Isompaa Pesuetta Haaveilevat 16

  • Viestiketjun aloittaja Ja listaustakin
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Hmm, missäs kaukana se Safiiri nyt olikaan... Mä olen lauantaina lähdössä keski-suomeen, sopisikohan se matkan varrelle...

Juuri tuon matkan takia harmittaakin nyt ne seuraavat tärppipäivät, toivotaan että ovis olisi tällä kertaa pari päivää myöhässä, muuten ei onnistu plussa millään... Mut ei viitsi reissua siirtääkään, mummi jo odottelee niin paljon. Kyllä vähän nyt vinottaa... ; )
 
joox3, kirjautumati
VoiVoi...Onxmä ihan kamala, kuulkaa....
kun meillä on ukon kans kaksistaan vihdoin se risteily,
ja mä jo lasken päiviä, et oisko tärpit sillon....
( Ukkeli hekumoi muutenkin jo erotiikkaristeilynä sitä ja sanoi ettei sitte poistuta edes hytistä tukholmassakaan...ji-huuu! ;o} )
Ja arvatkaas; JOS mulla toimii tää kierto suht normisti
( nyt on jo 4 -tai 5-kiertoo menny niin, että ne on tosiaan kerran kuussa mulla !!! ) niin silloin ois just parhaat tärppipäivät meneillään....
Oon kauhee.Mä tiedän sen. Mut silti....

Ukko taas eilen kysyi, et haluunx mä TOSIAAN vielä lapsen,
ku näistäkin jo korvat tulee kipiäks...oli nimittäin järkyttävä metakka meillä päiväsellä, kun ipanat huusi toisilleen....
No minä siihen vienosti; "mut jos sitte sellainen ihan pieni ja hiljainen vaan..."
Ja taas ukko vakuutti mulle, et oltais mukamas liian vanhoja moiseen.
Pyh. En usko.

Toivottavasti Tittin tärpit menis ny niin, että onnistuis...tai sitten teette kaksin pikku retken johonkin kivaan paikkaan ja.....hmmmm...

Mun arvaus meni ihan ketuilleen muuten tosta Safiirin tytsystä,
et sikäli en oo plussaa ansainnu,
mut eiks ne joskus osu ihan viattomiin ihmisiin plussatkii, kuulema.

terkkuja kaikille meiltä ny.
p.s.Taaskaan en muuten onnistunu sinne suljetulle pääsemään.
Ei osannu ukkokaa auttaa, kun kysyin neuvoo.
Varmaan osittain vika siinä, kun meidän kompuutteri on mallia V A N H A....
 
Titti*
Joox, meillä kun ongelmana tärppipäivien kanssa se että ukko jää kotiin! Lauantaina lähdetään ja normaalikierron mukaan ovis olisi maanantaina, tiistai-iltana palataan että siksi toivon että ovis olisi kaksi päivää myöhässä... Mut jos lauantaiaamuna kävisi "aamusaunassa" niin riittäisiköhän siitä maanantaihin asti... ; D Mulla yleensä ollut säännöllinen kierto mut nyt en kyl tiiä miten tää roppa lähtee pelittää. Sitä jännitellään...

Jooxille tsemppiä laivareissuun, juotat sille ukkelilles pari hyvää drinksua niin ei yhtään muista mitään ehkäisyä... Isot peukut teille mukaan sinne!! Mikäs siinä muuten mättää siinä suljetussa?? Minäkään kyl en täältä duunikoneelta sinne päässy, tässä niin kovat suojaukset tjtn... Mitäs se oikein sit herjailee?? Kerro vähän enemmän niin ehkä osaisi joku auttaa. Jaha ja taas puhelin soi, pakko mennä...
 
Papu75*
Mulla on iskenyt niiiin kova remonttikuume taas, ettei ole tosikaan ! (Ja juuri puolisen vuotta sitten sanoin, etten enään ikinä!! Ja tässä sitä taas mennään..) Sitten kun saan jotain valmista, laitan kuvia suljetulle, remppaan meinaan lastenhuoneita.

Joox, meillä mieheen tehoaa punaviini, siis silleen... tiedätkös.... siitä tulee ihan holtiton... silleen ;)
Ja meillä ukkeli sanoo myös nuo samat fraasit kuin teilläkin.. merkillistä.
Mutta, arvatkaas mitä se (siis hän) eilen lohkas, meinasin ihan pefalleni tipahtaa..
totesi ettei nuorimmaisen turvapenkkiä kenellekkään omaksi anneta, jos vaikka lykästäis.. =O
Miehet on marsista ja naiset venuksesta, vai mitä?

Titti, eiköhän aamusaunat riittäisi varmistamaan asian, kannattaa vaan hoitaa putkihommat ennen löylyjä, ettei pikkuveikot ole läkähdyksissä ;)

Jahas, sama puhelinhäirikkö ilmeisesti soittelee tännekkin.. CU!
 
joox kiittää
Kiitos vinkistä, Papu !
Ukko onkin perso punaviinille; meikä ei moista suuhunsa laittaiskaan....
ööö...siis sitä ... viiniä.
Kokeillaan, kokeillaan ;o)

Jahas...teillä on kans kummia puhuva ukkeli.
Ota noista sitten selvää. Tosiaan eri planeetalta aika usein....
 
kata...
Mulla meni lujaa pieleen tuo Safiirin tytteli painoveikkaus!!Ohhoi...
Mut tosiaan en muistanut sitä painoarvioo,vaan muistelin omia.
Meillä on nuo kaks vikaa syntyneet 38+4 ja 38+5.vähän reilu 3 kg.

Vai on teillä eipäs-juupas ukkelien kanssa!!No,sehän tuo kivaa jännäystä tilanteisiin!!??eikös?
Meillä on venuksesta ukkeli kun se vaan tekis ja tekis lapsia,enkä kyllä voi sanoo etteiko myös niiden eteen tekis.Nimittäin Miska oli viimeyönäkin herännyt n.10 kertaa ja ukkokulta sitä kanniskelee kun poju heräilee.Kohta jo 9 kk.Sanoinkin että eikö nuo yöheräilyt yhtään toppaa sun vauvakuumetta???
Ei kai sitte.Kysyi multa silmät loistaen kun Faktalta katoin riskiraskaudet,että joko joko??
Voi jehna.
Taikka sitte sillä tuo käänteispsykologia hallussa!!
En tiiä.

Mulla piriformis ihan järkky,pakara tosi jumissa ja jalkaa pistelee ja särkee.
Muttavähän parempi sentään jo.

Täällä ollee pihelimet äärettömän hiljasia,sais vähän piristä että sais tuhlattua näitä juttuja!!

Nyt ruuanlaittoon,moikka!
 
Haidi kirjautumati
Kotona vihdoin...puuduttava päivä, ei oo meikäläistä luotu istumaan 7h pulpetissa:(
Siis Safiirilla olikin jo valmista....IHANAA JA ISOT ONNITTELUT...pieni rimprenssa:)
Mulla mahaa juilinut muutaman päivän, että taisin ovistella??? Tulosta en odota, mielummin kävin siellä gynellä pilkottavana ensin ja vasta sitten antaisin palaa...siis jos itse saisin päättää, mutta korkeimman kädessä on tää asia.
Meillä ei kyllä tarvii isiä houkutella vauvantekohommiin...yhteinen sovinto oli, että sitten kun opinnot ovat loppu tai siinä vaiheessa, että plussa ei enää haittaa...voidaan panna kun kanit < näin sano meijän isukki:)))
Harmi vaan, että meikäläinen ei oo niin herkästi sikiävää sorttia kun kanit ovat...eihän tässä olis hätäpäivää jos niin olisi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mahtaa ne naapurit huhtikuussa ihmetellä mitä meillä tapahtuu...kuuluu omituisia ääniä, ikkunoista valuu vesi, lapset ovat aina ulkoleikeissä jne.:)))))))))))))))))))))))))))) jaahas olisiko taas koulupäivän uuvuttama, liian levoton äiti päässy vahingossa koneelle istahtamaan???????????????????????????????????????????????????
Parempi vissiin lähtee tuonne keittiöön hämmentämään vähän evästä kattiloihin, josko vaikka vähän rauhottuisi.
 
ohdakkeenkukka -töissä
Tulin kurkkimaan, että mitä täällä tapahtuu..täällähän on lisäännytty :D
Onnea Safiirille ja perheelle :}

Hieman on vielä jälkipöpöissä tunteet pinnassa, pyyhin silmäkulmia paidan helmaan..

Papun ukkeli päästi sitten sammakon suusta :D nyt se ei ukko-parka kyllä enää pääse perumaan. Me todistetaan sun puolesta jos alkaa änkkäämään vastaan ;}

Meidän kuulumisia..koti on homeessa, joten evakossa ollaan ja pysytään ainakin pari kuukautta. Influenssa jatkuu vatsatautina..mutta, tiedättekös mitä? Nyt voi sanoa, että kaiken tän vitutuksen jälkeen ei juuri mikään ainakaan enää masenna :D

Tää mun elämä vaan on tätä. Koskaan ei saa olla rauhassa eikä kuvitella olevansa turvassa, voi pian pudota piano päähän.
Exäni sanoikin aikanaan että olen pahanilmanlintu :p On miun ukkokultanikin jo päivitellyt kun aina sattuu ja tapahtuu kaikkea ikävää. Mutta mulle se on aika tuttua juttua, mies ei ole vaan tottunut tällaiseen..

Jos on olemassa karmaa, niin elämä on minulle velkaa aika hitsin leppoisat eläkevuodet ;}

Ukkokulta on menossa ensi viikonloppuna kaverin varpajaisiin...josko ne juottaisi sille sitä punaviiniä..

 
Titti*
Huomenta... Aivan karsee olo tänään, nukkunut pari tuntia vaan viime yönä kun kroppaa särkee ja nenä on tukossa...

Meille tulee tällä viikolla uudet tietsikat, tänään tulee jo asentaja ekan kerran, saas nähdä milloin pääsee koneelle aina käymään. Pitäis rupee putsaa omia tiedostoja...

Ohdakkeenkukalla oikea asenne kuitenkin vaikka välillä elämä potkiikin, eiköhän se jossain välissä jo iloksikin muutu!! On sulla kuitenkin mies ja lapsia!! ; )

Haidi meinaa operaatioon ensin, isot tsempit siihen että kaikki menee hyvin ja pääsette paukuttamaan huhtikuussa!! Pitäisiköhän niitä naapureita vähän varoitella etukäteen... = D

Joo, ei nyt kauheesti mitään järkevää päässä liiku, palaillaan taas...
 
Haidi kirjautumati
Täällä kotipäivä lääkärikäynteineen jne. kuopus kipeänä, angiina iski ja kovin on ressukalla kurkku kipeä. Mulla ei olis varaa olla kotona yhtään päivää, mutta lapsi menee aina kaiken edelle, ehkä selviin taas kärryille takas, luokkakaveri lupasi tehdä hyvät muistiinpanot jne.
Anopin hälytin hätiin, olemaan tytön kanssa huomenna ja ylihuomenna, tulee tänään miehen kyydissä...voi kun ihanaa, (lukekaa kylläpä taas ahistaa) mutta ei oo muutakaan vaihtoehtoa, nyt on vaan kärsittävä anoppia. Ei oikeesti mulla on ihan hyvä anoppi, ei oo koskaan otettu yhteen kun ollaan molemmat sellasia, että sanotaan suoraan päin naamaa:))
Taidan käpertyä tuonne sohvalle likan viereen katsomaan Disneyn Dalmatialaisia:)
 
Papu75*
Tiistaita kaikille!

Jahas, mistäs kaikesta on ollutkaan puhetta... Haidilla pupupuuhia tiedossa, tsempitykset tosiaan siihen operaatioon ja eikun loikkimaan ;).
Ja tänään onkin sairauspäivä, kurja homma (vaikka dalmisleffa onkin ihan kiva), tsemityksiä anopin vierailulle!

Kiitos Ohdakkeenkukka, mitähän ukko sanois jos vaikka jonain tiettynä hetkenä kaivelisin tulostettuja keskusteluja tyynyn alta esiin (jossa näkyy päivämäärät) , että katsos, tälleen sanoit, niiiiinh! Kaverit todistaa!!
Kyllä sulla onkin nyt kestämistä, onneksi ette kuitenkaan tuon kauvempaa joudu evakossa olemaan, voisi hyvinkin olla pidempi aika. Ja voimia paranemiseen!! Ainiin, sanoppa miehelles, että kyllä nyt kannattaa ottaa punkkua, se voi auttaa, ettei flunssat tartu ;)

Katalla onkin ihan mahoton mies! Voisit imuroida siltä sitä vauvakuumetta vähän ja lähettää kirjekuoressa meille :) Tai tosiaan, jos se onkin rankempaa käänteispsykologiaa... hmm... tehooko?

Huh, tarvis varmaan itsekkin välillä siivota tiedostoja, sieltä löytyy jos jonkin näköistä hauskaa juttua mitä on sähköposteissa tullut. Titti, toivottavasti lunssa ymmärtäis lähteä vain noilla kolotuksilla huspois!

Eipä täällä ihmeempiä, taasenkaan.
 
joox3, kirjautumati
Täällä yritetään virittää siivousintoa....phoh...
Se katosi , kun olin pessyt jo 3 koneellista pyykkiä,
vienyt edelliset 6 koneellista kuivien pinoja kaikkien kämppiin ja sain
lakanat revittyä sängyistä.
Sitten jämähdinkin katsomaan ohjelmaa "meille tuli vauva" 4:lta.
Nyt oonkin sitte nyyhkinyt koko armaan aaamupäivän sen jälkeen....
Mä en tajua!
Mulla näköjään pukkaa taas ihan miljardilla päälle beibifiiveri...
Olkaa siis varuillanne...mää sit höpötän vaikmitä...

Mutta Haidi: jaksamista sulle anopin ja kipeän kuopuksen kans !
Sekä Ohdakkeenkukalle erityistzemityxet ;
suuntahan voi olla tosta VAIN ylöspäin,
eiks ni ?!
Toivotaan tota punaviinihoitoa kaikille vastaanpaneville ukoille !

BTW: mä oon kans aika onnettomuusaltis ollut aina,
ja mulla yksikään päivä ei oo tylsä....aina sattuu ja tapahtuu.
Itse siihen on jo joltiseenkin tottunu,
muilta se vaatii hiukka enempi jaksamista.

- Ja eiku siivvoommaaaa....
 
Haidi kirjautumati
Tuu Joox siivoomaan meillekkii...pitäs vissiin imuroida, ettei anoppi heti käy siivoomaan:))) sillä kun on työ verissä, ei osaa vapaallakaan ollaa vaan, aina täytyy puunata jotain, pari päivää kun se täällä huseeraa, niin viikko pari menee etsiessä tavaroita, minne on ne piilottanut.
Mulla on tiukka ilta tiedossa kun kirjotan muutamassa tunnissa muistiinpanot mitä toiset ovat tänään tehneet 7h...hemmetti, täytys olla sellanen hieno videoyhteys niin vois opiskella täältä kotisohvalta:)
Tyttö torkkuu, kuume nousee taas:( saatiin syötyä vähän, leffa jatkuu.....
 
Papupikaisesti
Huh, Joox, mä en vissiin vois moisia katsookkaan! Tai toisaaltaan olis varmaan ihana katsoa....oliko se hyvä?
Pyykinpesu...huoh... sitä pitäis olla kokoajan tekemässä. Se pesukoneen lataus ja vielä pyykin narulle vienti on ihan ok, mutta.. se kuivien keräys, viikkaus ja lajittelu.. ARGH! Mäsiisniininhoonsitä!

Punaviinistä... jos tehtäis ukoille punaviinikylvyt :) Meillä ei tosin ole ammetta, muutakuin tuo lasten amme, mut jos tunkeen armaani siihen istumaan ja lirutan päälle punkkua ;)

Haidi, mun oma äitee on samanlainen kun sun anoppis. Onhan se ihan kiva kun joku muu siivoaa... mutta mutta... tosiaan, kaikki on hukassa ja sitten se jatkuva touhuaminen käy pidemmän päälle hermoille (mulla ainakin). Anoppi onkin sitten just vastakohta, minkään sortin apua ei irtoa, ikinä.
Muuten, ottakaa kopiot niistä muistiinpanoista, ei tarvi kirjoittaa uudestaan. Tosin, ne jää paremmin mieleen kun kirjoittaa, kun vaan kopioi :)

Ja taas mennään =O
 
Haidi kirjautumati
Siinä kirjoittamisessa se vitsi piileekin, jos saa valmiit paperit ne tulee laitettua kansioon, tuskin luettua ja lukemalla sellainen teksti...siitä ei tajua mitään kun ei ole ollut itse kuuntelemassa, kun kirjoittaa tulee samalla väkisin ajateltuakin asiaa...mul on katsokaas sellanen oma tyyli kirjoittaa muistiinpanot...kirjoitan yleensä ne asiat joita en ulkoa muista/osaa ja nekin sellaiseen tyyliin miten luen tekstiä ja mitä siitä tulee oppia muistamaan...siis mahdollisimman vaikeella tavalla:))
Toiset kirjoittaa kaiken minkä kuulee ja näkee, silti ne ei tajua mistään mitään:))))))))

Mietin tässä ruokaa tällepäivälle...taidan pyöräyttää anopille nakkisoppaa, saavat sit jämät lämmitellä huomenna. Tytölle ei ruoka maistu kun sattuu kurkkuun...jäisiä mustikoita on tänään maidon kanssa syönyt...no tyhjää parempi sekin.
Toivottavasti ei itselle iske enää mikään tauti, että pääsisi ajallaan sinne leikkaukseen ja toipumaan.
 
Papu75*
huhuu naiset! Meinattiin vallan jo tipahtaa..
No, kävinhän täällä itsekkin aikaisemmin.. mutta.. ääh mä oon tylsä, ei ole oikein asiaa, eikä "asiaakaan"..
MItenkäs Haidilla on anopin tulo sujunut?

Täällä paistaa aurinko! Meinasi silmät sulaa päähän kun kävin postin hakemassa..
 
joox3, kirjautumati
Täällä, täällä !
Kävin terkkarilla nopsaan aamusta ja sitten shoppailin kylillä pari tuntia....
Niin, se ohjelma; siinä puidaan raskausajan suunnitelmia lapsen tulosta,
ja näytetään synnytykseen meno + synnytys ja sitten kotioloja,
kuinka vauvan kans sujuu.
Aika reality-ohjelma,
mä en vaan voi vieläkään niitä synnytys-kohtia katsoa ollenkaan.huh...

Täälläkin just nyt AURINKO pilkahtelee!
Jihuu!!!!
Oon lenkille lähdössä kohtapian, ihanaa nauttia valostakin vähän !
Siivottua sain ( tuskaa oli ! )
ja mietin remonttihommia minäkin valmiiks.
Kaikki rappuset pitäis uusia, ja mä lupauduin hiomaan ja maalaamaan niiden sadat reunapinnat vaaleiks.
Sellasia ohkasia riuku-pinnoja siis, joita 70- luvulla harrastettiin....
niitä on kaikissa 3:ssa kerroksessa...
Ja väliovet kans ( enää 5 kpl puunvärisistä valkoisiks...)
Mutta meillä se remppa varppii jatkuu vielä 5-10 vuotta,
ennenku on valmista.....

tuntuu näännyttävältä jo niistä kirjottaminenkin......

Terkkui täältä kuiteskin kaikille !
 
ohdakkeenkukka -töissä
Uskomattoman vätys päivä, ei voi muuta sanoa. Pomo on matkoilla joten mä olen käyttänyt oman aikani netissä roikkumiseen...huomenna tulee sanomista..

Mitäs tänne?
Voi mäkin haluisin nähdä sen vauva-ohjelman mut se tulee sellaiseen aikaan ettei ole mahdollista :/

Ulkona oli sellainen ilma että kuin olisi kevät jo pitkällä. Aurinko paistoi ja ihanan lämmin tuuli. On se elo aika mukavaa vaikka onkin välillä vaikeeta :}
 
Titti*
Päivää!! Onpa nyt hienoa kun on uudet koneet töissä, litteän näytönkin oikein sain!! Vähän makeeta... Aurinko paistaa taas niin että silmiä särkee, tosissaan täytyis hommata ne Jackie-aurinkolasit... ; )

Mulla alkaa ne tärppipäivät lähenee, mitään ovisoloa ei kyl vielä ole eli hormonit ei todellakaan hyrise vielä. Kumma kyllä miten tuo luonto tämän asiankin hoitaa, muina aikoina ei kyl vähempää voisi enää illalla tuo peuhaaminen kiinnostaa mut kolme-neljää päivää kuussa jopa oma armas ukko näyttää hyvinkin houkuttelevalta!!! ; ) Tällä viikolla tää lentsukin on veroittanut voimia mut tänään oon luvannut sen ystävänpäivän yllärin sille... Mitenhän sitä vaan pysyis hereillä.. ; )

Jep, taas töitä välillä, laitelkaas taas kuulumisia!!!
 
joox3, kirjautumati
phiuuuuuh...
VIHDOIN tää värkki suostui toimimaan...saas nähä, kuinka kauan.
OIKEIN SULOISEN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ IHAN JOKAISELLE ;o) !

Meillä on tänään torttua tarjolla...ööö...siis koko perheen torttua,
ystävänpäivän kunniaksi tehdään tytön kans.
Sellaista laihis-torttua vaan, kun on elämäntaparemontti meneillään
ukon kans...
 
kata...
Kiitos Joox ja oikein ihanaa ystävänpäivää täältäkin!!!
Kakun juur leivoin ja värjäsin vaaleenpunaiseks kermavaahdon,tuli oikein ihana!!
Sydännomparelleja ja suklaasydämiä!!
Nam..

Mennään tänään Neliin jumppaan,siellä erikoisjumppa, mennään koko perheen tytöt.
Maisa ihan intona,eilen valitsi vaatetta kovin.

Tänään oltiin Miskan kansas sydänfilmissä ja oli niin törppö labraeukko.
sanoi että poika yläpää paljaaks ja laverille,sanoin että siinä ei saada hyvää filmiä sillä eihän tän ikäinen pysy paikoillaan ja selällään varsinkin.Että otetaan se tässä kaukalossa.
Kiukkus ja paisko tavaroita ja kitis ettei filmi tuu hyväks kun pitäis olla makuulla.Sanoin että edellinenkin on otettu niin,eli ne ovat keskenään todella hyvin verrannoillisia.
Ja pääasia että on paikoillaan.

Sanoi ettei ees löydä kylkiluiden väliä,laskin hälle sen ja näytin kohdan.Tädin silmät oikein räiskyi,oli aika äkäinen.
Auttaa koitin piru vie ja katsoa ettei lapsi joudu turhaan kärsimään.Sillä huudoks olis menny jos laverilla ois pitänyt paikallaan pitää ja väkisin.

