Huonepeli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Sielä on vaan joku lauta?

sen päällä se ruskee kötkäle ja sen kötkäleen alla???

Siellä oli lappu. Oliko siinä jotkut hiukset? Mä oon oikeesti kuin lumiukko...

juu siinä lapussa hiukset, katso lappua tarkkaan... ja sitte roskiksen alta sytkäri ja sitte sytkärillä poltetaan lappua....
 
Se kalja on jääkaapissa, mut jos oon jo ottanu ne hiukset niin voinko enää sit saada sitä roskista ylös? ja miten se päiväkirja aukeaa? Voi elämä mä oon todellinen blondi, mut vähän puolustaudun tää on mun toinen oikea peli vasta... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Se kalja on jääkaapissa, mut jos oon jo ottanu ne hiukset niin voinko enää sit saada sitä roskista ylös? ja miten se päiväkirja aukeaa? Voi elämä mä oon todellinen blondi, mut vähän puolustaudun tää on mun toinen oikea peli vasta... =)

Luurangon käden alla on avain päiväkirjaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Se kalja on jääkaapissa, mut jos oon jo ottanu ne hiukset niin voinko enää sit saada sitä roskista ylös? ja miten se päiväkirja aukeaa? Voi elämä mä oon todellinen blondi, mut vähän puolustaudun tää on mun toinen oikea peli vasta... =)

Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.

Eli et osaa englantia, tai et ainakaan lue tulevia tekstejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.

Eli et osaa englantia, tai et ainakaan lue tulevia tekstejä.

No myönnetään etten osaa hyvin englantiika, mut ei mulla oo sanonu tää sanaaka englantii, vaan puhuu jotain hitsin intokiinaa :kieh:

Ja otin alussa englannin-version..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.

Eli et osaa englantia, tai et ainakaan lue tulevia tekstejä.

No myönnetään etten osaa hyvin englantiika, mut ei mulla oo sanonu tää sanaaka englantii, vaan puhuu jotain hitsin intokiinaa :kieh:

Ja otin alussa englannin-version..

mulla muuten sama homma eli englannista ei tietoakaan vaan kiinankielistä tekstiä, arggg... joskus olen tän pelannut mut nyt en kuolemaksenikaan muista miten noi tavarat piti laittaa hyllyyn...
 
Mä en tie miten ne kuuluu, mut ei selvästikkä toimi. :/
Mä laitoin suitsukkeet, kuvan, cd:n (kotelo&cd) ja kylmän kaljan. Sen jälkeen sytytin suitsukkeen, mut mitään ei tapahdu..

Alan jo väsyyn tähän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Nyt vasta jäinkin jumiin...Mistä olette löytäneet kehykset valokuvalle?? Enkä mäkään pääse sinne "lamppuun"

Tossuhyllyn alta.

Lamppuun pääsee vain nurkasta. Sitten se lappu näkyy ihan selvästi.

Eikö tuo muuten ole japania eikä kiinaa?
 

Yhteistyössä