huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg´ - 2,0 kg


Tänään on siis viimeinen päivä tästä ekasta Nutrilett-startista. Huomenna aloitan toisen starttipaketin perään eli aion tehdä 10 päivää tätä starttia. Ainoa, mitä aion muuttaa, on, etten enää syö niitä juustopastoja, sillä ne ovat kerrassaan hirveitä. Eilen laitoin ison kasan vihreitä keitettyjä papuja siihen ja sitten se jotenkin meni, hajusta huolimatta. Nyt en enää pysty. Se tomaatti menee, kun laittaa runsaasti tuoretta tomaattia joukkoon laimentamaan.

Tilsu - kiitos sun taulukoista. Ilman niitä mun usko olisi viimeistään tänä aamuna mennyt. Olen syönyt tunnontarkasti sunnuntaita lukuunottamatta alle 800 kcal päivässä ja nyt paino on jämähtänyt tähän ekojen päivien hienojen laskujen jälkeen. Mahtaako tällä flunssalla olla osuutta asiaan? Menen uudelleen tänään lääkäriin, koska edelliset antibiootit eivät nähtävästi auta. Tämä täydellinen kasvislinja on myös haastava, eilen teki kalkkunaleikettä ihan simona mieli.

Tsemppiä kaikille meille nutraajille!!!
 
hei!
ite oon kans suunnitellut nutrilettien alottamista,että jos vaikka niistä sais kipinän tähän touhuun.
mietin tässä vaan,että voiko nuita keittoja syyä ihan kylmänä, vaan voiko ne vedellä ääntä kohti ihan klminä?
itellä semmonen tö,etten pysty ruokaani päivän aikana lämmittään.. =/
mut katotaan jos tänään pääsis ostamaan ton alotus paketin..
 
Hei Sanelma! Starttipaketissa on kylmänä sekoitettavia pirtelöitä aamiaiseksi, valmis patukka lounaaksi (eli ei tarvitse lämmittää mitään), välipaloiksi kasvis- ja tomaattiliemiä (joihin tarvitaan 2 dl kuumaa vettä, muttei tarvitse keittää mitään ja senhän voi tehdä jo kotona valmiiksi termariin), iltaruoka eli päivällinen on sellainen, joka tehdään maitoon ja sitä keitetään 2-3 minuuttia eli se on ainoa, jota pitää kuumentaa/keittää.

Tervetuloa joukkoon tummaan - tsempataan täällä toisiamme.
 
Hienosti teillä mennyt :wave: =)

Minä olin tossa syksyllä sen 5pv Nutreilla ja mulla lähti n. 3kg...jotka on pysynytkin poissa =) :wave:
Nyt tosin tämä paino junnaa vaikka mitä teen ja olen miettinyt, jos taas pitäisi sen 5 päivän kuurin...jotenkin vain tuntuu, ettei mun itsekuri riitä siihen. Se eka meni hienosti ja myöhemmin syksyllä kokeilin taas, huonoin tuloksin :/
Tsemppiä teille, ehkä liityn joukkoon :wave:
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg

Huimaa tahtia tippuu, kun paino on enää 72,2kg! Mulla junnas kuukausia yli 80kilon puolella vaikka kokoajan pysyin dieetillä! Eipä oo näin hyvin lähtenyt aiemmin. -2,9kg 10päivässä :D
Eilen sorruin 5 fazerin siniseen käärekonvehtiin mutta tänään menin sitten aamujumpalle BodyPumppiin niin enköhän saa anteeksi. Oon myös kävellyt joka päivä kun oon käyttänyt koiria lenkillä.

elina9 Kyllä sun paino taas kohta tippuu! Enhän mä oo sua kuin -900g edellä vaikka oon ollut jo 2xpidempään nutreilla. Eli sulla saattaa tippua enemmänkin!

