ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jippii, yksi OLIO taas käännytetty :-) Onnittelut Ohdakkeenkukka! Ei muuta ku pomon kanssa tärppipäiviä laskemaan.

Just ja Haidin mies kompastuu palleihinsa, hahhoh hahhoh :-D

Jos oisin Titti, niin vähintään muutaman päivän päästä tekisin varmistustestin ;-)

Niin, helppo se täältä on toisia neuvoa ja opastaa. Ite ei kuitenkaan testiin tartu kirveelläkään :-)

En ookaan mesetelly sitten PIIIIIIIITKIIIIIIIIIN aikoihin.

Hei, tuli muuten mieleen, että ex-kermiteillekin paljastin yhden videon, joka mulla on youtubessa. Laitoin sen sinne viime viikolla. Heitettiin kaverin kanssa "yks keikka". Mietin, että laittasinko suljetulle teillekin vinkkiä... Pal kiinnostaaaaa???? (Lainaus murkkuilijalta)

Tehis tietysti laitat meille linkin sinne kun kerran paljastit asian...helevetti vielä kyselet:)
Teineiltä minäkin aluoppini sain meseen ja itse opiskelin loput, ei oo vaikeeta koska minäkin siitä selvisin. Vaatii ensin tekemään sähköpostin hotmailiin. Mene siis ihan ensin osoitteeseen www.msn.fi vai oliko se com, no jompi kumpi:)
Siellä on hotmail kohta, eli sinne sähköposti ja sitten messenger-kohdasta lataamaan ilmaista versiota omalle koneelle, periaatteessa kone antaa aina seuraavan vaihtoehdon. Jos ei onnistu pyydä reilusti nuorisoa tekemään se sinulle, käytön kyllä opit nopeesti, kun joku muu meseläinen alkaa sua pommittaa.

IIIH!!!! Upea esitys!! ; D

Täytyypä tänään kotona katsella sitä Mesejuttua... Pitääkö sinne määritellä muiden osoitteita?? Miten joku piiri sinne muodostuu?? Siis voiko kuka tahansa nähdä mitä mä sinne kirjoitan? *vähänpihalla*

Jahas, jahas...IHANAA , kun täällä on niin paljon kirjoiteltu -
ja kaivattukin jo ;o) !

Ohdakkeenkukalle heti ekana ISOT onnitteluhalit...nooooiiiin.
( arvasin oikein, jipii !!! )

Mesestä; yritin taas eilen illalla sinne suljetulle mennä,
mutta tää värkki vaan kirjautuu johonkin ihan loputtoman kauan,
eikä sitten tapahdukaan mid.
Pitänee kysyä meidän "nuorisolta"-eli ukolta
( noh, onhan se vuoden mua nuorempi ) se ainaki tajuaa kompuuttereista paljon...
mut ku en haluis sille paljastaa mitenkään tätä meidän "salakerhoo" - kun se perskele on niin utelo aina.
Minusta nää jutut ei olioille kuulu,
ainakin minä paljastan teille omia fiilareitani paljon
mieluummin kuin oliolle näissä jutuissa - ei se tajuu kuiteskaan.
Mesestä siis tajuan yhtä paljon kuin sika satelliitista.......joten Tittin
kans ollaan samassa veneessä.

Omaa (.) : aa :
Onneksi olio meni tänään töihin; sain rauhassa siivoilla riepuröykkiöt pois nurkista
maleksimasta ja lenkilläkin kävin jo työkaverin kanssa.
Helpotti vähän, kun viikko menikin koti-kauppa-koti-kauppa-koti-akselilla...

