ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö
Titti 37 v, tyttö -97, tyttö -99, poika -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Iltaruska kaksospojat-88,poika-92, tyttö -93 km06
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
?Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä

Plussanneet :

Mirkku 32v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 La?


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, LA 24.2
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03
 
Titti*
Hih, Tehis sit ihan virallisesti ilmoittautuu haaveilijaksi?!?!?

Mä oon sitä mieltä että vauvakuumeeseen auttaa vaan P-vitamiini... ; D

Mä en edes jaksa kertoa meidän käytäntöjä, meillä vaihtuu aina tilanteen mukaan, miehen lapsilla vähän eriä kuin mun lapsilla, todella hienoja nuoria kyllä ovat ja toivonkin että nämä mun natiaiset ottavat todellakin mallia niistä!! Ihan täysi luotto on kyllä miehen kasvatusmetodeihin, siitä täytyy ottaa mallia kun tuo tulos näyttää olevan noin hyvä.

Meillä isoin ongelma taitaa olla tyttöjen isä ja hänen vanhempansa. Ex on siis ainut lapsi ja hänen vanhempansa vielä nuoria ja erittäin hyvätuloisia nykyään ja se tavaramäärä on ihan tajutonta mitä ne tytöille ostaa!!! = O Kerrankin kun suunniteltiin pitkään nukkekodin ostamista ja mietittiin mitä tytöt voisi tehdä ansaitakseen rahaa sitä varten jne niin seuraavalla viikolla mummi kävi ostamassa sen. Kivasti vesitti senkin yhteisprojektin. Ja sinnepäin ei kyllä mikään puhe auta. Toisaalta ihan kiva että ostavat sukset ja muut sellaiset isommat jutut niille, täytyy olla kiitollinen edes niistä.

Jaaha, jos lähtis välillä syömään...
 
joox3, kirjautumati
Hyvä, Tehis !!
Nuin sitä pitää ;o)

Juu, se P-vitamiini on just se, mikä auttaa tähän kuumeeseen, eikä mikää muuuuuu

( hitto, mä mietin monasti päivän aikana, kuinka kerron sitten miehelle,
että odotetaan...ihan ku se ois noin vaan selkee juttu,pöh )
Mutta JOS niin on , täytyy jotakin extramageeta keksiä....
Eipä ainakaan mitään oireita ole mihinkään suuntaan, kp nyt 24 / noin 30,
et vielä pitää malttaa....

Tuohon kalluppijuttuihin piti vielä lisätä, että ( varmaan arvaattekin ) ei ollut meillä ikinä rahaa muuhun kuin viinaan - siihen tuntu riittävän ihan reilustikin -
joten muistan esim. jouluja, jolloin makkarasoppa oli meille juhlaruoka ;o)
Eipä siinä, hyväähän sekin on,
mutta kun ne naapuruston mukulat sai kinkut ja herkut ja suklaat,
niin sitten siskon kans kilpaa valehdeltiin,
miten älyttömän hyviä herkkuja meillä syötiin....

Ei meilläkään rahaa ole, varsinkaan kun mun sairasloma jatkuu aina vaan
( kohta 1,5 vuotta jo ! ) mutta ainakaan viinaksiin ei niitä vähiä laiteta ollenkaan.
Tommonen risteilyviikonloppu kerran viiteen vuoteen riittää ihan hyvin.
Rahat koitetaan saada aina riittämään niin , että lapsilla on kaikki tarpeellinen.
Missään nimessä liikaa eivät ole saaneet koskaan mitään,
mutta osaavatpa jakaa ja arvostaa sitäkin vähää.
 
