huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

Juu hyvä me! Mä olin oikeestaan eilisen vaan puoliksi nutreilla ja sit söin yhdellä aterialla vähän normaaliruokaa. Kävin illalla leffassa ja siellä söin sit 100g malaco truly-karkkejakin ( 280kcal ). Että pehmeä lasku... Tänään oon syönyt vaan nutreja mut katotaan miten selviän illan :)

Laihista mulla on 3.5 viikkoa takana jonka aikana olen käynyt 2-4 krt viikossa salilla ja yrittänyt vähän vähentää herkkuja. Nooh nyt tämän viikon aikana olen lipsunut taas keksilinjalle ja päätin siis ottaa täällä tehostartin. Mulla on methodDrain detox kuuri päällä että ei kai mitään haittaa? Nutraus varmaan vaan tehostaa senkin vaikutusta kun sen kanssa pitäis vissiin ihan jopa paastota :)

Tähänastiset saavutukset ovat paino 80.6 on pudonnut 78.3 kiloon... vyötäröltä kadonnut 5 cm. Hmm oon kyllä tosi yllättynyt tämän aamun vaa'an lukemasta kun mulla on jumittanut koko kolme viikkoa paino 80 yläpuolella ja nyt yht'ä´kkiä oli paino pudonnut :)

Itse oon vasta syönyt nytten yhden mansikkapirtelön :p ja hyvää oli.. Ihan yllätyin. Myöskin se toffee vai mikä patukka lounaaksi namnam.. Lientä pitäis maistaa tuossa tunnin päästä. Ajattelin siihen sekaan pilkkoa ihan pikkuisen porkkanaa jotta olisi ruokaisampaa..

Tosiaan Tervetuloa mukaan Blue :wave:

Onko sulla siis myös tuo 5 päivän stertti menossa? =)

Tilsu, meillä siis nousi molemmilla :LOL: :headwall: :headwall:
Nyt tää päivä tarkasti :whistle: ;)
Tosin söin jo 2 lusikallista kuopuksen jukurtista, kun en raaskinu heittää pois...no ehkei se oo paha ;) :xmas:

Jahvetti Mulla on niitä intensive-pusseja joita myydään 15 pussin lootissa. Niitä pitäis juoda 5pss/päivä, jotka on yhteensä 550kcal jos täysnutraa. Mutta tähän mennessä oon ollut vaan puolinutreilla, eli 2-3pussia ja 1-2 ateriaa normiruokaa. Eli ei oo ihan samaa tavaraa kuin tehostartissa.

Blue Mäkin oon syönyt sen tehostartin pari kertaa. Koita saada ne liemet mua paremmin alas, mulla jäi ne kaikki juomatta ja heitin sit roskiin. Toisesta paketista ne odottaa tuolla kaapissa, vaikka kaikki muut on syöty :ashamed: Mä katoin et niissä ei oo ees paljon mitään niitä vitamiinejakaan, niin ne taitaa olla siinä vähän sitä varten et tulis nautittua tarpeeksi nestettä ja et veis nälkää pois.

Juu tää päivä tarkasti, mä lupaan! Ajattelin kyllä tehdä porkkanasosekeittoa ja syödä raejuuston kanssa pari lautasellista, mutta ei mitään herkkuja!

Minusta ne liemet on sika hyviä, etenki se tomaatti :p :p :p Sais olla enemmänki niitä :LOL:

Mut siis tosihienosti sullakin toi eka päivä, jos et ees niinku ihan täysillä mene =) :wave:

Mut jokatapauksessa...tää kalorimäärä on joku murto-osa mun normaalista, joten luulis, et tippuiskii enempi, vaikka vähän söis...mut ei :eek: :eek:
Painoindeksikin kuitenki on tuolla 28, et kyllä sitä läsää siis olis....ettei siitä oo kiinni, et olis tavallaan liian laiha laihduttamaan :whistle: :/

Vähän oon liemen kaveriksi pilkkonut porkkanoita ja paprikaa... Eiks kasvikset ollu sallittuja?
Eka päivä alkais olemaan lopuillaan... Joutuu kokeilemaan miltä maistuu ensimmäinen ATERIA.. ihanaa kyl kun koko päivä menny liemillä jne niin kiva saada vähän muutakin :)

tässä takana 8pv Nutria,ja mielenkiinnolla kysyisin että onko teillä muilla mielialat jotenkin "heitelleet"?Siis tuntuu vaan että pinna on äärimmäisen kireällä..ja lisäksi kun tässä ei haluaisi itselleen antaa periksi vaan sinnikkäästi yrittää vaikka paino ei tunnu nyt tippuvan millään.Alku meni hyvin,ihan parissa päivässä 2kg,mutta nyt siinä se junnaa..

