Inseminaatio 2013

Siina-81, mikä siellä on tilanne? Onko vuoto jo loppunut? Toivotaan, että matkalainen pysyy kyydissä.

mm-79. Onpa mukava kuulla, että joku on tullut raskaaksi inseminaation avulla. Siis useamman vuoden yrittänyt ja selittämätön. Meillä on sama tilanne. 24.4 oli ensimmäinen inssi, josta ei kyllä itsellä ollut mitään suurempia odotuksia. Menkat ei kuitenkaan ole vielä alkaneet ja hätäisenä piti jo tänä aamuna testailla vaikkei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaa ole ollut. Tissit on kyllä arat, mutta sama on joka kuukausi ennen kuin menkat alkaa. Nyt ne on ehkä vähän normaalia aremmat. Inseminaatiosta on nyt 2 viikkoa ja 2pv ja apteekin raskaustestiin tuli haalea viiva. Clearblue:n ei digitaalisessa testissä näkyi sitten vähän selvemmät viivat. Apua, nyt jännittää, että olenko raskaana vai onko nuo vain jotain haamuja!!! Ei millään jaksais odottaa huomiseen ja uuteen testailuun. Kai niiden viivojen pitäis parin päivän sisällä vahvistua jos olen raskaana vai? Itsellä ei kyllä inseminaation suhteen ollu suuria odotuksia kun se tehtiin ennen ovulaatiota ja pregnyl piikki annettiin heti inseminaation jälkeen. Follikkelikin oli vain 18 mm. Nyt sitten piinaillaan ainaki vielä huomiseen ja toivotaan, että menkat ei alkais ja viivat olis sitten vähän tummempia. Tietääkö joku milloin pitäis selkeä plussa näkyä viimeistään? Ahdistavaa tämä olotila, kun toisaalta on onnellinen, että testiin tuli edes haaleat viivat mutta toisaalta pelottaa, että ehkä se olikin vain kemiallinen raskaus...
 
Oi, ihanaa Tiltu77! :heart: Mullakin oli alussa haaleaakin haaleampi viiva testissä. Tummui vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Tosin sekin riippuu niin testistä. Yhdellä testillä sain tosi tumman menkkojen ollessa tuon viikon myöhässä ja toisella testillä taas samaan aikaan oli vielä kontrolliviivaa selkeästi haaleampi. Toivotaan nyt oikein kovasti, että sulla plussa vahvistuu! Hoitaja sanoi mulle, että kaikilla se testiviiva ei koskaan tummene ihan kunnolla tummaksi ja raskaus silti jatkuu normaalisti. Plussa se pieni haamukin on. :)

Oireiden ja tuntemusten puutteesta en olisi huolissani, raskautesi on niin alussa. Mulla ei myöskään mitään oireita tai tuntemuksia ollut, kun menkat oli jo vähän myöhässä. Ainoa oli ihan pieni tissien kipu, mutta sitä tosiaan mullakin on myös ennen menkkoja.

Itse olen tänään siis 6+1 viikolla (jos siellä vatsassa nyt edes on ketään) ja vasta kolmisen päivää on ollut huono olo. Siitäkään en kyllä ihan varmasti menisi sanomaan, että olisi mitään raskauspahoinvointia, mulla tuollaisia huonoja oloja on muutenkin, kun vatsa on vähän yliherkkä.

Meillä on ultra tiistaina ja siellä sitten pitäisi kai jo jotain näkyä, jos jotain on. Jännittää niin paljon, että ihan tärisen ajatuksestakin. Kamalaa nyt olla "raskaana", jos sitten tiistaina saa kuulla, että ketään ei kyydissä ole. Mieskin on niin innoissaan koko ajan, että sydäntä särkee ajatus, jos raskautta ei olekaan. Vuoto on edelleen jatkunut. Se on toistaiseksi hyvin niukkaa ja rusehtavaa, mutta koko ajan pelottaa, että kohta hulahtaa veret housuihin. On tämä piinaavaa.
 
Tänään on viivat vahvistuneet ja selkeä plussa on :D Ei voi uskoa todeksi, että meillä tärppäsi heti ensimmäisestä inssistä, kun ollaan kaksi vuotta tosissaan yritetty. Nyt pitää toivoa, että kaikki menee hyvin seuraavat 9 kuukautta. Tosin keskenmeno ei enää pelota niin paljon, kun tämä raskaaksitulo onnistu kuitenki lopulta pienellä avustuksella näinki helposti. Olen niin taivaissa tästä plussasta, että olen koko aamun tihrustanu onnesta. Tosin on tuo avomieski ollu pariin otteeseen tippa linssissä...

Siina-81 Toivon niin kovasti sinun puolesta, että siellä ultrassa näkyy pieni lapsenalku tiistaina. Voin kuvitella miten raskasta odottaminen on! Jaksamista sinne!!
 
Onnea ihan mielettömästi kunnon plussasta Tiltu77! :) Toivon todella, että siellä kaikki menee hyvin ja sitten ensi vuoden alussa tulisi terve vauva syliin. Tiedän tuon tunteen, kun itkettää koko ajan onnesta. Että vihdoin saa tehdä sen positiivisen testin.

Itsekin olen positiivisella mielellä siitä, että meillä ensimmäinen inssi heti tärppäsi. Olen myös miettinyt missä sitten syy, että luomusti ei onnistunut yli vuoden aikana. Yksi syy varmasti ohut limakalvoni, vaikka lääkäri väitti, että sen rakenne on tärkeämpi kuin paksuus. Mutta mietin myös olisiko syytä kohdunkaulan limoissa, tai niiden puutteessa. Mulla kun mitään ovislimoja ei ole koskaan tullut ja inssissä siittiöt autetaan siitä kohdasta yli.

Niin kovasti ei ultra pelottaisi, ellei olisi noita vuotoja. Olen lukenut netin läpi keskeytyneistä keskenmenoista ja tuulimunista, joissa juurikin on pientä vuotoa, joten pelko on kova. Ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa.
 
Täällä on nyt aamuinen ultra ohi ja kyllä sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio, jonka sydän sykki! Tuli itku sekä itseltäni että mieheltä, kun nähtiin pieni jumputtava syke. :heart:

Lääkäri sanoi, että tällaiset avustetut raskaudet vuotaa usein herkemmin alkuraskaudessa kuin luomusti alkunsa saaneet raskaudet. Joten vuoto voi johtua vaan siitä. Sanoi kyllä, että joskus vuoto voi olla myös uhkaavan keskenmenon merkki, mutta vuoto on kyllä ihan tavallista onnistuneissakin raskauksissa. Tällä hetkellä raskaus näyttää täysin normaalilta, joten ei auta kuin toivoa, että kestää loppuun asti.

Kovasti tsemppiä muillekin, että tulisi pian plussa! Ja plussanneille tsemppiä, että raskaus jatkuu onnellisesti loppuun asti. Jään seurailemaan miten täällä muilla käy. :)
 
Voi kun on ihana lukea uusista plussista! Onnea teille! :heart:
Itse siirryn vähän taka-alalle, kun tuli tuomio lääkäriltä. Eli me ollaan nyt IVF-jonossa eikä kuulemma aleta tekemään inseminaatioita tässä välissä. Hukkaan menee siis seuraavat 4-5 kuukautta. No, ehkä tää tauko on ihan hyväkin. En aio vähään aikaan testailla ovulaatiota tai mitään muutakaan. Nautin kesästä, kunhan se tämän Lapin saavuttaa:)
Hyvää kesää kaikille ja jaksamista!
 
