Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:JA mistä yks lippu/lappu???
tossujen alla? tyynyjen alla?
on on.. katon rajasta,jääkaapista,no niitä on 5
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:JA mistä yks lippu/lappu???
tossujen alla? tyynyjen alla?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Tossujen alla
Tyynyjen alla
Katto
Kattolamppu
Ruskea hylly, ylin hylly vas reuna
jääkaappi lihan alla
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mut oikeesti mä miten ootte saanu ton roskiksen liikkumaan???? :| :/
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mut oikeesti mä miten ootte saanu ton roskiksen liikkumaan???? :| :/
Mä vaan klikkasin siitä päältä.. tai tavallaan sitä sisäpohjaa.. en mä osaa selittää..
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mut oikeesti mä miten ootte saanu ton roskiksen liikkumaan???? :| :/
Mä vaan klikkasin siitä päältä.. tai tavallaan sitä sisäpohjaa.. en mä osaa selittää..
:hug: :hug: mä sain sen.. no niin nyt on kärtsätty ja suitsuke palaa.. mitens toi noppa pitääkö sekin saada???
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:avaimen saa luurangon vasemmasta kädestä
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:avaimen saa luurangon vasemmasta kädestä
juuh sen löysin.. ei aukee siltikään..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:laita nyt se kalja vaan kaappiin. Mikäs lukko sulla nyt vielä on kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:pidä se kalja vielä kaapissa (lämpenee pirun nopeesti ja lämmin kalja ei auta pelissä eteenpäin---> tähän minä kompastuin) siihen kahleisiin löytyy koodi siitä päiväkirjasta. muistaakseni 090 jotain..
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:en... pitääkö noi kahleet saada auki??
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:en... pitääkö noi kahleet saada auki??
joo. kun koodi on oikein nii ne aukee..