ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Hienoa Joox on nyt saatu ainakin jäseneksi!
Tänään testaa hän, jookos?

Niin, vieläköhän se Tittikin asiaa varmistelee.. Jos menkat on erilaiset kuin ennen, niin kannattais kyllä. Mulla ei ainakaan hermot kestäis.

Pitääkin käydä kurkkimassa pakarista.. :)
 
Titti*
Huomenta vaan!!

Aivan järjetön kaaos täällä töissä!! Ihan kuin olisin ollut viikon poissa, sen verran notkuu pöytä...

Saadaan sit Haidin (ja muiden, kenen??) kanssa olla sit jännityksessä että milloin ehdittäisi samaan aikaan linjoille, ei kyllä liian usein pääse sinnekään. Ehkä joskus sit viikonloppuna saattaisi löytyä aikaa...

Okei Ohdakkeenkukka, saat anteeksi, ihan hyväksyttävä selitys.. ; D Koita nyt jotain pientä edes löytää... Mites muuten sulla on nuo edelliset mukelot saaneet alkunsa, helposti vai tosi helposti?? Niin että tiedetään joko saadaan ruveta riemuitsemaan seuraavasta plussasta.. ; )

Täällä alkaa pikkuhiljaa täti pakkailla kamojaan ja elämä alkaa taas. Niitä kumiukkojakin pitäisi kai täksi kuuksi hommata, ollaan kyllä sen verran sikiävää sukua että taitaa olla paree laittaa niitäkin kaksi päällekkäin ettei se jouluvauva nyt sit yllätä... Meilläkin mies jo pohdiskelee seuraavan mahd. vauvan nimiä... ; ) Ihanan levollinen olo on nyt kun se vanne pään ympäriltä hävisi, se "munonpakkosaadavauva" -vanne... Kevät tulee ja mieli piristyy, mä oon ihan täysin kevätihminen, aina silloin herään henkiin!!!

Joo mut nyt täytyy ruveta setvii näitä kasoja tässä pöydällä...
 
ohdakkeenkukka -töissä
Ihan kun mullakaan ei ois parempaa tekemistä ku lorvia täällä :D no, pitäähän sitä jonkinlainen priorisointi olla..

Titti, aiemmista mukeloista kaksi on saaneet alkunsa noin puoli vuotta pillereistä ja viimosta en muista..hmmmh...olikohan noin 3kk pillereistä. Pilsujahan mä en ole syönyt muutamaan kuukauteen vaan mulla oli Nuvaring ja nyttemmin se laastari joka tipahteli suihkussa ja jäi lakanoihin kii..
Mies oli saanut omat muksunsa alkuun heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen..että saas kattoo, se aina selittää miten vahvat sen siittiöt on ;D

Mullon kans todella hyvä mieli. Ahdistus on kadonnut eikä ole enää pakkomielteistä oloa, kun on ehkäisy lopetettu ja luonto hoitaa loput (tai no..pitäähän sitä vähän avittaa) :}
 
Papu75*
Nonnii, täällähän on vallan hedelmällisiä keskusteluja käyty ;) Ja Haidilla oli kumipukuharkatkin :)
Ollaan sitten saatu kuuluisuuksiakin joukkoon, tarvii ehtiä katselemaan kuvia suljetulle.
Ja kevättä rinnoissa ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Joooooooox, huomen aamustihan olisi hyvä hetki pissiä tikkuun, jooooox?!
bd
bd

Töissä tällä kertaa, kiirusta pitää, to ja pe taas kotona. Pitäisi pojan synttäreitä ruveta suunnittelemaan...
hei, päivän G:
MITÄ LEIKITTE/ MITÄ OHJELMAA YLIVILKKAILLE EKALUOKKALAISILLE POJILLE? (pliide, auttakee mua!)

Ainiin ja tuohon pesulappujuttuun oli kanssa pakko kommentoida; harvemmin pesulappuja vilkuilen, 40 ja 60 pesuja meilläkin käytetään, värilajittelut korkeintaan. Luen mielummin sitten vaikka kirjaa, jos tekemisen puute iskee ;) Pahiksii... hehehee.. (pyykeille ehkä..)
 
Titti*
Eli ei taida kauaa tarvita odotella uutisia teiltä päin.. Meillä mies kanssa kehuskelee niillä pikku-ukkeleillaan, sen toinen lapsi syntyi kierukka kädessä eli sai alkunsa kierukasta huolimatta ja kyl nämä meidänkin yhteiset saivat alkunsa tosi helposti. Nii-i ja meillä naisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa... ; )

Jooxin kuvia odottelen... ja testiä... ; D
 
Joox päivittää...
Testattu on.
Negaa näytti.
Kuvottaa ja - noh, vituttaa.
Saadaan kaik ny mielenrauha sen asian kans.
Perskele mä yritin jotenkin setvii,
et mites niitä kuvia sinne sais.......ei mitään havaintoo,siis.
Löysin meidän kuvat tältä koneelta ( siis osan, suurin osa on jossain levyillä, kuulema )
Olio lupas mua illalla jeesaa kuvien kans,
mut ku en millään tahtois, et se pääsee urkkimaan mun ihan omia
juttuja jotka haluun vain teidän tietoon....
se on niin perskeleen utelo, ja mä en aina jaksa sen urkkimisia.Nih.

