juuh kiitos.. mitä mä tolla teen??Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:pistä siit boxista mihin tuli ne sormukset ja patterit pyöriin se hemmo sin seinälle. sit sen tanssin lopus se osottaa rastia. vie hiiri siien päälle, odota et filmi loppuu ja klikkaa. mut vaan kerran. jos ei avaa ni siirrä hiirtää nanomilli.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mutta missä on se kaappi???????????????????????????????????
pääset ulosAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:juuh kiitos.. mitä mä tolla teen??Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:pistä siit boxista mihin tuli ne sormukset ja patterit pyöriin se hemmo sin seinälle. sit sen tanssin lopus se osottaa rastia. vie hiiri siien päälle, odota et filmi loppuu ja klikkaa. mut vaan kerran. jos ei avaa ni siirrä hiirtää nanomilli.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mutta missä on se kaappi???????????????????????????????????
No ei sovi tuokaan :headwall: :headwall: . Ei tätä siis pääse läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
onhan sulla se avain siinä kaapin ovessa?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:No ei sovi tuokaan :headwall: :headwall: . Ei tätä siis pääse läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
Ei anna laittaa avainta oveen ennen numeroa :/Alkuperäinen kirjoittaja Taa:onhan sulla se avain siinä kaapin ovessa?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:No ei sovi tuokaan :headwall: :headwall: . Ei tätä siis pääse läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
Mistä sait sen viimesen?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mulla on kyllä kaikki laput mut en saa ängettyä mihinkään :headwall: :headwall: