Täällä menkat myöhässä, mutta testi näyttää negaa. Ei ole oikein mitään tuntemuksiakaan, siis kuukautisten alkamisesta. Ei kun odotellaan...
Hydrangea - jännä tuo pregnylin näkyminen. Itsellä lakkasi näkymästä jo ennen varoajan loppumista (olin obsessiivinen ja testasin). Yksilöllistä tämäkin.
Laara - miehet on jotenkin jänniä, jos yleistys sallitaan. Me aviosiipan kanssa ollaan hoidoissa miehen lapsitoiveen vuoksi - lastensaanti ei minulle ole niin tärkeää kuin miehelle. Sitten kuitenkin mies aina välillä saa jonkinlaisen kriisin: ensin esimerkiksi oli IVF-hoitoja vastaan. Minä olin että ok, kokeillaan inssit ja jätetään sitten siihen. Sitten mies päätti, että IVF on kuitenkin ihan ok. Jokin ajatusprosessi tai kriisi puolisolla selvästi asian suhteen on ollut, mutta ei ole osannut sitä minulle sanoittaa. Ainakin osaltaan ilmeisesti liittyy siihen, että miehen mielestä lasten saamisen pitäisi olla jotenkin "luonnollista" ja lääketieteen sotkeminen asiaan hiukan epäilyttävää.
Cassis - tsemppiä "piinaviikoille". Minulla oli muuten toisessa inssissä juuri samanlainen pikainen lääkäri, joka kävi toimenpiteen suorittamassa. Hoitajan kanssa olin huoneessa valmiina, lekurimies harppoo sisään, hyvää päivää, ruisku kouraan ja sperma kohtuun, ja hei vaan taas. Max 3min oli ehkä huoneessa. Todella tehokasta. Ja tuo kerta muuten sattunut yhtään. Kahdessa muussa inssissä on jouduttu tarttumaan pihdeillä (tms) kiinni, mikä on sitten nipistellyt. Tämä nopeatoiminen lääkäri kyllä olikin vanhempi ja ilmeiseti kokeneempi kuin ne hitaammat pihdinkäyttäjät.