Huonepeliin kamuja ??

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
mut oikeesti mä miten ootte saanu ton roskiksen liikkumaan???? :| :/

Mä vaan klikkasin siitä päältä.. tai tavallaan sitä sisäpohjaa.. en mä osaa selittää..

:hug: :hug: mä sain sen.. no niin nyt on kärtsätty ja suitsuke palaa.. mitens toi noppa pitääkö sekin saada???
 
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
mut oikeesti mä miten ootte saanu ton roskiksen liikkumaan???? :| :/

Mä vaan klikkasin siitä päältä.. tai tavallaan sitä sisäpohjaa.. en mä osaa selittää..

:hug: :hug: mä sain sen.. no niin nyt on kärtsätty ja suitsuke palaa.. mitens toi noppa pitääkö sekin saada???

Onko peitto pois luurangolta, kirjan välistä cd, kahleitten lukko avattu?
 
pidä se kalja vielä kaapissa (lämpenee pirun nopeesti ja lämmin kalja ei auta pelissä eteenpäin---> tähän minä kompastuin) siihen kahleisiin löytyy koodi siitä päiväkirjasta. muistaakseni 090 jotain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
pidä se kalja vielä kaapissa (lämpenee pirun nopeesti ja lämmin kalja ei auta pelissä eteenpäin---> tähän minä kompastuin) siihen kahleisiin löytyy koodi siitä päiväkirjasta. muistaakseni 090 jotain..

oliko se siinä teksti osuudessa? joo se on sielä..
 

Yhteistyössä