missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
Niin? se kääntää kuvan ylös (kattoon&lamppuun) mut en mä siellä nää mitään lappua?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
Niinpä..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Niin? se kääntää kuvan ylös (kattoon&lamppuun) mut en mä siellä nää mitään lappua?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:ku se lamppu näkyy sitä hyllyä vasten niin klikkaa siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:missä siinä lampussa kun oon yrittäny klikkailla, mutta ei löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:oox ottanu lampusta katossa ? entä luurangolta ?
En viittiny alkaa pelaamaan, kun oon jo joskus pelannutAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Nyt tarvittais sitä samperia pelaamaan tää läpi.
jesaa ny. Pliiiiiiiiiiiiiizz :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:En viittiny alkaa pelaamaan, kun oon jo joskus pelannutAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Nyt tarvittais sitä samperia pelaamaan tää läpi.
Miekään en saa enää..Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Kerpele.. mä en saa tota roskista nostettua et saisin sen sytkän :kieh: :kieh: :kieh:
Mä krämppäsin sitä cd-koteloo siin ni sit se anto nostaa sen Vaik en kyl takaa et se siit oli kiiAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Miekään en saa enää..Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Kerpele.. mä en saa tota roskista nostettua et saisin sen sytkän :kieh: :kieh: :kieh:
Haa. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:eli sillon ku se on siihen oven nurkkaan kohdistettuna ( se ovi mis ei oo sitä valkosta vinoneliöö ) se lampun reuna näkyy inan ylhäällä help & get game guides palkkien alla, siin se näkyy ruskeana lampun kuvulla vas puolella.
Karvat poltetaanAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mitä niille karvoille pitää tehä?
Eikä nouse enää se roskis.. :kieh:
Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.
Jep..jatkuuks se vai loppuuko siihen kun kaappi aukee? Mietin, ett jaksanko alottaa alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.
kaapista saa jutun millä saa oven auki. eli joo periaatteessa loppuu kun kaapin avaa..Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Jep..jatkuuks se vai loppuuko siihen kun kaappi aukee? Mietin, ett jaksanko alottaa alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Siinä pelissä tais monella olla joku bugi. Eli piti alottaa uudelleen. onhan sulla avain siihen?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mie en edelleenkään saa tuota crimsomin kassakaappia auki..koko ajan antaa samaa koodia, mut kaappi herjaa että väärä koodi.