huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

:( Jäätelöä eilen iltapalaksi..jess..No kuitenkin tässä paino tippunut 9 pv:n aikana 2.5kg,että hyvä näinkin.Ja toisaalta lohduttavaa täältä kukea että sattuu niitä repsahduksia muillekkin!Kuinka kauan olette jatkaneet nutreilla yleensä?Tuossa jo edempänä kyselinkin tuosta mielialan heittelystä ja kiitti vastanneille!Nyt tuntuu että olo tasaantunut..Mutta flunssaa pukkaa päälle!On vetämätön olo,ei jaksaisi yhtään mitään.Normisti dieetillä kyllä pitäisi tuntea itsensä pirteäksi,mutta en ole oikeastaan ollenkaan tuntenut tämän 9pv:n aikana.Pienoinen pettymys..

Päivä 1. 71,7kg
Päivä 2. 70,8kg (-0,9kg)
Päivä 3. 71,1kg (-0,6kg)
Päivä 4. 70,9kg (-0,8kg)
Päivä 5. 70,6kg (-1,1kg)
Päivä 6. 70,1kg (-1,6kg)

Eli 1,6kg tuon 5 päivän "saalis"...aika vähän :/ TOSIN, menkkaturvotus pahimmillaan JA eilen tuli iltapalaksi vedettyä ranskalaisia ja lihapullia, et ilman niitä, elis ollut varmasti alle 70kg:n.....joka mulla oli tavotteena :/ :/ :/
Mut tästä on hyvä jatkaa :flower:

Minäkin se vaan jaksan tässä pinossa kukkua vaikka mun onnistuneesta nutrilett-kuurista on jo aikaa monta viikkoa =) Mulla oli lauantaina ne kaverin häät jonne alunperinkin halusin vähän pienentyä. Mekko mahtui päälle, vaikken nutreilla ollutkaan viime viikolla. Nyt on juhlinnasta taas paino vähän heilahtanut ylöspäin ja aloitin aamun suklaapirtelöllä :saint: Luultavasti syön noita edelleen osittain, ehkä 2-3kpl päivä ja osa normaalia vähärasvaista ruokaa. Tai ainakin tarkotus ois!

Heip. voin kertoa oman kokemukseni nutrilet kuurista, eli vedin sen 5päivän starttipaketin. tuloksena ehkä max 1kilo vähennystä, mutta sen verran mulla heittelee päivän aikana paino, joten ei voi sanoa että kuurista ois ollu mitään hyötyä. ehkä se oli mulle liian lyhyt aika. ja todellakin noudatin ohjeita, enkä syönyt mitään muuta ylimääräistä 5päivän aikana ku salaattia, tomaattia, kurkkua, porkkanaa. ja vähän näitäkin. mutta tsemppiä teille jotka jaksatte nutrailla! mun täytyy kokeilla jotain muuta..sillä numeroita on saatava pienemmäksi!ois kiva jos joku osais oikeasti auttaa...

Äibä mullakaan ei tosiaan nyt tullut toivottua tulosta Nutreilla...edelliskerralla lähtä se 3kg...sillon olin tyytyväinen =)
Kai se on vaan luotettava "syö vähemmän-liiku enemmän" -metodiin ;) =) Tsemppiäa sullekin!

Tilsu, minä kanssa mietin, josko ostaisin vaan muutaman tollasen paketin ja osanutraisin...viikko pari ehkä :/
Noita patukoita oon kyllä ostellukin ja melkeen joka aamu syön aamupalaksi sellasen =)

Moi Tilsu!
Täällä me vanhat kamut B)

Olen miettinyt samaa, että jos pystyisi nutraamaan vaikka yhden päivän viikossa kokonaan. Nyt olen osanutrauksella, aamiainen ja lounas ovat yhteensä painonvartijoiden pisteissä 6, kun saan syödä 19 p päivässä. Aamiainen on suklaa/mansikka/metsämarja -pirtelö ja lounaaksi patukka. Alkaa kohta tympiä, kun olen tehnyt tätä hommaa koko tämän vuoden.

Perjantaiaamuna saldoni oli siis -7 kg alkuperäisestä, mutta vielä on 5 kg mistä pitää päästä eroon. Viikonloppu on mennyt TÄYSIN läskiksi, olen syönyt jopa suklaata ja karkkia, ihan järjetöntä. Välillä vaan iskee sellainen. Huomenna taas ruotuun ja loppuilta on mentävä ruodussa. Se kanakeitto on mielestäni ihan hyvää ja siihen voi keittää lisäksi vihanneksia. Nyt on vaan pakko ryhdistäytyä, mutten en saa sitä kroppaani kuntoon vapuksi.

Miten sulla sujuu, paljonko on nyt lähtenyt alkupainosta (vuodenvaihteesta), jolloin aloitettiin tätä nutrausta??

Heippa elina!

Mulla oli painoa silloin ku aloitettiin vähän yli 80kg ja nyt on pyörinyt 75.0-76.5kg välillä. Viime viikosta oon jotenkin löysäillyt joten nyt on mennyt yli 77 kiloakin. Eli semmoista kilo/kuukausi tahtia on lähtenyt (aika hitaasti). Huomenna ajattelin aloittaa taas nutrauksen kun on ihan hermo mennyt tällä viikolla nousseeseen herkkupöhötykseen! :/ Jos sais takas tuonne 75kg ja sit sen allekkin!

