ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
joox vielä
Niin, näistä horoskooppimerkeistä on aiempanakin ollut puhetta,
mutta tässä ne meidän osalta vielä:

Minä - skorpioni ( oikea perusskorpparin pahin skenaario )
Olio - skorpioni ( luonteessa vaakaa paljon, onneksi )
Pojat - vaakoja ( toinen on skorpioniluonne täysin , toinen vaaka )
Tyttö - härkä ( ja justiin tasan härkä ! )

Niin että kyllä räiskyy meilläkin ihan kiitettävästi !
 
Titti*
Mä myönnän ihan täysiä olleeni 20-30 v tätimallia!! Ite oon miettinyt sen niin että silloin oli epävarmempi itsestään ja mä ainakin verhosin itseni säkkeihin ettei kukaan varmaan nää kuka ja millainen mä oon... Nykyään uskaltaa enemmän olla oma itsensä ja mieskin vielä aina sanoo että "laitas nyt vähän avoimempaa päälle" niin paljon nuorekkaampi olo nykyään. Tää on vielä niin huvittavaa kun nuorena urheilin ihan SM-tasolla asti ja kroppa oli TOSI timmissä kunnossa ja silloin olisi ollut jotain näytettävääkin, päinvastoin kuin nykyään!! ; ) Tasan ei mee...

Nyt on mentävä syömään, näköä haittaa...
 
Tehotyttö.
Te ette ole tätiä nähneetkään! Pakko kai mun on sitten kaivaa vielä kans arkistoja...
Mulla sama homma Titti, että sitä kroppaa on pitäny piilotella nuorempana. Olenkin lähes-anorektikko vm88, mutta eipä siitä sen enempiä tässä yhteydessä. Olen ollut sinut kroppani kanssa jo pitkään, eikä PIENET jenkkakahvatkaan enää ole peittämistä vaativia. Nyt ne on niin isot, että vähän vaatii.. ;-)

Jospa se onkin Joox meillä se skorpparin tulinen tuike, joka silmistä leiskuu ja yhdistää :)
Mä olin kans muuten siis tosi yllättynyt tuosta, miltä Joox näyttää. En mä tiedä minkä näköiseksi olin kuvitellut, mutta ihan pyllylleni meinasin mennä :-D Ei millään tavalla negatiivisessa mielessä, tietenkään!!!

Jatkuu taas. Pitää mennä päikkysatua lukemaan. Tulikin uppikselta kiva uusi kirja. Mä aina vähän sorrun :-/
 
joox vielä
Hitsi musta ois kiva...taiei...tai siis ois...
tietää, miltä mä oon teidän mielikuvissa näyttänyt...?!
Mä oon ite aikas huono kuvittelemaan ketään ati edes arvailemaan välimatkoja,
mut usein mulle on sanottu, ihmiset siis jotka on kuulleet mun äänen ( aika matala )
ni ne kuvittelee, et oon isokokoinen blondi... heheheheheheeeeeeeee

165 cm tummahko pikkukääpä....mut ehkä mun ääni ON iso...
 
joox lisää ; PeeÄs Tehis
Ehhhehehehhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeehhhehehehehehehehhhheeee =0D )))

Katottiin tytsyn kans se HIENo videopätkä....
ihan vedet silmissä hekotin...olitte kyl upeita !!
 
Titti*
Mua ei sinänsä yllättänyt Jooxin näkö mut voisin kuvitella muiden mielessä olevan maalaisen kaupantätin, ei siis ollenkaan noin simpsakan näköisen rouvan!! ; ) Tehis taas oli jotenkin ihan sellainen kuin kuvittelinkin! Mulla muuten asuu yksi kaveri samalla paikkakunnalla kuin te.

Nyt pakko tehdä vähän töitä...
 
joox lisää
sorry...Vitzi mä innostuin tosta kuvajutusta,
ja tyttö ois halunnut oman synttärikuvansa sinne,
mut en millään löydä täältä koneelta niitä.plääh.
Vaihdoinkin jo pari kuvaa pois, johan nuo ehti ollakkiii...
 
joox vielä häiriköi....
Tehis:"Kuva kyllä hämää, mun mies ei ole raamikas :-D
Pituutta sillä on kokonaiset 169cm ja painoa 69kg"

Tähän mun piti sanomani, että mun mies on liki 190 cm ja nyt ( enää ! ) 115 kg....
 
ohdakkeenkukka -töissä
Eehhehee..ei hitsinvitsi. Mä sain ne salmarikallot vihdoin syötyä!
Edullinen pussi riittoisuuteen nähden, makso vissiin puolitoista egee :D

Joo, nyt netti umpeen ja paperisotaa..
 