Siina-81, aivan mahtava uutinen!!! Hienoa, että vauvalla oli kaikki hyvin. Nyt voit sitten alkaa nauttimaan raskaanaolosta. Itsekin tein vielä tänään raskaustestin ja viivat on jo yhtä tummat kuin testiviivat eli hormonit nousee ja raskaus etenee. Ei millään malta odottaa sinne alkuraskauden ultraan, joka on 4.6. Mulle tuli heti plussan jälkeen kauhea keskenmenon pelko pariksi päiväksi mutta nyt olen jo ihan onnellisesti raskaana ja uskon, että meille tulee vauva tammikuussa :)

Helmiina85, nautihan kesästä ilman hormonihöyryjä! Ja tsemppiä syksyiseen ivf:ään. Nehän on niin tehokkaita hoitoja, että varmaan teilläkin koetaan pian suuria tunteita vessassa ;)
 
Tänään tehtiin eka inssi. Toiveet on korkealla, vaikka yritänki tolkuttaa itelleni ettei tästä valttämättä vauvaa tuukkaan... Pesun jälkeen siittiöitä jäi kuulemma vain 5 miljoonaa ja niistäkin vaan 17% parraalla liikkuvuudella ja jotain 50% toisiksi parraalla. Ei lääkäri ainakaan riemusta hyppiny, ku luki niitä tuloksia :|
 
Onnittelut plussanneille! :)

ON: Eipä ole hetkeen tullut täällä kertoiltua kuulumisia. Meidän eka inssi meni kaikinpuolin loistavasti (simppoja 20 milj, A+B 92%, ei takaisinvirtausta, limis erinomainen), mutta ei tuottanut tulosta. Tässä kierrossa ei päästykään inssiin kun tänään ultrassa folleja oli liikaa. Harmitus on suuri. :'(

Kuinka monella follilla maksimissaan teille on tehty inssejä? Mulla oli siis oikealla yksi noin 21 mm ja toinen soikea 12x20 mm. Vasemmalla 3 kpl 15-17 mm. Kuinkahan todennäköistä on, että nuo vasemmalla olevat puhkeisi myös?
 
Hydrangea, mulla on aina ollu 1 tbl/pv clomikuurista huolimatta aina vain yksi johtofollikkeli. Tosin 2 kertaa sattu ideaaliajankohta viikonlopulle. Kun tämä plussaan johtanut ainoa inssi tehtiin eli follikkelin koko 18 mm ja se sitten pregnylin voimalla irrotettiin inssipäivänä ja toistaiseksi kasvaa vatsassa. Itse en siksi kovin suuria toiveita tässä inssissä elätellyt, kun kuvittelin että 18 mm folli on liian pieni, kun monilla on ollu tosiaan yli 20 millisiä inssipäivinä.

Laara89, pidän täällä peukkuja, että teilläkin tärppäis. Onneksi olet vielä niin nuori, ettei ole ongelma vaikka inssit eivät tuottaisikaan tulosta vaan jatkaisitte IVF:ään tai ICSI:n. Kaverin miehen sperma oli kans melko heikkoa (n. 3 milj.) ja niille tehtiin muistaakseni suoraan icsi ja tärppäsi eka kerrasta. En kyllä muista oliko ne yksityisellä vai julkisella. Toivotaan että seuraavat 2 viikkoa menee nopeasti niin pääset testailemaan.

Meillä on 4.6 varhaisultra. Jos siinä on kaikki ok niin sitten uskaltais ehkä siirtyä tuonne lapsettomuushoidoista plussanneiden puolelle :)
 
Hydrangea: Mulle lääkäri sanoi, että maksimissaan kahdella follilla tekevät täällä päin inssejä. Mulla on kyllä toinen munanjohdin mahdollisesti tukossa, joten mietti sitten sitä, että jos siltä puolelta on irtoamassa myös useampi, niin voisi silti ehkä tehdä inssin. No meillä ei kehittynyt kuin yksi johtofolli. Mistäs luinkaan, että ennen inssit onnistuivat paljon useammin, kun niitä tehtiin vaikka folleja oli kehittynyt liikaakin. Tosin sitten myös monikkoraskauden riskit olivat isot. Riippuisiko siitä, pistetäänkö Pregnyl, että irtoavatko nuo vasemman puoliset pienemmät follisi myös vai ei?