Mä en tiennytkään et oot jatkanut korvaamalla osan aterioista edelleen. Sehän on tosi hyvä juttu! Sulla on lähtenyt hirmu hyvin :flower:

Mä taidan palata aamulla kammottavine lukemineni, että saan itseeni jotain rotia...

päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg

Ohhoh miten tippuu! -3kg. Taisi tosiaan olla vähän herkkuturvotuksia kun on tippunut kilon päivässä! Varmaan tästä eteenpäin vähän hidastuu tahti mutta ei se haittaa. Olin aatellu ainakin viikon olla mut parempi ois tietysti olla pidempään. Vaikka niin kauan, et ois alle 70kg :p Vitsi tää on palkitsevaa :)
Nyt ois sit jäljellä -10kg tavoitteeseen! Aloitin koko urakan viime vuoden toukokuussa ja sieltä on lähtenyt -20kg :D

päivä 5: 74.9kg

Jo aamusta vatsa ihan pallona ja kauhea turvotus. Johtuu varmaan kuukautiskierrosta... Toivottavasti huomenna helpottaa! Silti fiilikset on ihan hyvät!

Kiitti Jahvetti!

Moikka! Kotona vaan toimii tämä kone, että pääsen näkemään näitä juttuja, joten siksen ole kommentoinut mitään. Oletko siis täysnutrauksella? Starttipaketilla?

LOISTAVA tulos, kerrassan. Mun viikko tai oikeammin viikonloppu viime viikolla meni ihan läskiksi ja paino nousi järkysti. Nyt painan 72,5 mikä on 600 g ENEMMÄN kuin viikko sitten. Että sillä tavalla. Aamiainen ja lounas ovat mulla aina nutrilettia ja sitten illalla syön muuta. Tänään leivoin kurpitsansiemen-sämpylöitä ja arvaa vaan onko jo toinen menossa... :LOL:

Olet tehnyt järkyttävän hienon tuloksen Tilsu, olet varmasti ylpeä itsestäsi ja aiheesta. Kunpa minäkin saisin tuon vireen päälle.

Kiva elina et tulit kommentoimaan!

Juu oon täysnutrauksella noilla intensive-pusseilla. Oon kyllä syönyt joka päivä 100-200kcal muutakin mutta sitten oon saattanut jättää yhden pussin pois. Eli kuitenki aika tiukalla kun varmaan max. 700kcal tulee noista. Ylimääräiset kalorit on tullut siitä et, oon juonut joka päivä yhden latten jossa on 2dl rasvatonta maitoa ja maistanut päivän lämmintä ruokaa pari haarukallista =) Pakko saada maistaa mitä muut syö! Ei silti oo edelleenkään ollu kauhee nälkä, et enemmän ne on mielitekoja. Musta nuo pussit on muutenkin mukavampia kuin starttipaketti. Nyt syön pelkkää suklaata! Ois mulla keittojakin (kanaa ja kasvis) mutta musta nuo kylmät juomat on helpompi tehdä ja juoda.

Kyllä sullakin on kokonaistulos tosi hyvä kun painoakaan ei ole niin paljon :flower: Kohta pääset 60-puolelle kun jaksat jatkaa vaan!

Huomisesta tulee vaikee päivä kun meen kaverin kemuihin. En varmaan viitsi olla syömättä mitään joten taitaa tulla pieni paussi pussitteluun.

päivä 6: 74.9kg

Tais alkaa junnausvaihe ja jos nyt v.loppuna vielä poikkean noista pusseista niin varmasti nousee |O Pitäis vissiin olla tiukalla vaan mut kun meen juhlimaan niin ei ois kiva syödä omia eväitä :/ Noh, katotaan huomenna sit miten kävi.

päivä 7: 75.2kg

Eilen meni 4 pussia ja sit ilta oli vapaata herkuttelua ja söin semmonen +1000kcal jos ihan heittämällä arvioin :saint:
Ei paljon tän aamun painossa näy, mut en varmaan ollu jounut paljon vettä niin voi olla, et huomenna vasta näkyy vaikka tänään oiskin normipäivä.

Niin hyvin on kuitenkin menny, et jatkan vielä pussittelua :xmas: Oon muuten joka päivä kävellyt 40-120min koko viikon!
Huomisaamuna ekan viikon tulos!!

Tää alottaa kans huomenna nutrilett-kuurin ilman suuria odotuksia, lähinnä kokeilumielessä! :) Ostin nöin aluksi sen 5 päivän startin. Katsotaan nyt kuinka käy, kun en oo mikään liemien ystävä...

Tuun ilmotteleen kuinka etenee! =)

Hienosti oot kyllä Tilsu saanu pois painoa! bd

päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg

No niin, eka viikko takana ja -3,9kg :eek: Aika hurjasti lähti! Oli vissiin enemmänkin sitä turvotusta tuossa alussa. Oon kuitenkin joka päivä syönyt vähän muutakin (100-200kcal) noiden intensive-pussien päälle jotka on 550kcal.
Ens viikolla oon tyytyväinen, vaikka lähtis vaan puolet tuosta! Saakin tahti hiljentyä.

Kiva Minky et tuut mukaan! Mäkin oon syönyt pari kertaa tuon starttipaketin vaikka nyt oon vaan pirtelöillä. Kovasti tsemppiä, et jaksat 5 päivää =) Musta tuntuu et mulla alkaa ens viikon aikana tökkiä ja tulee varmasti vaikeita hetkiä...

Kiitti Tilsu, kun vinkkasit! Täällä siis ollaan!
Aloitin eilen noilla Nutrilettin intensive-pusseilla ja eka päivä on mennyt ihan kivasti. Tänään oon juonut kaksi pussia ja lisäksi kurkkupalan. Illaksi siis vielä 3 "herkkupirtelöä"...
Lähtöpaino mulla on 97,4kg ja pudotettavaa ainakin 30kg. Tästä tarkoitus saada hyvä startti.
Kiva kun teitä on täällä muitakin!

Yhteistyössä