Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja prkl:äh ei helkkari.. menee hermot, nyt en saa sitä letkuu jalkojen alta........
Laitanko koodin tähän?
sain jo sen auki, mut mut ei saa aukinaista pötköö luurangon jalkojen alta..
En mäkään saanut