Isompaa Pesuetta Haaveilevat 16

  • Viestiketjun aloittaja Ja listaustakin
  • Ensimmäinen viesti
Joox päivittää...
Täti meillä.
Älkää odotelko teille ,uille, suljen sen penteleen komeroon.
Enkä anna edes näkkäriä mukaan ! ARGH !

Safiiria vielä jänskätään näköjään....on kai ne puhkoneet kalvot jo,
eihän ne meitä halua pitää jännityxessä näin kauan....
 
senora
Laitoin safiifille tekstaria, että mitä kuuluu ja vastaus: Ei näy nelkkua vielä. Supparit missä lie, en oo pitkään aikaan nukkunu niin hyvin ku viime yönä (sain unilääkkeen). Nyt oottelen lääkäriä.Kuulemma saleissa ois tilaa joten jospa sitä pääsis vaikka suoraan kalvojen puhkaisuun. Terkkuja kovasti kaikille!!

 
senora
ja vielä ihan uunituore tieto Safiirilta...
Tabletteja lisää. Tän lääkärin mukaan kohdunsuu ei oo vielä tarpeeksi kypsä. Sanoi että kypsytellään ja puhkaistaan sitte. Menee jo komiikan puolelle...
 
Haidi kirjautumati
Voi safiiria...ei oo varmaan huumorintaju kukkeimmillaan nyt...joskus tosiaan käynnistukset viruu ja viruu toistamiseen jatketaan, ennen kun viimesellä lähtee käyntiin. Ei oo kivaa, mutta tiedättekö ykskään vauva ei oo jääny syntymättä:))))tuskin safiirinkaan...jatketaan jännäilyä!!!

Täällä normi lauantaipäivä...petivaatteet ulkona, koneet pyörii >pyykki ja tiski...imuri odottaa varteen tarttujaa jne. Kp15 eli keltarauhaskuurin nappi aamulla nielaistu, tätin houkuttimeksi. Nythän ei saanut raskaaksi tulla kun on se leikkaukseen meno, vaan minkäs teet jos tulee niin tulee (hyvin epätodennäköistä) eihän siinä mitä sitten, leikkausta täytyisi siirtää vuosi eteenpäin.

Olen ollut ajoissa tänään toimissani, ruoka valmista joten taidampa mennä täyttämään vatsani...sit saa ottaa ruokalevot...eli siirtää imurointia iltaa kohti:)))
 
jooxin veikkaus
Veikkaanpa nyt siis, että Safiiri saa ihan kohta kauniin,
terveen ja aurinkoisen Lauantailapsen ;o)
Vaikka kyllä sunnuntain lapsetkin on aina niin ihania.

Hittohemmetti, kun kestää...mutta onnex tuli ainakin se yö nukuttua kunnolla.
On voimia taas jatkaa siitä, mihin illalla jäi...
 
safiiri,
Törmäsin aulassa kompuutteriin. Jee. Nelkulla ei tosiaankaan tunnu olevan minkään valtakunnan kiirettä. Mutta täytyy ottaa tämä täällä oleilu loman kannalta - varmaan saa taas ens yöksi unilääkkeen (sikälimikäli tässä illan mittaan ei ala mitään tapahtua). Mukava oli viime yönä kun sai piiiiiiiitkästä aikaa nukuttua aivan koko yön :)

Taas jatkuu meno, joten heipat. Ja kiitoksia kannustuksista :) :)

Safiiri ja Nelkku 38+1
 
Titti70*
Tsemppiä Safiiri, koita nauttia täysihoidosta ainakin jos ei muuta tapahdu... Kyllä se sieltä vielä tulee ja kaikki odotukset ja muu vaiva unohtuu. Voi hitsi Joox, sinnekkös se akka täältä tuli... Sorry... Haidille peukut silti, jos kerran vuodenkin pystyisi leikkausta odottamaan. Jään odottelemaan uutisia...
 
kata..
Täällä jännäilemässä!!
No,toivottavasti ei nyt niin kauaa mene kuin meidän viitosella...7 päivän käynnistys...
VOimia ja jaksuja Safiirille!!

Täällä joku peijakkaan mörö istuu mun pakaralla ja jumittaa hermoa.Jalassa pistelee kokoajan tuhat neulaa,kaiketi vähän issiastyyppistä tunnottomuutta sentään eikä kipua.