Tehotyttö.
Nyt mä muuten hokasin, mitä tuttua Jooxissa on. Muistutat tosi paljon olion tyttöystävää&kihlattua nuoruusvuosilta.

Ja Titti vois kyllä paljastaa suljetulla tuon tutun täältä. Voisin heittää veikat, että meillä on joku yhteinen tuttu ;-) Yleensä näissä aina käy nii... Maailma kun on niin pahuksen pieni.

Jooxin mies on kyllä sitten pikkusen raamikkaampi :)
Teidän tyttö on kyllä niin ihana punapäinen luonnonlapsi. Jos näyttäisin meidän oliolle, niin se ois ihan sulaa vahaa. Sitä aina tuollaiset maahiaislapsoset herkistää... ;-)
Ai niin, mä olin kuvitellu Jooxin jotenkin ehkä vähän boheemimmaksi.
Vai vaihtui Papulla ja Jooxilla päät, hihhii :-D
 
Titti*
Mulla aiemmat miehet olleet juuri ja juuri 180 senttisiä ja nykyinen on 191!! Kerrankin eläissäni voin huoletta pitää korkokenkiä, mullakin kun pituutta löytyy 171 niin ei ihan jokaisen tallaajan kanssa viitsi niitä pitää. Kyllä me sit aika hujoppeja ollaankin!!

Laskut sain maailmalle, nyt ehtii taas täällä notkua... Mies kävi näyttämässä täällä yhtä autoa, jos vaihtais ton %#¤&#¤ Pösön johonkin vähän paremmin toimivaan. Tällä kertaa olis Volvo kiikarissa, saas nähdä tuleeko kaupat. Ihan kiva oli.

Jaa, oliskos se kaffepaussi...
 
joox vielä
Tehis hei; Eeeee-en se minä ollu, ee-en.... *~*

Jaa-a.Kyllä mä oonkin aika boheemi verrattuna useempaan naapurinrouvaan...eheeehehe ;-D
Mulla ei näy päällä silitettyjä pellavakuteita kesälläkään (esim )
vaan vanhoista farkuista tai jostain muista sopivista leikatut shortsit ja usein
ukon teeppari tai joku mikä käteen sattuu kaapista...
naurattaa noita mukuloitaki aina mun ah, niin "muodikas" look.

Onneksi toi olio kuvaa useimmiten vain tyttöä, eikä mua...

Juu, toi tytsy on kyllä oikea keijujen ja peikkojen ystävä ;o)
 
Tehotyttö.
Tuli mieleen tuosta millaiseksi ihmiset kuvittelevat esim. kirjotusten perusteella...
Mua kans psykan verkko-opinnoissa yksi opiskelutoveri (nykyisin oikein hyvä ystävä<3) kuvitteli vaaleaksi, isoksi, kylmäksi virkanaiseksi. Ehhehhee vaan, pikkasen pieleen meni sekin :) Ekan kerran kun sähköpostitse vaihdettiin kuvia oli kovin iloinen. Olinkin kuulemma paljon helpommin lähestyttävän näköinen kuin oli ajatellut :-D

Kaffe ois täälläkin valmista. Täytyypä hakea kupponen... Mä en saa mitään järkevää aikaseksi, kun nää päivärytmit on ihan pyllyllään. Tahtoo aamu-ulkoilut takas ja siitä sitten päiväkuviot naps kohdilleen. Tänään vielä vietettiin elpymispäivää tuon poitsun kanssa...
 
kata..
kauheeta,en pysy ollenkaan teiän perässä!!!=)
Joo,tosi kivan näköistä sakkia ja söpöjä lapsia.

Mikä teiillä on vanhimman ja nuorimman lapsen ikäero??
Gallupin tynkää tässä heitän.

Meillä on 12,5 vee.

Horoskooppeja
mä-vesimies
mies-jousimies
vanhin poika-jousimeis
kaksoset-kaksosia ( aika hauskasti)
miehen poju-neitsyt
2,5 vee tyttö-rapu
juniori-kaksonen

Meillä on myös aika vilkasta sakkia!!

