Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mutta missä on se kaappi???????????????????????????????????
pistä siit boxista mihin tuli ne sormukset ja patterit pyöriin se hemmo sin seinälle. sit sen tanssin lopus se osottaa rastia. vie hiiri siien päälle, odota et filmi loppuu ja klikkaa. mut vaan kerran. jos ei avaa ni siirrä hiirtää nanomilli.
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mutta missä on se kaappi???????????????????????????????????
pistä siit boxista mihin tuli ne sormukset ja patterit pyöriin se hemmo sin seinälle. sit sen tanssin lopus se osottaa rastia. vie hiiri siien päälle, odota et filmi loppuu ja klikkaa. mut vaan kerran. jos ei avaa ni siirrä hiirtää nanomilli.
juuh kiitos.. mitä mä tolla teen??
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
No ei sovi tuokaan :headwall: :headwall: . Ei tätä siis pääse läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mulla tulee joka kerta 2654
No ei sovi tuokaan :headwall: :headwall: . Ei tätä siis pääse läpi.
onhan sulla se avain siinä kaapin ovessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mulla on kyllä kaikki laput mut en saa ängettyä mihinkään :headwall: :headwall: