huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

Täällä sorruttiin vähän... söin perunasalaattia ja kääretortunpalan kylässä :( . Kävin nyt sitten hikilenkillä, mutta saapi nyt sit nähdä. Oisin tyytyväinen kyllä vaikka pysyis ees samassa eikä plussaa ois tullu tän repsahduksen takia. Huomenna sen sitten näkee....
 
Pieniä sortumisia tapahtuu varmaan kaikille. Sitten pitää vain valita se "pienin paha" tarjolla olevista herkuista kun on kylässä, jos ei pysty suoraan sanomaan, että "löytyiskö sulta porkkanoita tai kurkkua". Sokerikääretorttu, jossa on hilloa sisällä on aika pieni paha, suurempi tietty tuo perunasalaatti, jonka rasvaprosentti taitaa hipoa 35%. Pieni määrä ei kaada maailmaa.
Ja lannistua ei saa!
Seuraavalla kerralla on entistä tiukempi ja miettii, kumpi on kivempaa, hetkellinen ilo napostelusta vai se, että on voittanut itsensä, saa laihdutustuloksia ja nauttii elämästä kokonaisuutena enemmän.
Minäkin tänään katselin suolapähkinäpurkkia, mutta huom! en ottanut yhtään. Mietin vaan, että joo, ennen söisin pari desiä kevyesti ja samalla enempi kuin mitä olen tänään koko päivänä syönyt. Ei kannata ja jatkoin matkaa.

Mulla vielä 2 Nutri-päivää, sitten siirryn pointseilemaan.
 
moikka kaikille!
ahaa,täällä onkin porukkaa lähtenyt mukaan! :wave: hienoa!
meille ilmaantui kaikkea hauskaa sairastelusta kihomatoihin niin on vähän laiharit ollu tauolla mutta nyt taas uusin kujein! :D
hienosti ootte tsempanneet,liityn nyt joukkoon mukaan! :wave: :wave:
ilmoittelen huomenna aamupainon ja aloitan nutraamisen! =)
 
Kivaa!! Hyvä saada lisää niitä, jotka joka päivä napsivat nutria! Täällä on hyvä tsemppihenki ja KAIKILLA hyvät tulokset! Täällä pääsee siis todella vauhtiin ja saa voimia toisten hienoista onnistumisista.
 
Jee, kivaa että meitä tulee tänne lisää :) .

Onneks se perunasalaatti oli ite tehtyä ja hiukkasen kevyempää, mutta silti ottaa kyllä päästä. Vedin vielä crossarilla treenit kun vähän on tota morkkista.
 
näin illan päätteeksi täytyy vielä lisätä, että karamelli-toffee patukka oli ihanaa, samoin kuin suklaajälkiruoka. Tomaattipasta meni kuten juustopastakin, kun lisäilin muutaman suppilovahveron. Pähkinäsuklaapatukka ja mansikkapirtelö ovat minun kompastuskiveni tällä kuurilla, mutta kyllä nekin alas menee, kun niin päättää:)
 
Päivä 1: 87.2kg
Päivä 2: 86.4kg -800g
Päivä 3: 86.0kg -400g -1.2kg

Hienosti tippunut, oon tosi tyytyväinen. Jännittää nyt vaan miten töissä käy ja jaksanko vielä. Torstaihin saakka ois ainakin tarkotus jatkaa nutreilla.
 
huomenia!
eli eli aamupaino oli hurrrrjat 85.5 kg!! :kieh:
on tosiaan aika alkaa pudottaa. =) mulla on toi imetys yhä niin en voi ihan jättäytyä pelkille nutreille mutta rekistöryin tonne kiloklubiin (joka on muuten hyvän oloinen sivusto :wave: )ja merkkailen sinne ruokia ja kaloreita.seuraan sit miten paljon kaloreita kuluu ja miten maito riittää ja paino putoo! :D
vesijuoksun aloitan porukassa tällä viikolla ja kokeilen oisko mun laji, :whistle: kuulema hyvä selkävaivaisille ja ylipainoisille ja kuluttaa kaloreita tehokkaasti! ;)
tänä aamuna aamupalaks pari weetabixia maidolla ja kavikuppi =)
ruuaksi ajattelin kanakeittoa tai metsämarjajuomaa! :wave:
mut tsemppiä siskot,läskit lähtee! :LOL:
 
Nyt ei ihan hirveästi sitten lähtenyt, ehkä ensimmäinen päivä vei pahimmat nesteet..