Osotusajoista,mä oon ollut tosi pieni-masu alkanut kasvaa vasta sunnilleen 25 viikon hujakoilla.
Kaksosista 20 rv.
Mua häiritsi se kovasti ja tuntui että odotusaika on niin kamalan lyhyt kun noin 10 viikkoa sai masua pitää.
Ja ihmiset jaksoi taivastella että viides jo eikä tuon isompi ole...Syötkö jne...Ihan kuin se olis ollut mun vika.
Olisin ison masun halunnut,kaksosia oottaessa oli sellanen normimasu eli sain 20 viikolta asti pallukkaa taputella.

Mä myös nuorena piilottelin rintoja.Kun oon lyhyt 159 ja aika rintava (70 d taikka dd ) niin nuorena se oli aina sellanen piiloteltava asia.
Hoikka oon ollut aina,urheillut ja liikkunut paljon,paino-ongelmia ei ole koskaan ollut.
Mutta 20 veenä mäkin aika teltoissa kuljin ja varsinkin kun tulin äidiks,tunsin että nyt mä oon vanha ja pitää pukeutua bleiseriin ja suoriin housuihin!!=)
ja olin 20 vee...

Mutta nyt kahville,olin mammatapaamisessa äskettäin ja tulipa taas puhuttua...puuh...
Mies on tyytyväinen kun oon saanut hölistä,pääsee helpommalla!!!=)

 
joox Galluppiin
4,5 vuotta - ei siis kovinkaan iso ikäero ;o)
Mulla on mun pikkusysterin kans 25 vuotta...

Just muuten juttelin tossa yhden pikkukaupan kauppiaan rouvan kans,
heidän lapsille tuli ikäeroksi 17 vuotta.

JA Asiasta kukkaruukkuun:
Mä en oo koskaan paljonkaan piilotellu mitään,
mulla on aina ollu kauhiat pallot noi rinnat
( 70F taitaa olla nykykoko , ei enää mallia pallo niinkään )
enkä nuorempana käyttäny edes alusvaatteita, siis liivejäkään ollenkaan....
kunnes muut huomautteli asiasta niin paljon, et tuntui,
että on "pakko" alkaa liivejäkin hommaamaan....
Ite en siis ollut juurikaan asiaan kiinnittäny huomiota....

Heh, Tehis kun arvelit mua boheemimmaks,
yleensä juu nuorempana tosiaan olin ilman alusvaatteita ja paljain
jaloin kävelin aina jokapaikassa, missä vaan pystyi.
Usein en päässyt esim.kapakkaan kavereiden kans, kun ei ollut kenkiä jalassa,
ei kai ollut silloin ainakaan niin yleistä stadissa,
et joku on paljain jaloin...

niinjuu, mut olin aikas "luonnonlapsi"...silloin.
Nyt on kehityksen ja arjen alleen jyräämä aukko, joka perskeles joutuu vieläpä näitä kompuutterijutskujen saloja opetteleen tässä..... ;o)
 
Tehotyttö.
Ikäeroasiaa ajattelin minäkin tässä ottaa puheen alle, jos sitä täällä isomman pesueen omassa ketjussa saisi keskustella vaikka ihan rauhassa.

Meillä TOISTAISEKSI ikäeroa vanhimmalla ja nuorimmalla 11,5v.
Sitä tässä just olen pohdiskellut, että jos tietäisi minkälaista on näin pitkillä ikäeroilla, niin tekisikö vielä samoin. Meillä kun aikaslailla tarkotuksella pidetty pidempi tauko tuossa. Ja kun tosiaan olen tuohon samaan olioon tyytynyt (HEH), niin senkin puolesta olis voinut nopsempaankin lapsia yrittää...
Tuolla "ystävä" just viittasi siihen, että iso lapsilauma ei ole mitään kun on ikäeroa paljon. TOISAALTA näin onkin, isoista on paljon apua. Mutta asiassa on kyllä se toinenkin puoli, jonka välillä koen jopa rankemmaksi siellä vaakakupissa. On aika haastavaa välillä yhdistää eri ikäisten lasten tarpeita. Ja välillä vähän harmittaa, että kaikkeen ei voi mennä koko perhe yhdessä. Aika paljon pitää porukkaa siis jakaa. Paljon kun olen täällä yksin tätä arkea hoitamassa, niin tuntuu aika skitsolta tää
olo :-D
Mutta oikeasti en kyllä tiedä miten tekis, jos uudelleen sais kokemuksen perusteella päättää. Se nyt tietenkin on varmaa, että kun kerran on näin, niin tästä NAUTITAAN:) Onneksi kaikissa asioissa on aina ne hyvät puolet!!!!
 