Tiltu77: Toivon niin kovasti, että teillä näkyy 4.6. varhaisultrassa pieni vauvanalku! Mikäs sen ihanampi aloitus kesälle. :) Onko sinulla ollut mitään pahoinvointia? Itselläni ei juurikaan. En vieläkään uskalla siirtyä plussanneiden puolelle, kun vuotoa tulee edelleen. Itseasiassa viikonloppuna tuli vähän enemmän ja paniikki iski. Mitään kipuja ei kuitenkaan ole, eikä vuoto ole ollut ihan täysin veristä. Kuitenkin pelottaa koko ajan. Perjantaina on ensimmäinen neuvola, josta yritän saada lähetettä ultraan, että pääsisi tarkistamaan tilanteen. Sitten kun syke on nähty, niin pitäisi olla 90 % todennäköisyys, että raskaus myös jatkuu loppuun. Mutta olen lukenut liikaa netistä niitä tarinoita, joissa alkio on kuollut heti sykkeen löytymisen jälkeen.

Tsemppiä Laara89, että inssi tärppäisi! Ei meilläkään pitänyt olla kovin optimaaliset olosuhteet, kun limakalvoni oli niin onneton ja niin vaan tärppäsi kuitenkin.
 
Moikka kaikille. Tunkeutuisin tänne kyselemään mimmoinen on mahdollisesti inssipäivän aikataulu? Meillä siis eka inssi tulossa tähän kiertoon ja mietin mihin pitäisi varautua. Hoidot siis naikkarilla.

Pistelen siis itse gonal-f:ää 62, 5 annoksella 5 päivää ja nyt 75 torstaihin ja perjantaina ultra. Ovitrelle irrotuspiikkinä. Lääkäri halusi inssin tähän kiertoon, jotta tulee miehen sperman tila tarkastettua, kun edellinen testi tehtiin 2009 kun esikon hoidot alkoivat.

Onnea kaikille tuleviin insseihin ja alkaneisiin raskauksiin!
 
apsu, mukaan vaan. :) Meillä inssipäivän aikataulu yksityisellä oli sellainen, että mies kävi klo 12 maissa veivaamassa rojut kuppiin ja itse menin toimenpiteeseen klo 14 maissa. Semmoinen tunti pari kai täytyy olla eroa näytteenannolla ja inssillä, että ehtivät pestä tavaran.
 
apsu Meijän aikataulu julkisella meni niin, että mies kävi 8.30 ja ite menin klo 13.00. Mut itekki oon kuullu ton, et se pesu kestää pari tuntia...

ON: Nyt on vasta kaks päivää inssistä ja ihan järisyttävät alavatsakivut! :x Nää on pahemmat ku yleensä ku menkat alkaa... Johtunee varmaan lääkkeistä.
Muutenki vähän masentaa ku pikkusisko oottaa esikoistaan mun miehen isoveljen kanssa. Niillä tärppäs toisessa luomukierrossa e-pillereiden lopettamisen jälkeen... :attn: Onnellinenhan noitten puolesta pitäs olla, mutta mutta... Ajatteleppa näissä hormonihöyryissä järjellä! Tasan ei taas menny nallekarkit. :'(

Ja kyllä, meillä on tämmöset omat "Salatut elämät", asuttiinki välillä samassa kerrostalossa eri kerroksissa :LOL:
 
Kiitos vastauksista. Täällä taitaa muutenkin olla osuvampi lääkesekoitus teillä kanssa siskoilla kuin tuolla clomittarissa, missä olen jonkin verran kirjoitellut.

