K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K juontamassa olisi kiva. B:n juontamiseen en usko kun ei ole suomalainen tai suurelle yleisölle tuttu. Johannes K:n juontajaparina olisi hienoa UMK on tarkka, että ei liikaa nosta samoja artisteja, joten ei K tai Kuumaata tänä vuonna varmaan ole tuotannossa mukana.
Käärijä ja Johannes olisi kyllä mahtava juontajapari.🤩 Onkohan siellä tänä vuonna esiintymässä ja juontamassa mahdollisesti vuoden 2024 UMK kilpailijoita?

vierailija
Tai sit K on oikeasti perunut sloikku-laskettelumatkansa töiden takia ja on tarjonnut hiihtolomaa Suomessa korvikkeeksi. Näin K voi hoitaa töitä kans, ja yhdistää laajemman kaveripiirin laskettelulomaa? Tää on vain yksi veikkaus.
Tai sitten mitään matkaa ei edes ollut lyöty lukkoon ja koko homma oli B:n höpinöitä. Näitä on ollut ennenkin. Ei kannata B:n juttuja ottaa tosissaan..

vierailija
Huudettiin siellä kaikille muillekin. Olin paikalla. Eikä joku yksittäinen huuto edes tarkoita mitään, tuo on erikoinen mittari. Mitä sitten jos jotkut Viisufanit hänet muistavat. Ohjelma tehdään koko Suomen kansalle. Katsojia on yli 2 miljoonaa ja 99,9 % ei B:ta tiedä eikä ole hänestä kiinnostunut.
Niinpä.... taas näkee miten jotkut Juksufanit (ja varsinkin tietyt B-fanit) on täysin sokeita todellisuudelle ja näkevät vain 1% mitä ympärillä taphtuu. Heidän maailmassaan Joksut on Måneskinin tasoinen bändi jne...

vierailija
Käärijä ja Johannes olisi kyllä mahtava juontajapari. Onkohan siellä tänä vuonna esiintymässä ja juontamassa mahdollisesti vuoden 2024 UMK kilpailijoita?
K/Johannes juontajapari missä vaan ohjelmassa olisi ihanaa, tasapainottaisivat toisiaan hienosti.

Ja luulen että 2024 kilpailijoita näkyy ainakin pari, viime vuosina on minun mielestä ollut ainakin avausnumerossa ei-voittanut mutta hyvin muuten menestynyt kilpailija (B,ess, Kuumaa/Benkku)

vierailija
Tobias asui Suomessa jonkin aikaa ja hän on osalle suomalaisista somesta tuttu. Mutta eiköhän siinä taustalla ole lähinnä suomi-ruotsi-vitsailu, joka kuuluu suomalaiseen tyyliin ja naurattaa katsojia. Slovenialaiset vitsit B:lta saisi aika hiljaisen vastaanoton, kun suurin osa ei maasta mitään tiedä. Joksut oli jo viime vuonna antamassa pisteet, ei Yle niitä enää nosta kun ei voi suosia yhtä kilpailijamaata muiden kustannuksella.
Siinä olis erilainen aspekti kun B:n vois esitellä yleisölle ystävänä, jonka K viisuista löysi. Mut turhaan me täällä väitellään. Ei siihen mene enää kovin kauaa kun ne juontajat julkistetaan. Sittenpä se selviää.

vierailija
Samaa mieltä. Esim. ruotsalainen tyyppi on ollut aiemmin mukana, vaikka aika pienessä roolissa olikin. Kyllä viisufaneja kiinnostaisi, jos siellä olisi K ja B juontamassa yhdessä. Sitä kautta UMK saisi varmaan vielä lisää kiinnostuneita katsojia. En väitä nyt että juontavat sen, mut kiinnostava juttu se olisi.
Et taida ihan käsittää, että Viisufanit seuraavat UMK:n joka tapauksessa. En usko, että B lisäisi katsomista. Joksuilla on niin pieni seuraajakunta ja suuri osa on suomalaisia tai K faneja. Jos UMK haluaa vielä K:n kv suosiolla saada lisänäkyvyyttä niin K yksin riittää. UMK on niin suuri yksistään, että en tiedä miten paljon edes K lisäisi seuraamista.

vierailija
Siis en nyt tietenkään tarkoittanut et Lasagne oikeasti tarkoittaa K:ta, tuli vaan biisit hauskasti peräkkäin. "Huumorintajua myydään toisella saitilla"
Ole huoleti. Mua nauratti se sun kommentti. Olen joskus ennenkin kiinnittänyt radiossa soitettaviin biiseihin huomiota, kun peräkkäisissä biiseissä on saattanut olla tosi yhteen sopivat sanat tms. Muistan kun palstoilla silloin 2021 viisujen aikoihin naureskeltiin, että harmi kun se keskisormi esiintyjä (en muista maata ja biisiä) ei esiintynyt BC:n jälkeen. Olis ollut hauska jatkumo.

vierailija
Jaa tää meni taas tähän dissaukseen. Tällä kertaa Bojanissa on miljoona eri vikaa ja syytä minkä takia ehdottomasti ei voisi olla mitenkään osallinen ohjelmassa. Kaikki verrataan vain someseuraajien määrällä tai tunnettavuudella.

vierailija
Ole huoleti. Mua nauratti se sun kommentti. Olen joskus ennenkin kiinnittänyt radiossa soitettaviin biiseihin huomiota, kun peräkkäisissä biiseissä on saattanut olla tosi yhteen sopivat sanat tms. Muistan kun palstoilla silloin 2021 viisujen aikoihin naureskeltiin, että harmi kun se keskisormi esiintyjä (en muista maata ja biisiä) ei esiintynyt BC:n jälkeen. Olis ollut hauska jatkumo.
🙌💚

Yhteistyössä