Isompaa Pesuetta Haaveilevat 16

  • Viestiketjun aloittaja Ja listaustakin
  • Ensimmäinen viesti
joox3, kirjautumati
Papu hei; sulla on ihan samaa vikaa ku mulla,
pitäis melkeen olla jo tehty, kun ideaa pukkaa päänuppiin.
Sitte ukko suunnittelee ja miettii satakuus kertaa joka jutun - ja miehiseen tyyliin sitte kysyy lopuks, et " miten se olikaan, ku tää piti tehdä...?"
Ja sitten tehdään vasta niinku olin ihan ekana ideoinu.
Saadaan mehevä huutokilpailu aina aikaseks tossa herran "suunnittelu"vaiheessa....
Mutta yleisesti ottaen ollaan lopputulokseen sitten kumpainenkin tyytyväisiä.

Kierrosta mulle kans tuli mieleeni,
et nyt joteskin tuntuu tasaantuneen tohon 29-32 päivään,
aiemmin ennen lapsia sekä poikain ja tytön välissä kierrot oli ihan mitä vaan
15-150 pv. Ja samat sen kierukan kans.
Nyt kun ei ole ehkäisynä mitää hormonia, kierto on suht tasainen...
outoo. ja kivaa.

Sillä voisinkii päätellä, että ovuloin just meidän erotiikkaristeilyn aikana....

Kivaa viikonloppua kaikille ;o) !
 
Papu75*
Huoh... Maanantaita kaikille!
Kyllä mulla on pakko olla jonkin sortin itsetuhoisia ajatuksia, kun itse keksin ja halusin tähän remppahommaan lähteä.. Siinähän sitten kolmen innokkaan ipanan kanssa maalailin seiniä, voitte kuvitella sitä intoa!!! Ja maalin määrää =O

Senoralle kiitoksia paljon tilannetiedotuksista :) Ja mukavaa loppusuoraa masun kanssa ;)

Kävin lukemassa Ex-kermeissä Safiirin synnytyskertomuksen... Voi elämä!! (Argh, mun kakkulat rupeaa huurustumaan..) Aika pitkä toimitus oli ja iso tyttö! Mitähän merkittiin papereihin synnytyksen kestoksi? Vielä kerran onnittelut potralle plikalle ja koko perheelle!!
Mulla ei kanssa tuo kkaulanpuudutus ei ole auttanut yhtään mitään, sattu vaan niin prk...sti. Ja ikinä en anna (jos siis joskus sinne asti pääsen tietty) enään kalvoja puhkaista, ellei ole sitten ihan pakko vauvan takia. Ei.

Kiirehtiä pitää, jos ehtisi kotiin maalailemaan ennen innokkaita apureita :)
 
ohdakkeenkukka -töissä
Kuulostaa siltä että Papu on kokenut samanmoisen synnytyksen kuin minäkin. Kohdunkaulanpuudutus, ei kiitos enää ja kalvojen puhkaisu..vain jos jonkun henki riippuu siitä! Oli kyllä sellainen synnytyskokemus minullakin tuo että oksat pois :}

Kuulumisia talolta: osa rempasta menee sitten talonmyyjän ihmeteltäväksi. Miekkonen on tehnyt "remontin" kosteisiin tiloihin vuonna 2001. Jättänyt kaikki kosteuseristykset pois, kaakelit laitettu suoraan hirsiseinään ja lattian eristeenä toimi kahden betonin välissä oleva asuintiloihin tarkoitettu muovimatto...huoh, tätä elämätä..

Lapsentekorintamalta kuuluu vain huonoa. Kun puhun miehelleni aiheesta, tuo sulkeutuu ihan kokonaan eikä osaa sanoa mitään. Olen alkanut epäillä johtuuko se siitä, että vastaus ei miellyttäisi minua eli..mies ei taida haluta enempää lapsia. Siis en tiedä onko näin mutta nämä on viimeiset fiilikset mitkä minulle jäi. Ja pitää sanoa, että jos näin todella on näreet niin menee kyllä suunnitelmat ihan uusiksi..
 