Mulla on taas outo kuvotus - ja kp:n laskin väärin näköjään.
Tänään kp 31.
Ihan selkeet menkkaoireet taas illalla, syömishimoineen kaikkineen,
mut aamulla ei taas mitään.
Rinnat ei ole edes arat, massu on pullollaan hieman ja tätä
outoo kuvotusta ollut sillointällöin,
röyhtäyttää älyttömästi ( josta oliokin jo valittaa )
Mutta testailua koitan parhaani mukaan siirtää mahd.pitkälle.
Ajatuksissa kuitenkin ihan jatkuvasti pyörii, et mitäjos..?
JA mitäjos ei..?
Laskettuja aikoja olen saanut eri sivuilta katottua,
menis 15.11-21.11 väliin, riippuu aina laskurista näköjään.
Mut eilisen kyllä vietin - myönnetään ;o) - netissä
surffaten erilaisia odotussivuja läpi.
Ja jotain vauvantarvike-nettikauppoja ja vaunuhinnastojakin tuli selattua...
( sitte olikin tosi syyllinen olo, ihan kuin oisin ollut luvattomilla sivuilla... )
Illalla vielä viimiseks mietin, et mitähän mun bestis sanoo,
jos kerron odottavani - se kun on odotuksesta
ja vauvoista yleensä pelkkää negatiivista mieltä, ja osaa sanoa sen todella uskottavasti päin näköä....

Onneksi te olette täällä mun tukena, kävi miten kävi *=o}

Ne ketkä itse sinne laitat ja kenen kanssa milloinkin siellä juttelet näkevät, ei kukaan muu, voimme jutella kaksin tai voimme ottaa mukaan jokun muunkin tai useamman muun. Periaate siis, että hyväksyt kutsun jonka esim. minä sinulle laitan, samalla tallentuu osoitteeni sinulle kun hyväksyt tuon kutsun. Siitä sitten saat minuun yhteyden aina kun minulla on kone auki ja mese päällä, muulloin voit halutessasi jättää sähköpostia. Mesessä siis näkyy kaikki jotka ovat kirjautuneena sisään, eli mese auki jne. kyl se äkkiä avautuu miten pelittää.
Jaahas täytyy mennä vakoilee nyt se tehiksen juttu....

Eh he heh...eilen jos kuolin en nähny tuotakaan:))) voi hyvänen aika tehis meni ripsarit uusiks...tilaat teidät seuraaviin sukujuhliin se on varma!!!
Niin seksikkään asutkin ja kaikki...miehet oli varmaan sulaa vahaa:))))))))))))))))))))

Jihuu,onnea ohdakkeenkukalle=)Täällä riemastuin niin et putosi kahvimukikin lattialle,heh.

Mitäs muuta täällä on tapahtunu vkl aikana?(ihan pihalla)
Eilen katoin mtv fakta-kanavalta synnytyssairaala-ohjelman ja itkin...siis voi tsiisus miten voikin lapsen syntymä,oli sitten kenen vaan,niin saada mut niin sekaisin.Olio nauroi vieressä ja silitti poskea...

harmi etten näe tota tehiksen videota...mulla on jo mese mut mites mä saan annettua tietoni muille???Ja tämä pölvästi kun ei muista salasanaansa edes niin ei voi lisätä itseään minnekään.(tyhmätyhmätyhmä)

Jaahans, nyt vähän aukeaa nuo salat... Ilmeisesti ensimmäiseksi on siis perustettava Hotmail sp-osoite ja sit varmaan saatava selville teidän osoitteita niin johan rupeaa pelittää..

Joox kuulostaa niiiiin lupaavalta, elä nyt kovin kauaa viitti kiusata meitä, testiä testiä vaan!!! Kyllä täältä perästä tullaan kunhan keritään, Ohdakkeenkukka taitaa olla seuraavan pinossa kunhan selvittää ensin ne tärppipäivät... ; ) Vai onkos se Papu miten hollilla?? Ketään muita vielä lähijännäilijöitä??

Mirella; mä en kans pysty ikinä edes katsomaan,
jos jossakin leffassa vaik joku synnyttää, tai edes kuuntelemaan niitä puhkumisia,
kun jo vollotan täysillä - onneks meidän olio on sen jo oppinut,
ja osaa vaihtaa kanavaa samantein, jos sentapaset äksönit alkaa....

Sitten ku kaikki osaatte ne mesejutut ni opastatte varmana meikääkin.
En kyl tiedä, onks meidän värkissä joku sellanen...
on mul muistaakseni ollutkin joskus vuosia sitte joku hotmail-osotekin.
Jaa-a...

