huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

päivä 1: 79,4 kg

Tänään aloitettu ja ei hitsit mä sanon, nää maistuu karseelle.. Liemet ei uppoo ollenkaan. Siis en saa juuri huikkaakaan alas. Suklaapirtelö oli ihan ok, mutta tää juustopasta maistuu ihan karmeelle! :) Ainut mtkä oli hyvää on suklaapatukka!

Noh mutta en luovuta. Aijon kyl yrittää vetää tän 5 päivän startin ainakin ihan pelkällä nutrauksella ja sit mietin kuinka tästä eteenpäin...

Olisko teillä muilla vinkkejä, kuinka tän kestää...? Mites, voiko valita päivän annokseksi esim pelkkiä pirtelöitä tai patukoita jne... Ihan uus juttu mulle vaikka kaiken maailman dieetit oon kokeillu! :)

Anteeks jos toin masentavaa tekstiä tähän tsemppiketjuun, mut kulinaristina tää ottaa koville jo nyt vaikka eka päivä vasta menossa! Mut en luovuta! :)
 
Jeee, mehän saatiin pinoon eloa ja uusia naamoja :D

Minky Mulle on tosiaan helpompi juoda pelkkiä juomia kun ne ruoat ei oo mikään makuelämys... Oon jo niin tottunut tuohon suklaajuomaan, et musta se on jopa hyvää :) Mulla kans jäi ne liemet niistä paketeista :x Katoin siitä ravintosisällöstä, et niissä ei oo ees paljon mitään vitamiineja, et taitavat olla mukana, et tulis nautittua tarpeeksi nesteitä?!
Nyt tahdonvoimalla vaan eteenpäin!

MyyMuikkunen Kiva et löysit ketjun! Yhdessä on helpompaa kun voi jonkun kanssa jauhaa tuntoja joka tekee samaa yhtäaikaa. Mä oon lähtenyt suunnilleen noista lukemista kun sä ja mulla on nyt se viimenen kymppi jäljellä, kyllä säkin pystyt siihen!
 
:wave: , hiljalleen palailee taas huomen aamusti tänne....

Mulla on kaapissa vissin kolmeksi päiväksi nutreja siitä 5 päivän aloituspakkauksesta. Mulle on ehkä kuitenkin helpompi jos söisin pelkkiä pirtelöitä ja patukoita... Ja ne lämpimät ruuat :x , liemet menettelee.

Tilsu, tosi upee viikkosaldo, vau ja onnittelut.
 
Aurinkoista huomenta (täältä räntäsateen keskeltä...)
Lähtöpaino siis, päivä 1 97,4kg.
Päivä 2: 95,8kg!!!!! Pudotusta ekan päivän aikana 1,6kg! =)
Kun pääsen kohta ton 95kg alle, en enää ikinä ikinä ikinä ikinä päästä painoa nousemaan sen yli!
Kiitos tsemppauksista Tilsu, enköhän minäkin nyt sitten vihdoin ja viimein onnistu. :heart:
 
päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg (-1kg)

:) Ohhoh! kyllä motivoi!

Tsemppiä teille muillekin ja olipas sulla huima "päiväpudotus" MyyMuikkunen! :)

Selis: Mun mies osti eilen kotiin suklaata ja donitseja ja hehkutti kuinka ihanaa on ku kerranki kukaan muu ei niitä syö ja saa ite syödä kaikki herkut! :) Että näin... Pysy kovana!
 
päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg
päivä 5: 74.9kg
päivä 6: 74.9kg
päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg
päivä 9: 74.3kg

Mahtavat pudotukset teillä MyyMuikkunen ja Minky :flower: Se kyllä kummasti motivoi, kun näkee heti tuloksia!

Mulla tippui pari sataa grammaa ja sekin on ihan hyvä. Pitää vaan jaksaa jatkaa!

Selikselle Tsemppi-puhalluksia töihin! :whistle:
 
Mulla tekee niiiiiin paljon mieli kaikkea mahdollista! Oon kieltäytynyt tänään ja monenmoisista houkutuksista, mutta vaikeeta on, vaikeeta... Täällä pitää käydä tuijottamassa tuota -1,6kg, ettei pääsis totuus unohtuun...
NYT MÄ AION OIKEESTI, VIHDOIN JA VIIMEIN PÄÄSTÄ NÄISTÄ LÄSKEISTÄ EROON!
En oikeesti tajunnutkaan, kuinka vaikeeta on olla ilman herkkuja. Ja toinen päivä vasta menossa... huh huh...! B)
 
Jeee, en sortunut töissä mihinkään herkkuihin, vaikka kolmesti käytiin kahvillakin ja muut herkutteli! Mä oon niiiiiiin tyytyväinen itteeni nyt, jes!

MyyMuikkunen, tosi hieno alkupudotus, vau! Ensiksi aina kyllä lähteekin paremmin.
Tsemppiä Tilsulle uuteen nutriviikkoon!
 
