Isompaa Pesuetta Haaveilevat 16

  • Viestiketjun aloittaja Ja listaustakin
  • Ensimmäinen viesti
Haidi kirjautumati
Ehtoota
Papu kyseli pääsenkö kävelemään??? Miksikäs en pääsisi...ei oo ennekään orit jalkojen välissä saaneet kävelykykyä pois...(se oli kyl tamma se eilinen menopeli) kyl se vaan on mukava harrastus. Harmittaa vaan, että ei voi säännöllisesti käydä, ei riitä valuutta kun molemmat likat ratsastaa.

Sariiri jännää synnytystä...niin lähellä jo:)
Käynnistyksiä takana yksi, esikoisen kanssa, tipalla käynnistettiin ja samalla puhkaistiin kalvot...alkutilanne oli 3cm auki...ja teki niin helvetin kipeetä. Tytöt molemmat syntyivät ilman kivun lievitystä, eikä silti tehnyt niin kipeetä, eli myös minä väitän, keinotekoisesti aikaan saatuja suppareita kipeimmiksi. Käynnistystyylejä tietysti on monia, on nappia ja geeliä jne. ja kukas sen sanoo lähteekö ekalla yrittämällä edes käyntiin??? Useita tuttuja on kenellä on käynnistelty pariin kolmeen kertaan, ennen kun on lähteny kunnolla käyntiin.
Sariirille peukutuksia kaikilla ulokkeilla...kuulumisia sitten odotellaan heti kun jaksat ja kykenet:))
 
Titti70*
Huomenta vaan!! Täällä alkaa jo helpottaa, olen päässyt jo voiton puolelle tädin kanssa painiskelussa... Mut eipä tuossa ollutkaan vuodotonta aikaa kuin 1 1/2 viikkoa niin ei kai siinä ajassa kerinnytkään paljoa kerääntyä. Mietiskelin juuri että ystävänpäivänä voi jo pikkuhiljaa alkaa varautumaan ovikseen, miehelle voisi oikein mukavan ystävänpäivän lahjan antaa... ; )

Mites Haidin vointi? Kuun loppuun on tosi pitkä aika, varmaan todella kurjaa odotella sinne asti... Tsemppiä jaksamiseen ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Meillä pieni mies sitten sai jo flunssan, viime yönä aivasteli jo kivoja limoja pitkin sänkyä... Saas nähdä pystyykö koko päivän tarhassa olemaan, tyypillisesti se herää päikkäreiltä siellä kauheessa kuumeessa. Tytöillekin jo sanoin että ensi viikolla on varmaan niilläkin lentsu. Maanantaina pitäis viedä vanhempi tyttö kulmahampaiden poistoon ja siihen on varattu rauhoittava lääkitys sen järisyttävän hammaslääkärikammon takia ja sitä ei sit voi antaa jos on flunssa, sitä jännitetään... Oikein sydäntä riipasee jo etukäteen tämä toimenpide, se on niin raasu aina tuolla hammiksessa vaikka muutoin niin reipas onkin.

Jaha, jos tekis välillä vähän töitä, palaillaan!!
 
ohdakkeenkukka - kotona
Tulin ilmoittautumaan, ettette kadonneeksi luule..

Tässä kaikenlaista..kerronki talossamme olevasta kosteusvahingosta?No joku tapauksessa, meidät käskettiin evakkoon. Muutto tilapäiseen läävään tänään ja sairastan influenssaa :(

Parempaa teille!
 
safiiri,
Viimistä iltaa tässä "kokonaisena" ison mahan kanssa istuskelen. Kiitoksia kaikille tsempeistä huomiselle. Tehis aiko hihkasta tänne sitte uutisia, jos vaan Nelkku suostuu syntymään siihen aikaan kun T on vielä koneen lähellä.

Safiiri ja Nelkku 37+6
 
Papu75*
Voi jee!!!! Safiirille vieläkin paljon tsempityksiä synnärille!! Voi kääk, mä en tiedä pääsenkö koneelle ennen maanantaita... pakko päästä!

Ompas Ohdakkeenkukalla räkänen tilanne, kertakaikkiaan! Toivottavasti talonne saadaan reippaasti kuntoon ja lunssat helpottaa. Voin kyllä sanoa, että viikko kestää elpyä sen jälkeen kun ite tauti on lähtenyt.. Itellä Berocca auttoi sitä palautumista. Siis itse en käynyt lääkärissä, mutta äitini jolla oli sama tauti (vielä pahempana) kävi ja lääkäri totesi että influenssaa on (keuhkokuvan jälkeen), olis jopa laittanut sen sairaalaan tippaan, että saa lääkkeet nopeemmin. (Muttei siis mennyt)

Mitenkäs Haidi? Vinde, en ole ehtinyt sinne suljetulle, tarvii kokeilla jos tänään ehtisi.. viimeistään sunnuntaina.