Voi vitzi, Titti...emmää ny vielä testaile.
En halua pettyä liian aikasin...mulla kun on kierto temppuillut aiemminkii,
ja mulla on niin vaikee ollu raskautua,
en siis kuulu niihin, jotka vaan tilaa vauvan- ja pum.
Poikiakin tehtiin monia vuosia, hoitojen tuloksena vihdoin saatiin ne.
Tyttö tuli sitten ihan salaa, vaikkei mun koskaan pitänyt "luomusti" lapsia saada...
Eli; odotellaan vielä.
Testikin ostamatta edelleen.

Jaahas... Tiedossani ei ollut tuollaisia seikkoja Joox... Sittenhän on aivan ymmärrettävää että ihan rauhassa haluat kuulostella jos tälläinen ihana tapahtuma sitten sattuisi kohdalle... Mut heti jos jotain uutisia tulee niin meille ilmoittamaan, eiks je??

Pikaisesti vielä...kiirettä alkaa jo pukata, mutta tässä teille ihan tätä varten tekaistu osoite, laittakaa nyt vaikka omista posteistanne viestiä ja jos saatte tehtyä ne ossut sinne hotmailiin niin aletaan sit porukalla pystyttää sit meseä teille halukkaille, ylihuomenna olen aamupäivällä tässä koneella n. 12.30 saakka.
Postia siis tänne haidi.75@hotmail.com tässä toimii nyt myös mese, mutta annan kaikille sähköpostin kautta sit sen osoitteen jota ei täällä julkisesti huudella.

Juu, tottakai mä sitten heti ekana ilmoitan teille ,
jos näin onnellisesti pääsis tapahtumaan *=o} !

( hei oonxmä vähän herkkänä; itkin viikonloppuna kun aamun lastenohjelmassa
laulettiin sitä " heitti lumihiutaleen -pimpelipompelipom - nallen nöpökuonolle-pimpelipompelipom....)
Musta se siis on ihana laulu, varsinkin kun tyttö laulaa sen niiiiin suloisesti,
mut kun aikuinen laulaa tv:ssä ja mä vollotan....huh-huh....vaimitenseoli?

Täältä puhistaan plussatuulia kuvan kera! :-)
1732952.t.jpg

Palailen myöhemmin muissa asioissa. Tuli vaan mieleen tossa kuvia imaistessa koneelle laittaa teille tänne yksi...

Ihuna vauva=)))))))))

Tyrkkäsin haidille mailia...
joox:tuttu laulu mut tehoaa vain jos muksut laulaa...mut et vielä jos aikuinen saa itkemään niin sitten oon ihmeissäni,hei,osta se testi jo pliis!!!!!!!!!!Ei se täti tuu kun tuli jo tänne...

Ja Mirella hei, ekalla sivulla on suljetun osoite, laittaas sieltä anomusta vetämään niin tuo Tehis sitten hyväksyy hakemuksen ja pääset meitin "salaseuraan"!! ; ) Mä en kauheesti osaa neuvoa muuten siinä asiassa kun tuntuu että ihan vahingossa siinä itsekin onnistuin...

Voi mikä sulkku kuva H:sta!!! Et kyllä yhtään nyt lievitä meitin kuumeita noilla kuvilla... ; )

Minen tajuu nyt noista tärppipäivistä mitään :D

Mullon kp 3 eli ei peukutella vielä tässä kuussa.
Ovista lupailis 22. päivä. Mutta hedelmällistä aikaa on siis ne muutama päivä ennen ovista? Näin pähkäilin luettuani jotain lima-juttuja ( :D ) ja käytyäni vierailulla kahdessa eri ovis-laskurissa..molemmat ilmoitti ovikseksi ton 22.päivä mutta toisessa oli hedelmällinen aika 17-22. päivä...
Pikkasen oon ulalla O_o

Mä jätän ton mesen väliin, tuu muutenkaan työnteosta yhtikäs mitään teidän kanssa :D

Tehiksellä on söpöliini :}

Niinhan se on, ne pikku-ukkelit kun saattaa selvitä jopa neljä päivääkin sisuksissa elävinä joten kun munasolu on noin vuorokauden hedelmöittymiskykyinen siinä 22. päivän tienoilla (jos on säännöllinen kierto) niin muutama päivä ennen sitä kannattaa ruveta peittoja pöllyttelemään että on tarpeeksi ukkeleita valmiina odottamassa. Ja kaikenlaista on kyllä kuullut mutta luullakseni joka toinen päivä niillä tienoilla pitäisi riittää jos ei joka päivä jaksa riehua... Meillä treenattiin viikon ajan joka toinen päivä ja vähän oletetun ovisajan yli että jos ovis myöhästyy niin ei kaadu siihenkään toivo.