Mulla on ihan järkyttävä stressi inssipäivän+ultrien aikatauluista. Meillä on siis clomeilla alkunsa saanut esikko, jonka kanssa olen kotona ja muutamana päivänä viikossa vielä hoitolapsikin. Miehellä tekee tiukkaa olla joka kerta mukana. Onneksi lääkäri, joka on jollain ihmeellä ollut nyt useamman käynnin naikkarilla sama, on suopea ollut esikon ottamiselle mukaan ultrakäynneille. Ja esikko on tosi nätisti ollut nuo käynnit. Noh nyt, kun näiden ultrien lisäksi on inssi jossa edes esikko ei voi olla mukana ja miehen pitää käydä eri aikaan, tuo lisähaasteita. Toivottavasti aikataulut menee sujuvasti.

laara ette te niin kovin outoja ole :) meillä miehen perheessä on samanlainen kombo samoin kuin ystäväni vanhemmilla. Hauskaltahan se kuulostaa, että mahdollisilla serkuksilla on sitten täysin sama geeniperimä.

Mulla on ollut skeptinen suhtatuminen insseihin, kun olen luottanut sen lääkärin sanaan, jonka mielestä meidän tilanteeseen inssi ei tuo lisähyötyä, mutta toisaalta on kiva koittaa uusiakin metodeja tässä touhussa. Hyvää on se että sperman nykytila selvinee.

Pistääkö teistä moni gonalia? Mikäköhän on ero gonalilla, menopurilla ja oliko se puregon se kolmas? Mulla on irrotuspiikkinä ollut ovitrelle ja nyt kun sen joutuu jo kolmatta kertaa hankkimaan niin pregyliin verraten hintaero kirpasee. Kuitenkin ovitrellen helppous on mielestäni iso plussa!

Entäs mites on teillä annoksia nostettu? Mulla on kolmas kierto (+ kystan takia yksi keskeytetty)
Ekalla kertaa pistin 37, 5 X 5, sitten 50 X 5 ja vielä 50 X 2 ja sprog näytti oviksen
Toka 50 X 5, 62, 5 X 5 ja vielä 62, 5 X 3, tässäkin ovuloin
Nyt 62, 5 X 5 nyt 75 X 3 uusi ultra perjantaina.
Pistää pitää pitkään, mutta clomeillakin aina meni sinne 20 hujakoille ovikset. Lääkäri varmaan yrittää aikaistaa ovista nostamalla annosta? Hassua on se että pienemmälläkin ovuloin.

Anteeksi typot. Kirjottelen uudella tabletilla niin on jotenkin mahdotonta oikein kirjoitus!
 
apsu, mä pistelin ekan kerran Menopuria. Se aloitettiin ensin annoksella 37,5 iu, nostettiin 50 iu ja pari vikaa päivää tais olla 75 iu. Yhteensä 12 päivää pistelin. Alkukierrossa oli Anazol kp 3-10 2 mg/vrk. Ovis oli kp 27. Nyt tässä tokassa yrityksessä oli taas Anazol kp 3-10 2 mg/vrk ja kp 11 alkaen Puregon ensin 50 iu ja lopuksi 75 iu. Olikohan maanantai sitten kp 23, kun todettiin että keskeytetään hoito viiden follin takia. Liian rohkealla annoksella siis lähdettiin varmaan tässä toisessa yrityksessä liikkeelle. Yksityisen lääkäri laitto julkiselle ehdotuksen meneen, että seuraava yritys mentäis Anozol+Menopur-yhdistelmällä samalla tavalla kuin ekassa yrityksessä. Kuulemma näin lääkinnällisissä kierroissa ovulaation ajankohdalla ei ole mitään väliä. Käsittääkseni Puregon ja Gonal-F on pelkkää FSH:ta, kun taas Menopurissa on FSH:n lisäksi LH:ta.
 
Mahtavaa, on tullut plussia! Onnea teille, joilla on tärpännyt!

Meillä meni edellinen kierto hukkaan, ovulaatio osui niin hankalasti ettei inssiä saatu aikataulutettua ollenkaan. Pidin sitten samalla vähän lomaa lisääntymisajatuksista.

