huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

raskaus toi tullessaan 30 kiloa ja nyt tänään haen postista nutriletit ja laihari alkakoon!
huh,jänskättää vaan miten saan alas keitot ja liemet.. :whistle:
mukaan kaipaan kavereita nutrailemaan,tsemppaamaan ja kokemuksia vaihtamaan!! :wave:


starttipaketilla aloitan ja siten pussseja ja patukoita! =)

huh,nyt sit huomiseen! :D
 
Tsemppiä! Itse vielä 7kg (ainakin) aion tiputtaa ja sitten on urakka eli 30kg saatu hoidettua pois. Parisen viikkoa olen nutraillut kun paino jäi junnaamaan paikallaan ja ihan kivasti on olo keventynyt! Nuo juomat on kyllä aika pahoja, mutta kun niitä vähän tuunaa ja miksaa niin kyllä ne alas menee :) Suklaajuomaan kun sekoittaa vahvaa kahvia niin on jopa melkein hyvää, ja marjapirtelöihin lisää pakastemarjoja. Kanakeittoon olen laittanut persiljaa ja ruohosipulia myös vähän makua tuomaan :) Patukkoita pidän aina laukussa mukana jos olen jossain lietsussa enkä ehdi syömään, niillä pystyy hyvin korvaamaan aterian niin että päivän kalorisaanti pysyy pienenä ja ne on ihan hyviäkin. Tsemppiä! Kun alkuun pääsee niin sitten se kyllä lähtee kulkemaan :)
 
vautsi! :wave: onnittelut paikallaan sulle,olet kyllä saanu hienosti pudotettua! =)
kiitos noista vinkeistä,luulen että juuri tuollaiset vinkit on tarpeen!
oletko syönyt mitään muuta nyt nutrailun ajan?
ajattelin et ton starttipaketin eli viiden päivän ajan koitan syödä vaan noita nutrituotteita ja joitain kasviksia mut sit pitää miettii et miten homma toimis sillai hyvin.. :/
mut näkee nyt kun alkuun pääsee et miten sit suu pannaan..heh
 
Minkäikäinen vauva sulla on? Imetätkö vielä?
Minä sain esikoiseni huhtikuussa ja poika on nyt siis 8,5kk. Oon tässä kahden viime viikon aikana siirtynyt korvikkeeseen kuukauden jatkuneen rintaraivareiden/puremisen ja lakkoilun seurauksena. Nyt imetän enää kerran vuorokaudessa eli voisin alkaa kans tosissaan nutraan! Mulla tuli raskauskiloja 35 :eek: mutta enää on onneksi 6kg jäljellä. Muuten matkaa painotavoitteeseen on 16kg eli tän hetkinen 81kg -> 65kg. Oon pudottanut siis imetysajan painoa maltillisesti ja mulla on valmiina noita nutrejakin. Oon korvannut niillä silloin tällöin aamupalan tai välipalan. Nyt kun tuo imetys alkaa olla ohi niin voisin kyllä alkaa kunnon kuurille. Viime viikolla söin just tehostarttipaketin osittain eli siitä on jäljellä n.puolet ja sitten mulla ois muutama mansikkajauhepussi. Voisin sun seurana syödä noita viikon :wave:

Muita vielä messiin?!
 
Heippa Jessica Rabbit, täälläkin pudotettuja kiloja liki 40, viitisen kiloa haluaisin ainakin vielä pois ( vaikka ylipainoa ei enää ole) ja nyt lokakuusta paino junnannut liki samoissa lukemissa :/ Kerrohan lisää, miten Nutrilett vaikutti, kauanko söit, söitkö muuta kuurin aikana, miten liikuit (jaksaako raskasta liikuntaa niin pienellä kalorimäärällä?)...siinä nyt muutama kysymys alkuun :D