Nyt on 2. päivä täysnutrauksella. Eilen kun aloitin, paino oli 72,7 ja tänään se oli -700 g. Vielä tänään täysnutraan ja huomenna aamupäivän tai siis klo 15 saakka. Sitten olen menossa vesijuoksemaan kaverini kanssa ja sen jälkeen Heseen syömään salaattia. Sitten Stockkan hulluille päiville Tapiolaan (luulisi kalorien kuluvan shopatessa).

Tilsu - upea pudotus sinulla!!!!

Ja tsemppiä uusille tsemppikamuille.
 
Päivä 1: 97,4kg
Päivä 2: 95,8kg
Päivä 3: 95,4kg
=)
Eilen söin hieronnan jälkeisessä tokkurassa kaksi ruisleipää, kun oli oikeesti niin heikko olo, eikä Nutriletit maistuneet. Paino kuitenkin putosi eilenkin ja tänään ollaan taas TOSI tiukkana! Toivoisin niin, että huomenna tuo paino ois alle 95kg.
Tsemppi on hyvä ja tuntuu, että motivaatio vihdoinkin löytynyt.
Tsemppiä kaikille kamuillekin!
 
päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg
päivä 3: 77,7 kg

Eli 1,7 kg tippunut! Ja eikun suklaapirtelölle! :)

MyyMuikkunen: Mä söin eilen kans 2 tomaattia ku jätin ne tyhmät liemet väliin, niin niiden tilalle sorruin tomskuihin! :)
 
Päivä 1: 82.6kg
Päivä 2: 82.4kg

Hienosti on muilla tippunut. Mä oon kyllä pettynyt kun ekan päivän saldo on vaan -200g :( . Lenkkeilin kuitenkin ja tein vielä crossitreenin. Toivottavasti huomenna paino olis jo alle 82kg. Olisin ostanut eilen kaupasta suklaapirtelöitä, mutta ne oli loppu... Tarvii miettii jos huomenna hakis jostain muualta, mutta jos tää paino ei laske tän nopeempaan niin tulee kyllä masennus.
 
Varmasti on sulla Selis huomenna kovempi pudotus, usko pois! =) Ja paljonhan riippuu myös mahan toiminnasta ym, mitä vaaka just jonain aamuina näyttää.

Mua pikkasen harmittaa, et tää mun startti tulee meneen hieman mönkään tos perjantaina ku meen viihteelle. Lupauduin mun kaverin kanssa meneen ulos. Hän ei ole kertaakaan ollut ulkona vauvan syntymän jälkeen (vauva6kk), joten ei ollut sydäntä kieltäytyä ja mä en mikään selvinpäin baarittaja ole! :D Varmaan mennään eka jonnekin syömäänkin...

Saa nähdä kuinka suuren takaiskun tekee, mutta jatkan silti tässä näillä nutreilla ja yritän sitten lauantaina olla tiukkana, vaikka oliskin heikko olo. Huh.. saas nähdä! :) Toivottavasti ei nyt ihan samoista lukemista aloteta taas launataina...

*Tilsun ja elinan lukemia odotellessa!* :p
 
päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg
päivä 5: 74.9kg
päivä 6: 74.9kg
päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg
päivä 9: 74.3kg
päivä 10: 74.2kg

Täältä tulee nyt vasta päivitystä kun piti aamulla rynnätä Hulluille Päiville :wave: Aika kituliaasti tippuu vaikken eilenkään sortunut mihinkään! Mulla on loppu suklaajuomat niin ostin tänään hulluilta päiviltä starttipaketin 25e! Mahtava tarjous, oon niin mielissäni. Tuleepahan vaihtelua kun syö välillä "kunnon ruokaa" juomien sijaan... Ne riittäis nyt ke-su ajalle. Meillä on kyl sunnuntaina pojan 1-vuotissynttärit joten voi olla et vika päivä jää syömättä :whistle:

Minkyllä ja MyyMuikkusella mahtavat pudotukset!!! :flower:

Toivottavasti Selis sulla huomenna heilahtaa enemmän alaspäin!
 
päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg
päivä 3: 77,7 kg
päivä 4: 77,4 kg

Kivasti tippuu ja nyt näköjään alkaa tasottua... Mulla on kauhee nälkä iltaisin, maha murisee ku meen nukkumaan ja ei sen takii meinaa saada unta... Koskahan tähän tottuu..

Ja täytyy viel sanoa, et mulla on tosi heikko ja huonohko olo...

Voi Selis :hug:
 
päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg
päivä 5: 74.9kg
päivä 6: 74.9kg
päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg
päivä 9: 74.3kg
päivä 10: 74.2kg
päivä 11: 74,6kg

Takapakkia siis. Sorruin eilen illalla ja söin 3 ruisleipää ja 1 korvapuustin. Päivälläkin olin syönyt pienen lohisalaatin. Ja nuo noiden nutrien lisäksi. Nyt harmittaa... Heti kun vaihdoin pirtelöistä tuohon starttipakettiin, niin en pystynyt hallitseen itseäni :| Pitäis varmaan ostaa taas noita juomia. Mulla näköjään tulee kauhea nälkä ja himo jos saan jotain "kunnon syötävää" kun taas pirtelöillä ei ollut mitään ongelmaa.
 
