Huonepeli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja ere:
Miten sen peiton saa kokonaan pois?

Mä luin päiväkirjan, laitoin levyn koteloon ja ne tavarat sinne hyllylle, ni sen jälkeen pääsin jalkoihin. En tie millä noista oli merkitystä ja oliko millään, mut kokeile :)

saitko sen letkun kokonaa pois jaloista???
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja ere:
Miten sen peiton saa kokonaan pois?

Mä luin päiväkirjan, laitoin levyn koteloon ja ne tavarat sinne hyllylle, ni sen jälkeen pääsin jalkoihin. En tie millä noista oli merkitystä ja oliko millään, mut kokeile :)

saitko sen letkun kokonaa pois jaloista???


En saanu, enkä pääse enää lähellekkä jalkoja :kieh:


mä oon jumissaaa!! Apujaaaa!!! :D
 
sanokaa missä noita lappuja on.. j''kaapista löysin, samoin tossujen alta ja niitten ruskeitten "papereitten" alta ja oisko yks ollu katon rajassa.. mut missä on kaks lisää
 
Alkuperäinen kirjoittaja hermot menee:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Hei, ne laput menee siihen vihreeseen dominojuttuun!

yks lappu puuttuu... :(

Katossa, lampussa, kenkien alla, tyynyjen alla, ylähyllyllä, luurangossa
Noi on sellasia "mun muistaakseni" paikkoja, mut en ole ihan varma..

Lapussa on joo varmaan järjestys, mut ei ainakaan suoraan :/
Täytyy vielä funtsii paremmin.
En oo taas edenny mitenkään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja hermot menee:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Hei, ne laput menee siihen vihreeseen dominojuttuun!

yks lappu puuttuu... :(

Katossa, lampussa, kenkien alla, tyynyjen alla, ylähyllyllä, luurangossa
Noi on sellasia "mun muistaakseni" paikkoja, mut en ole ihan varma..

Lapussa on joo varmaan järjestys, mut ei ainakaan suoraan :/
Täytyy vielä funtsii paremmin.
En oo taas edenny mitenkään..

missä lattialla?? oon kolunnu joka paikan
 

Yhteistyössä