Kiinnostaa kovasti, jospa saisi jumin kaikkoamaan =)
 
huomenta!
ja tervetuloa mukaan tilsu ja tinttu08! :wave:
yön mourus maha kauheessa nälässä,tottunut iltasyöpöttelyyn.. :snotty:
aamulla maitokahvi ja metsämärjäjuoma!jnam,se oli hyvää!?en olis uskonut =)
nyt tuntuu et ei enää olekaan ees nälkämut saas nähdä muutaman tunnin päästä.
joo mulla on vasta kolm3ja puoli kuinen poitsu mutta korkean verenpaineen ja rytmihäiriöiden vuoksi lääkäri kehoitti laihduttamaan.
imetän yhä öisin/satunnaisesti mutta saa nähdä riittääkö voimat ja maito enää kun aloitan tän nutrauksen.
mietin myös maidon laatua,onkohan pienestä imetyksestä haittaa vauvalle? :/
toivottavasti ei koska olis kiva pitää pullon ohella lohtu/uni tissiä.. ;)
kiva et porukkaa on lähtenyt mukaan!!
kanssasisaret,eikun taistoon läskejä vastaan!! :D
 
hui,yks päivä takana ja koville otti,heh
hassua kyllä,kaikki on maistunu paremmilta ku ootin,mut kun näitä viis päivää puputtaa voi ollaa toinen ääni kellossa :whistle:
eilisestä on paino tippunu 600 grammaa,nestettä varmasti,vessassa oon kyl juossukin! :D
aamulla sekoitin mansikkapirtelön sekään vähän leseitä,maha kun meinaa jumittaa.
ihan hyvältä maistu ja nälkäkin on pysyny loitolla paremmin! :wave:
 
vettäkengässä miten sulla on mennyt? Veditkö viiden päivän tehostartin ja miten joulu?

Itse lähdinkin viime keskiviikkona sukulaisiin niin en siellä viitsinyt pussitella. Nyt oon takaisin kotona ja arki voisi taas alkaa. Mulle on tullut vaan vähän flunssaa ja pientä kuumetta niin en tiedä miten teen noiden nutrien kanssa. Ajattelin kuitenkin kohta aloittaa kun olo paranee ja olla niillä ihan useamman viikon! Joulusta tuli +1kg mutta eiköhän se tässä kohta tipu.
 
Mistä tilasit postitse sen aloituspaketin? Oletko vertaillut hintoja, mistä kannattaisi tilata? Olen vakavasti harkinnut myös sen starttipaketin tilaamista, koska sillä saisi kunnon aloituksen tähän painonpudotukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Mistä tilasit postitse sen aloituspaketin? Oletko vertaillut hintoja, mistä kannattaisi tilata? Olen vakavasti harkinnut myös sen starttipaketin tilaamista, koska sillä saisi kunnon aloituksen tähän painonpudotukseen.
Niitähän saa kaupasta (marketeista ainakin), että luulisin sieltä tulevan halvemmaksi (ei postikuluja...) =) Siellä luontaistuotehyllyssä....
 
Vettäkengässä - miten on mennyt?? Mistä tilasit kuurin?

Miten te olette saaneet ne mömmöt sekaisin? Ettei jää paakkuja?? Mietin vain, että pitäisikö bamixilla ne sekoittaa? Menen kauppaan huomenna, viimeistään sunnuntaina ja pakko alkaa tuollaiselle kuurille, ei tästä muuten mitään tule.
 
Helsingissä saa Tarjoustalosta tehostartti-paketin 29.90e ja se on kyllä halpa. Myös Life-luontaistuotekaupoissa oon nähnyt nyt vuoden alussa tarjouksen muistaakseni 31.90e.

elina9 mulla tällainen sheikkeri, jolla sekoitan juomat:

http://www.luonnonvoima.fi/cat/product_details.php?p=168

Noita saa urheilukaupoista monen merkkisiä.
Itse kevensin tuosta viime kirjoituksesta 3päivää ja sitten maanantaina 29.12 siirryin kokonaan nutrilett-tuotteille. Tässä on tulosta:
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg

Eli hienosti tippuu! Ihanaa! :D
 
Kiitos! Mulla ei tarjoustaloa ole ihan lähellä, mutta kiitos hintatiedoista, nyt tiedän suunnilleen mitä ne maksavat. Mulla on sellainen Tupperwaren käsisekoitin ja Bamix käden ulottuvilla, joten täytyy katsoa, onnistuisiko noilla helposti.
Hienosti Tilsu sulla on paino pudonnut muutamassa päivässä melkein 2 kiloa. Kauanko aiot olla nutriletillä??
 