Mulla on tavoitteena olla ainakin tää viikko loppuu asti. Kauheesti tekis mieli ihan normaaliruokaa jo :p Kuitenkin oon koko tammikuun kovalla tsempillä vaikken täysnutrais.
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg

Nyt on siis syöty se tehostartti. Olen merkinnyt kiloklubiin kaloreita ja näyttää siltä, että ne ovat alle 800 joka päivä. Tänään pidän "puolivälipäivän" sillä uskon, että jos nyt vedän uuden 5 päivän startin tähän päälle, kajahdan, kun en voi syödä leipää. Eli tänään aamiainen oli mansikkaintensive-juoma (jonka tein maitoon, kun ajattelin, että siitä tulee samanlainen ihana pirtelö kuin tässä startti-paketissa, mutta se on siis väärä luulo, se on ihan eri tuote), päivällä aion syödä vihanneksia ja tuoretta leipää, jota aion tänään leipoa. Olen sairaslomalla kun tauti ei mene ohitse ja lasten kanssa puuhastellaan jotain pientä kotona kuten leipominen ja joulukortisteiden pakkaaminen.

Kokonaislaihtumiseeni näiden 5 päivän aikana olen tyytyväinen. 2,4 kiloa on lähenyt ja vyötärö on pienentynyt - uskokaa tai älkää - 6 cm.
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg

Nousi sitten :( Mutta oma vika. Sorruin illalla kouralliseen uunissa tehtyjä ranskalaisia ja 3 seitifilepuikkoon. Kylläpäs ne maistuikin hyvältä :ashamed:

Taidan tänään pitää välipäivän nutreista kun meinaa into laantua kokonaan.
 
Tilsu - voi olla että sun elimistö "huutaakin" just tätä, hämäät sen syömällä tänään vähän enempi ja sitten säästöliekki poistuu päältä. Minä aion syödä tänään vähän yli 1000 kcal, pistin äsken poskeeni 3 itse leipomaani sämpylää, päällä 25% levitettä ja ohuen ohutta kalkkunaleikettä. Voi että oli hyvää, mutta nyt on IHAN ÄHKY.

Huomenna se vaaka näyttää mullekin plussaa, veikkaisin, vaikka päivän kalorivaje olisikin 1000 kcal. Mitenköhän se muuten on mahdollista???? Jos kulutus on 2000 ja syö 1000 miten paino VOI nousta?
 
Niinpä! Laskin eiliset ruoat kalorilaskurissa ja ne jäi just alle 1000kcal. Silti paino nousi. Mäkin söin tänään jo kauraleipää jossa oli 40% levitettä, kalkkunaa ja juustoa. Maistui niin hyvälle! Sit meni 2 suklaakarkkia ja pari jogurtticashew-pähkinää... Kävin sen jälkeen koirien kanssa tunnin kävelylenkillä, ettei niin harmittais. Mutta en tosiaan tiedä miten söisin loppupäivän. Harmittaa jo valmiiksi, et jos paino on sit huomenna taas enemmän ja enemmän..
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg -2,2 kg

Eilen minulla oli sämpylädieetti. Söin aamiaiseksi mansikka-intensive-juomaa ja sen jälkeen loppupäivän sämpylää, yhden pussin sekavihanneksia lounaalle. Ihania omatekoisia sämpylöitä. Laskurin mukaan kaloreita tuli eilen noin 1300 kcal, mikä oli vielä noin 700 kcal alle kulutuksen, silti paino oli tänään +200 g mielenkiintoista tuo painonvaihtelu. No, se mikä merkitsee, on silti viikkopudotus 2,2 kg, mikä on himpun verran enemmän kuin Painonvartijaurani (olin silloin samankokoinen kuin nyt) ekan viikon tulos, joka oli 1,9 kg. Sen jälkeen tulokset vähän tasaantuivatkin. Täytyy kaivella oikein tuo kortti esille ja pitää ohjenuorana.

Tsemppiä meille kaikille. Mansikkapirtelöä juova Elina.
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg
päivä 12: 78,9kg

Minä söin eilen ihan normaalia kotiruokaa ja n.100g suklaata. Nyt laskin kaikki jäljellä olevat pussit ja niitä riittää 4 päiväksi. Päätin etten osta lisää, ennenkuin oon syönyt nuo kaikki aiemmat. Nyt palaan ruotuun ja syön nuo eli tiistaihin asti. Toivottavasti tippuu nopeasti tuo hurja nousu...
 