Tittillä onkin jo ystävänpäivä suunnitelmat valmiina :) Toivottavasti teidän hammaslääkärit sujuu hyvin!
Minä olen aina lahjonut meidän keskimmäistä joka on eniten joutunut käymään hammaslääkärissä. Eli, aina saa etukäteen päättää, vaikka missä käydään syömässä, tai saa valita jotain lempiruokaansa siksi päiväksi...hän on hyvin perso hyvälle ruoalle (kehenköhän tullut...).
Laitetaanko hänelle raudat vai minkä takia niitä kulmahampaita pois otetaan?

Eipä taaskaan ihmeempiä, mukavaa viikonloppua kaikille!
 
senora
Känny tuossa just piippasi: Kohdunsuu ois auki sen verran mukavasti että voisivat puhkaista kalvot nyt heti. mutta täällä on kaikki salit varattu joten tablettilinjalle joudutaan. Toivottavsti Nelkku kuitenki syntyy vielä tänään...
 
Papu75*
Kiitti Senora!!!!!!
Voi voi, oikeesti, mä täällä jänskään ihan mahottomasti! Kurjaa että joutuu tolleen vartoomaan sen takia ettei ole saleja vapaana.. no, kyllä niitä yleensä aikas nopeasti vapautuu. Kerro Senora Safiirille lämpöisiä terkkuja, täällä ollaan hengessä mukana!
 
Titti70*
Terveisiä Hyvinkäältä!! Jälkitarkastus on nyt ohi ja kaikki on kunnossa!! Mitään ehdottoman selvää vikaa ei löytynyt mistään, napanuorassa oli se joku omituisen ohut kohta mutta verisuonet oli ihan ok, siis ei tukosta tms. Mutta kromosomit ja kaikki tulehdusarvot kunnossa, lääkäri vaan toivotteli onnea seuraavaan yritykseen, mitään estettä hän ei näe siihen!! Itse vaan mainitsin tän ikäkymysyksen niin hänpä vaan totesi että yli 20 % synnyttäjistä on jo yli 30 vuotiaita, vai olikohan se yli 35?? No mut kuitenkin, sanoi ettei mun iässä ole mitään erikoista, antaa palaa vaan!! Huh, kyllä helpotti... ; )

Papu, tytöllä on jo ylhäällä yöraudat ja alas tulee kiinteät kunhan saadaan noi kulmikset pois, uudet hampaat on jo odottamassa mutta kasvamassa väärään suuntaan ja ahtaasti niin tilaa täytyy tehdä näin väkivalloin. Likalle ei muuten mikään lahjonta auta, kyllä kaikki keinot on jo kokeiltu moneen kertaan, aina lupaa olla nätisti jnejne mut tosipaikan tullen saa aina kauheita paniikkeja tuolissa...

Tsemppiä Ohdakkeenkukalle, toivottavasti evakko kestää vain lyhyen hetken!! Ja Safiirilla h-hetki edessä, toivottavasti illalla jo nyytti kainalossa.

Mut nyt tunti töitä ja sit kotiin hoitamaan kuumeista pienokaista... Tsau!!
 
Papu75*
Onnittelut Titti hyvin sujuneesta jälkitarkastuksesta!! Sitten vaan pökköä pesään, pullat uuniin, romut torveen ja niin edelleen ! ;) Ja tietenkin plussaonnea... ainiin ja oikeen hikistä ystävänpäivää ;)

Voi rehveliä, ei varmastikkaan ole helppoa, kun väkipakolla otetaan kulmahampaat pois. Pakkohan se tietty on kun uudet lähtee muuten vikasuuntaan, kurjaa. Oletteko kokeilleet silleen ettet sinä mene siihen mukaan, vaan odotat siellä odotustilassa... vai pahentaisiko se sitten vaan tilannetta?

Mitenköhän Safiirilla menee... jännää...

Joo, täytyy munkin nyt pistää töpinäksi, että pääsis ajoissa taistelee kauppaan mummojen kanssa tarjousleivästä ;)
 
joox3, kirjautumati
Tittille onnittelut ja yritystä peliin ;o)
Sieluni sympatiat on tyttösi puolella;
multa otettiin aikanaan kaikki 4 kulmahampia pois PUUDUTTAMATTA EDES
kun uudet kasvoi jo viereen...ilman siis mitään hammasrautahommia.
Hammis oli sellainen puolalaisen kuulantyöntäjän näköinen haiseva eukko,
joten oikein oli mukavaa, kun repivät 40 minuuttia hampaita pois -
ja loppupäivän olin koulussa suu täys tuppoja,
kun vuoti niin p*rkeleesti verta.
Juu, kiitos, ei enää ikänä sitä lajia mulle.
( älä kerro tätä tarinaa ainaskaan ennen hammikseen menoa tytölle...)

