ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
mirella76
Aamupäivää tännekin,

Ilta meni piloille miehen takia.Aloitti sen älyttömän jankutuksensa siitä et pitää muuttaa isompaan asuntoon,ostaa minibussi ja vaikka mitä ennen kuin voisi harkita sitä 4:ttä lasta...Yritin selittää et nykyinen asunto käy vallan hyvin.Jos neliöitä on 150 niin kaipa tänne saa yhden huoneen lisää kun järkevästi suunnittelee.Tila-auto olisi parempi vaihtoehto kuin minibussi.Vaikka meillä farmari onkin niin penkkejä ei voi takaluukkuun laittaa kun koirakin on mukana.Ja kuka nyt haluaa matkustaa kuolaavan koiran kanssa takana??Tila-autossa saa koiralle sitten kuljetushäkin ja se asia hoituu sitten sillä.

Tuntuu vaan et olio koko ajan keksii tekosyitä olla hankkimatta sitä iltatähteämme.
Näin muuten unta jossa olin synnyttämässä laivalla lastamme.Olin miehen kanssa jossakin huoneessa ja oli ilmeisesti ponnistusvaihe alkamassa.Mies istui jalkopäässäni ja itki.Heräsin siihen kun näin vauvan pään...joten en nyt sitten tiedä kumpi tuli,heh.

Heeheeiii,ohdakkeella jännät paikat edessä=))Tuo ei voi tarkoittaa muuta kuin...PERHEENLISÄYSTÄ LUVASSA bd!!

Joox,olen täysin samaa mieltä et nuo oliot vois kokeilla tätä äitinä olemista.Ei ole varaa sairastaa ja jos sairastaa,niin muksut täytyy hoitaa vaikka oma olo on kuin jyrän alle jäänyt.Ei voi jäädä makoilemaan minnekään ja jos makoilet kun mies tulee kotiin,niin sehän nostaa mekkalan ja valittaa miten raskas päivä on ollut ja nyt haluais hetken levätä.Samalla mittaat iteltäs kuumetta ja toteat et kas,39,8,great,nuku sä vaan kyl mä muksut hoidan.Ja se mies taatusti menee pötköttämään sohvalle!!!!AAARHG!Tuo on koettu muutaman kerran.Mut auta armias jos mies on sairaana,niin kyllä ollaan voimattomina sängyssä ja tehdään kuolemaa.

Meni taas vuodatukseksi tämä...mut oikein hauskaa viikonloppua kaikille=) palaillaan maanantaina!
 
Tehotyttö.
IIIIIIIIIIIIIIK, MITÄS MINÄ SANOIN??? :)
Aivan ihanaa <3 Onnitteluja onnitteluja onnitteluja!

Ja tiättekös mitä, minä se tein maailman tyhmimmän tekosen TAAS! En heittäny sitä viimeviikkosta testiä roskiin, vaan katoin sitä tossa kaapissa. (Tarkotus heittää pois sit, ku tyhjentää vessojen roskikset). Apteekin testiin olikin ilmestynyt haalea viiva. No, eihän se nyt mitään voi tarkottaa, kun on siihen ilmaantunu varmaan joskus pitkien aikojen päästä.
Eilen kuitenkin tein testin (kotitesteistä tilattu), joka näytti negaa.
Täällä kun on ollu aikaa vähän mietiskellä, niin olen jo kauhuskenaarionkin saanut kehiteltyä. Jos tuo imetys tekeekin sen, ettei raskaushormoni näy virtsassa ja olenkin raskaana jo ihan kunnolla. Mullahan ekat menkkaoireet oli jo joulukuun lopulla.
Joo, aivan kaukaa haettua ja harhaluuloahan se on, tiedän. Sanokaa tekin, että näin se on!

Joox3 hyppää nyt Tittin mukana odottajiin... <3 JIPPITIJIII, ilon päivä!
 
ohdakkeenkukka -töissä
Voe Titti :D
Mä olen niin ilonen sun puolesta että jätän puheet viisaammille ja käyn niistään nenää.

Jopas meillä on tunnepitosta sakkia ollu. En minäkään ketään halunnu itkettää :}

Joox, voihan se olla että olio taas sekoilee omiaan mutta kyllä mä nyt odotan että miekkosella ois jotaki sanottavaa jo pikkuhiljaa :}

Tehis, ei toi nyt niin hölmöä ole, kyllä kaikenmaailman ihme kuvitelmia on jokainen meistäkin varmaan kelannut mielessään :D Nyt vaan pari päivää ja uutta testiä putkeen. Ja jos tosissaan vaivaa niin soita maanantaina neuvolaan.

Voi työ ootte ihania, vielä kun se Papu jostaki löytyisi.. Hyvää naistenpäivää ja palailen sitten maanantaina kertomaan mitä se meidän olio oli tuumaillut (hitsinvitsi, olen taas niin toiveikas..pelottaa etten joudu taas pettymään)
 
Tehotyttö.
Ai niin, tosiaan tänään on se naistenpäivä.. Hyvää naistenpäivää siis kaikille meille :)

Niin, lisättäköön vielä tuohon, että mun vainoharhasuutta ei saa aikaan suuri toive saada sitä plussaa, vaan olen aina huokaisten (vaikkakin se aina näyttää ärsyttävältä) katsellut sitä negaa testissä. Ja aina vaan jatkuu sellainen olo, että mitäs tämä sitten on.. No, ovisoireethan on myös aika samanlaisia kuin raskausoireet, tiedetään.
Ensi viikolla täytyy varmaan alkaa vähän tilannetta selvitellä. Olen tässä harkinnut muutenkin gynellä ultrassa käyntiä.. Vois katsoa mitä sinne munasarjoihin kuuluu. Viimeksi kyllä kävi niin, että suunniteltu gynekäynti jäi, kun tulikin plussa :)
Voitte varmaan kuvitella, että melkoisen ärsyttävä epätietoinen tilanne. Plussaa en siis hingu edelleenkään, vielä... Olen kevätvauvaa kovasti tilaillu. Hullua, tuossahan mulla on vauva jokeltelemassa vieressä. Viides on ehdoton kuopus! ;-)

On muuten varmaan suurin sulateltava se hyppäys kolmannesta neljänteen... Siksi varmaan OLIOILLAKIN vähän vaikeuksia. Kolmelapsisia perheitä on kuitenkin nykyisin aika paljon ja sillä kokoonpanolla mahdutaan vielä normiautoihin jne jne. Mä sain tuossa kohtaa jo käännettyä miehen pään. Tila-auto ja farkku hommattiin sillon kun kolmonen oli tuloillaan&syntynyt. Kaukaa viisas minä, heheh. Sitten on ollut helppo isännälle vaan sanoa; kato nyt, noin monta paikkaa tyhjänä, pitäis saada täytettä :-D
 
joox3, kirjautumati
PERSKULES, Titti !

ONNEA*^~¨¨¨¨OnNeA*****%%%&%%%% OnnEA ONNEA.........Hui,
kuinka ihanaaaaa !!!!
Tarrasukkia, hunajanjyviä & vauvantuoksupussukoita lähetän täältä ! JESSSSS !!

Tehis; se Naistenpäivä on huomenna, mutta etukäteen laitoin,
kun ei tiiä, ehitäänkö kuulemaan viikonlopulla *=o}

Voi hitzinvitzi mä oon käsittämättömän ONNELLINEN Titti:n puolesta !
Toi antaa meikäläisellekin toivoa....
Pysähdyt sitten Titti sen +junan kans meidän pysäkille,
jooko ?? Joohan ? Mä oon täällä odottelemassa jo.....

Voi että mä luotan tuohon, että ohdakkeenkukan olio on tullut vauva-aatoksiin vihdoin...jänskään jo valmiix maanantain uutisia siltä suunnalta...

Voe Papu ! MISSÄ oot ??


 
Haidi kirjautumati
Iltapäivää
Titti on alkanu haamuilemaan, suuret peukutukset, että vahvaksi viivaksi muuttuu:) ei varmaan tarvii kysyä testaatko muutaman päivän päästä uudelleen:))))))))))))))))
Mulla vaan vuoto taas alko uudestaan ja mahaan juilii, aamu meni ihan ok, mut nyt päivällä taas pääsi putous valloilleen...hemmetti. Eilen aloitin taas keltarauhashormonit, tänään kp16 eli ovisaikakin, mutta se jää nyt hyödyntämättä, eo parane alkaa pelleillä tai parantuminen vaan pitenee. Jos tää ei viikonloppuna rauhoitu tai alkaa uudestaan meen hakee saikkua, saa työharjottelut odottaa.

Ota sinä joox se seuraava plussa, niin minä otan seuraavan vuoronumeron huhtitoukokuulle:) ei huvittaisi niitä Clomeja syödä montaa kiertoo, sillä ne kuorii minusta pirun esille, tai kertoo jo sen olemassa olevan potenssiin tuhat.

Tehis mitähän sulle sanois...ettet vaan olis nyt kevätkylvöt jo suorittanut kun tää suomen ilmasto on nykyään niin sekaisin:))

Mirellaa en ole muistanut toivottaa omastapuolestani tervetulleeks tähän sekopäiseen sakkiin. Kysynkin heti millanen koiruus teillä on, kun meillekin tässä muutaman vuoden tauon jälkeen on taas koira tulossa?

Papu...missä oot???
Unohtuko joku...ei tällä päällä enää muista kaikkee!!!
 
Tehotyttö.
Ai juu, hyvin olen kartalla tuon naistenpäivän suhteen :)

Hei kuulkas, se Papu on hautautunu nyt sinne paperivuoren alle. Mitäs piti lomaa viime viikon! :) Pitäiskö meidän ojentaa auttava käsi, että pääsis pois sieltä paprujen välistä. Hällähän oli jotain ongelmia tuon lapsen hoidon suhteen... Sekin voi olla syynä tähän katoamistemppuun. PAAAAAAAAAAPUUUUUUUUUUU.

Kuulostaa Haidi kurjalta. Toivottavasti tokenis nyt ja pääsisitte kevätkylvöille oikein tosissaan :)
Ai juu, se ilmastomuutos... ;-)
 
Titti*
Joo, taidan olla raskaana kun juuri vollotin American Idolsin putoajia... Ja kuumetta 38,6... Tuliskohan täältä neuvoa mitä yskänlääkettä mä nyt sit voin käyttää? Ei pysty nukkuu kun niin yskittää. Köh!
 
Papu75'
Voi vinde!!!!!!!!!

Eka mä nyyhkin täällä, kun on oikeesti niiiiiiin ihguja (sori sananvalinta, mutta sopii niiin hyvin!) naisia täällä!!!!!

Ja sitten; Titti.. *tanssii ripaskaa* , ONNEA ONNEA TARRASUKKIA JA VAUVALIIMAA!!!!!!!! JättiIsotHalit!!!!!

Huh.. oikeen hengästyttää vanhaa yöhiippailijaa ;)

Ja taas.. selitystä ... Meidän toinen hoitotäti on kuolemaisillaan.
Eli, ei ole hoitopaikkaa ja sain itse järjestettyä muutaman päivän vapaata (papereita kotona.. juu juu, hyvin hoituu...) ja otin omien lisäksi ylimääräisiä hoitoon meille. Joten; raittiin ilman myrkytys, liikaa lunta (siis niin ihana lumieläintarha..) ja sellaista.
Nuorimmainen ei siis meillä vielä niin ymmärrä kun puhutaan ettei ehkä selviä, mutta, tämä keskimmäinenhän on ollut samalla hoitotädillä ja välit ovat edelleen olleet läheiset (siis tämä sama poitsu joka on joutunut aikaisemminkin näitä kuolemia käsittelemään). Ette usko... ensimmäisenä hän koulupäivän jälkeen kysyy, että ollaanko sieltä soitettu. Ei... lääkäri sanoi ettei selviä aamuun. Sitten sanottiin ettei selviä iltaan. Sitten sanottiin ettei selviä aamuun....WTF????? (WhatTheFuck)
Tätä en tietenkään ole poitsulle sanonut, vaan että hän on hyvinhyvin sairas ja ei uskota että hän siitä paranee.. :(

Talviloma meni lähes tuplaporukalla, siis omien ja kummimuksujen, omien ja hoitokaverien kanssa. Jotenkin tuntuu että mulla olis kutsumus tähän ;)

Piti oikeen käydä tarkistamassa koska viimeksi täti täällä vieraili... pöh...siihen on vielä aikaa kun saa ruveta miettimään olisiko vaiko eikö--*

Ohdakkeenkukalle Superhalit!!! Näillä salaisilla SuperHaliVoimilla voi selättää Oliot (ja juuri sillä lailla mitä tästä voi kuvitellakkin!!) !!!

Ja samoja SuperVoimia myös Mirellalle!!! Voi pa**a!! Tiedän kyllä ihan täysin mikkä on fiilikset. Kummasti tuo meidänkin ukko on ruvennut joustamaan (ei sentäs liikaa ; )

Teeeehiiiiiss... vai meinaat ihan piinata meidät hulluksi.. Ei kun oikeesti, koskas sulla täti vieraili viimeksi? Ja ehtikös se moneen kertaan tullakkaan? Tarkistusta? Mahtaa jänskätä..?

Yritän nyt mennä suljetullekkin, CU!
 
Papu75*
...kannattaisi varmaan oikolukea ensin, ennenkuin vastaa...

Talviloma meni siis omien ja kummilasten kanssa.NYT omien ja hoitokavereiden kanssa. Tsadaa...

Ette kuule tiedä, plussajunat on loppuun myyty, Haidikin lähtee sitten viimeistään Huhtikuun lopulla (isot vilkutukset sinne ItäSuomeenkin!!)... sitten täällä ei oo kun minä. Mitäs sitten. Kyllä tulee suru puseroon...

Hei, arvatkaas mitä meidän olio sanoi tänään kun tuli töistä kotiin ja pyysin syömään (lapset oli myös syömässää välkkäriä sillä hetkellä).. Ei nyt jaksa, on ollut pitkä työpäivä. Jaaa..... No, onneksi minä olen vaaaaan ollut täällä kotosalla (Ulkoilua, ruoan teko ja lasten hoito+ kodin hoito ja taas välkkäriä ja ulos) ! Grrr...
No, kuiteskin, kyllähän mä tästä enemmän nautin, vaikka soittais toimistolle ite mooses.

Hyveli yöteli kaikille!
 
Ei kehtaa enään sanoa..
Ei voi olla totta... minä pahvipää unohdin sanoa Jooxille plussaonnea! Vaikkakin se taitaa olla aika turhaa, meinaan PLUSSAonnittelut, etköhän sinä raskaana ole!! Koska meinaat testata? Olikohan nyt ihan tyhmästi sittenkin sanottu, etten turhaa kasaa paineita, sitä ei ole tarkoitus tehdä. Peukut on jo kipsattu, pystyyn nimittäin ;))))))

Joteskin täällä on nyt niin jännät äksönfiilikset pystyssä... saas nähdä mitä tuleman pitää =))))
 
Titti*
No mihis mun viesti katos... Näitä tulee sit kohta sata tietty... Siis asia oli että ei hän jaksanut kovin kauaa mukana, vuoto alkoi. Testissä näkyy vielä selvä haamu. Ei oo kroppa vielä valmis. En kyl ehtinyt vielä sisäistää tätä kun oli niin kipee olo eilen, tänään ihan hitusen parempi. Näin tällä kertaa...
 
joox3, kirjautumati
Snifff...onkohan toi oikeesti totta, Titti...?
Jospa kuiteski...
Tai sitten tosiaan sun kroppa ei ollu vielä valmis tosiaan.
Voi vitsi että mä OLEN PAHOILLANI :ò(

Ehdin jo niiiiiiiiiin iloita sun puolesta...ja arvaa mitä ?
Mäkin nyyhkin, tai siis oikeemmin; v o l l o t i n niitä amerikan iidolssei.
Kyllä olioo taas nauratti siinä vieressä...
on se muuten hyvä, että tuotan sillekii iloa joskus ;o) !

Omaa(.) ; mulla oli taas illalla oikee menkka-ahmimisfiilarit päällä
( namipussi-parka ei meinannu kestää mun hyökkäyksiä..) ja kauhee painontunne taas alavatsassa, oletin tädin jo aamusta heti laukkaavan iloisena meille.
Mut ei; se menikin näköjään Titti:lle ! (surku sinällään kyllä )
mut kyllä luulen että Papun peukunkipsauksista huolimatta ( KIITOS !! )
se meille on tuloillaan....
PeeÄmÄssä-Gorilla-oireet ei kuiteskaan vaivaa- on joteski ihmeen mukava olo.

Hauskaa, et Papukin löytyi ;o) !
Annas osoite; lähetän meidänkin riiviöt sinne teille ( kai niitä vielä muutama mahtuu? )

Tehis taitaa testailla seuraavax, mä piinaan teitä vielä ...
 
Titti*
Juu siltähän tämä nyt vaikuttaa, ihan tummaa vuotoa tulee, ei kyllä kauhean paljon mutta ihan samalla lailla kuin menkat alkaa. Ei tää nyt maailmaa kaada, ehdin jo aiemmin tän murehtia jo pois kun olin jo varma siitä tädin tulosta. Mieskin oli tosi positiivinen, "saadaan vielä harjoitella lisää!!" Muutenkin se murehti vaan tulevaa raskausaikaa, kun viime syksynä mulla oli niin paha olo ja tuli vaan kiukuteltua huonoa oloa. Sano vaan että haluaa kyllä vauvan mutta ei mun kiukuttelua... Rankka syksy oli näköjään meille molemmille. Mut toivoa kuitenkin on, hedelmöittyminen näköjään onnistuu ja kun kohtukin joku päivä tulee kuntoon niin eiköhän tulostakin tule!! Ehkä tosiaan siirrämme kuukaudella yritystä, saa paikat nyt kunnolla parantua. Eli tammivauvaa haaveillaan!!

Jooxille nyt vielä isot peukut, sulle on vielä se lippu ostettuna!! Olihan mullakin niitä Pimsoireita ja silti päivän sain nauttia plussasta... Tai puoli päivää... Tai en kyl kerinnyt edes nauttia, oli niin kipee olo eilen etten pystynyt edes miettimään koko asiaa. Onneksi pystyin nukkumaan, aamulla oli enää 37,8 kuumetta. Kyl tää tästä.

Sitä mä vielä muuten mietin että mikä hitto tässä vauvakuumessa oikein on, mulla on jo kolme ihanaa mukeloa ja silti ne ei riitä... On tää niin omituista... Kuinkahan monta mahtaa olla sit riittävästi... No meille se yksi vielä jos suotaisi niin kyl saisi riittää, ei enää rahkeet kestäisi enempää.

Nii ja Mirellalle sen verran että meillä on 120 neliöö ja meillä asustelee enemmän ja vähemmän 8 henkilöä nykyään, nuo miehen muksut tulee vielä meille touko-heinäkuuksi kokonaan ja ihan hyvin ollaan mahduttu. Eli on tekosyy ettei muka teille mahdu! ; )

Jo lähtis taas vähän makkoomaan, pää on vähän hutera... Illalla vielä oksensinkin monta kertaa enkä mitään ole pystynyt vieläkään syömään joten vähän huippaa. Paletaan taas...
 
joox vielä
Toi on muuten omituinen juttu,
kun me naiset aina ekana mietitään,
et jaksaako sitä valvomisia ja miten pyörittää kaikkea muuta koko odotusajan,
ni OLIOT aina miettii ekana, et millasen auton ne joutuu/saa hankkia ?!

Tuli vaan mieleen jostain kumman syystä....

Titti sekä Tehis pesueineen ; koittakaas nopsaan tervehtyä,
ehditte junan kyytiin sitten ;o)

meillä jo kaikki muut terveinä, olio vielä narisee ja puhkuu ....kauankohan sitäki kestää, oon jo ihan kypsä...
 
Tehotyttö.
Just alkoi vikinä vaunuissa, kun sain luettua, joten en ehdi muuta kuin
IHANAA, PAPU LÖYTYI ja Tittille haleja!

Aha, sainkin hetken lisäaikaa...

Papu, viimeksi täti vieraillu tammikuussa 07 :)
Sehän tässä se probleema onkin, että ei tosiaan ole tarkkaa tietoa tuosta hormonitoiminnasta. Sen takia tein niitä ovistestejä, että näin onko oikeasta jotain, ku siltä tuntuu...
Jep, nyt jatku vikinät, MOOOOOOOOOI.
 
Haidi kirjautumati
Myö Savon työt ollaa hyviä ystäviä ja vaemoja: Meijän kanssa on nii heleppoo olla, suap olla justiisa niiku myö sanotaan! Eipä myökää kyllä olla täyvellisiä, meiltä puuttuu heikkouvet! Ihanoo akkoenpäivee vuoa kaikile akanrömpsile tähän ketjuun!!!
 

Yhteistyössä