Huonepeli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvan ei pidä olla hyllyssä. Kaljan pitää olla kylmää. Vie takaisin jääkaappiin jos se ei ole. Dominopalikat ei riitä, vaan se boksi pitää olla koottuna. Sille ei tarvitse tehdä mitään, mutta sen pitää olla olemassa kliimaksia varten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulee:
Kuvan ei pidä olla hyllyssä. Kaljan pitää olla kylmää. Vie takaisin jääkaappiin jos se ei ole. Dominopalikat ei riitä, vaan se boksi pitää olla koottuna. Sille ei tarvitse tehdä mitään, mutta sen pitää olla olemassa kliimaksia varten.

WHAAAT?!? Eli hyllyssä on cd, suitsukkeet ja kylmä kalja. Sanoo, että one more thing to add.

:headwall: tätä peliä!
 
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kilautit kippaa???? :D tä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kilautit kippaa???? :D tä?

Nii siin on se kippa, jonka vieressä tappi. Painaa tappii, ni se kilauttaa kippaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kilautit kippaa???? :D tä?

Siis klikkaat sitä punasta pötikkää sen oik puolimmaisen kipon luona...
 
Alkuperäinen kirjoittaja auttaisko?:
Suitsukkeen pitää palaa, kaljan pitää olla edelleen kylmää, lukon pitää olla auki ja boksin koottuna. Ja pitää muistaa hämmentää.

Moon varmaan tyhymä mut ei auttanut :ashamed:. Vein kaljan jääkaappiin, kiersin huoneen, hain kaljan, pistin hyllyyn. Sytytin suitsukkeen ja kilauttelin kippoa. One more thing to add :(.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kilautit kippaa???? :D tä?

Siis klikkaat sitä punasta pötikkää sen oik puolimmaisen kipon luona...

Heh heeh....Tänks! :D
 

Yhteistyössä