ohdakkeenkukka -töissä
Blääh, saa ne paperipinot nyt jäädä. Julistan tän lorvipäiväksi. Olen sentään muutaman meilin vaihtanut asiakkaan kanssa, eli kun pomo palaa huomenna saikulta ja huutaa mulle naama punasena niin voin sanoa hoitaneeni pr:ää :D

Meillä vanhimman (miehen poika) ja nuorimman (minun nuorempi poika) välillä on 8 vuotta.

Horoskooppeja
Mie - kauris (ja tasan olenkin, mutta myös hippusen nousevaa jouskaria)
Olio - jellona (mielestäni kovin epätavallinen jellona)

Miehen poika - tää on rapu tai skorppari, ku en muista :( (mustasukkanen kuiteskii)
Miehen tyttö - jellona ("kaikki mulle heti tänne nyt, enks mä ookki kaunis")
Minun tyttö - lisää jellonia (tää on oikee maailman napa ja karjuukin kovaa)
Vanhempi poika - kalat (hiljainen, sulkeutunut ja herkkä poika, tyypillinen kalat)
Nuorempi poika - rapu (pertti perusjätkä, tuleva puntinnostaja ja jos jotain sanot niin turpiin tulee)

 
Haidi kirjautumati
Oh hoh, olipa urakka lukea päivän saldo.
Kyllä meiltä lasten vanna löytyy, mutta että sinne pitäs mennä istumaan kohta tulevan tätin kanssa...ei tuu kauppoja:)

Tehis, eiks sulla ollu pco:ta? Silloinhan yleensä ovistestit näyttää aina viivaa...näin muistan monesti lukeneeni ja lekurikin kerran mainitsi jotain.

Ohdakkeenkukan oliolla pattia pukkaa...olisko se tohtorin paikka kun koskaan ei tiedä, jos pelkkä rasvapatti niin ompahan varmistus siitä.

Nyt on niin nälkä, että ei kykene enempään...huomenna vapaata, mutta opettajan kanssa tavoitekeskustelu harjoitteluun liittyen...hemmetti vapaapäivänä, mutta kun ei aikataulut käynyt yksiin millään.
 
Titti*
Meillä vanhimman ja nuorimman ikäero miehellä 17 vuotta ja mulla 8 vuotta. Kyllähän se oli kuitenkin miehellä ihan vähän kova paikka kun kuopus ilmoitti tulostaan, sen nuorin oli silloin jo 12 ja aika helppo jo...

Meillä kaikki oli eri horoskooppia, ottakaa vaan päivälehti ja katsokaa kaikki merkit sieltä... ; )

Ihan meinaa tosiasiat unohtua tässä, jokos Joox tänään taas testailet??? Mikäs on ollut pisin kierto sulla aiemmin???
 
Tehotyttö.
Juu Haidi, on taipumusta kait monirakkulaisuuteen. Näin sillon km-ultrassa lekuri oli havaitsevinaan.. Mutta ei ne testit vahvaa viivaa oo ennen näyttäny muuta ku oikeesti oviksen aikoihin. Tosin voi sahata eestaas ennen ovista... Jotenkin vois olettaa, että ovis on nyt jo ollu???

Niin, mites tosiaan tuo Jooxin testaaminen... ;-)

Mä en kyllä osallistu näillä kansallispuvuntaskuilla teidän lollerokeskusteluun lainkaan, mä en ala!!! ÄFFÄÄÄ, haistakee home :-D
No, sen verran, että täällä on nännit oudon kipeät ja tissien sivut. Mutta ottaa näistä täysimetyslolleroistakin sitte selvää, en minä ainakaan. On ne kipuilleet ovismaisestikin välillä joku aika sitte. Oisko tää sit sitä tädintulokipuilua? Voehan lollero!
 

Yhteistyössä