Mulla aiemminkin tuo vasen pakara kiskonu ittensä jumppuraan ja oireilee näin tyhmästi.
IStuminen ja nukkuminen tuskaa.

Oli vaan kaks penskaa eilen kotona,toinen mamma otti Miskan ja Artun.
Eli tytöt jäi vaan kotiin ja tänään vietiin likat mammalaan ja otettiin vaihdossa nuo pojat.Ihan kivaa kun näin rauhallinen viikonloppu.

MOikkis!
 
Tehotyttö.
Siellä on yö taas nukuttu kuin tukki. Käyrillä oli parhaillaan. Sydänäänet hyvät, mutta vain yksi suppari puolen tunnin sisällä. Lääkäri oli tulossa vasta aamupäivällä. Meinasi, että jotain tujumpaa pitäis saada. Ei ihme, että sellasia tuumailee... :) Verensekaista limaa sentään jo tullut. Naapuri oli saanut söpön pojan yöllä ja Safiirin vauvakuume käy jo sietämättömäksi :)
Voi hitsiläinen! Toivottavasti tulee edes sunnuntain lapsi :)
 
kata...
ELi pitemmän kaavan vaaveli sielläkin tulossa!!
Onneks on saanut nukuttua sentään,se tosi hyvä.Ja tuo limailukin on plussa pelkästään.

Lähetellään kovasti suppareita sinne suuntaan!!
 
senora
winkkinä... Safiiri on käyny itse moikkaamassa meitä ex-kermejä... käykää sieltä kurkkimassa uusimmat tiedot.. Tää päivä on lepopäivä ja huomiseksi on sali varattuna...
 
kata...
Kiitti Senora!!Kävinkin siellä jo lukasemassa...
Jotenkin niin sympatiat on Safiirin luona,sillä ite tosiaan 6 pvää turhaan käynnistettiin ja seittämäntenä poika syntyi.Oli kanavaa myös ja korkeella roikkui.Niinkun kyllä mulla muutkin tuleet kovaa ja korkeelta!!

Mutta tuo 5 cm kun jo auki niin todellakin loppu menee hujauksessa.
Maanatai on hyvä päivä syntyä sekin.Meillä kakoset on manday painoksia ja oikein loistokappaleita!!!
=)

Mulla kaamee piriformis oireilu.Ukkeli ei ota ollenkaan tosissaan.Mä en voi istua juurkan kauaa enkä kävelläkään jaksa.OON kylmägeeliä ajanu pakaraan ja burana-panacol yhdistelmää.Yksi otin Sirdaludin ja nyt ne on loppu.Käytävä huomenna lekurissa,mut ei juur nappaa kun nä kaks pientä on raahattava mukana.

En millään jaksais näitä pitkäaikasia kipuilujuttuja.Vois mennä jo,en jaksa sairastaa!!!
 
Haidi kirjautumati
Huomenet
Safiirin kuulumisia kurkkimassa...jokohan on valmista???
Tuli tuossa mieleen, että eihän hänellä vielä ollut täydet viikot??? Vauva ei taida olla valmis syntymään kun ei käynnistykset tehoa. Muistan kun itse anelin käynnistystä viikolla 38 tuskaisen olon vuoksi jne. ja lääkäri melkein nauroi minut pihalle...sanoi raskauden olevan vielä kesken ja että vauva saa vielä rauhassa kasvaa kun ei merkkejä anna ulos tulostaan, niin sitten mentiin yli LA:n, että paukkui...silloin oli la alunperin 3.7 joka vaihtui myöhemmin 10.7 ja kun tyttö syntyi 15.7 lääkäri totesi, että hyvänen aika tämä lapsihan on reilusti yliaikainen...tyttö oli kun vanha mummo, sellaisen kuivan nahkakerroksen peitossa, josta sitten kuoriutui muutaman ensimmäiset päivänsä:)))
 
Tehotyttö.
Juu, iltamyöhällä en sitten tajunnut tänne tuoda viestiä. *nolo*
Mutta tyttö tosiaan tuli eilen klo 20.59. Mitoista ei vielä tietoa...