Papu75* ( töissä, eikä maalamassa)
Voihan räkä, Ohdakkeenkukka! Sekä talon että ukon kanssa! Kyllä on talon remontoijalla ollut järki kädessä.. eikä päässä! Kertakaikkisen järkkyä oikeesti, että joku käyttää muovimattoa kosteuseristeenä... haloo?
Miten ihmeessä ne kaakelit on edes pysynyt siinä hirsiseinässä?? Tuleehan ne alas siitä..Eikös siihen kuulu levytykset ensin, sitten teippaukset ja eristeet ja sit vasta laatat? (pitäisköhän vaihtaa alaa..)

Ja mikä ihme sitä sun miestä nyt vaivaa, eikö se nyt jo ymmärrä omaa parastaan.. Tsempityksiä ! Onko hän sanonut syytä, siis kunnon syytä (kaikelle on aina syynsä) että miksi ei?

Kyllä nuo ukot on merkillisiä... meillä nyt ei ihan totaalisen ei ole sanottu, muttei kylläkään!!! Osa oman ukon perusteluista on ihan ok.. kuten jaksaminen (ikä ei ole peruste!) jne, jne.. mutta.. kun minä ne valvomiset kuitenkin hoidan.. niiiiiin..
Ja hiljattainhan oli se "suuri" möläytyskin, muistattekos. No, katsellaan, tjottaillessahan tämä tähänkin asti on mennyt, muttei siitä taida mitään tulla, tarvii vissiin ruveta ehdottelemaan, että eiköhän pitäisi se tavaratoimitus tehdä perille asti ;;;;;))))))))))

Niin, kyllä siis olen kokenut a i v a n kamalan synnytyksen kalvojen puhkaisulla ja tuo puudute *puistatuksia*. Mulle merkattiin silloin papereihin että oli syöksysynnytys, senkin kuulin vasta osastolla, kun halusin käydä synnytystäni läpi, että mikä siinä meni niin pieleen. No, ei siinä sen kummempia, halusivat vaan saleja reippaasti tyhjäksi, kun jonoa oli, niin kalvot puhki ja poika oli maailmassa 15 minuutissa, solisluut poikki. Kiitos vaan. Ehdittiinkin viettää 40 minsaa salissa, että olihan siinä jo maattu tarpeeksi.
Noh, se siitä. Tämä siis oli toinen synnytys, sitä ennen en edes osannut pelätä synnytystä, ensimmäinen meni niin hyvin, vaikka olikin päälle 4 kg poika. Ja kolmas oli sitten hyvitystä tuosta kerrasta:)

Kahvia...
 
Tehotyttö.
Jospa hetken ehtisin rupatella täälläkin... Odotellaan, että ystävä kotiutuu reissuiltansa, lähdetään sitten sinne iltapäiväulkoilemaan. Täällä ihana ilma, vaikka lunta ei olekaan. Meillä koululaisilla nyt siis HIIHTOLOMA. Ovatkin just laskettelureissulla. Tällä kertaa vietetään lomaa siis ihan tässä kotosalla ja tehdään tästä pieniä yllärireissuja. Se on jo muksuille elämystä, kun eivät tiedä, mitä on ohjelmassa. Sanotaan vaan mitä kampetta päälle ja menoksi :) Huomenna tarjotaan sellanen elämys, että isketään vähän euroja kouraan ja saavat ostoskeskuksessa tehdä mitä huvittaa. Melkoisen harvinaista herkkua ;-) Tuntuu olevan niin pienestä tuo lysti kuitenkin. Ovat jo siitä ihan ihmeissään, kun isken yhtäkkiä karkkipussin kouraan, kun lähtevät reissuun. Yleensä tiukat herkuttelupäivät. Yksi päivä meinattiin viettää kotona "eteläpäivää". Levitellään filtit olkkariin. Pelaillaan "rantsulla" koko päivä, saavat kylpeä niin paljon ku lystää. Haetaan pizzaa kyliltä jne jne. Voipi olla, että ihan ikimuistoinen HIIHTOloma tulee ;-)

