien kun hieman rentouduin, tuli kunnon suppari ja vedet loiskahti petiin. Olisikohan siinä mennyt hieman alle 4h, tyttö 50cm ja 3200g. Ponnistusvaiheet ei ole kauvaa kestänyt, alle puolituntia, paitsi tuo keskimmäinen joka tuli sellaista kyytiä että solisluu paukahti poikki (eikös Haidillakin ollut käynyt niin?)
Viimeisimmästä sain sen spinaalipuudutuksen, joka tehosi todella hyvin, kuukautiskivutkin on kovempia kuin tuo synnytys.

Täällä on ihan mahoton jännitys päällä! bd tasaisesti joka suuntaan!!!
 
Titti*
Heh, mun ekat pallomahat oli siihen aikaan kun oli vielä veivattavia kameroita... Muttamutta, onhan meillä tuossa toi skanneri!!! Jos jaksais kaivaa ne ja tuoda tänne töihin retusoitavaksi...

Hö. Kai mun täytyy ihan mun mielenrauhan takia varmistus tänään tehdä, nää oireet häiritsee liikaa. Olishan se aika paukku... Mut tosissaan en usko siihen mut kuitenkin mielessä pyörii.... Huoh...
 
joox3, kirjautumati
Tittiiii...jokos teit varmistustestin ?

Samoin muuten mulla on noi pallomassukuvat ihan vanhanajan oikeita kuvia.
Ei ole skanneria meillä, eli en niitä voi teille välittää....sääli.
 
Titti*
No joo tein... Kyllä sitä osaa olla ihminen pöljä kun toivoo ja haaveksii ihan turhia... Kaunis puhdas negahan se siellä. Kai se nyt on kun hanuri on viisi päivää vuotanut!! Mut nyt siis case closed ja katseet kohti huhtikuuta, jos oikein hyvä säkä kävis niin plussa voisi tulla juuri ennen kuin tytön LA olisi ollut...
 
joox vielä
Nii.
Täällä kans yks pöljä ilmoittautuu joukkoon.......
turhaahan se munkii on toivoa, meikäläisen lapset ( ne ekat ) on ihan tekemällä tehty
vaikka vikaa ei löytyny kummassakaan silloin...
nykyinen mies kun tuli kuvioihin,
niin voi sanoa, että tämä yllärityttökin on ihan tekemällä tehty,
sillai mukavammassa mielessä vaan ;oD
( silloin alkuaikoina ei paljon muuta tuntunu ehtivänkään,
ku sitä hommaa sängyssä riitti....pojat oli silloin aina viikon isällään putkeen,
joka toinen viikko..........huh ! )
Että turhahan sitä on toivoa että muutaman kerran kiksautuksista
onnistuis....
nyt ei kyllä oo mitään oireita taaskaan ollu ...
outoo.

Ihana katsoa noita kuvia, oon jo monta kertaa käyny tiirailemassa !
Yritän itekseen aina muistaa, kuka oli minkäkin näkönen....
olio lupas ettiä mulle jostain niitä levyjä jokupäivä,
että saisitte ianakin nähä mun komian pallon tytsyä oottaessa....
oli lähes yhtä iso kuin pojista ;o)

olio läks lenkille ja mä lähden penskoille taikomaan iltapalaa......helei !
 
Titti*
Joox, ihmeitä ja ylläreitä aina sattuu, onhan sulle ennenkin sattunu niin miksei nytkin... Tuli vaan mieleen noista kuvista että sulla ja Tehiksellä on jotain samaa näköä tai oloa... Aika upeita leidejä näyttää olevan tämä koko meidän sakki!!
 
Tehotyttö.
Hyvä Titti, että teit vielä kuitenkin sen testin. Harmi, ettei sitä ylläriä nyt siihen napsahtanut. Minäkin mokoma sua yllytin testaamaan :-(
Ei kun tammi-09 vauvaa sitten suunnittelemaan :)

Ja mä mietin, että mitähän tuttua Jooxissa oikein on :-D Ilmankos sitten, hih.
Ja sitä paitsi ootteko bonganneet meidän olion kuvista. Olikohan se siellä... Täytyy ehkä laittaa joku parempi otos. Vertailkaas sitten Jooxin ja mun miehiä ;-)

Mulla on huonosti pakkomasukuvia, kun on ollu vähän surkeita noi mun PALLOT :) Mutta täytyypä arkistoja kaivella, jos vaik jonkun läjäyttäis näytille.
 