En muuten tosta testistäkään sille maininnu .
Se soitti just ku olin kattonu testituloksen.

Nyt mä lähen könkkää lenkille.
 
Haidi kirjautumati
Jooxille, utelias ukkokultasi ei pääse suljetulle lukemaan sun juttujas jos se ei tiedä sun salasanaa, ihan näin vinkkinä. Kuvien laitto sinne ei kerro sille yhtään mitään, kuvathan laitetaan siihen missä lukee kuvat:) eikä siellä mitään lue muuta:)))))))))))
Laskeskelin tuossa, että 3 nappii on primoja jäljellä, ne kun loppuu niin n.3 päivän päästä tulee täti, sit vielä yks primolätkä ja seuraavista menkoista saan aloittaa ne hormonit...hikoilen sitten kesällä tuplaten. Toivottavasti ei tarvitse 4 kiertoa niitä syödä ja tohtorin avuille mennä. Heinäkuulle riittää nuo myrkyt, sit inseminaatiot mukaan kuvioon.
 
Papu75*
Joox, elähän vielä luovuta, en minäkään kipsejä vielä poista (arvaa onko näpyttely hankalaa;) )!! Mun käsittääkseni nuo testit näyttää parhaiten plussat kun tekee aamupissistä. Anteeksi että tulin painostaneeksi sua testaamaan !! Edelleen siis bd bd

Meillä näköjään kiertää kp suunnilleen samaa rataa.. merkillistä. Jos Haidillekkin (vaikkakin primojen kanssa) täti olis tulossa n.viikon sisällä, samoin mulla... hmm
Missäs vaiheessa muut menevät?

Hei, oikeesti, eikö minkään näköisiä leikki/puuhaideoita olis noille jäpiköille????
 
mirella76
Eis ny vielä luovuteta joox...täällä toinen joka testaili 4 kertaa ja viimeisellä kerralla testi näytti+.Mul nii epäsäännöllinen kierto et piti testatakin monta kertaa=)
Ei se täti nyt ainakaan sinne voi tulla kun se tuli tänne ja mä köytän sen tohon lipputankoon kiinni et pysyykin täällä=)

Lisäsin oman kuvani suljetulle,siinä oon masu pystyssä,ei taida niin hyvin näkyä siinä..

Täällä oli taas viime yö yhtä showta.Poika päätti mennä nukkumaan vasta klo 02,ravasi potalla pissillä koko ajan.Aamulla oli vaippa kuiva,taas,joten oliskohan aika irtaantua niistä vaipoista kokonaan.Päivisin ei ole vaippaa enää...
Aamulla oli sitten herätys klo 07 kun pitää tyttö lähettää kouluun.Pannullinen kahvia mennyt,kaipa sitä herääkin joskus.
Muuten,miten teillä on noi synnytykset kestäneet?Mietin täs,et jos nyt sitten tuo 4s vauva on tässä joskus tuloillaan,niin mahtaako mennä samaa linjaa kuin aikaisemmatkin.Esikoinen 5h28min josta ponnistus 4min,toka 3h28min ja ponnistus 1min ja kuopus 3h50min ja ponnistus 1min(jos sitäkään).Istukat tuottaneet mulle vaivaa,eivät tahdo tulla pois.Saivat repiä ja painaa kaikilla kerroilla.Viimeksi oli napanuora jo niin heikkoa et meni poikki kun kiskoivat...

Jaahans,otettava kakku pois uunista.

 
kata..
Hei,nyt kun ollaankos me kaikki siellä suljetulla,vois aatella että aktivois sitä keskustelua siellä!!???
Täällä kun muutkin lukee näitä juttuja,siellä sais ihan oman porukan kesken höpistä....

synnytysten kestosta...eka oli ainoo luomu ja kesto 6 h+ ja ponnistus 7 minsaa koko 53 cm ja 3,5 kg kaksoset käynnistettiin ja kesto 8 h ja ponnistus 15 min.Ikäeroa lapsilla 5 minsaa.
poika 2,8 kg ja 48 cm ja tyttö 2,8 cm ja 47 cm
Nelkku tuli kans käynnistyksellä ja kesto 3 h ja ponnistus 4 minsaa 3,1 kg ja 49 cm ja vitonen käynnistys myö...kesto...öööh 7 pvää!!
Ei vaan.kätilö mietti myös mitä kestoks mutta vedenmenosta laski 2 h+ ja ponnistus oli 4 minsaa.kokoa pojalla 3,3 kg ja 50 cm

Ai joo niitä leikkejä pojille..-seikkailurata olis jees.Metsään sellanen käysi ja silmät sidottuna pitää kulkea se.Vaikeita paikkoja sinne joukkoon!!