Voi jestas tuota Ohdakkeenkukan taloa :-/ Ei kiva ylläri!
Mikähän sitä miestä nyt vaivaa, höh?
Meillä taas yhtäkkiä isäntä laitto vihreän valon ja minä vuorostani jarruja :) On tää vähän outoa. Paree kai se olis luonnon vaan puuttua peliin ja vähän "vahingossa" tulla se plussa. Sitten ois ihan sama mitä valoja räpsitään vai vedetäänkö liinoja kiinni, hih. Kyllä tässä viikonloppunakin vähän ilman ehkäsyä touhuttiin... Mutta en sen kauhean ovistikkumäärän jälkeenkään saanut selvyyttä tähän tilaan. Viikko sitten testasin sen negan kuiteskin r-testiin. Sillon oli jo 3vkoa edellisestä kumittomasta kerrasta, joten raskaus on todella epätodennäköinen. Silti vaan epämääräiset raskaustyyppiset oireet jatkuu... Mutta ilmeisesti vaan menkat yrittää tulla, mitä muutakaan se olisi.

Hurjan kuulonen tuo synnytys Papu.
Kohdunkaulanpuudute oli tosiaan mullakin kolmosesta ihan moka. Meni ilmeisesti pieleen, ei vaikuttanu. Sattu vaan aivan sikana. Kakkosen synnytyksessä taas se oli tosi hyvä! Mutta kyllä paras kokemani synnytys oli tämä luomunelonen... Tai olihan mulla se ilokaasu. Todella kivulias, mutta ihana kokemus :)

Olenkin unohtanu antaa sähköpostiosoitteen Joox3:lle. Jos niitä kuvia tykkäät jossain vaiheessa laittaa...
tehotytto@hotmail.com

Nyt ystävä jo soittelikin, joten aletaan tässä lähteä vähitellen..

Tehis
 
Haidi kirjautumati
Hulabaloopäivä takana...hetki aikaa riisivesi kiehuu.
Mulla olis edessä ens viikolla tuo kohdunkaulan/suunpuudutus, eikä oo synnytyksestä tietookaan, että siksi löin nyrkin pöytään ja vaadin unille laittoa, näin myös tapahtuu.
Synnytyksessä olen sen saanut eikä se silloin niin kovasti sattunut kun kipuja oli muutenkin ja tuossa samaisessa synnytyksessä myös pojalta rusahti solisluu poikki...taas siis papu meillä yhtäläisyyksiä!

Voi ohdakkeenkukan remppaa...mikä ääliö sitä taloo on ennen oikein rempannut? Meillä isäntä tekee työkseen vesieristyksiä, eli mömmöö jos toistakin tulee kerroksittain, juu ja levyäkin väliin...voi taivas sanon vaan, itsekin hometalossa (onneksi ei ollut oma) asuneena. Senverran monta kertaa olen ollut katsomassa tuota hommaa, että osaisin itsekin varmaan sen tehdä...no ehkä vähän tarviisin neuvoja:)))

Jaa mut nyt on mentävä tai palaa vesi kattilaan...sekin onnistuu meikäläiseltä, tuo veden pohjaan polttaminen:))))
Kuulumisiin...
 
ohdakkeenkukka -töissä
Huomenia

Onhan se niin että sieltä kylppärin seinistä puuttuu välistä koolaukset, joiden päällä pitäisi olla ek-kipsiä ja siinä sitten eristeet ja sitten vasta laattoja. Koskaan ei saisi laittaa mitään suoraan kiinni hirteen, koska se on jätettävä hengitettäväksi. Tietäähän nämä vanhan sukupolven rakentajat, kaikessa säästetään eikä virheitä myönnetä.

Eilen sain sähköpostilla neuvoa asianajajalta tähän hommaan, kaipa se tästä nyt lähtee rullaamaan.