toi tehostartti kun siinä syödään aika paljon makeaa :) sehän vaan ruokkii makeanhimoa! En ihan täysin ymmärrä mitä järkeä. Tekis mieli käydä ostamassa niitä ruokia ruokia enemmän ja sit syödä makeita vaan makeanhimoon... Koska hassusti voi käydä kun loppuu tää viikko kun lähes pelkällä makealla elänyt

Päivä 1. 71,7kg
Päivä 2. 70,8kg (-0,9kg)
Päivä 3. 71,1kg (-0,6kg)
Päivä 4. 70,9kg (-0,8kg)

Siis ei todellakaan ole ollu toivottua tää pudotus (verrattuna edelliseen nutraamiseen), mutta taitaa osa syyllinen olla myös menkat :snotty: Et taitaa lopullisen pudotuksen nähdä vasta niiden jälkeen :/

Tulin tänne kurkkimaan... Itse alotin nyt maanantaina Nutriletin ja syön noita vlcd -"aterioita" ja päivässä yhden normaalin aterian. Joka sekin on suhteellisen vähäkalorinen ja vähärasvainen. Siks aattelinkin tulla teiltä kysymään mielipiteitä tähän ongelmaan, kun jokapäivä kalorimäärä on jääny alle 1000 kalorin, niin miksi mun paino on noussut maanantain lukemista 1,5kiloa???

tää on niin väärin...

Ovulaatio tai kuukautiset alkamassa? Molemmat nostaa painoaväliaikaisesti!

Itsellä tuli illalla ahmimiskohtaus mut onneks pysyin kohtuun rajoissa! söin noin 5cm palan paahtopaistipatonkia majoneesilla ja pätkiksen sekä tuulihatun "hatun" ja kermavaahdot :LOL: se oli ihan kamalaa! Muuten oon pysynyt ihan siinä ruokavaliossa kuin pitää. Taidanpas jättää iltaliemet syömättä (muutin siis aterioiden järjestystä omaan ruokavalioon sopivammaksi aamulla liemi, lounaaksi pirtelö, päivällä patukka, kuuden aikaan ateria ja liemi illalla.. salille töiden jälkeen polttamaan ylimääräiset pois:) ihmeen ähky olo kyllä tuli!

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ovulaatio tai kuukautiset alkamassa? Molemmat nostaa painoaväliaikaisesti!
Tätä olisin minäki ehdottanu syyksi!!
Mulla just menkat alkoi ja pudotusta ei juurikaan ole tullut...huominen viimeinen nutripäivä, mut oon aatellu, et tossa alkuviikosta vasta näkee todellisen pudotuksen, kun menkkaturvotus lähtee... :/

mutta ei se menoa haittaa :) 77,3 oli paino tänään eli:
Eilisestä pudonnut -700g, nutrauksen koko pudotus kahdelta päivältä -1,1 kiloa ja koko neljältä viikolta siis 3,1 kiloa. eilisestä repsahduksesta viisastuneena taas motivaatiota jatkaa täysillä! Tänään on kyllä käytävä salilla kun eilen en enää ehtinytkään töiden jälkeen. muuten tää paino alkaa lähtemään lihaksista!
Turvotuskin selkeesti laskemassa, tiedä sit onko nutri vai nutri ja methodDraine yhdessä niin viikossa on senttejä lähtenyt vyötäröltä -3cm (koko laihiksen aikana -8) lantiolta -2cm (koko laihiksen aikana -5cm)

Päivä 1. 71,7kg
Päivä 2. 70,8kg (-0,9kg)
Päivä 3. 71,1kg (-0,6kg)
Päivä 4. 70,9kg (-0,8kg)
Päivä 5. 70,6kg (-1,1kg)

Eli Nutripudotus TODELLA vähäinen (edellis nurtaamisella mulla lähti tässä ajassa 3-4kg)...mutta pidän tosiaan menkkoja syypäänä ja alkuviikosta katsotaan se todellinen tilanne

=) =)
Tää päivä vielä....

Yhteistyössä