Tässä kierrossa pitäisi kolmas inssi toteutua, varmaan kesäkuun alussa tapahtuu. Kolmas kerta toden sanoo? Jos tästä ei tärppää, niin syksyllä IVF edessä.
 
Toivottavasti kasenja kolmas kerta toisi toivotun tuloksen. Itse olen esimerkki sille ettei aina ensimmäiset hoidot tuota tulosta vaan meillä esikko sai alkunsa 7. Clomifen kierrosta.

Olen nyt kahlaillut tämän ketjun läpi ja muita keskusteluja. Toivottavasti inssi toisi meidän perheelle kakkosen. Ihmetystä herättää jenkkien erilainen mentaliteetti monikkoraskauksien suhteen. Ovulaation induktiossa käytetään huimasti suurempia lääkeannoksia, kuin täällä meillä. Ejkä siellä klinikat haluavat onnistumistilastoja silläkin uhalla, että monikkoraskaudet ovat riskialttiimpia.

Mulla oli tänään seuranta ultra ja jatkan pistelyä maanantaille ja tiistaina taas ultrattavaksi. Oikealla mahdollinen johtofolli 9-10 Eli ovis voisi olla 5+ päivän päästä ja inssi siis ke-to. Lääkäri käynti kesti 7 minuuttia. Melkoisen tehokasta.

Mites muilla menee?
 
Hei!

Aivan mahtavat ilmat ainakin täällä Lapissa! :cool:
Huippuhienoja uutisia myös, onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia vain tuleville äideille ja vauveleille!:flower:

Helmiina – tsemppiä syksyn odotteluun! Nautit nyt kesästä kunnolla ja tuulettelet, syksy ei varmasti tule olemmaan helppo.

Laara – samassa veneessä ollaan! Piinailua, piinailua….tappavan tylsää ja hidasta hommaa. Sinulla on kuitenki tieto siitä ”mitä” sinuun ruiskuteltiin – mulla ei ole laadusta havaintoakaan. ..unohtu kysyä eikä ole paperit tullu vielä kotiin asti.

Hydrangea – Harmi!!!! Ehdittekö vielä seuraavan kierron kokeilla ennen kesätaukoa? Mulla on edellistä keirtoa lukuun ottamatta aina kehittyny 1-2 johtofollin oloista ja sitten lisänä muutama tuollainen samankokoinen kuin mitä sullaki nuo pienemmät. Ei ole tullu kieltoja (toki oltu pelkillä clomeilla)
Viimekierrossa sitten sattui silleen hassusti että folleja oli mukavat 15 tasakokoista – tuli melko tiukkasävyinen seksikielto =)

Apsu – Tervetuloa joukkoon! Meillä meni piikityksenä Menopur 3 x 75 + Pregnyl 1x 5000



Ommaa nappaa:
Ei oikeastaan yhtään mitään. Inssi oli 15.5 ja se meni hyvin ja kivuttomasti. OYSsin henkilökunta oli mukavaa ja auttavaista. Inssiin loppu oireet kun seinään – tänään on ollu havaittavissa vähän hullunlehmäntautia (kuten armas mieheni minun pikku hormoonimyrskyjä nimittää) mutta muuten ei mitään- paitsi vähän väsyttää tavallista enemmän. Viikonvaihde mennään rauhaksiin ja testipäivä on sitten tiistaina.

Meille on kaveripiiriin syntynyt/tulossa 14 vauvaa vuoden aikana. Piti miettiä aika kauan ennen kun keksin naisen joka ei odota omasta kaveripiiristä. Aavistuksen masentavaa. Meillä aikalailla kaikki kyllä tietää hoidoista ja tsemppaavat kovasti ylä ja alamäissä niin sillä tavalla on helppo ja hyvä olla. Muutama kyynel on päässyt väärässä paikassa karkaamaan, mutta hyvin on niihinkin suhtauduttu. Onneksi.

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille, pyritään nauttimaan elämästä. Minä painun pikkusisaruksien kanssa elokuviin (Fast & Furious 6 – voi kamalaa varmaan) ja syömään.

Cassis
 
Cassis, vielä yksi kierto ehditään kokeilemaan ennen kesätaukoa. :)

ON: Eilen noin dpo 5-6 alkoi jo tiputtelut. Katotaan tuleeko tästä jo kp 1, että pääsisi varailemaan folliultraa. :) Verikokeisiinkin täytyy varata aika, kun multa otetaan IVF-seula ja joukko muita lisätestejä. Toivottavasti tässä kierrossa lääkkeet toimis paremmin kuin viimeksi.
 
Onpas Cassis huima määrä lapsia! Mulla varmaan facebook kavereissa on sen verta mutta omassa kaveripiirissä mennään alle kymmenessä. Häitä on kyllä myös ollut paljon ja varmaan johtuu tästä ylitettävästä 30 rajapyykistä.

Hydrangea onpas sulla lyhyt luteaali, mutta toisaalta hyvä, kun oli välikierto niin pääsette taas hieman eteenpäin. Toivotaan, että lääkeannos saadaan kohdilleen.

ON: Meillä tuli odotettu kirje postista eli kelan lääkekatto on tältä vuodelta täynnä. tuli ihana helpotuksen tunne, kun kunnallisella ne lääkkeet on se suurin menoerä. Tietty näistä lääkärikäynneistäkin tulee kertymää, mutta olikos siihenkin joku maksukatto? Noh sitten vielä ultran mahti uutiset. Sieltä löytyi kaksi follia, toinen mahdollisesti vasemman munasarjan kystakapseli ja oikeassa oleva todellinen folli. Kystasta huolimatta siis yksi folli ainakin ja inssi edessä perjantaina. Tänään vielä pistän Gonalia ja huomenna Ovitrelle ja perjantaina sitten ensimmäiseen inssiin.

Jotenkin mahtava fiilis tänään! Mahtavaa ja aurinkoista päivää muillekin!
 
Sitä vaan, että tämä piinailu on hullun tylsäääääää. Eilen testasin selkeän negan (tai siis tietysti viivanpaikan - jos sitä tarpeeksi kauan tuijottaa ... :) Odotellaan siis perjantaiaamua jolloin kokeillaan uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: apsu
Piinailu on kyllä puuduttavaa! Testien tekeminenkin on aina niin epäilyttävää puuhaa. Mä tuijotan niitä tuntitolkulla jos siitä näkisi edes viivan häivähdyksen! Toivottavasti Cassis viivasi sieltä perjantaina putkahtaa!

Itse pistin tänään Ovitrellen ja odottelen perjantaina inssiä ehkä turhankin innolla. Mä olen tietoaddikti ja nautin uuden oppimisesta vaikkakin meijän tapauksessa uuden oppiminen tulee siitä ettei vanhat keinot ole tuottaneet toivottua tulosta.
 
Heippa kaikille! olen tätäkin palstaa seuraillut ja joskus käynyt piipahtamassa, mutta pääasiassa tuolla ensikäynti -palstalla oleillut tähän asti. Mutta nyt on siis ensimmäinen inssi edessä Ma tai Ti, jos kaikki menee niinkun pitääkin..jännittää aivan käsittämättömän paljon! Taustaa siis sen verran että minulla pientä endo-epäilyä lukuunottamatta kaikki ok testien mukaan ja miehellä vasta-aineita, jotka vaikeuttavat raskautumista..ja luomukiertoon siis tämä ensimmäinen- ja sittenhän sen pesun tuloksista näkee kannattakaa kokeilla uudestaan edes vai suoraan ivf:ään..Siis jos ei jopa tärppäisi( mikäli ok siipoilla saadaan tehtyä )

ompa ollut kiva lukea plussatarinoita täältä! :)

oi, Apsulla jännät hetket, paljon onnea huomiselle!!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: apsu

Yhteistyössä