huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg
päivä 5: 74.9kg
päivä 6: 74.9kg
päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg
päivä 9: 74.3kg
päivä 10: 74.2kg
päivä 11: 74.6kg
päivä 12: 74.4kg
päivä 13: 74.2kg

Eipä näytä tällä viikolla paljon tippuvan... Oottelen et alkais ekaa kertaa 73.jotain paino mutta ei. Sais nyt rivakasti tippua alle 70 :kieh: Taitaa mennä koko viikko pilalle kun huomenna on meillä ensimmäiset 1-vuotissynttärit! Ja sit maanantai-aamuna viikkopunnitus, aargh...

elina Tosi hieno pudotus tuo -1,1kg! Oispa mullakin lähtenyt tällä viikolla yhtä hyvin.

Hirmuisesti tsemmpiä kuitenkin toivottelen muille viikonloppuun, että ei masennuta tästä! :wave:
Kyllä se sitten palkitsee kun jaksaa pidempään!! ja eihän nää kilotkaan muutamissa viikoissa oo tullut... :D

päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg
päivä 3: 77,7 kg
päivä 4: 77,4 kg
päivä 5: 77,4 kg
päivä 6: 77,7 kg (tuli sitten syötyä ja juotua paljon eilen illalla)
päivä 7: 76,8 kg (...ja siitä johtuen himeman oksennellut edellisen päivän..)

Huomisesta yritän sitten osa nutraillen jatkaa, mut varmasti tästä mun viikonlopusta tulee nyt huomenna viimeistään takapakkia ku tosiaan eilinen meni juuri syömättä oksentelun takia! :( Ja siksi siis noin alhainen lukema...

Päivä 1: 97,4kg
Päivä 2: 95,8kg
Päivä 3: 95,4kg
Päivä 4: 95,4kg
Päivä 5: 95,4kg

Viikonloppuna en puntarilla käynyt. Siis eka viikko -2kg.
Tänä aamuna paino 96kg. Viikonloppuna söin ihan normaalisti, tosin kevyesti, kun alkoi jo olla niin tötterö olo. Tänään ajattelin aloittaa Nutrauksen sillain, että korvaan sillä ruuat, mutta aamupalaksi ja välipalaksi sallin itselleni yhden ruislevän päivässä + kasviksia ja hedelmiä.
Toivotaan, että tällä viikolla lähtis useempi kilo. Tosin aikaa vain neljä päivää, kun en jotenkin vapaapäivinä osaa niin nipottaa... Ja torstaille heti odotettavissa yhdet synttärit, lauantaina tyttökavereitten kanssa syömään.... huoh! Saapa nähdä. ;)

---

päivä 14: 75.0kg

päivä 15: 74.5kg pudotusta viikossa +/-0

Tosi hyvä viikkopudotus :kieh: Launtaina olin iltaan asti nutreilla ja sit kuitenkin tilattiin iltapalaksi pizzat :saint: Eli v.loppu meni toisinsanoen vapaalla :D Ihme siis että tippui eilisestä kun meillä oli ne juhlat ja söin ihan vapaasti kakkua ja muita herkkuja. Oon kuitenkin aika pettynyt kun ma-pe olin aika kiltisti ja jos söin jotain muuta niin silti kalorit jäi varmasti alle 1000. Ehkä se tasoitti tuota ekan viikon lukemaa, että edes sain pysymään. Jospa tällä viikolla tulisi taas uusi notkahdus alaspäin :)

Aion olla nutreilla nyt ma-pe. Perjantaina lähdetään sukulaisten luo pääsiäiseksi ja sillä reissulla onkin monet juhlat joten en siellä aio olla omilla pusseilla. Tavoite on 73kg!

päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg
päivä 3: 77,7 kg
päivä 4: 77,4 kg
päivä 5: 77,4 kg
päivä 6: 77,7 kg
päivä 7: 76,8 kg

päivä 8: 77,9 kg :headwall: :headwall:

Tässä se odotettu takapakki sitten on...

---

päivä 16: 75.3kg

Repsahdus jatkuu :( :( :(
Mun on aina niin vaikea päästä uudelleen ruotuun sen jälkeen kun oon pitänyt herkkupäivän. Eilen en siis ollut nutreilla sitten aamiaisen jälkeen ja söin kaikenmaailman juhlista jääneitä herkkuja :ashamed:

Tänään kova tsemppi, että ehtisin ees muutaman päivän nutrailla ennen viikonloppua! Onko muilla motivaatio-ongelmia?!