Mirkku33
No jaa, jos olisin itse nuo kaikki kamaluudet kokenu, varmaan yhden jos toisenkinlaista terapiaa olisin tarvinnut. Mutta minä olin vielä syntymättä kun pahimmat tapahtui. Myöhemmät isän "vierailut" päättyivät lähes poikkeuksetta poliisi-kyytiin.
Veljet ovat kaivanneet miehen malllia aina, eivätkä he itsekään oikein miehiä vielä(kään) ole vaikka ikää on jo nelisenkymmentä. Jotenkin se isän poissaolo tai sitten se väkivaltainen, valehteleva petturi-rooli on ollut huono eikä siihen ole ollut viisasta tukeutua.
Itse muistan usein perjantaisin, kun pojat odottelivat isää, jonka piti tulla hakemaan pojat luokseen, lupasi olla selvänä jne. Koskaan ei hakenut.
Toisinaan isä lupasi hakea pojat jääkiekkomatsiin, ei koskaan hakenut.
Lupasi ostaa pojille pyörää, jääkiekkovarusteita, jalkapallovarusteita jne., koskaan ei ostanut.
Kuinka monet itkut pienet pojat itkivät isää odotellessa joka ei koskaan tullut.
Itse en koskaan ole isää "omistanut" millään tasolla. Minusta ei olla oltu lainkaan kiinnostuneita, ei koskaan olla edes tervehditty, ei kysytty koetuloksia tai toikkareita, ei koskaan mitään. Minulle isää ei ole koskaan ollut olemassakaan. Vieraammille kysyjille vastaankin aina että isä on kuollut.
Kyllä tuollainen silti jäljet jättää. Nuorempana suunnilleen vihasin miehiä, kaikkia muita paitsi veljiäni ja paria muuta sukulaismiestä. Ja vaikka seurustelinkin nuorempana useaan otteeseen, silti taka-alalla oli ajtus miesten petturuudesta.
Kunnes sitten tapasin nykyisen aviomieheni. Voi pojat mitä kaikkea hän on saanut kestää minun taholtani. Lähes kaiken mahdollisen kokeilun, kiukkuilun, vihan yms., paitsi pettämistä tai valehtelua millään tasolla. Ja aina hän vain pysyi luonani. Ja aina vakuutti rakastavansa, vaikka mikä oli.
Yhteistä taivalta takana on 14 vuotta, joista naimissa 12. Ja vaikka alkuun sanoin etten koskaan tule yhtään lasta hänelle tekemään (hän siis oli ja on edelleen hyvin lapsirakas) ja vannotin että mikäli kanssani aikoo olla, on se hänen hyväksyttävä. Mieheni sanoi että riittää kun minä olen hänellä.
No joo, menee ehkä siirappiseksi eikä suinkaan ollut tarkoitus alkaa maalailemaan mitään ihanneromantiikkaa tänne ;o). Koen vain olevani maailman onnekkain nainen, kun minulla on miehenäni juuri hän.

Juu, poikia sitä meilläkin joudutaan komentamaan, välillä ihan ihmisten ilmoillakin. Ja varmasti arvatte millaisia ilmeitä muilta ihmisiltä tulee ;o)
 
Papu kurkkaa
Hätäinen heilutus täältä!! (Papereiden välistä..)

Ette kuule usko kui mun naamani muistuttaa norsun perää!!! Ei pitäisi tuollaisilla "lomilla" olla olleskaan.. enhän mä käynytkään täällä kuin vain pari kertaa..

Eli, kiirusta pitää vieläkin. Mirkun viimeisimmän kirjoituksen luin... oikeesti, musta on varmaan tullut tooosi herkkis, mutta mun tarvii mennä nyt niistää..
Niin, siis.. ihana mies sulla Mirkku!

Uusiakin ollaan saatu, ihanaa! Ja tervetuloa joukkohon komiaan!

Tehis.. testi?!?

Jooxille ja Tittille pidetään peukkuja bd bd bd !!!!!!!!!!!!!!

Haidi, ilmeisesti olet jo komeasti toipumaan päin, paranemisia silti toivottelen! Jossain taisin lukea siitä ompelujutusta tulevan raskauden aikana. Henk. koht. en ketään tunne, mutta työssäni(entisessä) olen siihen joskus törmännyt ja sellaisiin renkaisiin mitä käytetään myös kohdunsuulla joka estää sitä aukeamista.

Hmmm... täällon niiin paljon tullut tarinaa, etten millään nyt kykene kaikkea kommentoimaan (lahopää..)

=O P-Vitamiinia ..

Aikas rankkoja tarinoita lapsuudestaan monella on kertoa. Huh!
Omastani en paljoa osaa sanoa.. omituista(kin) se välillä oli, kaikkea paitsi "tavallista". Traumojen yli sitä ollaan raahauduttu pelkällä sisulla (kenties tällä v;mäisellä luonteella jotain tekemistä ) ja nyt kun kohta rupeaa olemaan (kai) aikuinen, osaa nauttia omasta olostaan, ilman vanhempien varjoa..

Opetellaan kaikki yhdessä sanomaan; NO CAN DO! Aikas pätevä juttu jopa täällä työssä, heh..