1.päivä: 67,2kg
2.päivä: 66,1kg=-1,1kg
3.päivä: 66,0kg=-1,2kg

Harmittaa, kun puntarille ei pääse ennen perjantaita! No, täytyy sitten katsoa, miten kuuri vielä parin päivän jälkeen vaikuttaa.
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg - 2,2 kg
8. päivän aamu 76,0 -0,4 kg - 2,6 kg
9. päivän aamu 76,0 -0,0 kg -2,6 kg
10. päivän aamu 75,5 -0,5 kg -3,1 kg

Söin eilen ylimääräiseksi itsetekemääni hedelmäsalaattia 2 dl, sillä tänä aamuna jouduin menemään paastoverikokeisiin klo 8 (herään siis klo 5,30 ja lähden töihin klo 6, olen töissä klo 7). Nyt nyin päivän ekoja kaloreita, karamelli-toffee patukkaa (joka on myös mun suosikki) teen kera.

Puoli kiloa eilisestä. Olen tosi tyytyväinen!!!
Kokonaispudotus 3,1 kg, mikä on tosi hyvä tulos. Vielä tämä ja huominen tätä jäljellä, sitten pisteisiin ja enempi vihannes-linjalle.

Mukavaa viikonaloitusta kaikille. Ja tsemppiä!!
 
Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg - 2,2 kg
8. päivän aamu 76,0 -0,4 kg - 2,6 kg
9. päivän aamu 76,0 -0,0 kg -2,6 kg
10. päivän aamu 75,5 -0,5 kg -3,1 kg
11. päivän aamu 75,2 -0,3 kg -3,4 kg

Hurjaa, joko 11. päivä on tänään??? Olen mielettömän tyytyväinen - hurjaan painonpudotukseen, etten ole juurikaan sortunut mihinkään (olen tarkoituksella syönyt itse tekemääni hedelmäsalaattia vähän illalla) imelloksiin tai herkkuihin, kasvanneeseen itseluottamukseeni "minä pystyn tähän", siihen että tavoite on nyt jo noin paljon lähempänä, vähentyneeseen nälkääni (vatsalaukku on ilmeisen paljon pienentynyt), aviomieheltä saamaani tukeen, parempaan oloon ja ja ja

Tänään on viimeinen täys-Nutrilett-päivä. Huomenna aloitan pointseilla, mutta jatkan varmaan tiettyjen Nutrilett-tuotteiden syömistä. Keitot ovat loistavia ateriapohjaksi, lisään niihin keitettyjä vihanneksia, samoin pirtelöt ovat hyviä aamiaisia. Huomaan muuten, että oikeasti niissä varmaan on kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit, sillä suupielet eivät ole yhtään halkeilleet, mikä on minulla eka merkki siitä, että jotain puuttuu. Ihana, kun saa syödä leipää, sitä odotan!!!

Hienosti on lähtenyt kaikilla uusillakin liikkeelle tämä laihdutus. Tsemppiä meille kaikille!!!
 
huomenta!

1.päivä 85.5
2.päivä 85.1

hyvin sujui eka päivä nutreilla! =) söin lisäksi hiukan leipää ja hedelmiä ja kasviksia! :wave:
tänä aamuna söin pirtelön johon sekoitin 1 desin kaurahiutaleita ja kupin kahvia join.
nyt on tsemppi ja motivaatio korkealla! :D
elina,olet kyllä hienosti nutrannut,onnittelut!lähtisipä mullakin painoa samaan tahtiin! :D
hauskaa päivää kaikille!
 
päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg
päivä 12: 78,9kg
päivä 13: 78,0kg
päivä 14: 78,9kg

(päivä 15: 78,7kg plussaa viikossa 800g)
(päivä 16: 78,9kg)

Tuossa mun kolmannen viikon jatkoa. Pistin sulkuihin, kun en oo nutreilla todellakaan pysynyt niin en taida pinoon oikein kuulua enää. Oon siirtynyt siis syömään normaaliruokaa ja osittain juon intensive-pusseja. Nyt on kuitenkin tullut herkuteltua, varsinkin iltaisin, ettei oo tosiaan tullut miinusta. En nyt mitenkään oo mässäillyt mutta tuntuu, et paino heti nousee kun syö jotain kun on ollut niin vähällä ruoalla.

Tsemppiä muille, teillä on hienosti alkanut ja Elina vedit mahtavasti nutri-kuurin! :flower:
 
Moi =) olen kiinnostuneena lukenut teidän pudotuksista :flower:
ja sainkin kipinän taas. Aiemmin oli pisteillä nyt kokeilen nutrilet-pusseja keittoa siis ja patukoita olen ostanut.
Aamulla juon kahvit ja patukan olen syönyt sitten lounas ns. tavallinen ruoka iltapv otin kanakeiton ja salaattia.Illasta pakko saada 2 siivua ruisleipääja tomattia.
Vettä olen juonut älyttömästi.Minulle kun ne makeat ei nappaa tekee tuo patukka tolkuttoman janon. Hyvää toisaalta tulee juotua vettä vaikka se ei koskaan ole ollut ongelma juon sujuvasti parikin litraa vettä päivässä.

Elikkäs
1.pv 84.4
2.pv 83.3
 
moi hummeri ja tervetuloa joukkoon!
nuo patukat on aika pahoja,etenkin pahkinä-suklaa ja brownie! :x mut suklaacrisby om ihan syötävää ja karamelli-toffee..
tänään on tullu liikaa syötyä,nyt täytyy ilta elää yhdellä patukalla ja pussikeitolla :whistle:
 
:D kiitos vettäkengässä!
Pitääkin etsiä toisenlaisia patukoita sieltä kaupalta nuo oli laitettu -50% ja pihinä tietty ostin muutaman :whistle
( marjacrisp ) huomenna taas semmonen ei jaksa tänään kauppaan.
Salattia ja pussikeittoa illaksi listalla.
Tsemppiä kaikille!
 
Tilsu - sä oot silti mun hero ja ihana tsemppikaveri.

Hienot aloitukset kaikilla!!!

Mulla tuo nutri-kuuri meni noin hyvin varmaan just siksi, että en sekoittanut siihen mitään muuta kuin vähän vihanneksia ja hedelmiä. En siis palaakaan leipää, mitään rasvaa, mitään maitotuotteita (muuta kun ne rasvattomat maidot, jotka oli pirtelön ja lämpimän ruuan resepteissä).
Huomenna ja sen jälkeen nähdään, mistä kana pissii, eli kuinka pystyn pitämään noin 1000 kcal/pv dieetin. PV pisteille siis lähden ja kävin tänään ostamassa jo mozzarella-juustoa, ciabatta-leipää ja erittäin vähärasvaista kinkkua. Ihana saada syödä leipää!!! Se yksi sämpyläpäivä siellä kahden nutri-kuurin välissä oli ihana.

Ukko kiukuttelee tänään kun olin ensin kauan töissä, sitten kävin Akateemisessa hakemassa ale-kirjani ja Herkussa ruokaostoksilla. Tulin kotiin vasta vartin yli kuusi. Kaameaa kärinää. Eipä muista, että itse tuli 5/6 viime vuodesta kotiin vielä myöhemmin ja sen jälkeen omistautui itselleen (syönti, vessa, lehti). Miehet on dorkia. Sorry tämä OT.
 