Hyväksytty on!

Niin, kiitos vaan videokommenteista, heh. On se kyllä aika kaamee!
Tilauksia otetaan vastaan ;-) Toi oli ihan pr- & hyväntekeväisyyskeikka, mikä me tehtiin.

Hitsi ku saatais toi Joox3 nyt kuitenkin jo testailemaan...
Se on niin hitsin helppo täältä houkutella!

Mä muuten olen taas jotenkin unohtanut koko testailun tarpeen.. Kai sitä jossain vaiheessa pitäis taas harkita. Enkä nyt taas enää sitä imetys&raskaushormoniasiaakaan sen kummemmin panikoi. Kyllä kai ne testit kuitenkin näyttää, jos raskaana olis. Onhan ne ennenkin näyttäny!

Tunnistatko Ohdakkeenkukka oviksen itselläsi? Just, hyvä lisäys itsellä :-) Varmaan hankala naapurin ovista on tunnistaa!
Menkkojen jälkeen vähän panttausta ja sitten tosiaan oviksen tienoilla joka toinen päivä. Ja tuo Tittin neuvo myös oletetun oviksen jälkeen on hyvä. Mulla ainakin ovis ja hedelmöittyminen tapahtui vasta kaikkien oireiden jälkeen. Tasasta pöllyytystä vaan, niin hyvä tulee ja isäntäkin on tyytyväinen :-)

Jahhas...päikkäreiltä just heräsin.
Ihanaa olikii vetästä pikku tirsat ;o) !
Kävin tuolla vauva-sivuilla kyttäämässä ovulaatiolaskurii,
ni sen mukaan mun hedelmällisin päivä oli,
kun tultiin risteilyltä kotio....ehkä siis sittenkään mulla ei oo tuliaista reissusta
kyydissä....vaikka mulla siis ei oo kovin säännöllinen kierto ikinä ollu.

Ovistestejä olen joskus paljonki tehnyt,
en koskaan ole bongannu sitä.
Enkä mitenkään voi väittää, että tunnistaisin ovisaikaa muuten,
mut halukkaampi olen n.viikon siinä main yleensä.

Meillä tuo jatkuva peittojen pöllyttely ei kotosalla juuri onnistu,
sillon ku ipanat on paikalla,aina joku ryntää kyselemään jotain,
mitäs ääniä kuuluu, kun seinät on ku paperia...
vietetään sitten joskus salaa yhteistä aikuisten "leikkipäivää",
ukko on pois töistä varta vasten, hih *~*...
Eli muuten ei juuri onnistu. Paitsi sitten reissussa ollessa.

Mistä muuten tietää, että meikäläisen ukko on sitte terve ?
No - kun alkaa ruikutus, et "millos vaimokulta antasit taas pesää...."
( alko eilen taas ruikuttamaan, täytyyki tänään kysyä, et kompastuuks se jo palleihinsa...;o)

Nonii, Tehis - helppo on sanoa, juu....
millonkas ite testaat ?

Voi mikä samettisilmä Mirellalla!!! Suloinen... ; )

Aah, kitutunti alkamassa, päässä vaan suhisee... Kauppaan olisi vielä pakko mennä, onneksi on ruoka jo eiliseltä valmiina että pääsee nopeammin pötköttää. Huomenna siis olen koulutuksessa taas joten koittakaas pitää linjat kuumina... Yritän jaksaa illalla ihmetellä sitä Meseä mutta tosiaan duunikoneelle ei pysty sitä asentaa niin en päivisin sinne pääse.

Yhteistyössä