Päivä 1: 97,4kg
Päivä 2: 95,8kg
Päivä 3: 95,4kg
Päivä 4: 95,4kg... :'(
Mä oisin niiiiin halunnut, että tänään ois paino ollu alle 95...
Eilen menin nukkuun kamalassa nälässä, oksetti ja pyörrytti ja tässä kiitos!
Motivaatio oli aamupunnituksen jälkeen miinuksella ja olo huono, joten menin ja söin just ruisleivän ja teetä. Mutta sinänsä ihan tyytyväinen olen, koska ennen söin töissä aamiaiseksi kolmikerros-sandwichin kaikilla hörteillä... :ashamed:
Nyt suklaapirtelöillä loppupäivä ja huomenna sen painon on oltava alle 95!!!
Koitetaanhan kaikki nyt oikeen reippaasti tsempata, eikä lannistutat pikku takapakeista, eihän...? :hug:
 
päivä 1: 79,4 kg
päivä 2: 78,4 kg
päivä 3: 77,7 kg
päivä 4: 77,4 kg
päivä 5: 77,4 kg

Söin illalla ison salaatin, jossa oli sieniä, lihaa, tomaattia ja kurkkua, joten hieman kostautui nyt sitten. Muuten jaksoin olla eilisen tosi tiukkana, mut illalla vaan oli niiiiin nälkä, et huh!
 
päivä 1: 78.4kg
päivä 2: 76.9kg
päivä 3: 76.3kg
päivä 4: 75.4kg
päivä 5: 74.9kg
päivä 6: 74.9kg
päivä 7: 75.2kg

päivä 8: 74.5kg pudotusta viikossa -3,9kg
päivä 9: 74.3kg
päivä 10: 74.2kg
päivä 11: 74.6kg
päivä 12: 74.4kg

Siirryin eilen aamiaisen jälkeen noille intensive-pusseille taas. Eipä silti tippunut paljon, vaan -100g maanantaista :(
 
Päivä 1: 97,4kg
Päivä 2: 95,8kg
Päivä 3: 95,4kg
Päivä 4: 95,4kg
Päivä 5: 95,4kg :headwall:

Ärsyttää!!! Olisin niin halunnut tällä tavalla oikein pikastartin, mutta ei sitten näköjään...
En tiedä tuleeko mulla jo liian vähän kaloreita, kun en oo yhtenäkään päivänä saattanut juoda viittä noita pirtelöitä. Nyt on vielä tullut sellainen reaktio, että "kurkkua kuristaa", ihan kuin närästäis kamalasti, tai sitten että olis allerginen jollekin. Tosi tympiä olla, eikä nuo pirtelöt siten oikein houkuttele... Oon syöny kaveriksi yhden ruisleivän ja vihanneksia päivässä. Liekö se pitää noilla sitten vaan sinnitellä pelkästään...
 
Morjensta kaikille!! Ma ja ti olivat kokonutrausta, ke-to-pe osittaisnutrausta. Paino oli tänä aamuna 71,6 kg, joten 72,7-71,6 tällä viikolla on siis lähtenyt 1,1 kg. Nyt on se viikonloppu ja on TODELLA HANKALAA saada pysytyksi irti ruuista.

Minäkin näin Hulluilla Päivillä sen starttipaketin ja jouduin pidättelemään itseäni, etten olisi ostanut. Siinä inhoan niitä suklaa-pähkinä -patukoita, kaikkia lämpimiä ruokia, joten oikeasti mulle maistuvat siitä vain ne aamupirtelöt, jotka ovat ihania ja joita ei saa ostaa muuten. Joten jätin siis ostamatta.

Nyt pidetään hyvä tsemppi viikonloppunakin. Mulla tämä kirjoittelu on hankalaa, kun viikolla iltaisin ei ehdi eikä töissä päivällä tämä aukea.

Tilsulla on loistavat pudotukset, samoin MyyMuikkusella ja Minkyllä - ja kaikilla muillakin. Hienoa hienoa hienoa. Nyt viikonloppuna tosiaan pidetään nämä lukemat!!!!

Meillä on huomenna nimpparijuhlintaa, joten leivon tänään täytekakun ja jotain muutakin ja huomenna saa olla käsi tarkkana, ettei sorru ottamaan mitään herkkuja liikaa...
 
Pakko oli tulla kertoo että nyt paino oli aamusti 81.9kg enkä oo nyt ees nutrannu kun ne jo loppus. Mulla tais olla vaan huonoon aikaan tää kun oli menkat samalla päällä.

Tsemppiä leidit, pysykää lujana!
 

Yhteistyössä