Ja murrosikää... huh.... Näin kerran sellaisen jääkaappimagneetin jossa luki: Murrosikäisten vanhemmat ymmärtävät miksi jotkut lajit syövät jälkeläisensä.
Meidän murkku on ihan kiltti ja fiksu poika.. paitsi, hän on ihan mahoton suustaan! Ihan selvä poliitikko tulossa, kuvitelkaapas että yrittäisitte saada suoran ytimekkään ja lyhyen vastauksen vaikkapa joltain Lipposelta tms. Niiiin... ja siihen mulla menee hermo ja toinen juttu on se murkun mustavalkoinen maailma, onkos kellään siitä mitään hajua? Kaikki asiat on joko-tai.. ei mitään muuta väriskaalaa löydy. Kyllä siinä välisteen kärsivällisyyttä koetellaan, koska haluan kuitenkin selvittää myös mitä muitakin (asiasta riippuen) vaihtoehtoja tms. on olemassa..

Jahas, nyt on pakottava tarve laittaa silppuri surisemaan ;)
 
ohdakkeenkukka -töissä
Hmmmh..mitenhän minä tämän asian esittäisin..minusta on mukava kuulla että teistä on tullut tuollaisia ihmisiä vaikka lapsuudessa on ollut ikäviä asioita. Koen nimittäin itse syyllisyyttä siitä että katsoin exää niinkin pitkään kuin katsoin.
Ajattelin tuolloin että kyllä minä voin tässä oman elämäni hukata, pääasia että lapset voivat hyvin. Meillähän tuo väkivalta oli satunnaista, ei jatkuvaa ja mies oli pitkiä aikoja selvinpäin ja oli lapsille kuitenkin hyvä isä.

Sitten yhden päällekäymisen päätteeksi löysin tytön sängystä itkemästä ja hän sanoi että pelottaa ja meidän pitää lähteä. Tuolla hetkellä pakkasin auton takakonttiin mitä mahtui, lapset kyytiin ja lähdettiin.
Ja tyhjän päälle mekin hypättiin, ilman kämppää, ilman rahaa, ilman mitään (exä poltti kaiken omaisuutemme mitä taloon jäi) mutta komeasti sieltä on noustu. Ja rakastan elämääni nykyisellään, kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

Mutta..se siitä, eipäs aleta tunteilemaan.

Kävin floristilla sopimassa hääkimpusta. Floristi pyysi kimpusta 100€ vaikka eräs toinen henkilö oli toisaalla maksanut 40€ ja risat.
Lisäksi liikkeessä neilikka maksoi 1,70€. Mutta jos minä ostan neilikan morsiustytön kannettavaksi, hinta olikin 2€ :D
Jos haluan sellaista ennennäkemätöntä luksusta kuin rintaan kiinnitettävä neilikka neulalla, niin hinta oli jo 7€.
Jäi sitten se floristi kuvioista..


 
joox3, kirjautumati
Heh...juu, kiitos peukutuksista.
Taas tulin apteekista; flunssatropit joka pojalle - en uskaltanu mennä edes liki
tota testihyllyä....

Ohdakkeenkukka; etsi hyvä ihminen joku toinen kukkakauppa,
onhan noita maailma väärällään....
tieteski se rajoittaa, jos haluaa kukat ja sellaiset just häippädäippä-aamuna,
mutta jos mahollista, katso ihmeessä vaihtoehdot !

Meillä kimppu ja sulhon koriste maksoi yhteensä 40,-,
kun ei ollut sillälailla "erikoisesti"hääkimpun tapaan sidottu kimppu.

Aijuu; oliksteillä vielä pitkästi, ennenkuin pappi (? ) sanoo aamenen ?

Juu, isohkojen tarumojen yli olen minäkin tarponut, nyt vasta alkaa elämä "tasoittumaan" ( tasaista keski-ikäistyvän perhe elämää...eikäkö 25:sen ! )
onneksi mulla ei ole tapana muistella vanhoja, varsinkaan ikäviä asioita.
Ne tapahtuu kerran, ehkä kaksi- that`s it !
Riidoissa olen kans samanlainen-kertahuudolla unohdetaan huonot jutut.
JA aloitetaan puhtaalta pöydältä.

Sisko käy terapioissa vieläkin, on sillälailla taiteellisempi sielu,
ja sille jäi enempi traumoja -ja on tietenkin onnitunut myös haalimaan itelleen aina isäni kaltaisia miehiä, nekin traumatisoi aina lisää.
Mulla on ollut aikanaan yksi ukko, joka joi ja hakkasi.
Selvinpäin unelmien mies, kaikki kaverit oli siitä mulle kateellisia.
Minut sitten hakkasi pari kertaa, aika pahasti - minä
hommasin kämpän ja häivyin
taakseni katsomatta -sinne jäi ihan kaikki maallinen omaisuus,
paitsi päällä olevat vaatteet ja käsilaukku.
Kotielämä opetti, ettei tommosia todellakaan jäädä paapomaan, ehei.
Parempi näin.

