Huonepeli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kiitti! Sain läpi ja mielenrauhan!
 
Cd-levyn pitää olla myös. Ja kaljan kylmää, se ei välttämättä ehtinyt kylmetä tuossa ajassa. Katso purkkia niin saat sen lämpötilan selville. Ja lukon auki ja boksin koottuna. Ja paperin poltettuna.

Jokohan tuossa oli kaikki säännöt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En ollu polttanu sitä paperia loppuun asti! Niitten numeroiden pitää olla ihan kirkkaita, polttaa siis niin kauan kuin tummenevat.
Otin kaikki tavarat pois ja laitoin takas (en kehystä!). Sit hain kaljan jääkaapista ja sytytin suitsukkeen. Sen jälkeen kilautin kippaa.

Kilautit kippaa???? :D tä?

Siis klikkaat sitä punasta pötikkää sen oik puolimmaisen kipon luona...

Heh heeh....Tänks! :D

Nyt voi sit käydä tutiii...Öit ja kiitos!
 

Yhteistyössä