Miun ukko on ihan sekopää ton joo/ei-jutun kanssa.
Mulla oli menkat myöhässä ja sanoin siitä ukolle, tarkoittamatta sillä mitään.
Se oli ihan onnessaan! Höpisi kuinka meille tulee vauva vaikka selitin sille että todennäköisesti se johtuu vain ja ainoastaan siitä että aloitin e-laastarin. Ja niinhän se siitä johtuikin. Eikä mies kommentoinut asiaa enää millään lailla vaikka koitin ottaa puheeksi (=käyttää tilannetta hyödyksi ;)

Mutta kun kysyn siltä, että joko voitaisiin ajatella lopettaa ehkäisy niin vastaus on aina niin kiusaantunut ja hiljainen. Pari iltaa sitten oli jo kiukkuinen ja tiuskaisi ettei osaa sanoa yhtään mitään eikä jaksa ajatella edes koko asiaa.
Pyysin sanomaan edes jotain, että olen odottanut vastausta jo 8kk, odotetaanko kesään vai pitääkö tosiaan odottaa vuosia niin vastaus oli syvä surullinen huokaisu ja käänsi selkänsä.
Sitten taas eilen kun olin jo tuumaillut ettei ukko enää haluakkaan lapsia niin tuo sanoi että tarvitsemme isomman talon lähitulevaisuudessa, että pitäisi miettiä joko laajennusta tai sitten tontin hankkimista.
Että ei jaksa ymmärtää, ei ei ei ehei...hulluksihan tässä tulee kun toinen ei vastaa kun kysytään mutta ristiriitaisia signaaleja tulee sitten kaatamalla :D

Kuinka moni teistä on muuten möläyttänyt synnytysosastolla, ettei tule enää koskaan takaisin? :D
 
Papu75*
Tiistaita!
Kyllä taasen lähti vauhdikkaasti tämä(kin) aamu liikkeelle, illalla (yöllä) kun meni myöhään maaleja sutiessa.
Saatiin eilen (!!!) kutsu kaverisynttäreille, joihin nuorimmainen menee hoitoporukan kanssa, niin aamulla kaupan kautta. Kaikki on meillä nyt hukassa, kämppä on kuin ydinsodan jäljiltä, kun olen vaan ruoan laittanut ja palannut maalaushommiin (jotka kylläkin keskeytyy koko ajan, koska tarvii keksiä nuorimmaisille jotain tekemistä..onneksi iskä sitten rupes leikkimään junaradalla heidän kanssaan), sitten iltapalat ja mukelot unten maille. Minä jatkoin maalailua kunnes, tietenkin, se pirun maali loppui kesken!! Argh! No, tarvii tänään hakea lisää..

Tehiksellä onkin mukavan kuulloiset hiihtoloma ohjelmat :) Ei turhia häslinkejä. Jaa jaa, vai sitä ollaan ilman suojapukuja touhuiltu ;) ja jatkat meidän jännityksessä pitoa, kyllä sun tarvii kohta tarjota meille vaikka siellä suljetulla osastolla rauhoittavia ;))))))

Hadilla kanssa vauhtia riittää, huh! Tsemityksiä ensiviikon operaatioon, toivottavasti nyt saadaan tuo nopeasti ja hyvin hoidettua että pääsette tekin sitten plussajonoon :)
Mehän voitais yhdessä perustaa joku remonttiraija firma =O Molemmilla kun löytyy tota "osaamista"! Minä olen suurimmaksi osaksi itseoppinut, sekä rakennusajalla roikuin raksaporukan kanssa joilta opin esim. laatoittamisen. (Jos osaa tehdä hiekkakakkuja, osaa muuratakkin! Vaikka on tietysti huomattavasti tarkempaa hommaa, mutta anyway!)
Muuten, tunsikko sinä sen solisluun paukahtamisen? Mulla kätilö sanoi, ettei sitä voi tuntea, mutta kyllä minä tunsin. No, se kätilö oli muutenkin syvältä sieltä, mihin aurinko ei paista.

Ohdakkeenkukka... Kyllä sulla on rankkaa! Ja oikeesti, kuin miehet kehtaa sanoa, että naiset ovat vaikeita, eikä niistä ota selvää!?!
Jaa.. vai todennut ettei ikänä enään... taisin sanoa tuohon vielä pari rumaa sanaa päälle sen kakkosen synnytyksen jälkeen *punastuu*.. Ja täällä vaan nelkusta haaveillaan =O
 
Papu75*
Siis mitä... eikö täällä nyt ketään meistä ole käynyt?

Onkos Joox jo siellä risteilyllä??? Jos on, tai pian olet menossa... niin...
eeeerittäin antoisaa risteilyä!!!
 
joox3, kirjautumati
Täällä ollaan !
Mukuloiden kans tuppaa olemaan niin kiirusta muka....
nyt menivät ukon kans uimaan, ja mä lähden YKSIN lenkille, aaahhhh!