Sunnuntain lapset on kyllä herttasia (niinku kaikki muutkin) , meilläkin yksi <3

Ihanaa, oma vauvakuume taas nousee, kun aattelee Safiiria siellä nyt tuoretta ihmisenalkua nuuskuttelemassa... :)
 
Papu75*
Jeeee! Kyllä se ottikin, toivottavasti Safiirilla ei mehut ihan kokonaan lähteneet, onneksi sai nukuttua yönsä.
Huh, me oltiin viikonloppuna kyläilemässä ja oli pakko käydä kurkkaamassa koneelta äkkiseltään, mikä on Safiirin tilanne... muksut kun oli koneella, niin ihan vaan ohimennen... ;) Ihanaa, sunnuntaityttö :)

Katalla issias jumittaa, sympatiat lähtee, se on k a m a l a a! Mulla joskus jouduttiin laittaa kortisonipiikki issiaslihakseen, en onneksi nähnyt neulaa ennen laittoa, se meinas on aika pitkä, kun joudutaan lonkkaluun jostain välistä tökkäsemään. MUTTA , se EI sattunut, päin vastoin, helpotti lähes heti siihen järkyttävään kipuun. Toivottavasti saat sen kuntoon, kannattaa ostaa jotain tujumpaa kipugeeliä ja tiedätkö ne venyttelyt mitkä auttaa?

Jooxi "saanut" tädin vieraaksi, harmillista! Olis tosi kiva jos saisit sen akan pidettyä siellä, mutta vähän pahalta mulla vaikuttaa, pms rupeaa jyräämään... Siitä on kyllä se hyvä puoli, että tulee siivottua tarkkaan ja mukulat laitettua ojennukseen jälkiensä korjaamisessa... Jos teilattaisi se vaikka yhdessä, ja Haidi jäisi välistä :)

Senoralle kiitoksia viestien välityksestä!!!!
 
Titti*
Jipiiiii, isosti onnea nyytistä Safiiri!!!

Mullakin tuo esikoinen on sunnuntailapsi ja niiiin ihana ja suloinen... Juuri tultiin sieltä hammaslääkäristä ja meni tosi hienosti! Ei sit tarvinnutkaan sitä esilääkitystä, vähän itkeskeli sitä puudutuksen laittoa mut sit meni ihan naureskeluksi kun ihmetteli sitä puudutusta. Karmeen pituinen juuri oli muuten toisessa hampaassa, ainakin sentin mittainen oli koko hammas!! Mut loistavasti meni ja tässähän voi kohta lähteä töihin. Se lentsu iski sit mulle eilen, pää on ihan jumissa mut töitä on niin paljon että täytyy sinne raahautua. Uusi henkilökin tuli tänään töihin joten ois kai se paras näyttäytyä.

Katalle tsempit pakaran kanssa, ite kans paljon kärsinyt noista vaivoista ja joskus saattaa kestää tosi pitkäänkin ennenkuin helpottaa.

Nyt heippa hetkeks!!
 
Papu75*
Kiva kuulla Titti, että teidän hammaslääkärikäynti sujui hyvin! Ja voimia lenssun selättämiseen!

Kävin ex-kermeissä "nuuskimassa" Safiirin kuulumisia:

Safiirin neitin strategiset mitat 4600 g ja 52 cm. Myssy 37 cm.

Kyllä meni ainakin mun veikkaukset ihan mettään, iso plikka, onnea vielä kerran koko perheelle!
Elikä... Tehis osui lähimmäksi tuota kokoarviota.

Ja taas mennään... ;)
 
Titti*
Höphöp, mulla oli lähinnä veikkaus!! Mulle se plussa!!! ; D Mä en vaan muistanut laittaa siihen listaan sitä veikkausta... Mut meni sekin pieleen 620 g, aikas iso likka noille viikoille. Voi kun itsekin vielä pääsisi noihin tunnelmiin...
 
Papu75*
Titti, sanos muuta ;) lähetäänkös porukalla katsomaan Safiiria ja vauvaa?!! Tehiskin voisi samalla tuoda lahjan näytille =)

Mikseikös mun kuva näy enään?? Siis ei MUN kuva, vaan mun laittama kuva.. PÖH.

Titti, mä kyllä pidän sulle nyt jo superpeukkuja plussasta!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä