Huonepeliin kamuja ??

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?

missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?

ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.

Niin? se kääntää kuvan ylös (kattoon&lamppuun) mut en mä siellä nää mitään lappua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?

missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?

ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.

Niin? se kääntää kuvan ylös (kattoon&lamppuun) mut en mä siellä nää mitään lappua?

Niinpä..
 
eli sillon ku se on siihen oven nurkkaan kohdistettuna ( se ovi mis ei oo sitä valkosta vinoneliöö ) se lampun reuna näkyy inan ylhäällä help & get game guides palkkien alla, siin se näkyy ruskeana lampun kuvulla vas puolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
eli sillon ku se on siihen oven nurkkaan kohdistettuna ( se ovi mis ei oo sitä valkosta vinoneliöö ) se lampun reuna näkyy inan ylhäällä help & get game guides palkkien alla, siin se näkyy ruskeana lampun kuvulla vas puolella.

Haa. Kiitos.

Sit vaan pitäis keksiä et mihin niitä tarvii. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.

Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.

Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?

Jep..jatkuuks se vai loppuuko siihen kun kaappi aukee? Mietin, ett jaksanko alottaa alusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.

Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?

Jep..jatkuuks se vai loppuuko siihen kun kaappi aukee? Mietin, ett jaksanko alottaa alusta.

kaapista saa jutun millä saa oven auki. eli joo periaatteessa loppuu kun kaapin avaa..
 
Luurangolta purkki, jääkaapista levykotelo, kaapissa kirja, josta valokuvat, tyynyjen alta lappu, roskiksessa hiukset, tossuhyllyn alta kehys, tossujen alla lappu ja katonrajasta lappu...

 

Yhteistyössä