Laitoin tehikselle s-postiin kuvia ipanoista,
saatte katsella siellä suljetulla niitä sitten.

Meillä ei ukkokaan ( kompuutteriexpertti..) osannut sanoa miks en pääse sinne suljetulle ( paitsi,että mä oon niin kaheli, ettei mulle sielläkään mitään hoitoo keksitä )
muuta ku että meillä on niin ammuvainaan ajoilta tää kone.
Toivoin jo omaa pinkkiä läppäriä pukilta ensjoulux...

Risteily siintää jo mielessä...lauantaina, lauantaina...
TOIVON että on antoisaa....juu ja onhan se, jos yhtään ukkokultaa tunnen , hih !

Meikäläinen muuten sanoi pojat synnytettyään heti,
että vielä mä yhden toivoisin saavani....
noh, se yksi kun on jo noin iso,
niin jos vaik vielä yx....loppuukohan tää kuume ikänä ??
Mitäh ? On mulla puhkottu kalvot,
tytöstä sekä herra B:stä...ei se ollu mitään kamalaa,
eikä mihkään sattunu.
Lapsivedet vaan lorisi pitkin, ja se oli aika ikävän tuntuista.
Sain tuon kohdunkaulan puudutuksenki silloin poikia tehdessäni,
eikä se tuntunu kummoseltakaan....vai enkö vaan huomannu, kun olin jo tunteja
juossut ympäri kättäriä kamalissa tuskissa...

Jaa-a. Tässä uutiset täältä.
Remonttia ja maalausta en ole vielä aloittanu,
mukulat on ollu niin kamalia, ettei rauhassa saa edes aloittaa mitään...ja ulkona niin hyvä ilma...ja ...seli,seli...
Noh, ehtiihän tässä.

Terkkuja kaikille !




 
ohdakkeenkukka -töissä
Pikaisesti (taas) töiden lomassa...

Mä voin tulla osakkaaksi myös siihen remppafirmaan, exällä oli rakennusfirma ja siellä tuli oltua työmaalla useampaan otteeseen..ja remppasinhan minä meidän entistä taloakin, siellä oli lattialämmityskaapelitkin mun käsialaa :D
 
Haidi kirjautumati
Jaa, että hiekkakakkujen tekijä osaa muuratakkin...saattas meidän ukko olla toista mieltä:) kyllä jäis meikäläiseltä ne luomukset tekemättä, mitä on taiteillut vaativille perheenäideille, leivinuuneja kaikkine kynttiläkokoileen jne.

Papu kysyit tunsinko sen solisluun katkeemisen...en tuntenut, kuulin vaan sen naksahduksen ja lääkäri heti sanoi, että älä säikähdä se oli vaan vauvan solisluu...no onneksi nuo paranee aika nopeesti kuitenkin.

Jotain tarttee mennä haukkaamaan, kohta pitää olla taas menossa, se on taas likkojen ratsastusilta...kuulumisiin.
 
Titti*
Terveisiä lomareissulta kunnasta jossa tienataan Iltiksen mukaan vähiten tässä maassa... Oli joku kuvakin kylänraitilta, onneksi ei ollut sattunut mua siihen kuvaan kun laskettelin pojan kanssa potkukelkalla äiteen kulahtanut pipa päässä... ; )

Jooh, hyvin meni reissu, oli oikeesti lomaa kun ei tarvinnu paljoa mitään tehdä kun möllöttää vaan. Tytöt kävi itekseen hiihtelemässä ja välillä ottivat pojankin pihalle leikkimään. Nyt jaksaa taas mennä töihin huomenna!!

Täällä on remppailtu oikein kunnolla, mulla ei oikein tuohon ole mitään sanottavaa kun en osaa kuin maalata, sisällä ja ulkona. Juuri ukkeli tuossa selitti mitä haluisi vessaan laittaa, lisää hyllyä jne... joo joo, laita vaan... Saunaan voisi kyl joku laittaa uudet lauteet, sellaiset nykyaikaiset ja hienot, sitä odotellessa...