Tänään jatkuu siis tiukka nutris-kuuri. 5 päivää. Tavoitteena on, että lähtisi noin 1,5 kg pois tänä aikana, eli että kokonaispudotus olisi näiden 10 päivän aikana noin 3,5 kg. Se olisi jo loistava tulos. Vaikka painoa ei ole lähtenyt kuin vähän reilu 2 kg, TUNTUU ihan erilaiselta, ei ole enää niin kamalan turvonnut ja läski olo, kaksoisleukakaan ei ole enää niin kammottava. Tämä on varmaan psykologista.
Aion ehkä 5 päivän kuluttua siirtyä pisteilemään, mutta syödä edelleen myös jotain Nutrilettejä, että saan hivenaineet sun muut, sitäpaitsi töissä on kätevä syödä niitä soppia, kun ei tarvitse kuin kuumaa vettä. Kaloreita/pisteitä aion laskea joko vanhalla tietokoneellani, jossa on Painonvartijoiden ohjelma tai sitten kiloklubilla, jossa saa laskettua kalorit.

Tilsu - omituinen painonnousu +1,3 kg vuorokaudessa. Onko sulle menkat tulossa vai mistä on kysymys? Ei tavallinen kotiruoka + puoli levyä suklaata voi noin paljon lisätä painoa. Mutta olen huomannut, että mulla vaikuttaa myös suolen toiminta painoon tosi paljon, jos suoli ei ole oikein toiminut, sitten kun toimii, tulee painoonkin taas eri tavalla laskua.

Nyt vaan tsemppiä kaikille meille. Tulee taas viikonloppukin ja saa rauhassa kotona puuhastella. Maanantaina menen jo töihinkin, tämä tauti alkaa viimein varmaan hellittää.

Muuten, yhdellä sivutolla, jossa pystyi laskemaan kaikenlaisten urheilulajien energiankulutusta oli maininta, että jos on kuumeessa, aineenvaihdunta on kiihtynyt noin 12%. Joten kun aloitin, olin kuumeessa ja siksi mulle tuli varmaan niin hyvä spurtti alussa.
 
elina9 eikun menkat on itseasiassa aika vasta loppuneet. Kyllä se on ihan mahdollista tuo painonnousu, koska hiilihydraatit sitovat nestettä. Eli kun normaalisti nutreista tulee vain n.100g hiilaria päivässä niin mun eilisessä päivässä niitä oli moninkertainen määrä! Eihän se painonvaihtelu ikinä tarkoita että se olisi suoraan läskiä seuraavana päivänä vaan johtuu juuri siitä, mitä ravintoa on syönyt ja kuinka paljon nestettä se sitoo.
Nyt kun tänään pysyn nutreilla niin huomenna pitäisi olla nesteitä vähemmän kehossa ja paino varmaan tippuu 0,5kg-1kg. Eli turha stressata nopeista painonvaihteluista, kun vasta pitemmällä aikavälillä näkee kuinka paljon fläsää lähtee :D

Tsemppiä sullekkin viikonloppuun! Pysytään tiukkana!
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg - 2,2 kg
8. päivän aamu 76,0 -0,4 kg - 2,6 kg

6. päivä oli siis välipäivä, jolloin söin sämpylöitä :LOL:
Eilen illalla oli TAJUTON nälkä, tein perheelle ensin broiler-riisi-vihannes-vuokaa ja nuuskin juustoa, joka tuoksui uunissa kuin siellä olisi ollut pizza. Sitten myöhemmin illalla tein vohveleita. Mutta en syönyt ainoatakaan!! Eli olin tosi tiukkis. Söin ekan suklaajälkiruoan ja se oli kyllä sanalla sanoen aika pahaa.

Kaloreita tuli eilen 875, söin "ylimääräistä" kaksi tomaattia, jotka laitoin tomaattipastaan, sitä ei muutoin pysty syömään. Aion keksiä niille vanilja ja suklaa (etenkin suklaa) jälkiruuille jonkin korvikkeen, koska niitä ei kerrassaan pysty syömään.

On palkitsevaa, kun on jo laihtunut tunne. Kyllä tämä tästä. Tilsu, pysy tiukkana sinäkin. Sulla on jo niin upea pudotus, odotan innolla sun tämän aamun painokuulumisia.
Tänään mulla extrakiusaus, kun aion tehdä noin 4 kg lihapullataikinan. Sitten haistelen niitä lihapullia uunissa.... Täytyy tehdä perheelle "vähän" einettä....
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg
päivä 12: 78,9kg
päivä 13: 78,0kg

Näin se taas lähti alaspäin =) Ihanaa että elina ootat munkin kuulumisia :xmas: On mukavampi tsempata yhdessä jonkun kanssa kuin yksin. Puheista huolimatta ollaan tän ketjun ainoat nutraajat, ainakin toistaiseksi.