Meillä toi oli ihan ykkönen.
nyt mentävä!!
pikanen pyörähdys vaa!!!
 
Haidi kirjautumati
Tänne on paljon helpompi kirjoittaa...siis päästä kun tuonne suljetulle. Itse meinaan kyllä täällä pysyä suojetusta huolimatta. Siellä voi kirjoittaa juuri sellaiset asiat joita ei tänne syystä tai toisesta halua, mutta kivaa tää täällä höpiseminenkin on.
Tuo suljetun toiminta on mutkikkaampaa, kiireiselle välillä hermoja raastavaa hommaa:)
 
ohdakkeenkukka -töissä
Papu, meillä oli viimeksi merirosvo-naamiaiset. Kakku oli pääkallo ja karkkeina krokotiileja, kultasia kolikoita yms..leikittiin aarteenetsintää ja kerrottiin kummitustarinoita.

Joox, ei vielä saa lannistua. Mun keskimmäinen muksu on negatiivinen raskaustesti :D siis oli sitä vielä viikkojenkin päästä terveyskeskuksen raskaustestissä. Raskaus paljastui ku tiukasti intin että mulla on alamaha kipeenä ja sisätutkimuksen jälkeen sanoi lääkäri, että katotaas ultralla, miten pitkällä tää jo sitten on :D

Kp 5. Ovista odotellessa..*tähän ilkeä virnistys*
 
Haidi kirjautumati
Vielä piti palata...no nyt on jooxkin nähty...täytyy kyllä sanoa, että nyt heitti veikkaukset iha häränpyllyä:)))))
Mulla on tapana muodostaa käsityksiä ihmisten ulkonäöstä sen perustella mitä täällä kirjoitellaan...pieleen meni pahasti:)) olin kuvitellut jooxin ihan erinäköiseksi.
Kiva nähdä oikea kuva...simpsakka rouva!!!
 
Tehotyttö.
Täällä yksi älypää vetää fazerin sinistä posket lommolla :) Viime viikonkin lähes elin sillä ja taisi painokin vaan tippua...

Tosi mahtavaa, kun nimet saa kasvoja! Haidistakin olis kyllä kiva nähdä tuoreempaa kuvatusta.
Nyt muuten ohdakkeenkukan puku muuttui vielä upeammaksi. Osaan kuvitella sen just sun päälle ja sopii muuten ihan sikahienosti!

Vai synttärivinkkejä..
Meillä kans parhaat "poikabileet" on ollu merirosvopippalot. Päivänsankari itse oli roolissa, teki "taikatemppuja". Oltiin rakennettu olkkariin iso merirosvolaiva. Laulettiin merirosvolauluja jne jne.
Myös yhdet onnistuneet bileet oli sellaset Seikkailujuhlat. Oli erilaisia pisteitä tuossa kylän keskustassa. Asuttiin sillon väliaikaisesti rakennusaikana kerrostalossa, joten tilaa ei hirmusesti ollu... Syömiset vain hoidettiin kotona. Kivaa oli sillonkin! Oli viestiä ja rakentelua ym. niissä pisteissä.

Ja Jooxille negapahotteluhalit, vaikkakaan me ei vielä uskota yhtikäs mitään! Kyllä se vielä plussaksi muuttuu, näin uskotaan.

Synnytyksistä. Mulla oikein kuuluisan hidasta tuo alkuaukeaminen. Nyt neljännestäkin siihen 4cm:in pääsy kesti pitkään. Siitä sitten kaksi tuntia ja tyttö oli maailmassa.
Mutta papruihin muistelisin, että olis näin merkitty:
1. 16h, ponnistus 20 min, 3380g/50cm
2. 8h, ponnistus jotain 10-15min, 3420g/49cm
3. 6h, ponnistus 15min, 4080g/53cm
4. 12h (alle 2h oikeesti varsinaiset supparit) , ponnistus 11min (työtä 2min), 3265g/49cm
Kaikki ilman käynnistystä.

Hiukan nauroin myös tuolle Haidin treenille :-D

Niin, kierrosta.. Ai mistä???
Täällä siis edelleen täysimetys, joten eihän tuo toiminta ole edes varmaa.. Outoa kyllä ne plussat o-testissä. Ja se jälkihaamu siinä r-testissä.. No, odotellaan.