Mutta hei; tuulta purjeisiin ja myrskyjä päin !
 
kata...
Sehän mullakin oli erossa ajatuksena,ettei lapset joudu kärsimään väkivallasta.
Meillä oli eksän kanssa vähän pipi suhde,mä pidin sitä omapotilaana ja aloin hukkumaan siihen suhteeseen.
Ei kaikkia voi pelastaa..

Mutta mies ei käynyt kuin kahesti mun päälle,sekin tietty oli liikaa.Olihan niitä tuuppimisiä ja tönimisiä ollut jo kauan,mutta kun kaks kylkiluuta potki multa katki niin havahduin.

Vanhin oli eskarissa ja kaksoset 1,5 vee kun lähdin samoin.Onneks mun vanhemmat on tukeneet aina niin rahallisesti kuin henkisestikin.

Ihan kamalaa on muistella kuinka ukko seurasi mua työpaikalta kotiin ja soitteli että ampuu mut ja lapset.Tä oli hetimiten sen jälkeen kun se yhtenä sunnuntaina heräs ja olin puolet tavaroista vienyt ja lapset.Sanoin edellisenä iltana kyllä että huomenna muutetaan.
Hän lähti juomaan vaan.

Noh,mutta tosiaan vaikka lapsuus mulla oli onnekas ja ihana-tuo eksä on monta arpea tehnyt.
Olin kait niin rikki kun tavattiin,sisko oli kuollut juur muutama kk sitten että hain kai vääräntyylistä ihmistä.

Aika kalliita nuo kukkahommelit on,muistan vuoden takaa kuinka pelkästään kukkiin upposi omaisuus..Ja kun mä halusin punaista kallaa...Oisinpa tiennyt kuinka kallis kukka se olikaan!!

Nyt ryömään.Koitanpa ottaa tuon suljetun talteen tuolta,kiittis!!
 
Haidi kirjautumati
Aikainen lintu madon nappaa...vai miten se oli:)
Lunta tulee taivaan täydeltä ja mun eilen leikkaaman tukka menee pieleen tuolla sateessa:))))
Ei tosissaan huppu päähän vaan ja menoksi. Eilinen sai pään kyllä ihan sekaisin ja kohta meen sekoittamaan sitä lisää...vaan periks ei anneta, kyllä 5 viikossa hommat oppii. Laskut tuossa äsken naputtelin pankin sivuilla ja kylläpä on taas köykänen olo, mut niin se vaan menee, ei jää kun tuulen huuhtoma p*rse tilipäivänä. Vaan tyhjää parempi sekin:))
Kello kiitää...eväät reppuun ja menoksi...rattoisaa päivää kaikille ja kuulumisiin!!!
 
ohdakkeenkukka -töissä
Kata, meidän edellisissä suhteissa vaikuttaisi olevan yhteisiä piirteitä :/ onhan näitä turha sitten pureksia jälkikäteen. Pääasia että nyt kaikki on hyvin :}

Joox, kyl mä aattelinkin vielä toista tarjousta pyytää mutta ei tosiaan ole poissuljettu vaihtoehto että sidon kaikki itse. Hääpäivä on 16.8. mutta yksi floristi jo on sanonut ettei enää välttämättä elokuulle kerkiä ottaa varauksia..hulluksi männyt tämäkin touhu :D

En ehtinyt kotona syödä aamupalaa, joten popsin täällä salmiakkipääkalloja. Alternative breakfast.
 
joox3, kirjautumati
Ahhahhhahhahhhaaaa...hik!
Älyttömän hyvä breku Ohdakkeenkukalla =oD !!

Joo, aivan älytöntä kun kaikki pitää varata niiiiiiiiin paljon etukäteen,
ei jätä yhtään pelivaraa viimehetken päätöksille....
meikäläinen on niin nopea käänteissään ( ja suunnittelematon )
ettei nykyinen yleinen elämänasenne oikein oo mua varten,
jossa joutuu kaiken suunnitteleen kuukausia etukäteen.
Ihan on riittämiin kun oman pesueen asiat täytyy tietää ja muistaa,
mikään ylimääräinen ei todellakaan pysy hanskassa....

Omissa asioissa improvisoin ja meen fiilarien mukaan,
ukko on samanlainen ( skorpionit, skorpionit ! )
ja joskus kyllä kateellisena katson, kun ne "kaikki" muut osaa organisoida ja priorisoida niin hienosti....
Vaan joskus tällanenkin "boheemius" on tosi ihanaa !!

Meni ihan pikkasen aiheen vierestä, mut haitanneeko mid.

Täällä -10 astetta j aihanasti aurinko paistaa, hangilla kimaltaa timantit !
Menen pyydytämään niitä repun täyteen, hih !
 
mirella76
Me ollaan 3 krt suunniteltu häitä.Kaikilla kerroilla olen tullut raskaaksi kesken kaiken ja suunnitelmat pistetty jäihin.Pitäiskös nyt ehdottaa ukko-kullalle häitä=)Jos vaikka tärppäisi samalla kertaa ja tällä kertaa veisi häät loppuun asti?
Tuo voisi ollakin ihan hyvä suunnitelma,heh.Tietty älyää suunnitelman ja ehdottaa maistraatissa käyntiä ettei suunnitelmat sitten "kariutuisi" taas.On ne miehet sitten vaikeita tapauksia...
 
ohdakkeenkukka -töissä
Mirella :D
Noniin, eikun häitä suunnittelemaan. Toihan on ihan selkeesti tilanne, jossa voi vaan voittaa ;}

Todettiinkin jo tuossa vanhemmassa ketjussa että miehet = olioita. Ei ne tiedä itsekkään mitä mieltä ne juuri tänään olisi perheenlisäyksestä. Saatika sitten huomenna :}

Joox, nyt ois ruokkis, mut mä en kerkee sinne vielä pariin tuntiin joten salmiakkipääkallot jatkaa vahvaa linjaa. Alternative lunch. Äklö.
 
joox3, kirjautumati
Jess, hyvä Mirella - nyt vaan kiivaasti häitä sunnittelemaan,
niin eiköhän se siitä...vanhalla reseptillä, niin tulostakin saadaan... ;o)

Me käytiin ukon kans hampurilaisella just äsken paikallisessa ostoskeskuksessa,
ja hänpä kiinnitti huomiota siihen, kun oli niin paljon tuoreita vauvoja
liikenteessä ;o) !
( "kato nyt totakin - hei, toi on ihan uusi - kuuletsä kun toi uusi vauva napisee..." )
Oisko pikkupikku vauvakuume...?

Huh! jos viikon vielä malttais, niin pääsis testailemaan ;o)
Oireita ei edelleenkään ole suuntaan eikä toiseen.

p.s. Toivottavasti ohdakkeenkukka pääsi jo syömään muutakin ,
ettei pökerry.
 
Papu75*
Nam, salmaripääkalloja! Hurrrjan ravitsevaa ;)

Ja Jooxin piha täynnä timantteja, mikäs se teidän osoite olikaan =)

Haidille vilkutuksia!

Mirellalle toivotellaan hedelmällisiä hääsuunnitelmia ;)

Voehan Joox, olisko tosiaan päässyt pikkupikku vaavikuume purasee ukon ananasta !! Siis ajatuksia..
Mulla peukut on kovasti tanassa, kyllä tulee jänskä viikko, kyllä se lussa sieltä paukahtaa!!!! Oireettomuuskin on oire!

Jaa mun tilanne... ei taida olla tilannetta.. ne oliot... blääh...

Meillä on nyt nuorimmaisen hoitohommelit ihan sekas, yritän suljetulle ehtiä jossain välissä tehdä tarkempaa selostusta, ikävä tilanne. Likka piirtelee mun kanssa prinsessoja töissä, voitte kuvitella kuin "mukavaa"... Hieman hankalaa..
Ja laulelee lauluja. kökkö, puhelin soi
 
Haidi kirjautumati
Vastaa vilkutuksiin kotikoneelta, päivä pulkassa...tiiättekö tuo vois olla tuleva työmaa:) meikäläinen tykkää kun on äksöniä siis sellanen tuli perseessä meno, tarkottaa siis suomeks, että koko ajan saa tehdä ja mennä, ei oo minuu luotu toimistossa istumaan takapuoli tanassa, mitä monet hoitoalan ihmiset tekee minkä kerkiää...ei oo meikäläisen peukalot pyörittelyä varten.
Kielivyön alla en tykkää minäkään töitä tehdä, mutta sellanen pieni paine niskassa on sopiva.
Kattila on tulilla pastaa kiehuu salaattia varten, hämmentämään on mentävä...palajan tänään jos ehdin.
 
joox kiittää
...kovasti kiittelen peukutuksista,
mutta ans kattoo ny.Rauhassa,rauhassa..heh.

Oireettomia ne on mulla muut( kin ? ) raskaudet olleet jonkin matkaa,
tyttöä odottaessa huomasin vaan hengästyväni kovin helposti,
kun kävelin pitkät työ-ja tarhamatkat
ja ihmettelin huonoa kuntoa + otin paljon vitamiinia....sitte tajusin,
ettei olo helpota ja menkatkin...nii, millos ne oli ??
Olin viikolla 10 raskaana silloin jo. Hupaisaa.

Mutta siis ei pelkoa; nyt ei pääse niin käymään.
Hätäilijöille ( lue;upaP ) kerrottakoon, että teen testin ...noh, viimeistään 15.päivä.
Lupaan ;o)

Terkut ny !
 
Haidi kirjautumati
Komppaniassa herätys...ketjuun mars...aikaa 2 minuuttia:))
Huomenet vaan taas täältä koneen takaa...lähtöä tekemässä, mutta aina on postit ym luettava ensin, niin kiire ei oo koskaan:)
Tänään en varmaan muuta ehdi täällä käydäkkään, äitiliini tulossa kylään ja lähtee vasta ilta 10 pois, hänen vierailunsa kestää aina 8h kun miehensä on töissä, mutta mikäs mukavampaa kun mummo tulee herkkuineen:)
Kuulumisiin...menen tuonne pakkaseen (15) heräämään!!!
 
joox3, kirjautumati
Sori, Haidi - ihan kahteen minuuttiin en ehtiny ;o) !

Mikähän siinä muuten on, etten kertakaikkiaan jaxa tehdä noita kirjautumis-temppuja...?
Mähän olen niin ÄÄRETTÖMÄN kärsivällinen,
hermot menee jos joudun 3 sekuntia odottamaan,
että kone aukasee jonkun sivun....

Noh, Anyway; luulen että täti tekee matkaa meillepäin,
senverran rajut Gorilla-pms-raivarit vedin heti aamusta....
Sitokaa se johonkin kiinni, jos se nyt on jollakulla vieraana !

Eilen oletin, että ukko menee jo tänää töihin,
eikä narise soffanpohjalla ja teetä mulla miljoonaa extrahommaa, mut ei.
Meni lääkäriin, ja tulossa just kotiin. Ji.pii.
Pojan pistin jo kouluun tänään, mut tyttö jäi nyt kotiin.
En ehdi tehdä edes normi kotihommia, kun palveltavia piisaa kokoajan....
Naapurin eukkokin soitti, että kun on vatsataudissa,
ni mahtuisko meidän sairastuvalle vielä yks palveltava lisäks....
(mua se ei enää jaxanu naurattaa)

Jaahas...siivoomaan ny !
 
ohdakkeenkukka -töissä
On tuo kirjautuminen niin vaikeaa Joox, etten ihmettele yhtään ;}

Saanko minä napista ja purkaa sydäntä taas vähäsen?

Olen jo hoitoa vailla tän lapsen kaipauksen kanssa. Se jotenkin on saanut musta yli-inhimillisen otteen ja syö mun aivoja.
Mä olen pidätellyt kyyneleitä koko aamun, eka kotona ja sitten töissä (joo, menkat alkaa parin päivän sisään..) ja laitoin miehelleni jo txt että milloinka pistäisi yhteisen lapsen omalle prioriteettilistalleen, eikä vain odottele työkuvioiden muuttumista.
Tämä ei ole yhtään mun tapaistani. Onko kukaan kuullut mitään jostakin millä saisi vauvakuumetta laskemaan? Parantaahan ne jo malariaakin, miksei tähän löydy mitään?

Pitäisi jaksaa selvityä nyt eka tästä työpäivästä mutta kun sekin tuntuu nyt ylivoimaiselta. Kun olisi auto niin lähtisin saikulle loppupäiväksi, ei tarttisi täällä nieleskellä pahaa oloaan. Mutta ei, olio tulee hakemaan töiden jälkeen ja on takuulla taas tuppisuuna.

Eiliseltä jäi salmaripääkalloja vajaa puoli pussia vielä. Kuka haluaa?
 

Yhteistyössä