Ohdakkeenkukalle tsemit miehen kanssa, kuulostaa vaikealta teillä. Mun mielestä kannattaisi kertoa oma fiiliksesi asiassa ihan suoraan, kerran taisit mainita että vauva on mielessä aamulla ja illalla jne. Et kai siinä mitään menetä vaikka kertoisit kuinka sydämeen sattuu kaipaus vauvaan. Mulla ex-mies ei esikoista kaipaillessani ottanut mua oikein tosissaan, mut sit kerran touhuilun jälkeen tuli oikein itku pettymyksestä niin johan tajusi kuinka paljon sitä oikein halusin. Ei siis kannata vaatia mutta kannattaa varmaan kertoa oman kaipuun suuruudesta. Toivotaan että hyväksi teillä asia vielä muuttuu.

Ite täällä yritän ovista löytää, näillä hujakoilla se pitäis olla ja ehkäpä se saattais olla tuloillaan, nyt kp 15 eli vähän myöhässä on jos vasta tulossa. Siis yleensä ollut aika säännöllinen kierto mut nyt kun ei tiedä miten kroppa alkaa toimia. Katsellaan tilannetta. Ihan selviä oireita ei vielä ainakaan ole tullut.

Nyt taas sohvalle venyttelemään hartioita ja selkää, viiden tunnin ajomatka vähän tuntuu kropassa... Moiks!!
 
Papu75*
Nyt meni ajatukset ihan hukkaan.. kuulin juuri radiosta uutisista ettei multitabs raskaus (oliko tässä vielä inkivääri) vitamiineja ei saisi käyttääkkään raskauden aikana... Toivottavasti kaikki sen nyt on kuullut, käsittääkseni aika moni käyttää sitä juuri pahoinvointiin.
Siis kyllä ottaa just tollaset asiat pannuun, kun tuupataan markkinoille kaikkea uutta;leluja, ruokia, vitamiineja ja herraties mitä ja sitten vasta ruvetaan tutkimaan että onkohan ne sittenkään niin terveellisiä... jos tutkitaan.

Tarvii mennä sinne suljetulle viikonloppuna vaikka väkisin (siis ottaa se aika ja todennäköisesti hätistää muut pois koneelta) , että näkee taasen uusia kuvia. Sain muuten eilen toisen makkarin maalattua, juhuu! Toinen jäljellä...

Joo, pistetään joku IsonPesueenRaksaFirma pystyy ;) Voin heti sanoa etten keskuspölynimureita asenna (tosi reipas asenne ;)), on meinaan top 10 listalla maailman v.mäisimmät tekemiset. Toooosi simppeliä juu, senkun vaan laitat putket paikoilleen.. (alkukantaista murahtelua)..
Niin ja tuohon muuraamiseen vielä.. okei, hiekkakakkuja saa helpommin tehtyä, mutta tarkoitin lähinnä perusseinän muuraamista ja sitten kun on tosi hyvät mittavehkeet (laser) ja tarvikkeet niin se sujuu hyvin (kunnes se seinä on niin korkea, ettei jaksa nostaa niitä tiiliä sinne ylös...). En minä rupeaisi edes unissani (??) rakentamaan mitään leivinuunia tms, kyllä siihen tarvitaan ihka oikea ammattilainen kokemuksineen.

Mukava kuulla Titti, että loma sujui hyvin ja leppoisasti!
Jaiks, nyt töihin takas :)
 
Titti*
Huhuu, missäs kaikki on?? Mullakin ollut nyt vähän töitä kun lomailin vähän ja tuo pomokin on tässä pyörinyt kaiken aikaa niin ei kehtaa netissä pyöriä silloin.

Hiphei, ovis taisi olla sit eilen, ainakin eritteistä päätellen... Ja edellisenä iltana ihan piti mies herättää peuhaamista varten, niin oli sellainen kutina että!! Harvinaista mulle... Nyt sitten vaan odotellaan, jos ei tärppi käy niin ainakin menkat on sit pari päivää myöhässä koska ovis oli kans. Kyl tää odottaminen on aina vaan niin tuskaa!

Mites teillä muilla!! Jooxilla ainakin reissu lähenee, koitas nyt se mies kammeta niin päästäisi molemmat marraskuisiin hehkuttamaan, eiks joo??? ; )

No nyt täytyy taas mennä, moiks!!
 
Joox päivittää...
Jeps!
Alkavasta flunssasta huolimatta yritän täsmäiskua vyön alle.... ;o)
sillai kivassa mielessä siis.
Täytyy käydä salaa uudet stay-upitkin hommaamassa ja korkkarit.
minihameen ostin jo.

....sitten vaan risteilemään.......=o}

TZEMIÄ, Titti !
Kaikki peukut ja muut vehkeet pystyssä nyt teidän tärpille !!
 
Titti*
Ohoo, Joox hommannut salaisia aseita!! Kyllä noilla jo passaa, kyllä mies on varmaan ihan myyty!! Tsemppiä teillekin!!! Olishan se hienoa saada tännekin taas jo pari plussaa... Mulla tosiaan edelliset tullu ekasta tai tokasta kierrosta että sinänsä jännittää kuinka sekaisin korppa on vai onko ollenkaan... Omituinen kyllä ollut tämänkertainen ovis, maha oli kyllä eilen omituisen kipeä, en muista että aiemmin olisi näin oireillut. Ja luulisi että se kipu olisi jommalla kummalla puolella, mulla oli kyl ihan koko massu pipi. Toivottavasti ei tarvis sitäkään hetkeen aikaan kestää!! ; )
 
Titti*
Huomenta vaan!!

"Miksei aina voi olla perjantai perjantai.... " On ollut niiiin pitkä ja rankka viikko että hyvä kun viikonloppu tulee... ; D

Miten Jooxin reissu, onko lähtö tänään vai huomenna?? Voi vitsi, vähän kade, ihan kahdenkeskistä laatuaikaa teillä tulossa... Ei oo meillä ollut vähään aikaan. Toivottavasti mun noi mahakivut ei kuitenkaan ollut jännitystä, eikös sitä puhuta että liika stressi vaikeuttaa raskautumista... ; ) Homma on nyt meillä herran hallussa siinä asiassa.

Piru vie, taas tarttis töitä tehdä, mälsää...

 
Papu75*
Ihanaa, perjantai!! Ihanaa ei ole että täällä tulee vettä kuin aisaa, yöks!
Mun remonttini loppusuora häämöttää, sitten on enään "vain" siivoamista, jihaa!

Jahas, Tittillä on ollut SuperOvis ;) Nyt kaikki ulokkeet pystyyn ja plussa tuulia puhallellaan sinulle!!!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Samoin Jooxille ja Jooxin täsmäaseistukselle toivotellaan hyyyyyyvin hedelmällistä viikonloppua!!!!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Talviloma alkaa ensiviikolla, ihanaa. Tosin, taidan muutamana ehtoona käydä kuitenkin toimistolla, ei ole ikinä mitään 100% lomaa, huoh.
Meillä ei ole mitään ihmeempiä lomasuunnitelmia, muutama kyläily vissiin tehdään, miehellä kun ei ole lomaa.
Jotenkin hassusti kävi niin, kun minä olen lomalla kotona lasten kanssa, niin meille tuleekin sitten useampi lapsi lomailee.. Tulee ainakin tupla määrä lapsia, suurin osa on kummilapsia ja heidän sisaruksia =) Tarvii viikonloppuna kyllä tehdä jotain toiminta suunnitelmia, etteivät pääse tylsistymään.. niin ja lähteä traktorin ja peräkärryn kanssa ruokakauppaan =O !
Ruokaehdotuksia otetaan vastaan! Juu ja äksöni-ideoita ;)
 
Titti*
Jaah, Papu samaan aikaan linjoilla, huiskutus sullekin ja kiva että loppusuora häämöttää remontissa! Sulla siis kiva ensi viikko edessä, kunnollinen toimintasuunnitelma onkin ihan paikallaan. Varsinkin jos ilmat on tällaisia niin sisällä on piru irti! Mulla ei kauheesti niitä ideoita irtoo, itekin menen aina karkuun nuita lapsia... ; D Isolle poppoolle laitan aina jotain keittoa tai laatikkoa superisoon vuokaan, helppoa ja hyvää!
 

Yhteistyössä