vierailija
B/S ei ole pahan puhumista, ois huikeaa B:lle jos se olisi totta!No kun ei välttämättä ole keksittyä, ei ole pahan puhumista niin kuin S tuonnit.
B/S ei ole pahan puhumista, ois huikeaa B:lle jos se olisi totta!No kun ei välttämättä ole keksittyä, ei ole pahan puhumista niin kuin S tuonnit.
Siis en nyt tietenkään tarkoittanut et Lasagne oikeasti tarkoittaa K:ta, tuli vaan biisit hauskasti peräkkäin. "Huumorintajua myydään toisella saitilla"Ööö, nyt heilahti vähän ohi.
Käärijä ja Johannes olisi kyllä mahtava juontajapari. Onkohan siellä tänä vuonna esiintymässä ja juontamassa mahdollisesti vuoden 2024 UMK kilpailijoita?K juontamassa olisi kiva. B:n juontamiseen en usko kun ei ole suomalainen tai suurelle yleisölle tuttu. Johannes K:n juontajaparina olisi hienoa UMK on tarkka, että ei liikaa nosta samoja artisteja, joten ei K tai Kuumaata tänä vuonna varmaan ole tuotannossa mukana.
Tai sitten mitään matkaa ei edes ollut lyöty lukkoon ja koko homma oli B:n höpinöitä. Näitä on ollut ennenkin. Ei kannata B:n juttuja ottaa tosissaan..Tai sit K on oikeasti perunut sloikku-laskettelumatkansa töiden takia ja on tarjonnut hiihtolomaa Suomessa korvikkeeksi. Näin K voi hoitaa töitä kans, ja yhdistää laajemman kaveripiirin laskettelulomaa? Tää on vain yksi veikkaus.
Niinpä.... taas näkee miten jotkut Juksufanit (ja varsinkin tietyt B-fanit) on täysin sokeita todellisuudelle ja näkevät vain 1% mitä ympärillä taphtuu. Heidän maailmassaan Joksut on Måneskinin tasoinen bändi jne...Huudettiin siellä kaikille muillekin. Olin paikalla. Eikä joku yksittäinen huuto edes tarkoita mitään, tuo on erikoinen mittari. Mitä sitten jos jotkut Viisufanit hänet muistavat. Ohjelma tehdään koko Suomen kansalle. Katsojia on yli 2 miljoonaa ja 99,9 % ei B:ta tiedä eikä ole hänestä kiinnostunut.
Joo miehenkin näin.Sori nyt meni pieleen, toinen oli mies
Varmasti joku viime kauden kilpailijoista ainakin esiintymässä. Mutta joku otti ton Härtsän esiin niin jotenkin tuli sellanen fiilis, että vois olla jossain roolissa.Käärijä ja Johannes olisi kyllä mahtava juontajapari. Onkohan siellä tänä vuonna esiintymässä ja juontamassa mahdollisesti vuoden 2024 UMK kilpailijoita?
En mä ollut yhtään ihmeissäni vaikka siellä oli random ruotsalainen tyyppikin joskus.No just tää. Jos siellä ois vaikka joku ihan random puolalainen tyyppi yhtäkkiä juontamassa, niin ainakin itse oisin ihmeissäni, ja tuntuis ihan epäloogiselta. Yhtä outoa ois suurelle yleisölle jos Bojan ois siellä.
Seli seli, puhuit jo itsesi pussiinJoo miehenkin näin.
K/Johannes juontajapari missä vaan ohjelmassa olisi ihanaa, tasapainottaisivat toisiaan hienosti.Käärijä ja Johannes olisi kyllä mahtava juontajapari. Onkohan siellä tänä vuonna esiintymässä ja juontamassa mahdollisesti vuoden 2024 UMK kilpailijoita?
Oli nainen ja mies, ei kahta naista.Joo miehenkin näin.
Mistä tämän nyt revit?Höpsistä, näistä discordilaisista osa vaikuttaisi itse olevan kateellisia enemmän keikoilla käyville faneille.
