V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:sitä letkua mä en oo saanu, enkä mistään löydä mitään cd:tä? Nyt alkaa jo oma tyhmyys hävettää...
Cd on päiväkirjan takakannessa, selaa se siis ihan loppuun
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:sitä letkua mä en oo saanu, enkä mistään löydä mitään cd:tä? Nyt alkaa jo oma tyhmyys hävettää...
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Sielä on vaan joku lauta?
sen päällä se ruskee kötkäle ja sen kötkäleen alla???
Siellä oli lappu. Oliko siinä jotkut hiukset? Mä oon oikeesti kuin lumiukko...
Alkuperäinen kirjoittaja se on tarkkaa:Hiukset on roskiksessa. Kaljan pitää olla kylmää.
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Se kalja on jääkaapissa, mut jos oon jo ottanu ne hiukset niin voinko enää sit saada sitä roskista ylös? ja miten se päiväkirja aukeaa? Voi elämä mä oon todellinen blondi, mut vähän puolustaudun tää on mun toinen oikea peli vasta... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Se kalja on jääkaapissa, mut jos oon jo ottanu ne hiukset niin voinko enää sit saada sitä roskista ylös? ja miten se päiväkirja aukeaa? Voi elämä mä oon todellinen blondi, mut vähän puolustaudun tää on mun toinen oikea peli vasta... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.
Eli et osaa englantia, tai et ainakaan lue tulevia tekstejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tiekkö, mä en oo ees nähny mitään hiuksia.. Oon vaan klikkaillu kaikkea ja jossain välissä se roskis nousi..
mä en osaa auttaa, mut koita nyt kaikkee ja avaa jokainen tavarakin isoksi.
Eli et osaa englantia, tai et ainakaan lue tulevia tekstejä.
No myönnetään etten osaa hyvin englantiika, mut ei mulla oo sanonu tää sanaaka englantii, vaan puhuu jotain hitsin intokiinaa :kieh:
Ja otin alussa englannin-version..
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Nyt vasta jäinkin jumiin...Mistä olette löytäneet kehykset valokuvalle?? Enkä mäkään pääse sinne "lamppuun"
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Nyt vasta jäinkin jumiin...Mistä olette löytäneet kehykset valokuvalle?? Enkä mäkään pääse sinne "lamppuun"
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Miten sen kuvan saa kehykseen ja miten cd:n saa koteloon.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se siitä:Kuvan ei tarvitse olla kehyksissä. Kaljan pitää olla kylmää ja pyöränlukon auki. Koodi on Sandran syntymäpäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja usko pois:Päästä ulos.
Lisäksi pitää olla cd-levy, kynttilätikkumikäikinäonkaan palamassa ja se boksi koottuna.