Haidi kirjautumati
Huomenta
Täällä perskipunen opiskelija herännyt uuteen päivään...hemmetti soikoon, taitaa olla saikkua tiedossa, vanha vaiva yllättää taas. Häntäluun kohdalta tulehtuu kudos, eli pakaravaon molemminpuolin alkaa kerätä märkää ja se tekee pirun kipeetä. Joskus menee ohi itsekseen, mutta puukkoakin on tarvittu. Toivottavasti ei tule onkaloa, kun en itse sitä pysty hoitamaan, kun en korkkiruuville käänny.
Enkä niin mielelläni käy persettäni näyttelemässä tuolla paikallisessa TK:ssa kun kaikki henkilökunta on jotenkin tuttuja.
Taidan istua tämän illan jossain kuumavesiämpärissä (mistä niin iso ämpäri?) jos se estäisi tilanteen pahanemisen. Mistähän hitosta se taas just nyt keksi alkaa kun harjoittelu on kesken, eikä sitä saikkua olis varaa pitää? No mitä sitä miettimään kun on tullut niin on tullut, ei auta itku markkinoilla kun perä leviää:)
Mitähän seuraavaks???
Nyt kuitenkin töihin kun vielä kärsii...palaamisiin!
 
Titti*
Täällä elämä alkaa vihdoin voittaa!! Flunssa alkaa olla voiton puolella, vuoto loppunut ja pääkään ei enää niin jumissa, taisi eilinen hierontakin siihen auttaa.

Haidilla kurjan kuuloinen vaiva, toivottavasti liotus siihen jonkun verran auttaisi. Kylläpä nyt joo urakalla suakin koetellaan!! Tsemppiä!!

Taisin kyllä Tehiksen olion huomata kuvista, ainakin taitaa olla yhtä "lyhythiuksinen" olio kuin Jooxilla... Mutta jännä juttu jos itsekin huomasi jotain tuttua teissä.

Mä löysin mun vanhoja pallomasukuvia, ne nyt ei taida olla ihan täysin julkaisukelpoisia kuvia mutta saatan jossain välissä skannata ne suljetulle. Kylläpä olinkin ensimmäistä odottaessa nuori ja nätti!!! ; ) Nyt on enää JA...
 
joox3, kirjautumati
Jees, Tehiksen mieshän on tosi raamikas....ja WAU noi karvaset kädet ;o) !
Mun oliolla on kasaantunut jotenkin hassusti toi massa tohon navan kohille....
ei ole onneks mulla osuutta asiaan;
sen ex lihotti sen tollaseks,13 vuotta voita ja kermaa ja aurajuustoa ja naksuja,
mutta nyt on tiputtanut tän vuoden puolella jo 10 kiloa...
Tukka siltä (kin ) katoaa johonkin,
mut ei se haittaa, jos massu katoaa ja muuten on tosi raamikas.
Nii, ja kyllähän tuo mulle on tollasenaankii kelvannu....

Muistanko väärin, vai oliko just Tehiksen massukuva silloin kerran täällä näytillä...?
Liki viimosillaan oli just sen kokoinen,ku mulla joskus 4:llä kuulla.....

Voi Pylly, Haidi !
On se perskuleen kamalaa varppii jos perä on pipi...
lainaat jostain sellasen lasten kylpyammeen, mahtuskos siihen ?
( jos jäät jumiin, älä kerro mun neuvoneen moisia...;O)

Tytsyn kans pidellään sadepäivää kotosalla tänään,
ei edelleenkään mitään oireita - paitsi yöllä mua taas kuvotti niin,
että heräsin siihen - mut muuten ei mid.
Yleensä mull aon ekana rinnat kipeinä, menkkojakin ootellessa,
ja varsinkin ipanoita oottaessa....nyt ei yhtään.