Mullakin tuli eilen kait vähän vajaa 900kcal kun dippailin vihanneksia kermaviiliin kaverin kanssa ja söin jotain pientä ylimääräistä. Ja mulla kans oli tajuton nälkä, koska toissapäivänä söin niin paljon. Vatsalaukku oli ihan ihmeissään, et eikö tänään tuukkaan mitään! Nyt koitan etten söis mitään ylimääräistä... Pitää nyt tsemppaa paino takas tonne missä se kävi ja sit vielä alemmas!!!

Mulla menee ne jälkiruoat ihan hyvin. Varsinkin se vanilja. Ne pitää vaan sekoittaa vispilällä kunnolla ettei jää paakkuja. Mulla on joskus ne pitkäänkin jääkaapissa, ennekuin syön niin ne on jo ihan kiinteää vanukasta. Siitä sit vaan pikkulusikalla nassuun!

Mä lähden nyt vauvan kanssa anoppilaan... Pitää koittaa siemailla vaan teetä kahvipöydässä!
 
Ette oo enään ainoot nutraajat :wave: ! Mä voisin tulla kanssa merkkailemaan tänne! Pari päivää ois ensiks tarkotus olla ja jos tuntuu hyvältä niin ostan maanantaina lisää nutreja :D .
Syksyllä vedin nutreja ja laihduin niillä hyvin ja loput siis käytän nyt pois tuolta kaapista!

Päivä 1: 87.2kg
 
Tervetuloa joukkoon!! Tänne mahtuu. Kiinnostavaa nähdä, miten muilla menee ja sitten tulee näitä "ryhmäpaineita" kun ei kehtaa syödä hirveästi ja tunnustella niitä tänne. Pääsee helpommin kuriin itsekin, kun kirjoittaa painonsa joka päivä tänne.

Joo, se vanilja on parempaa kuin suklaa, laitan suklaat kiertoon ja syön itse vaniljat. Mun salainen ase on Bamix, jolla saa siis tosi kuohkean pirtelön ja tasaiset sekoitukset aina.
 
Minäkin kävin tänään hakemassa kaupasta Nutrilett -kuurin, sillä paino oli yllättäen 5kg suurempi kuin moniin vuosiin! Pakko saada pari kiloa pois, saapa nähdä miten onnistuu.

Päivä 1: 67.2kg

Mielestäni patukat ovat tämän kuurin ehdottomasti pahimman makuisia. Juustopasta menetteli - laitoin sinne hieman suppilovahveroita joukkoon, kun ohjekirjasessa luki, että sieniä voi lisäillä ruokavalioon. Pienen siivun söin paprikaa ja puolikkaan tomaatinkin.

Miten olette juoneet kahvia/teetä? Saako niitä juoda rajattomasti? Joissakin dieeteissä se on erittäin tärkeää, ettei saa juoda kuin yhden kupin päivässä. Maitoa ei varmasti saa käyttää, mutta kyllä 5 päivää maidottakin kestää..

Nyt iltapalaksi tomaattiliemi:) Liemet ovat hyviä, saa suolaista makua.

Hauskaa nutrilett-dieettiä kaikille!!
 
Päivä 1: 87.2kg
Päivä 2: 86.4kg

Kyllä oon tosi tyytyväinen. Ei tehnyt ees tiukkaa. Söin porkkanaa lisäksi ettei ihan nestemmäisillä ruuilla tarvii olla. Pahimpaan makean himoon oon ostanut mehukeittoa missä on kaloreita 10/dl.

Mulla ei oo nyt käytössä tota starttipakettia vaan syön niitä pirtelöitä ja kanakeittoa pelkästään. Mä oon normaalisti silti juonut kahvi ja maitoakin oon laittanut joukkoon, ainakin ekan päivän saldo on ihan hyvä kuitenkin.