En oo vielä ihan päättänyt kuinka pitkään oon noilla. Varmaan ainakin kaks viikkoa koitan olla täysin ja sitten koko tammikuun loppuun osittain. Tai ehkä sit koko tammikuun eli 5viikkoa pelkällä nutrilett intensivellä, jos hyvin menee. En oo tehnyt vielä mitään ehdottomia päätöksiä. Ajattelin nutrailla kuitenkin painon 80->70kg suht nopeasti!

Niin ja siis kalleimmissa paikoissa kuten apteekissa oon nähnyt tehostarttipaketin olevan lähemmäs 45e!
Tuu messiin vaan! Kovaa motivaatiota se kuitenkin vaatii, ainakin aluksi. Mulla alkaa jo vähän helpottaa himot, varsinkin kun vaa'an lukemat on olleet niin palkitsevia!
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg

Tuossa taas kaksi päivää lisää tuloksia. Tosi jännä, että nousi 200g ja on pysynyt siinä vaikken oo mitenkään lipsunut nutriletteista. Ainoo mitä oon syönyt lisää niin on vihersalaattia ja 1rkl raejuustoa toissa päivänä. Eilen vaihdoin iltapirtelön vähärasvaiseen maitorahkaan ja vähäkaloriseen mehukeittoon (yht.160kcal). Mulla aikoi eilen eli päivä 5. vaan kuukautiset ensimmäistä kertaa 1,5vuoteen eli raskauden ja imetyksen jälkeen. Ilmeisesti sekin voi vaikuttaa painoon..? Jospa huomenna sitten taas tippuis!
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

Päivittelen tänne jos jotakuta kiinnostaa seurata. Eli ensimmäisen viikon viimeinen päivä alkoi tänään ja nyt jo -2kg. Mulla oli vielä pitkä laihdutustausta takana joten kuuri ei ole aloitettu mässyttelystä vaan ihan dieetiltä siirrytty toisenlaiseen dieettiin niin en usko että mitenkään nestettä on. Oon juonut paljon eli n.2,5litraa nesteitä ja nutrilett-ruoista kaloreita on tullut yhteensä 600-800kcal. Eilen oli hankala päivä kun teki mieli kaikkea "normiruokaa" puurosta miehen tekemään spagettiin ja jauhelihakastikkeeseen. Varmaan viikon kovimmat mieliteot oli eilen mutta pysyin omissa ruoissa kun oon kerran tähän ryhtynyt. Tammikuun viimeinen päivä on kaverin häät ja tällä hetkellä en saa mun mekosta vetoketjua lähellekkään kiinni ja jos se kuun lopussa mahdu niin joudun vielä vaateostoksille :whistle:

 
Moikka! Hienot saavutukset. Itse hienon esimerkkisi voimalla aloitin myös eilen Nutrilett-kuurin ja eka päivä meni ihan kivutta (tai ainakin melkein). Hulluinta, ettei ollut oikeastaan yhtään edes nälkä. Tein ominpäin pari vaihdosta eli halusin saunasiideriä, joten jätin pois yhden kasvisliemen ja vaihdoin sen desiin kevytsiideriä (alkoholitonta), sama energiamäärä. Samoin jätin jälkiruoan pois ja söin sen tilalla lanttua (raakaa siis).
Mun painon kehitys:

1. päivän aamu 78.6 (eli lähtöpaino)
2. päivän aamu 77.7 -900 g

 
elina9 mahtava tulos ja hyvin oot eilen pärjännyt! Mulla ainakin on nyt tosi hyvä fiilis tästä kuurista niin kiva vaihtaa sun kanssa kokemuksia. Voidaan tsempata toisiamme :)

miiju ootko jo kans aloittanut?! Tosi hieno tulos toi -15kg! Jos mulla lähtis sen verran niin oisin jo tavoitepainossa! Nyt on tullut sellanen fiilis, että jatkan koko tammikuun jos vaan jaksan :whistle:
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg

No niin eka kokonainen viikko takana ja uusi lähtee käyntiin. Oon oikein tyytyväinen tuohon tän viikon -2,2 kiloon :D Jatkuis vaan tahti suunnilleen samana niin jaksais jatkaa. Jotenkin on vaan sellanen fiilis, et ens viikolla ei tipu noin paljon...
 
Plääh, olen käynyt viidessä kaupassa, ainakaan Espoosta tota starttipakettia ei taida enää saada. Ehkä pitäis luovuttaa ja tilaa verkkoapteekista, näytti olevan 30e + postarit, tosin sielläkin tilaustuotteena. Tai sit mä vaan syön porkkanoita.
 
Hellou! Tilsu, kiva tsempata sun kanssa. Olen tosi kiitollinen, että olet jakanut omat painolukemasi, muuten mulle olisi tullut uskonpuute tänä aamuna, mutta nyt ikäänkuin "tiesin" odottaa tätä.... Nimittäin tänä aamuna +100 g eiliseen aamuun, vaikka olin syönyt tasan vain ne annokset + 2 pientä tomaattia. Eilen en ehtinytkään päivittää, koska olin ensin töissä ja sitten ostoksilla (jonka olisi luullut myös vähän lisäävän energiankulutusta). Eli tässä päivitetyt tulokset:

Elinan Nutrilett-kuuri

1. päivän aamu 78.6 (lähtöpaino)
2. päivän aamu 77.7 - 0.9 kg
3. päivän aamu 76.6 - 2 kg
4. päivän aamu 76.7 - 1.9 kg

Kävin eilen Vantaalla Tarjoustalossa ja siellä oli paljon niitä starttipaketteja, mutta ne ovat yleensä alimmalla hyllyllä ja täälläkin ihan takana (edestä oli jo otettu). Se tosiaan maksaa siellä 29,90 ?. Ostin toisen paketin, koska tämä on oikeastaan aika mukava tapa laihtua, kun ei tarvitse mitenkään miettiä sitä, mitä syö, vaan ottaa vaan järjestyksessä siihen päivänaikaan kuuluvan pussin. Tosin on pakko sanoa, että ne pastaruuat ovat järjestään täysin kammottavan makuisia. Kaikki muu menee hyvin, pidän myös niistä liemistä, mutta se pasta... Huh huh. Ensiksikin se tomaattipasta on niin mausteista, että takaraivo meinaa lähteä. Siksi lantrasin sitä eilen kahdella tomaatilla. Se juustopasta on vaan kammottavan makuista, taidan laittaa siihenkin tomaattia.

Laskin muuten Nutrilettin taulukosta, paljonko tällä metodilla tulee päivittäisiä kaloreita ja niitä tulee noin 800 kcal. Se on tosi vähän, joten ei ihme, että laihtumista tapahtuu väkisin.

kriisi - toivottavasti löydät paketin jostain, onko sulla mahiksia käydä Tammistossa Tarjoustalossa, siellä niitä siis oli eilen paljon vielä. On paljon helpompi ottaa Nutrilett-kuuri kuin yrittää syödä porkkanoita. Ja on tosi motivoivaa aloittaa laihduttaminen, kun Nutrilettilla saa takuuvarmasti tuloksia.

Hauska se Nutrilettin kampanja - 12 päivää ja rahat takaisin, jos ei laihdu. On täydellisen mahdotonta olla laihtumatta Nutrilettilla!!
 
Yritän huomenna tarjoustaloon, toivottavasti ei taas pakkanen kiristy. Ainoa minusta paha asia noissa nutreissa on se aspartaami ja asesulfaami, niitä en normaalisti nauti kuin kerran kuussa korkeintaan. Eihän se viikko vielä terveyttä tuhoa, pissalla saa sit vaan juosta koko ajan.
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg

Mun puntari on ihan surkea. Se on kyllä digitaalinen vaaka mutta tänäänkin näytti ekana 78.0kg ja sitten 77.8kg ja lopulta 77.6kg. Kaikkia vielä monta kertaa ja just tuossa järjestyksessä. Nousin vaa'alle varmaan 10kertaa. On vissiin aika surkea kun noin vaihtelee. Tiedä sitten mikä noista on se oikea... merkitsin tuon miellyttävimmän mikä tuli viimeisenä :saint:

Vinkiksi pastoihin -mä teen ne aina veteen (juon maitokahvin/latten päivän aikana niin käytän maidon siinä ), sitten laitan päälle ketsuppia (varsinkin juustopastaan) ja pari ruokalusikallista keso-raejuustoa just pehmentämään ja peittämään makua. Mun mielestä pari rkl raejuustoa ei haittaa kun siitä tulee vähän lisäproteiinia päivään. Oon joskus laittanut tomaattipastaan myös vähän parmesania, nyt se on kyllä loppu niin en oo päässyt noin hyvin herkuttelemaan. Itseasiassa tuo tomaattipasta on ihan jees raejuuston kanssa (varsinkin keson) mutta juustopastaa ei kyllä pelasta mikään...
 
Tilsu - kiitti vinkeistä. Se juustopasta on todella hirveää. Kokeilenpa tänään tehdä sen veteen ja laittaa jotain vihanneksia sinne joukkoon esim. papuja tai vastaavaa. Täytyy googlettaa jostain, paljonko noista vihanneksista tulee energiaa. Tänään söin lounaalla perheen kanssa, muilla lautasella muusia & kananugetteja ja salaattia, mulla vain salaattia (amerikansalaattia ja tomaattia). Ajattelin, että saa vähän pureskeltavaa, eikä siinä voi niin paljon kaloreita olla. Painonvartijoissakin kaikki salaatit, tomaatit ja kurkut ovat aina 0 pistettä. Pavuista kyllä meni pisteitä, joten voipi olla, ettei niitä auta niin kovasti annostella.

Sunnuntaina jouduin tekemään "rikkomuksen" ja äsken kävi juuri ilmi, että olikin aika paha rikkomus... voi olla että se mun tämän aamun paino johtui juuri tuosta :headwall: Oltiin miehen kanssa kerrankin ilman lapsia shoppailemassa alessa ja kun mulla on se antibioottikuuri, oli pakko syödä. Sitä ei saa ottaa tyhjään vatsaan eikä maitotuotteiden kanssa. No, päivällä söin pastan, jossa oli maitoa, joten päätin nerokkaasti :headwall: jättää antibiootin iltaan. Sitten kun olimme olleet shoppailemassa ja kello oli jo melkein kuusi (olin syönyt siihen mennessä siis aamupirtelön 200 kcal ja pastan eli 280 kcal) mulla oli energiat ihan loppu. Sitten mentiin Hesburgeriin. :LOL: Minä söin salaatin ja 2/3 XL kerrosburgerista sekä light-limsaa. Arvatkaapa huvikseen, paljonko kaloreita siinä Hesen XL kerrosburgerissa on. Ette ikinä usko, mutta siinä on siis yli 1000 kcal. Tulin sitten vetäisseeksi noin 750 kcal kerralla.
Eli päivän kalorit ylittyivät melkein 300 kcal joten eipä ihme, että tänään vaaka näytti +100g (tai sitten se oli myös se maaginen kohta tätä kuuria, jossa paino pysähtyy/nousee).

Että jos hairahtuu, ei kantsi ehkä syödä XL kerrosburgeria. :heart:

Muoks: kävin kiloklubilla katsomassa ja siellä on muuten LOISTAVA ruokapäiväkirja, joka laskee kalorit valmiiksi. Siellä on myös melkein kaikki Nutrilettit, joten sieltä pääsee näkemään kokonaiskalorit kätevästi. kantsii vaan huomioida, että sieltä voi vaihtaa annoksen, muutoin ehdottaa kaloreita/100 g eli ruoka-aineen vasemmalta puolelta oranssi nuoli alaspäin vaihtaa annoksen esim. yksi kpl patukkaa eikä 100 g. Ihmettelin miksi kalorit ovat niin paljon enemmän kuin mitä tuossa opasvihkosessa, kunnes keksin, että annoskoko oli väärä.
 

Yhteistyössä