kai te nyt tajuatte että tuo alun nopea painonpudotus on vain nestettä, ja sitten näistä 1000kcal dieteistä , niillä ei saa muuta kuin pitkässä juoksussa aineen vaihdunnan aivan tukkoon ja kaikki terveelliset kalarasvat yms pois jättämällä myös hormoonitoiminnan(menkat yms) ja mitäköhän sitten mahtaa käydä kun lopetatte tuon ja aineenvaihdunta ja hormooni toiminta aivan jumissa=lihotte reilusti sen yli mikä oli oli aloitus paino, tsemppiä vaan kuiteski :attn:
 
onpas inhottavaa, kun ei pääse puntarille tsekkaamaan miten kuuri on edistynyt (olen työmatkalla perjantaihin asti). Tuntuu "turhalta" yrittää pärjätä miniruokavaliolla kun ei edes saa nauttia pienentyneistä lukemista:)

Olo on silti hyvä, enkä ole lipsunut yhtään. Olen lisännyt nutreihin vain ½ pienen paprikan päivässä + kahtena ekana päivänä pari suppilovahveroa. Ja kumma kyllä: jokaisen ruoan maku on parantunut kuurin edetessä, taitaa makuhermot nauttia nyt ihan mistä vain mausta?:)

Innolla odotan lauantaita, jolloin saan laittaa uuden (pienemmän) mekon päälle kauan odotettuihin juhliin:) Ehkä pudotuksen sitten siinä huomaa vaikkei kiloja puntarilla pääsekään mittaamaan!

Hauskoja iltoja kaikille:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu02:
kai te nyt tajuatte että tuo alun nopea painonpudotus on vain nestettä, ja sitten näistä 1000kcal dieteistä , niillä ei saa muuta kuin pitkässä juoksussa aineen vaihdunnan aivan tukkoon ja kaikki terveelliset kalarasvat yms pois jättämällä myös hormoonitoiminnan(menkat yms) ja mitäköhän sitten mahtaa käydä kun lopetatte tuon ja aineenvaihdunta ja hormooni toiminta aivan jumissa=lihotte reilusti sen yli mikä oli oli aloitus paino, tsemppiä vaan kuiteski :attn:
Minä oon laihduttanut toukokuusta jo n.20kg joten enpä usko, että vain nestettä on lähtenyt... Eli nutrilett on vain osa painonpudotustani.
 
Niin, tällä noin 1000 kcal dieetillä sain aikaisemmin pois 15 kg, se tietysti oli vain nestettä, mutta kumma juttu, että nesteet olivat ihan läskin oloisia ja näköisiä. Hormonitoimintani oli ihan normaalia enkä lihonnut takaisin sitä, raskauduin reilun vuoden päästä siitä kun se 15 kiloa nestettä lähti pois ja liiat kilot tulivat takaisin vasta raskauksien myötä, siis ne nesteet takaisin. :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt siis on tärkeintä oppia syömään vähemmän ja oikein, mutta sehän on vain nestettä joka lähtee. :LOL:
Ajattelin ensin jättää tämän ketjun-hengen-tuhoajan tylyn viestin täysin kommentoimatta, mutta oli pakko tulla tänne nauramaan. :LOL: :LOL:

No niin, kun kesä koittaa, toivottavasti olen saanut vielä reilun 8 kiloa nestettä lähtemään ja kiva, kun menkat loppuisivat, sillä ne ovat tyystin tarpeettomat :LOL: :LOL: :LOL:

Ja kalarasvat olen jättänyt pois jo 20 vuotta sitten, kun olen kalalle äärimmäisen allerginen, että olen ihan tuhoontuomittu sielu siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu02:
kai te nyt tajuatte että tuo alun nopea painonpudotus on vain nestettä, ja sitten näistä 1000kcal dieteistä , niillä ei saa muuta kuin pitkässä juoksussa aineen vaihdunnan aivan tukkoon ja kaikki terveelliset kalarasvat yms pois jättämällä myös hormoonitoiminnan(menkat yms) ja mitäköhän sitten mahtaa käydä kun lopetatte tuon ja aineenvaihdunta ja hormooni toiminta aivan jumissa=lihotte reilusti sen yli mikä oli oli aloitus paino, tsemppiä vaan kuiteski :attn:
Minä oon laihduttanut toukokuusta jo n.20kg joten enpä usko, että vain nestettä on lähtenyt... Eli nutrilett on vain osa painonpudotustani.
no jos sulla on ollu tosi paljon nestettä :D no ei, toi nestehomma nyt oli vaan näille 3kg viikossa jippii kirjoittajille, se loppu osa siitä tekstistä(nestehomman jälkeen) oli se pointti ja asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Niin, tällä noin 1000 kcal dieetillä sain aikaisemmin pois 15 kg, se tietysti oli vain nestettä, mutta kumma juttu, että nesteet olivat ihan läskin oloisia ja näköisiä. Hormonitoimintani oli ihan normaalia enkä lihonnut takaisin sitä, raskauduin reilun vuoden päästä siitä kun se 15 kiloa nestettä lähti pois ja liiat kilot tulivat takaisin vasta raskauksien myötä, siis ne nesteet takaisin. :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt siis on tärkeintä oppia syömään vähemmän ja oikein, mutta sehän on vain nestettä joka lähtee. :LOL:
Ajattelin ensin jättää tämän ketjun-hengen-tuhoajan tylyn viestin täysin kommentoimatta, mutta oli pakko tulla tänne nauramaan. :LOL: :LOL:

No niin, kun kesä koittaa, toivottavasti olen saanut vielä reilun 8 kiloa nestettä lähtemään ja kiva, kun menkat loppuisivat, sillä ne ovat tyystin tarpeettomat :LOL: :LOL: :LOL:

Ja kalarasvat olen jättänyt pois jo 20 vuotta sitten, kun olen kalalle äärimmäisen allerginen, että olen ihan tuhoontuomittu sielu siis.
jos perus toimisto mamman kaloritarve että ei liho tai laihdu ilman liikuntaa on about 2000kcal, niin miksi täytyy olla yli 1000kcal miinuksella, kun vähemmällä pudotuksella saataisiin parempia tuloksia ja varmasti pysyvästi? vai meinasitko loppuikäsi syödä noin 1000kcal päivässä |O ja kalarasvat oli vain esimerkki hyvistä keholle tarpeellisista rasvoista, niitä on muitakin, mutta sen varmaan tiesitkin :xmas: hyvä että suo naurattaa se polttaa kaloreita :LOL: btw. tiedät varmaan myös että jos menkat tuon takia loppuvat joudut olemaan hormooni hoidossa loppuikäsi(se menkat on vain yksi oire)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu02:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu02:
kai te nyt tajuatte että tuo alun nopea painonpudotus on vain nestettä, ja sitten näistä 1000kcal dieteistä , niillä ei saa muuta kuin pitkässä juoksussa aineen vaihdunnan aivan tukkoon ja kaikki terveelliset kalarasvat yms pois jättämällä myös hormoonitoiminnan(menkat yms) ja mitäköhän sitten mahtaa käydä kun lopetatte tuon ja aineenvaihdunta ja hormooni toiminta aivan jumissa=lihotte reilusti sen yli mikä oli oli aloitus paino, tsemppiä vaan kuiteski :attn:
Minä oon laihduttanut toukokuusta jo n.20kg joten enpä usko, että vain nestettä on lähtenyt... Eli nutrilett on vain osa painonpudotustani.
no jos sulla on ollu tosi paljon nestettä :D no ei, toi nestehomma nyt oli vaan näille 3kg viikossa jippii kirjoittajille, se loppu osa siitä tekstistä(nestehomman jälkeen) oli se pointti ja asia.
no okei :D Mut monelle se alun suuri pudotus tuo motivaatiota jatkaa laihduttamista. Tietysti perusenergiankulutus pienenee kun on kevyempi, mutten usko että koko aineenvaihdunta menee jumiin. Harva on kuitenkaan kauheen pitkään n.1000kcal/pvä kuurilla jos laskee ihan tarkaan kaikki kalorit... Mutta tottahan se on, että todellinen haaste on painonhallinnassa laihdutuksen jälkeen ja siihen toivon itsellenikin menestystä.
 

Yhteistyössä