Sen verran huomasin eilen heikotusta etten lenkillä jaksanut juosta kuin pienen pätkän. Jalat meni ihan veteliksi, johtunee varmaan pienestä proteiinin määrästä. Tänään täytyy tyytyä ainoastaan kävelyyn.
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg - 2,2 kg
8. päivän aamu 76,0 -0,4 kg - 2,6 kg
9. päivän aamu 76,0 -0,0 kg -2,6 kg

Söin eilen 701 kaloria eli epäilen, että nyt on jonkinlainen "säästöliekki" menossa, sillä jos kalorivaje on noin -1300 kcal ja laihtumista tapahtuu 0, on jossain vikaa. Tänään loppuu myös se antibioottikuuri ja muutenkin olo alkaa tuntua vähän terveemmältä, joten josko ensi viikolla voisi aloittaa vaikka jotain venyttelyjä kotona (en ollenkaan siis harrasta ikinä mitään liikuntaa, joten se, että edes venyttelisin kotona 5 minuuttia on 100% lisäys liikuntaan).

Tervetuloa joukkoon Selis ja Leah, tänne mahtuu. Hienoja pudotuksia ja aloituksia!!!! Selis, jos et käytä starttipakettia, kannattaa laskea ne kalorit esim. kiloklubissa tai jossain muualla, ettei kalorivaje ole LIIAN paljon.

Hyvä vinkki muuten toi mehukeitto, täytyykin lisätä se ensi viikon kauppareissulistalle. Varsinkin se vadelma on tosi nannaa.

Vielä 3 päivää (tämä päivä mukaanlukien) tätä tiukkaa Nutrailua, sitten siirryn laskemaan PV-pisteitä, siinähän saa syödä todella paljon enemmän. Etsin illalla esille viime laihdutukseni taulukot ja keskimääräinen viikkopudotukseni oli ekan kuukauden aikana noin 1,5 kg/vko (silloinkin 0-liikunnalla) ja söin tunnontarkasti pisteeni, joten epäilen itse, että nyt varmaan tulee liian vähän energiaa, jolloin kroppa menee säästöliekille. No, pääsen kyllä varmaan siihen -3kg kahdessa viikossa, mutta tämä on huomattavasti ankeampaa.

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tämä Nutrilett-startti on LOISTAVA tapa päästä sisälle tähän laihdutukseen, tulee nopeasti tulosta ja siitä motivoituu hurjasti. Tämä keskustelupalsta on hyvä, kun kaikki päivittäin kommentoivat onnistumisiaan ja näkee, että muillakin on niitä 0 tai + päiviä.
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg
päivä 12: 78,9kg
päivä 13: 78,0kg
päivä 14: 78,9kg

Mulla menee huonommin. Olin eilen nutreilla iltakuuteen asti ihan hyvin ja sitten söinkin pasta bolognesea ja 2 karjalanpiirakkaa :ashamed: En tajua mihin mun itsekuri on kadonnut kun viime viikolla kaikki oli ihan vaivatonta! Oon nyt melkein joka päivä sortunut iltamussutteluun ja sen kyllä näkee kun paino jojottelee. Pitäis olla messissä 100% tai ei ollenkaan ja kokeilla jotain muuta menetelmää.
Meinaa taas tulla sellanen aallonpohjavaihe laihdutuksessa, kun onhan näitä pudotettuja kiloja takana jo 93kg -> 78kg eli -15kg viime toukokuusta.
 
Tilsu - voi harmin paikka! Mutta sinä olet tsempannut tosi hienosti ja se jo 15 kg pudotus on tosi iso urakka ja varmaan pari vaatekokoa.
Ehkä tämä Nutraus ainakin nämä startit, ovat NIIN vähiä syömisen kannalta, että niissä on vaikea pysyä. Ehkä sulla toimisivat myöskin Painonvartijoiden pisteet? Oletk ollut painonvartijoissa koskaan? Tiedätkö pistelaskusysteemiä? Huutiksessakin on aina välillä niitä paketteja myytävänä ja se points-laskin on tosi kätevä, sillä pystyy laskemaan pisteet mistä tahansa tuotteesta, josta on kerrottu kalorit ja rasva%.

Kyllä se tästä vielä, tilsu.
 