Onkohan mulla vanhuxella alkamassa viihdevuodet.........?
No Ei....ei kai 25:lla vielä....
 
joox vielä
Jaahas, Tittillä alkaa helpottua...ihanaa ;o) !
Nyt vaan täysin purjein myrskyjä päin ja uusiin kylvöhommiin.....

Mä olin muuten ekoja odottaessa tosi tätimäisen näkönen,
ja väsyneen jotenki - vaikka voin tosi hyvin kokoajan, eikä väsyttäny...
siitä olen kyllä ( omasta mielestäni ainakin ) nuorentunu paaaaaaaaljon...onnex ;o)
 
Tehotyttö.
Kuva kyllä hämää, mun mies ei ole raamikas :-D
Pituutta sillä on kokonaiset 169cm ja painoa 69kg. Karvainen hää kyllä on, mutta karvotus tosiaan on keskittynyt muualle kuin päälaelle ;-) Jotain samaa noissa meidän miehissä Jooxin kanssa on, ainaskin se hiusluukki. Meilläkin isäntä on muuten laihduttanut viime vuonna melkein kymmenen kiloa. Tukka sillä on lähtenyt jo paljon ennen kiloja ;-) Hän on ruvennu kaljuuntumaan jo kakskymppisenä. Tollasena mäkin sen otin, hih :)

Voi kurjuus tuota Haidin perää :-/ Mitähän me sille keksittäis? Tuo Jooxin ehdotus oli kyllä aika hyvä :)

Mitähän se Jooxin hormonitoiminta ny meinaa? Ei ne nyt noin nuorella vielä viihdevuodet ainaskaan! Jospa se tärppi ois kuiteskin käynynnä... Odotellaan.

Mä aattelin, etten tällä viikolla testais ollenkaan. Nyt on taas vähän tullu sellasta oikeanpuoleista jomottelua tuonne alavatsalle. Sitä oli viikkokausia tuossa ennen tätä ihan oireetonta jaksoa. Arvelen, että se sitten oli se munarakkula, joka siellä vihlotteli. Alkasko nyt sitten olla vasta niiden menkkojen aika? Tai sitten ei mitään. Huvikseen vaan ovistestit näyttää vahvaa viivaa!

Nyt ennen kotitöiden alottamista kaivan parit masukuvat väliaikaisesti tuonne näytille. Täällä taisi tosiaan olla joskus yksi...
 
Tehotyttö.
Joox, mulla ihan sama homma. Olen kaikissa a-sarjalaisten vauvakuvissakin ihan järkyn TÄTI. Ja sentään olin reilusti alle 30v. Nykyisin lähes nelikymppisenä tietty olen ihan kakskymppisen oloinen, hahhaa... :-D
 
Titti*
Me vaan harjoitellaan tää kuukausi tätä kylvämistä, voipi olla ihan mukavaa viettää stressitöntä aikaa peiton alla... Kyllä pitää tämän ja ensi kuun aikana saada varastot täyteen ja mielellään ensi kuussa se plussakin kun ne miehen mukelot tulee meille asumaan touko-heinäkuuksi!! Ja meidän paperitalossa ei mitään orgioita vietetä sitten kyllä yhtään!! Miehen tytärkin kerran sanoi että "miten te oikein onnistutte harrastamaan tätä youknowta kun me ollaan täällä..." Ei kai me nyt silloin mitään painita, jestas sentään!!! ; ) Vähänkö olis noloo...
 
ohdakkeenkukka -töissä
Joox, ei 25 ole mummotauti vielä likimainkaan, ei ei ei... db db db (saahan sitä toivoa ja peukuttaa kuiteski?)

Musta ei varmaan täti-ihmisen näköstä saa tekemälläkään..joskus joku ex-anopin tuttu oli kommentoinut että "miten se voi olla raskaana, tollanen tyttö..kun ei näytä yhtään äiti-ihmiseltä" :D
Äiti-ihminen...ihana sana. Oli siltä kuitenkin jäänyt huomaamatta elämän oleellinen asia: emme ole aina sitä miltä näytämme..
Joskus olen jopa miettinyt, että onko lapsilleni haittaa jopa ulkonäöstäni/tyylistäni.

Mulle iski yöllä paniikki..tuijotin nukkuvaa oliota silmät selällään ja mietin että ei hemmetti, onko toi nyt ihan oikeesti mun loppuelämäni kumppani.
Menin ihan kipsiin..häät ja vauva..kun on jo kerran mokannut ja ollut vuosia suhteessa jossa ei halua olla..niin nyt sitten jänskättää niin hiiskatisti :/
Onhan tää ihan eri asia mutku..niih. Toivottavasti joku tajusi.
Heh, aamulla koitin lohduttaa itseäni käyttämällä miestä hyväkseni. Oli muuten eka kerta ilman ehkäsyä :p
 
Titti*
Eiköhän toi ole ihan normaalia Ohdakkeenkukka, pienet suunnantarkistukset aina välillä. Isoja juttuja kuitenkin teille tulossa, hyvä vaan että pysähtyy välillä miettimään ihan tosissaan. Ihan samalla lailla itsekin aina välillä pysähtynyt.

Hienoja alastonkuvia laitoin nyt sit suljetulle, numero kakkosen kanssa ollaan mökillä ja lämmintä 30 astetta, vähänkö oli tuskaa... Mutta koittakaa olla oksuumatta vaikka hienot pikkarit vähän vilkkuu... ; D
 
joox3, kirjautumati
Voi P*ska.
Mä en näköjään pääse sinne suljetulle.
Johtuisko siitä, kun yritin eilen vaihtaa sitä salasanaa, ettei olio pääsis urkkimaan meiän juttui..?
Voi P*ska.
Koitan kohtaa uusix.
En missään nimessä haluu missata masukuvii TAI Tittin taidekuvii....ehe.

Ohdakkeenkukka; tosiaan, suunnantarkistus on ihan ok.
Toi paniikinpoikanen kait useimmille iskee.
Meikäkin hukkas elämästään tossa 7 vuotta täysin väärän paskiaisen kans,
enkä varmana ois niinkauan ollukkaan,
mutta toi lastentekoprojekti vei ajatukset niin mennessän,
ettei enää osannu pysähtyä miettimään......
No, ainakin siinä on se hyvä, että sain pojat ;o)
Muu olikin sit pelkkää P:tä...
Noh, se noista.
Onnex tapasin nykyisen olion sitte.
Vaikeki kukaan voikaan uskoa, että 2 skorpionia vois yhdessä olla
viikkoa kauempaa.
Sunntaa tarkistellan kyllä täälläkin tasasin väliajoin, ei sen puoleen.
Mutta juu-u. Samaan suuntaan seilataan toistaiseksi vielä...
aikahan sen vasta näyttää, kuis täs käy .

Ja juu, jaksan vielä toivoa...eilen jo mietin illalla, et millos ostan taas testin...
m`oon hullu.
 
mirella76
Mietin tässä et pitäiskös laittaa myös olion kuva tuonne suljetulle niin näätte minkälainen otus täällä asustelee.
Pieni mutta siinäkin asiassa.Mies kun ei osaa olla nätisti kameran eessä,aina ilveilemässä.Koitin kerran kuvata sitä mut se meni siihen et sen kuuppa oli linssissä kiinni ja sit se ölisi jotain omiaan.Tietty vois koittaa kuvat kun se nukkuu,olisi ainakin paikoillaan.Tässä yhtenä yönä nauhoitin sen kuorsausta kun ei uskonut et kuorsaa lujaa..no,istuin olkkarissa ja se kuorsaus kuulu sinne asti.Aamulla sitten annoin miehelle palautetta todistusaineiston kera.Kauhisteli itekin sitä meteliä ja mietti et on se ihme et ei muksut ole heränneet siihen.Sitten kun mies on hiljaa niin koira aloittaa sängyn toisella puolella...

Tuosta kaljuuntumisesta,oliolla kans tuo hiusraja pakenee ja se lisääntyy tohon suun ympärille ;)

Olen aina näyttäny niin babyfaceltä...esikkoa kun ootin niin mummot kaupungilla oli ihan hädissään et miten niin nuori lapsi haluaa äidiksi.No,21v ei ihan lapsesta enää käy.Monesti on kysytty henkkareita,viimeksi pari vuotta sitten kun juhlimme 30v-synttäreitä yökerhossa.Portsari halusi nähdä henkkarit ja me sitten repesimme ihan totaallisesti.Kävi ilmi et olin jopa vanhempi kuin tää portsari=)Mut kohteliaisuutena sen otin.Ei tän ikäsenä kannata enää nokkiinsa siit ottaa.

Haidi,AUTS!!!!Mahtaa olla kippee...jooxin ehdotus ois kyllä hyvä.Mulla tuo hanuri levenee mut ei siit sit sen enempää=)

Titti,eikös kevät ole sitä kylvöaikaa;) Täällä maalla sen huomaa hyvin,ensin kyntö ja sitten kylvö...ja pesueet kasvaa siinä samassa;))))))

Voi tsiisus mikä keli,täällä ei siis tänäänkään pääse ulos...piha niin peili ettei mennä sinne kaatuilemaan yhtään.Saakelin saakeli.
 
ohdakkeenkukka -töissä
Täällä on kaikki tiet jo sulaneet, kevät tosiaan tuloo...

Hih, meidän oliolla olisi kyl sitä tukkaa mut kun se ajelee päänsä kaksi kertaa viikkoon (ei sillä, se mulle passaa enempi kun hyvin) :p
Jossain vaiheessa laitan siitäkin kuvan ihmeteltäväksi, mutta ne on sit siellä kotikoneella..se ei kyllä muistuta ketään julkkista, se on vaan iso ja paha :D

Suunnantarkistus lienee ihan sopivaa, mutta on jotenkin niin ristiriitasta taas iteltä että haluaa eka naimisiin ja sit mongutaan vauvaa ja nyt sit onkin sellanen olo että "apua" :D mietin vaan et mitkä mahtaa olla miehen fiilarit..
Tämä mänöö ohi, viimeistään siinä vaiheessa kun toivonmukaan vauva mahassa sanon tahdon ;}

Ainiin, oliolta löytyi ylimääränen patti "alakerrasta" :/
Älkääkä heti kuvitelko mitä sattuu...vaan siis sieltä karvojen seasta löytyi sellainen buranan kokonen kivikova patti..huomannut sen kuulema vähän aikaa sit. Ei siinä, luultavammin se on rasvapatti tms.
Kuitenkin ehdin jo säikyttää itseni ku luin kasvaimista. Miehellä on nääs ollut kuukausia kestänyt yskä ja kurkku viikkoja karheana. Pattiin yhdistettynä tällainen ei tosiaan ole mikään hyvä hommeli..eikä se mene lääkäriin ennenku tempasen nuijalla takaraivoon ja raahaan sen sinne :(


 
joox vielä
Jepau !
Pääsinpä sinne osastolle vihdoin-ja sain sen salasanankii vaihettua....
lisäsin kuvankin.

Tittilläpä on pienoinen massu ollu...nii tai varmaan
sellainen normaalikokoa oleva, mä kun oon sieltä just toisesta ääripäästä,
kun musta aina tuntuu, et muilla on vaan just tollanen Tehiksen massun kokoinen pikku kumpu...ja mä oon kauhee säähavaintopallo... onx tää ny reiluu ??

Noi Tehiksen ukothan on ku kaksoset... ;o)


Voi Witzi ! Ohdakkeenkukka; nyt isket sitä olioo nuijalla ja raahaat tutkittavax,
heti .
Ettei vaan mitään pahempia siellä alakerrassa kehity.

Hitto mul on kokoajan nälkä. Tässäki välissä hain banaanin ja näkkärin evääks,
kaapissa ei ( onneks ) oo salmarikalloja...
 
Tehotyttö.
Ai niin, skorppari on Jooxikin :) Minä myös, mutta mies ei!

Eiköhän tuo Ohdakkeenkukka ole ihan normaalia asiaan kuuluvaa mietintää. Kyllä se siitä taas :) Hyvä, että lääkekin löytyi ;-)
Toivottavasti harmiton patti!

Ihania kuvatuksia nuo Tittin -97 ja -99 :) Voi ei, pitäis kyllä varmaan itsekin nähdä vaivaa ja kaivella vastaavia.

Nyt ruokkimaan lapsi. Palaillaan.
Taisi Joox kummiskin päästä?
 

Yhteistyössä