Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?
ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?
ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.
Niin? se kääntää kuvan ylös (kattoon&lamppuun) mut en mä siellä nää mitään lappua?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Nyt tarvittais sitä samperia pelaamaan tää läpi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Nyt tarvittais sitä samperia pelaamaan tää läpi.![]()
En viittiny alkaa pelaamaan, kun oon jo joskus pelannut![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Kerpele.. mä en saa tota roskista nostettua et saisin sen sytkän :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Kerpele.. mä en saa tota roskista nostettua et saisin sen sytkän :kieh: :kieh: :kieh:
Miekään en saa enää..
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:eli sillon ku se on siihen oven nurkkaan kohdistettuna ( se ovi mis ei oo sitä valkosta vinoneliöö ) se lampun reuna näkyy inan ylhäällä help & get game guides palkkien alla, siin se näkyy ruskeana lampun kuvulla vas puolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mitä niille karvoille pitää tehä?
Eikä nouse enää se roskis.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.
Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.
Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?
Jep..jatkuuks se vai loppuuko siihen kun kaappi aukee? Mietin, ett jaksanko alottaa alusta.