Joo, anteeksi mulla meni oman ankeilun takia uudet aloittajatkin ohi! Eli ihanaa, että uusia nutrailijoita on tullut messiin! :wave: Toivottavasti saan teistä Selis ja Leahh uutta puhtia. Seliksen kanssahan ollaan tuossa toisessa pinossa oltu jo pitkään yhdessä :)

Tsemppasin sen verran, että tein tässä aamiaiseksi mansikka intensive-pirtelön ja tulin uudestaan katsoon ketjua. Olipa kiva, että olit elina kirjoittanut tsemppiviestin!! Yritän nyt kyllä vieläkin jatkaa repsahduksista huolimatta tätä nutrailua ainakin sen ajan, että saan syötyä nuo loppuun! Ja kun kerran taas kaupasta tarttui mukaan pari patukkaa niin mulla riittää noita edelleen vissiin 3-4päiväksi.

Mä en oo ikinä ollut painonvartijoissa ja enkä oikein periaatteesta halua oppia niiden pisteitä kun ne on kuitenkin kaupallinen järjestö. Tykkään enemmin vaikka laskea kaloreita ja pyrkiä syömään vähän zone-dieetin tyyppisesti eli 40% hiilihydraatteja, 30% proteiinia ja 30% rasvaa.
Tuossa linkki wikipediaan jos teitä kiinnostaa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Zone-dieetti

Mutta tosiaan, eiköhän tää tästä! Mansikkajuomakin meni tässä samassa ja jos hörppis vielä lasin light limua, niin siinähän se aamiainen oli :D Ei muutakun odottamaan lounasta!
 
Tilsu :hug: . Mä en varmaan jaksais edes olla noin pitkään nutreilla, hieno saavutus kuitenkin tuokin. Hienosti kokonaisuudessa sulla tuo paino on laskenut! Tsemppiä!

elina, juu kyllä oon laskenut mitenkä paljon pitää noita syödä ettei mee liian pieneksi tuo kulutus. Siinä pirtelö paketissa lukee että jos niitä käyttää pelkästään niin 5-6pussia pitäis päivässä syödä. Eilen söin kaks pussia pirtelöö ja kaks pussii kanakeittoo, lisäksi useamman porkkanan ja mehukeittoo. Ja kahvia maidon kera oon juonut normaalisti! Tietty vettä oon juonut 2-3litraa ja osa on ollut kivennäisvettä.
 
Kiitos mukavasta vastaanotosta:) Hienoa päästä yhdessä tsemppailemaan, itsekuri on tällaisilla nälkädieeteillä koetuksella. Upeaa miten pitkiä aikoja olette jaksaneet dieetillä olla!

Kyllä voi sanoa, että eilinen ilta oli yhtä tuskaa. Nälkä piinasi, kun olen tottunut juuri iltaisin telkkarin ääressä mässyttelemään. Tulikin sitten juotua telkkarin ääressä pari litraa vissyä, ihanaa juoksemista vessaan sitten koko yö:)

No mutta, tuli upea tulos!!

päivä 1. 67,2kg
päivä 2 66,1kg = -1,1kg

Uskonkin, että minulta lähtee tässä parin päivän sisällä paljon nestettä, turvotusta on ollut älyttömästi mm.sormissa ja kasvoissa.

Oletteko muuten koskaan kokeilleet startiksi laihdutuskuuriin lentoemäntädieettiä? Se ei ole todellakaan varmasti mikään terveellinen aloitus, mutta kun se kestää vain 4 päivää, siitä tuskin on haittaa. Olen tehnyt lentoemäntädieetin muutamaan kertaan (esim. ennen ulkomaanmatkoja ja juhlia) ja jokaisella kerralla lähtenyt 4 päivässä 4-5kg. Tosin varsinkin tuo dieetti tosiaan vaan poistaa nestettä (siinä syödään paljon ananasta, kurkkua, papuja, greippiä yms. nesteenpoistajia), mutta ei ainakaan minulla kilot ole heti tulleet takaisin, ja on kiva nopealla aikataululla saada itsensä mahtumaan vanhoihin vaatteisiin.

Nutrilettiin olen nyt ainakin tyytyväinen, katsotaan miten jatkuu nälän suhteen... täytyy vain keksiä paljon tekemistä joka päivälle, jottei syöminen ole päällimmäisenä mielessä! Nyt kirpputorille järjestelemään pöytää mansikkapirtelön voimalla:)

Tsemppiä kaikille!!
 

Yhteistyössä