Kuulun myös kevätihmisiin. Aivan mahtavaa, se tulee pian!!!!!
Ja meillä tämä vauveli saa nyt keväällä ruveta istuskelemaan rattaissa, ihanaa <3
 
joox ohdakkeenkukalle
...nii tai oikeestaan Papulle !
Ohdakkeenkukka kertoi tossa just meidän ukkojen synttäreistä.
Kuvakin taitaa olla alppumis siitä... :eek:)

Noi formula-seikkailu-rosvo-merirosvo-jutut on kaikille pojille m(i)eluisimmat!
- nii, isoillekki.
Meillä oli myös ongintaa, jokainen sai sellasen lahjapussukan ihan amerikan malliin,
jossa pikkusälää ja namuja.
Namit kelpas, sälä ja pussit jäi kaikki meidän nurkkiin.
Taitaa olla enempi sitte tyttöjen juttuja ;o)

Ah- kiitos, kiitos, Haidi !
( en kehtaa ees kuvitella, millasex olit mut aatellu...)
Noista kuvista on kiloja kohta lähteny kohta 6 ja tukkakin pidempi,
punainen kultaraidoin - ja hei; uskalsin otsatukankin leikkuuttaa,
ollu kai joskus 15 v:nä viimex ...oli hyvä valinta.


Synnytyksistä:
Eka 12 tuntia ( josta 10 tuntia supparit alle 2 minuutin välein ), herra A -ponnistusvaihe liki tunnin,
herra B -kalvot puhki ja käynnistystippa, perätilan kääntöyritys,
ponnistusvaihe 5 min, ikäeroa pojille tuli 17 minuuttia.
A: 2890 g 47 cm. B: 2560 g, 47 cm.

Tyttö: Kesto 7 h( tässä ne laski synnytyksen alkaneen, kun supparot tarpeeks tiheesti,
sairaalalla oltiin reilu tunti ennen ku tyttö syntyi
) ponnistusvaihe 7 min, 3990g,52 cm.

KIITOS teille kaikille tsemityksistä ;o) !
En aio vielä luovuttaa,
tarkkailen (.) : aa ja oottelen, mitä tuleman pitää...
 
joox vielä Haidille
Nih, ei pääsis, mut kun se nyt tietää mun salasanat ku perskele kyttäs eilen tässä vieressä, kun sinne kirjauduin......
tarvii vaihtaa se jossain vaiheessa.
Nyt pyykit narulle ja (hippi) poikien kans parturiin.

Keijuille kevät on suloista heräämisen aikaa *=o}
 
Titti*
Työt sen kun siirtyy huomiselle kun täällä vaan roikun... On tosiaan kiva kun tietää vähän minkänäköisille ihmisille kirjuuttaa. Mäkin tykkään ehkä enemmän täällä kirjotella, saattaahan nää meidän pohdiskelut jotain oikeasti kiinnostaakin ja ehkä joku ulkopuolinen saa jotain vinkkiä meidän jutuista. Tai sit ei.

Synnytyksistä:

1. 13 tuntia, ponnistus 1/2 tuntia, 3790 g ja 52 cm (40+2)
2. 5,5 tuntia, ponnistus 5 min, 2980 g ja 46 cm (37+4)
3. 6,5 tuntia, ponnistus 15 min, 3770 g ja 51.5 cm (40+0)
(4. 1,5 tuntia, 1 min.... 254 g, eihän tätä nyt oikein voi laskea mut lasken kuitenkin... synnytyksen käynnistymistä odoteltiin ensin 10 tuntia.)
 
joox vielä
Hittohemmetti !
Nyt ku "osaan" laittaa niitä kuvia sinne,
ni mua harmittaa,kun ei mun komeasta massusta oo yhtään kuvaa....siis siitä,
kun odotin poikia.
Oisitte nähneet, miltä näyttää PALLO ihan sanan varsinaisessa merkityksessä....
Laitan sitte lisää kuvia, kun taas ehin.
Tai vaihtelen sitä nykyistä näyttelyä...
ainii; mulla lapset syntyneet
pojat viikolla 37+4
ja tyttö 41+1

Ei... NYT mä meen......moip
 
ohdakkeenkukka -töissä
Mie tiiän milt se pallo näyttää. Oli meinaan nuorimmaisen kanssa semmoinen saldo, että lapsivettä oli yli 5 litraa, poika painoi 4,5 kiloa, napanuora oli yli metrin ja istukkakin kaksi kertaa normaalin kokonen eli yli kilon. Kovasti mulle muut kolmosia kehtasivat arvuutella kun näkivät :D

Ekan synnytys meni ilman kummosta lääkitystä, reilu neljä tuntia
Toka syntyi hätäsektiolla keskosena, istukan epämuodostuman ja repeilyn vuoksi
Kolmatta väkerrettiin sitten vissiin jotain 12-16 tuntia tipan ja kalvojen puhkomisen kera, lopputulos olikin kipushokki puudutteista huolimatta :/
 

Yhteistyössä