No,sitte alkoi repimään niitä lätkiä ihosta,sanoi että nopeesti niin ei satu kauaa!!
Otin ystävällisesti tätiä kiinni kädestä ja sanoin että otan ne itse.POika oli ihan hiilenä siinä kun toinen repii ja raastaa.Mä otin ne nätisti ilman itkua.
Täti sanoi että "mun mentävä nyt haukkaamaan jotain taikka tuun tosi kiukkuseks" sanoin vaan että varmaan ihan hyvä.....!!!=)

Ei hyvää päivää.Miskalle ei puhunut mitään koko aikana,tiuski ja äyski.
Laitan sairaalaan palautetta ihan varmasti.Ei noin kohdella pieniä asiakkaita.
Olis mennyt syömään sitte ja olisin oottanut ihan mieluusti paremmalla tuulella olevaa hoituria.

Puuh...olipa pitkä stoori...Mutta harmitti ja lujaa!!!

nyt mentävä!!
 
Haidi kirjautumati
Anoppi lähti...elämä alkaa voittaa:)
Myöhästyneet ystävänpäivä toivotukset kaikille...en ehtinyt eilen tietsikkaa avata, eikä täs pitäs istua nytkään, tänään vähän aikaisempi lähtö...palailen juttuun iltapäivällä:)
 
Titti*
Huomenta!!

Haidipa on ollut jo ajoissa täällä. Hyvä että anopin vierailu meni hyvin. Katalla ollut hurja lääkärireissu, anna vaan palautetta sinne, eihän tuollaista kohtelua todellakaan tarvi sietää!! Hitsi että kaikennäköistä porukkaa sitä asiakaspalveluihin päästetäänkin... Jooxilla ollut torttua tarjolla, toivottavasti kevyttorttu oli kuitenkin hyvää!!

Mulla alkaa tänään ruhtinaallinen neljän päivän loma, jeee!!! Kun olin toissa syksyn hoitovapaalla niin ei sit tullu kuin kaksi päivää talvilomaa. Mutsille pitäis lähtee lasten kanssa, se onkin maksimi aika mitä siellä jaksaa olla. Toivottavasti huomenna olis hyvä ajokeli.

Jos hakis taas vähän kaffetta, ei oikein ajatus taas luista. Huomenna kyllä nukun pitkään, kaikki tämän viikon univelat pois!!!
 
Papu75*
Myöhästyneet Ystävänpäivä terkut täältäkin kaikille!

Njam, Jooxilla ollaan herkuteltu :)

Ja Haidikin on päässyt anopista eroon, toivottavasti teillä ollaan jo kunnossa.

Karsee lääkärireisu tosiaan Katalla! Pistä ihmeessä palautetta! Kui kehtaa pientä lasta kiusata tuolla lailla!?!

Hyviä lomia Tittille, ajelkaahan varovasti!

Jahas, ollaan jo vähän saatu siivoiltua romuja muksuilta, tänään pitäisi sitten räjäyttää eka huone totaalisesti... no ei nyt ihan räjäyttää, mutta tyhjätä ja kittailla vähän ja vetää pohjamaalit. Huomenna mennään katselemaan maaleja ja muutamaa tapettia. Voi vitsi hei näitä visioita, saas nähdä koska menee hermo, en ole meinaan ikinä tapetoinut, maalannut kyllä senkin edestä..
Mulla on vähä sellainen huono taipumus tai jotain, kun saan jonkun idean tai vision, että pitäisi heti päästä sitä toteuttamaan... nää hämäläiset on sitten järkyttäviä kun pitää miettiä ja suunnitella aina aivan liian kauvan!
Täti taitaa koputella nurkilla, siihen malliin nippailee masua.
Joskus sitä ihmettelin, että kierto venahti lähes viiteen viikkoon sen km;n jälkeen, mutta nyt vasta hoksasin, että mun kierto oli 34-35 p. ennen ekaa lasta ja vielä sen jälkeenkin. Vasta toisen lapsen jälkeen se oli tuon 28p. Vissiin se on palautunut tuohon alkuperäiseen asetukseen..

Jasså... tarvii laitta paperit ojennukseen viikonlopuksi, mukavaa viikonloppua kaikille!

 

Yhteistyössä