Tuo Safiiri kyllä pistää kummasti jänskättämään...
en edes veikkaa, kumpi sieltä tulee, mut muuten veikkaus: 3790g, 51 cm

ZEMIÄ peukuin & varpain =o} !!!!!!!

 
joox lisää
Tyttö sanoi eilen aamupalapöydässä mulle näin:
" Äitiii...onx sulla sitä napanuoraa vielä jäljellä ? "
siihen minä: kuinkaniin?
" No kun meillä on kaksistaan vapaapäivä, ni voitais tehdä se tyttövauva nyt...."
Arvaatte varmaan, että naurettiin poikien kanssa maha vääränä ;oD
 
senora
Safiirilta tuli just viestiä... Täällä sitä nyt tepastellaan ympäri taloa. Sain tabun 10.30 ja seuraava annetaan 14.30. Suppareita on ja mun mielestä niissä on jo "mukavasti" kipua mukana. Ei enää pelkkää mahan kovettumista.
 
Papu75*
Hui karmeus mitä hammaslääkärikokemuksia Joox!! yöööks!
Että teidän tyttö keksii =) !

Mitä mulla olis sellainen muistikuva, että ultrassa oltaisiin Safiirille ehdoteltu tyttöä? Siellähän näyttää sujuvan sutjakkaasti :)
 
Tehotyttö.
Veikkauslistaa ;)


Katan veikkaus................2900g ja 48 cm

Papun veikkaus...............3370g ja 49cm.

Jooxin veikkaus..............3790g, 51 cm

Tehiksen veikkaus.............3820g ja 51cm
 
Titti70*
Hmm, muistankos oikein että se oli jo viikko sitten 3700 g?? Sithäs se olis nyt jo... 3980 g. No joo, puhdas arvaus... Mitäs voittaja saa? Plussan??? ; )

Nyt täällä kotona, poika nukkuu ja äippä pääsee rauhassa pölisee. Pikku paniikki meinas äsken iskeä, miehen kanssa juteltiin seuraavista tärppipäivistä ja noin niinkun laskennallisesti olis viikon päästä maanantaina O-päivä, mulla kyl yleensä ollut aika säännöllisesti näin. Mut sit tuli mieleen että lähdetään ensi lauantaina neljäksi päiväksi lasten kanssa mummilaan, eli la-ti!! Apua, mitäs sit tehdään?? Perjantaina täytynee touhuilla varastoon... ; )

Jooxilla ollut kans kauheita hammiskokemuksia, itsellä kans nuorempana poistettu yksi poskihammas joka oli todella jumissa ja jouduttiin lopulta poraamaan kahtia ennenkuin irtosi! Puudutuksessa olin kyllä mutta pihalle kun pääsin niin oksensin hampaanmurusia, yök...

Joo jos rupeis miettimään ruokaa, tänään meillä kotona kaikki kuusi lasta, salaattiakin täytyy tehdä järjettömän iso saavillinen ja ajattelin makaronilaatikkoa tehdä niin olen varannut kaksi pussia makaronia ja 1,5 kg jauhelihaa. Kalliiksi tulee tän suurperheen elättäminen...
 
kata...
Voi jee,mulla meni numeron verran vikaan varmaan sitte!!!
En yhtään muistanut että olis painoarviossa ollut niin suuri,mä omia muistelin vaan mitä ovat olleet alle 38 viikolla...

Nooh!!
Jännääää!!!
Ja joo,luvataa plussa voittajalle se kuulostaa tosi hyvälle!!!

Joo Titti,meillä tänään LÄHTEE kaks pois eli ei ole normikuutta henkee kotona viikonloppua.
Mummo hakee kaks pojua.Eli vaan 4 kotona!!!
Teillä on isoja nuo isommat,niin varmasti syö ja paljon!

Meidän isolla pojalla oli eilen hammasäksidetti käynyt.Toinenpoju oli työntänyt varsin rajusti ikkunaa vasten ja etuhammas halki!!
TÄnään sitä paikattiin,mut tosi kaameeta kun pojalla on 13 ikään menessä vasta 2 reikää eli tosi hyvät hampaat.Ja nyt etuhampaaseen paikka...
Oli niin murtunut eilen etät ihan säälitti.

Jooxille tsemitykset tyttösen hampulääkäriin...
Ja nyt mentävä ruokaa laittaa pesueelle!!


 
Tehotyttö.
Vedän siinä tapauksessa oman arvaukseni pois... ;-)

En taaskaan kerkiä asettua rupattelemaan.
Luulenpa, että Safiiri on jo kunnon suppareitten kourissa. Muuten olisi varmasti laitellut viestiä tässä välissä... Sain myös nuo aamupäivän viestit eli viimeksi n. klo 12. Taitaa siis pian jo olla maailmassa. Pitääpä tässä makustella joku hyvä aika...
Esim. 8.2.2008 klo 18.28
Ei, kyllä nelkku on jo ennen maailmassa :)
 

Yhteistyössä