Siinä olis erilainen aspekti kun B:n vois esitellä yleisölle ystävänä, jonka K viisuista löysi. Mut turhaan me täällä väitellään. Ei siihen mene enää kovin kauaa kun ne juontajat julkistetaan. Sittenpä se selviää.Tobias asui Suomessa jonkin aikaa ja hän on osalle suomalaisista somesta tuttu. Mutta eiköhän siinä taustalla ole lähinnä suomi-ruotsi-vitsailu, joka kuuluu suomalaiseen tyyliin ja naurattaa katsojia. Slovenialaiset vitsit B:lta saisi aika hiljaisen vastaanoton, kun suurin osa ei maasta mitään tiedä. Joksut oli jo viime vuonna antamassa pisteet, ei Yle niitä enää nosta kun ei voi suosia yhtä kilpailijamaata muiden kustannuksella.
Et taida ihan käsittää, että Viisufanit seuraavat UMK:n joka tapauksessa. En usko, että B lisäisi katsomista. Joksuilla on niin pieni seuraajakunta ja suuri osa on suomalaisia tai K faneja. Jos UMK haluaa vielä K:n kv suosiolla saada lisänäkyvyyttä niin K yksin riittää. UMK on niin suuri yksistään, että en tiedä miten paljon edes K lisäisi seuraamista.Samaa mieltä. Esim. ruotsalainen tyyppi on ollut aiemmin mukana, vaikka aika pienessä roolissa olikin. Kyllä viisufaneja kiinnostaisi, jos siellä olisi K ja B juontamassa yhdessä. Sitä kautta UMK saisi varmaan vielä lisää kiinnostuneita katsojia. En väitä nyt että juontavat sen, mut kiinnostava juttu se olisi.
Silloin kannattaa palkata joku oikeasti tunnettu ulkkari, ei joku jolla on reilu 150t seuraajaa.Entä jos umk kosiskelee kansainvälisiä seuraajia enemmän joukkoon?
Siitä tulis aika hiljainen ohjelmaMä veikkaan, että Härtsä juontaa. Sen takia se ei enää oo K:n keikoilla ens vuonna.
Ole huoleti. Mua nauratti se sun kommentti. Olen joskus ennenkin kiinnittänyt radiossa soitettaviin biiseihin huomiota, kun peräkkäisissä biiseissä on saattanut olla tosi yhteen sopivat sanat tms. Muistan kun palstoilla silloin 2021 viisujen aikoihin naureskeltiin, että harmi kun se keskisormi esiintyjä (en muista maata ja biisiä) ei esiintynyt BC:n jälkeen. Olis ollut hauska jatkumo.Siis en nyt tietenkään tarkoittanut et Lasagne oikeasti tarkoittaa K:ta, tuli vaan biisit hauskasti peräkkäin. "Huumorintajua myydään toisella saitilla"
Siihen ei auta random nevahörd slovenialaiset sen enempää kuin random ruotsalaiset tai bulgarialaiset.Entä jos umk kosiskelee kansainvälisiä seuraajia enemmän joukkoon?
No käy sieltä hakemassa. Tuo viestisi ei ollut huumoria nähnytkään.Siis en nyt tietenkään tarkoittanut et Lasagne oikeasti tarkoittaa K:ta, tuli vaan biisit hauskasti peräkkäin. "Huumorintajua myydään toisella saitilla"
Jep, Härtsän viekkuun taas. <3 My valentine.Tottakai B tulee braderrrsomethingmoreaan tapaamaan by himself
No mut jos H alkaiskin nyt puhumaan. Ja tää ois ne oikeat työt, mistä K puhui.Siitä tulis aika hiljainen ohjelma
Ole huoleti. Mua nauratti se sun kommentti. Olen joskus ennenkin kiinnittänyt radiossa soitettaviin biiseihin huomiota, kun peräkkäisissä biiseissä on saattanut olla tosi yhteen sopivat sanat tms. Muistan kun palstoilla silloin 2021 viisujen aikoihin naureskeltiin, että harmi kun se keskisormi esiintyjä (en muista maata ja biisiä) ei esiintynyt BC:n jälkeen. Olis ollut hauska jatkumo.
Kuulostaa et vois olla totta. Ei mitään yliampuvaa. Ihan mahdollista et tulee jotain syystä.OJ oli kommentoinut, että kysytty Bojanilta koska tulee tai tuutte Suomeen ja Bojan vastannut, että tulee "by himself" helmikuussa. Mut kukapa sitä tietää, onko totta.