Moi kaikki!
Mulla oli paino aamulla 70,0 tasan! Melkein jo alkoi kutosella, mutta sitten vaaka kuitenkin päätti, että on tasan 70.
Olin kiltisti viime viikolla nutreilla, viikonloppuna söin maltillisesti ja sunnuntai-iltana alkoi perhekriisi, jonka johdosta ma ja ti ei ollut oikein ruokahalua. Itse asiassa söin eilen jopa juustonaksuja, kun klo 17.30 mennessä olin syönyt yhteenä 250 kcal sinä päivänä...

Toivottavasti pääsiäisenä ei tule hirveitä repsahduksia, kuten suklaamunia ja vastaavia. Ruokaa aion tehdä, mutta oikeasti en usko siihen, että minä ruualla lihoisin, kyllä se tapahtuu karkkia ja muita herkkuja syömällä. Lammaspaistia ja perunoita en syö niin paljoa, että sillä lihoisin....

Eli nyt on mulla matkaa tavoitteeseen 2 kg (tai 3, riippuu, kuinka ankara olen itselleni). Alan kuitenkin jo näyttää melko mukavalta, tosin vyötäröllä on vielä sellainen "makkara". Jalat on jo tosi laihat, olen myös menettänyt paljon lihasta, arvaan. Perhekriisin johdosta en voi tällä viikolla mennä vesijuoksemaan, katsotaan sitten ensi viikolla tilannetta uudelleen.

Nyt vaan tsemppiä kaikille. Niitä takapakkeja tulee, mutta pikku hiljaa, kun jaksaa olla sitkeä, tulee tulosta. Mulla oli noin kuukausi tässä välissä, että en laihtunut yhtään mitään ja alkoi turhauttaa. Sitten olin 5 päivää täysnutreilla + lisänä vähän vihanneksia ja VOT, heti alkoi paino laskea. SE vaan menee sykleissä.

Nämä sivut tökkivät niin, etten työpaikan koneelta pääse ollenkaan, enkä eilen kotikoneeltanikaan. Nyt sentään pääsin merkkautumaan.

---

päivä 17: 75.0kg

Mulla onnistui jo eilinen paremmin -korvasin 4 ateriaa viidestä nutrileteilla. Iltapalaksi meni sit tavallista ruokaa. Tänään pyrin onnistumaan täysnutreileen!

Kiva elina taas kuulla susta! On varmasti ihana tunne kun huomaa, laihdutuksen tuloksia. Tai tiedän sen itsekkin. Olo on todella kuin eri ihmisellä ja voi käyttää istuvampia vaatteita ja näyttää upealta. Mulla on kans sama juttu, et jalat on jo tosi hoikat. Mulla kaikki rasva kertyy tohon vatsan ja jenkkakahvojen kohdalle ja siinä on vielä se -10kg jonka haluan pois. Onnea sulle hienosta viikkopudotuksesta :flower: Siirryt ihan kohta alkamaan kutosella =)

Pitääkö muut taukoa tällä viikolla..?

Mua niin yököttää nuo Nutriletit, että heitin ne pois... Koitan nyt olla vähähiilarisella ja löytää semmoista tasapainoa tähän syömiseen, kun mulla on niin paljon pudotettavaa. Ei siihen tällaiset pikadieetit auta, mitä nyt vähän tsemppaa kun saa vähän enemmän aina välillä pois.
Mutta siis, tsemppiä teille! Käyn aina välillä kurkistaan, miten teillä menee. ;)

---

päivä 17: 75.0kg
päivä 18: 74.4kg

Vihdoin taas vähän alemmas! =) Tänään vielä tiukalla ja huomenna viimeinen punnitus, koska sitten lähdemme reissuun. Matkan jälkeen palaan punnituksen kanssa vasta varmaankin keskiviikkona tai torstaina. Voi olla, että hullusti käy kun tulee pitkä pääsiäisbreikki ja herkuteltua :whistle:

Harmi Myy et sulla meni nutrit hukkaan! Heititkö ne ihan roskiin?! Mä ainakin oon tottunut jo niiden makuun. Vaikeinta kai oli se ruoasta luopuminen! Siksi korvaankin yleensä sen 4 ateriaa viidestä, että saan edes jotain syödä. Tuu kuitenkin muuten kertomaan tuloksia, kun niitä tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
---

Harmi Myy et sulla meni nutrit hukkaan! Heititkö ne ihan roskiin?! Mä ainakin oon tottunut jo niiden makuun. Vaikeinta kai oli se ruoasta luopuminen! Siksi korvaankin yleensä sen 4 ateriaa viidestä, että saan edes jotain syödä. Tuu kuitenkin muuten kertomaan tuloksia, kun niitä tulee :)
Juu, mä olin ostanut mun Nutrit jo viime kesänä ja näin kauan ne sai odotella, että inspis iski... Nyt oli sitten jo päiväys menossa, niin en viittinyt niitä enää säilytellä. En ENÄÄ KOSKAAN aio niitä kokeilla, sen verran yökkiä ne oli.

Toivotaan, että saan tuloksia muilla keinoin, koska kesä tulee, vaatteita ei ole ja säkkiin ei huvittaisi toista kesää pukeutua... B)

Hei
Täällä yksi, joka aloitti nutrilettkuurin tänä aamuna! Lueskelin ketjun aikaisemmat viestit läpi ja kovasti sain innostusta kaikkien hienoista saavutuksista..
vieläköhän tämä ketju on hengissä, eli kannattaako tähän vielä liittyä mukaan? :)

No niin, jos sitä sitten kirjoittelisi tuloksiaan ylös. Omaksi iloksi, jos ei muuten. :D
Omista taustoistani sen verran, että jo ennen raskautta itselläni oli painoa yli sadan kilon. :ashamed: Mutta vasta raskauden aikana ja sen jälkeen paino on lähtenyt nousukiitoa kohti taivaita. Aloituspaino siis 126,3 kg. (Siihen verrattuna te kaikki muut olette jo kevyen kevyitä :D )
eli..

1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg

Aloitus 75,8kg
eka aamu 75,3kg eli -0,5kg
toka aamu 75,4kg eli +0,1kg

Taitaa olla parempi luopua nutreista ennenkuin enemmän alkaa painoa kertyy. Iltapaino oli kyllä kilon vähempi kuin edellinen, mutta jostain syystä yön aikana ei putoo enää ollenkaan ehkä maidon kertyminen on loppu.

kriisi minäki olin tiistain Nutreilla, keskiviikko aamuna -1kg, keskiviikon söin normaalin kevyesti, pysyi paino samassa, eilen taas täysnutrasin koko päivän, vaan -100g....jotenki tuntuu koko Nutraus niin turhalle :snotty:
Eka kerralla kun Nutrasin, tippui tasaseen koko ajan -1kg/pv

Kiitos Jahvetti. =)

Lisää tuloksia kirjailen tänne ylös.
1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg

Eli parissa päivässä olis hävinnyt jonnekin kaksi ja puoli kiloa. Vaikuttaa kyllä aika hurjalta, mutta eipä se tässä määrässä oikein tunnu eikä varsinkaan näy missään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
kriisi minäki olin tiistain Nutreilla, keskiviikko aamuna -1kg, keskiviikon söin normaalin kevyesti, pysyi paino samassa, eilen taas täysnutrasin koko päivän, vaan -100g....jotenki tuntuu koko Nutraus niin turhalle :snotty:
Eka kerralla kun Nutrasin, tippui tasaseen koko ajan -1kg/pv
Joo, mietin enste mitä järkee kituu, jos ei mitään tapahdu. Jatkoin kuitenkin tän päivän ja varmaan vielä la ja su. Ihan sen takia, että mulla on ohjelmaa lasten kanssa buukattu aamusta iltaan enkä ehdi miettiä nyt omia syömisiä, helpompi vaan ottaa pussukat järjestyksessä. Tuli vaan mieleen, että tämä voi viitata siihen, että elimistö on ollut koko ajan säästöliekillä vaikkei mitään näkyvää oo tapahtunut, varsinkin, kun en oo jaksanut mittanauhan kanssa pelleillä. Housut tuntuu nimittäin aika väljiltä ja kaikki tutut väittää, että näytän laihtuneen. Ehkä mulla vaan on kettumainen vaaka, joka haluu tuhota mun motivaation?

1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0

Eli ilmeisesti ne nesteet mitä ens alkuun on lähteäkseen, on nyt lähteny.. Pian nähdään onko tästä sitten oikeasti mihinkään. :whistle:
Viikonloppu vain on niin täynnä kaikkia houkutuksia, että välillä joutuu hampaita kiristellä ihan tosissaan, että dieetti pitäis..

Tsemppiä kriisille, kyllä tämä tästä!

1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg

Eilinen oli kyllä täyttä kaaosta, eikä päivärytmi pitänyt ollenkaan. Onneksi kumminkin paino on laskusuunnassa taas =)

Yhteistyössä