huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

Mulla paino 75.5kg eli +1kg tuli pääsiäistuliaisena viikon sukuloinnista. Tänään yritän palata nutreilemaan! Oon ollut kovassa flunssassa ja se jatkuu edelleen, joten voi olla vaikea pysyä pusseilla, kun tekis mieli piristää itseä ruoalla.

Kiva että ketjuun on tullut uusia! Tervetuloa! :wave:
 
Huomenia :) tänä aamuna punnittu taas tuossa vähän jälkeen 7 :)

1. päivä 70kg
2. päivä (en punninnut.)
3. päivä 68.5 (-1.5kg)
4. päivä 67.5 (-1kg)

mulla on sellanen puntari, joka näyttää 500g tarkkuudella vain :) joten se ei näytä ku karua totuutta :D haluisin kovasti sellasen 100g tarkkuudella näyttävän puntarin :)

Tilsu kiitti tervetulotoivotuksista. Ja toivottavasti flunssasi paranee pian. Ihan varmasti pitkään jatkunut ja vielä kova flunssa vie voimia, minusta ainakin tuntuu ettei saa olla mitään projektia tai kolotusta tai ylipäätänsäkkään mitään ylimääräistä asiaa mietittävänä kun nutraan :) :)
 
1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg
6.päivä 123,2 kg -0,3kg

Tasaseen tippunut. Eilen illalla loppui aloituspakkaus ja tänään jatkoin intensiven mansikkapirtelöllä.. Aloituspakkauksesta jäi muutama pussukka käyttämättä, saapa niitä sitten syödä jossain välissä jos tuntuu, että pirtelö alkaa tökkiä. :)
Mukava, että olette muutkin kirjailleet tuloksia ja kuulumisia ylös! Muiden onnitumisista kun motivoituu itsekin. Varsinkin silloin, kun itselle iskee hirmuinen hinku syödä ja napostella kaikenlaisia herkkuja.. Täytyy vain pysyä lujana. ( Helpommin sanottu kuin tehty :/ )
Tsemppiä kaikille!
 
Kiva kun löytyi tämmöinen ketju! Raskaudesta jääneiden kilojen kanssa siis kamppailen. Ongelmana on että aina hyvän laihdutusaloituksen jälkeen repsahdan syömään, ja paino jojoilee. Mulla siis tehoaa vain tosi tiukka kuuri tai ei mitään... Pitää päättää mitä syön, minkä verran ja monelta...


1. päivä 89,2 kg
2. päivä 88,2 kg
3. päivä 87,7 kg

Puolitoista kiloa siis lähtenyt. Olo aavistuksen heikko, mutta mitään mielitekoja ei ole eikä oikein nälkäkään. Eilen söin vähän lihaa ja pienen perunan, ja salaattia juustopastan seassa. Sekä join vihreää teetä hunajan kera.

Tosin pakko myöntää että kelloa tulee tuijotettua, että milloin saa seuraavan kerran suuhunpantavaa..

Taidan ryhtyä omatekoiselle "nutraukselle" kunhan tämä viiden päivän kuuri loppuu. Kasviksia, pastaa + kastiketta, itsetehtyjä sosekeittoja, proteiinijuomaa ja 1 nutrilett patukka/pvä. Vähän nutrilett-kuuria mukaillen. Ja kaloreita laskien.

Tsemppiä kaikille laihduttajille! =)
 
1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg
6.päivä 123,2 kg -0,3kg
7.päivä 122,9 kg -0,3kg

Menkat alkoi eilen, mutta ei ilmeisesti ole vaikuttanut laihtumiseen mitenkään, vaikka vähän kyllä turvottaakin. Huomenna tulee viikko täyteen nutrausta. Vielä olisi ainakin toinen viikko tarkoitus jaksaa samoilla linjoilla..
 
Neljäs päivä meneillään, jippii, yli puoleenväliin päässyt... :D

Mites keväänkeiju, aiotko jatkaa nutriletteilla? Itse olen vähän peloissani jatkosta, miten saan annokset pidettyä toosi pieninä, se kun on helppo kattilasta kauhoa lisää.
Pitäis vissiin hommata oma kokki jota tekee ruuan, laskee kalorit ja annostelee ruuan lautaselle. Ja pitää kuria ettei pääsis lipsumaan. Se vois myös olla samalla personal trainer, joka patistaa lenkille. Hei, tossahan ois mulle oiva työ :LOL:

1.päivä 89,2 kg
2.päivä 88,2
3.päivä 87,7
4.päivä 87,4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jodie:
Neljäs päivä meneillään, jippii, yli puoleenväliin päässyt... :D

Mites keväänkeiju, aiotko jatkaa nutriletteilla? Itse olen vähän peloissani jatkosta, miten saan annokset pidettyä toosi pieninä, se kun on helppo kattilasta kauhoa lisää.

Onnea Jodie :) puolesta välistä :)
Mie jatkan nyt jonkin aikaa nuilla nutreilla :) , tilasin hyvinvoinnin tavaratalosta sen oikean tehostartti paketin. Tuli tänään postiin, ajattelin että syön nyt sen juurikin samaan tyyliin ku nytkin elikkäs, kasviksia, riisikakkua (jos oikeen nälkä vaivaa) ja pusseja tai patukoita.
Käyn jossain vaiheessa neukkalääkärillä mittauttamassa verenpaineet :)
Kun tehostartti on syöty niin sitten aattelin pikku hiljaa alkaa lisäämään normiruokaa mukaan. Mie pelkään juurikin samaa että jos kerta heitolla jättää nutrit niin sitä syö sitten reippaanlaisesti ja kohta kaikki kadotetut kilot ovatkin kaksinkerroin takaisin.
Mutta just askel askeleelta ajattelin :) Mulla on leipä sellanen kompastuskivi joka on minun suurin rakkaus :D voisin syödä leipää aina.
Nyt kun oon ollut 5 päivää ilman leipää, niin ei sitä kauheasti kaipaa :) tiedä sitten kun sitä ekaa kertaa päässe taas maistamaan niin että miltä se tuntuu :)

Niin ja tässäpä teille rarkkaat kanssa sisaret hauska laihdutus laulu :)
http://www.youtube.com/watch?v=rto3b780CNw
 
1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg
6.päivä 123,2 kg -0,3kg
7.päivä 122,9 kg -0,3kg
8.päivä 122,6 kg -0,3kg

Ihana tasasen tappava tahti! :D
Nyt on siis täysi viikko nutrausta takana. Yhteensä viikossa tippunut 3.7 kg. Oon kyllä hirmu tyytyväinen ja uskon että tämä onnistuu! =) Eilen kyllä sorruin maistelemaan hiukan paistettua jauhelihaa siinä perheelle ruokaa laittaessani. Sitten miehen kanssa hörpittiin lightlimsaa saunassa.. jätin sitten illan viimeisen pussin syömättä, eikä tämä "sortuminen" onneksi näkynyt pudotukseen vaikuttavan.
Vielä en ole vyötäröä tai muutakaan tohtinut ruveta mittailemaan, että kuinka on kavennut.. Ehkä sitten kun alkaa vaatteissa tuntua enemmästi :D
Hirmuisesti tsemppiä kaikille!
 
1.päivä 89,2 kg
2.päivä 88,2
3.päivä 87,7
4.päivä 87,4
5.päivä 86,9

Viimeinen pussiruokapäivä on käynnistynyt! Olo on selvästi keyempi ja virkeämpi! Huomenna alan syömään omia pöperöitä, ja jos paino jumittaa tai meinaa nousta, palaan nutraamaan. Se on aika hyvä "uhka", alkaa nimittäin tökkiä ja pahasti... toinen kierros tomaattipastaa eilen maistui jo aika pahalle :LOL: Patukoita aion pitää varalla jos karkkihammasta alkaa kolottaa, ne on musta hyviä.

Eilen meni myös banaani aamupalaksi, pari muksu-hedelmäsosepurkkia, jugurtti leseillä, ja tuoresalaattia pastan seassa. Ai niin ja juustoa höyläsin muutamia siivuja pitkin päivää, välillä oli nimittäin tosi paha olo.

Omenapomena, mahtava saavutus! Hatunnosto myös Deedeelle viikon nutrauksesta, ja kaikille muille sinnikkäille nutraajille! :flower:
 
Mulla paino pysyttelee samassa kuin eilen.. ajattelin että tietenkin olisi todella fiksua alkaa punnitsemaan itseään vain kerran viikossa :D :D :snotty:
Ja tiedän kyllä myös sen että nyt kun olen pudottanut jo paljon kiloja ja kun olen jo bmi:ltäni 25.3 niin alkaa laihduttaminenkin olla hitaampaa. Siltikkin jatketaan :wave:
vielä en anna periksi :) kun ei vielä pahemmin takkuakkaan tämä pussiruokien syönti. 6 päivä siis menossa :)

Uskon että viikko saldoksi tulee tuo -2.5kg joka on sinänsä jo tosi hyvä pudotus omasta mielestäni :)
 
Paljonko keväänkeiju olet pudottanut yhteensä? Se on totta että viimeiset kilot istuu tiukassa, mutta yksi asia auttaa! Liikunta! :D

Luotan siihen että kävelyllä ja tiukalla ruokavaliolla saan painoa alemmas, sitten alkaa sykettä kunnolla nostava liikunta, joka laihduttaa tehokkaasti. Eli juoksu. Kun vain pysyisin erossa herkuista. Sain jo aiemmin painon tippumaan yli 90 kg.sta 86 kiloon, mutta repsahdin... :ashamed: Harmituksesta sisuuntuneena aloitin sitten tämän "kitukuurin".

Koitahan parantua Tilsu, sulla ei paljoa myöskään pudotettavaa.

Oletko muuten keväänkeiju, kun painosi jumittaa, syönyt lisäkuitua? Vehnälese sai ainakin mulla vatsan pelaamaan! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jodie:
Paljonko keväänkeiju olet pudottanut yhteensä? Se on totta että viimeiset kilot istuu tiukassa, mutta yksi asia auttaa! Liikunta! :D

Luotan siihen että kävelyllä ja tiukalla ruokavaliolla saan painoa alemmas, sitten alkaa sykettä kunnolla nostava liikunta, joka laihduttaa tehokkaasti. Eli juoksu. Kun vain pysyisin erossa herkuista. Sain jo aiemmin painon tippumaan yli 90 kg.sta 86 kiloon, mutta repsahdin... :ashamed: Harmituksesta sisuuntuneena aloitin sitten tämän "kitukuurin".

Koitahan parantua Tilsu, sulla ei paljoa myöskään pudotettavaa.

Oletko muuten keväänkeiju, kun painosi jumittaa, syönyt lisäkuitua? Vehnälese sai ainakin mulla vatsan pelaamaan! =)
Mie oon saanut kiloja pois kokonaiset 20 .
Vatsa toimii kyllä ihan ookoo.. liikuntaa pitäis ihan oikeasti lisätä, ja aattelinkin mennä heti kun mies tulee kotiin tienpiennarta pitkin kävelemään.
Mulla on kaks pientä lasta 3 ja 1 vuotiaat, ja niitä mielelläni kyytittesin, mutta 1 vuotias on siinä iässä :D ettei istu rattaissa ei sitten millään ja taas 3 vuotias ei "jaksa" kävellä pitkiä matkoja, varsinkin kun meillä on tiet vielä osittain jäiset ja osittain kuralla.
Mullon ihan oikeasti ihan hirveän vähän omaa aikaa.. lapset on kokoajan lahkeissa hyppäämässä. Kuulostaa selittelyltä :D mutta niin se on. Mullon olkkarissa kuntopyörä vuodelta kivi ja kanki jota oon nyt polkenut ja sitten viikonloppuna saa crostrainerin.

Sitkaasti vaan mennään etiäpäin. Perikse en anna. mullon vielä kaksi päivää tämän päivän jälkeen naturdietin suklaajuoma pusseja, ja sitten alan tuolle nutriletin tehostartille.
Mie kippaan aina silloin tällöin pussillisen levolacia suklaajuoman sekaan niin toimii :)

Mie olen iän kaiken ollut ylipainoinen tai ainakin minusta itsestäni on tuntunut siltä.
Nyt on kiva kun olen saanut 20kg tiputettua niin muutkin huomaavat että hei tuohan onnistui :D ikinä ennen en ole näin paljon pudottanut.
Mie taas uskon siihen että kun olen itseni saanut laihdutettua tarpeeksi hoikaksi niin sitten oon sitä lopunelämääni, en halua enää palata vanhaan...

 
Mielettömän määrän kiloja olet saanut pudotettua, keväänkeiju! :flower: Pääsisinpä samaan!

Mulla alkoi nyt sitten jumittaminen. Luulen että johtuu liian vähästä vedenjuonnista, päivällä en saanut juotua tarpeeksi, ja illalla oli hirveä jano.

Mun nuttrilett kuuri on nyt ohi. Jätän teidät jatkamaan nutrausta ja käyn välillä katsomassa, miten on mennyt. Ja raportoimassa oman tilanteeni =)

En ole ihan täysin tyytyväinen, vaikka onhan tuo reilu kaksi kiloa hyvin viidessä päivässä! Pääsin aikoinaan, painaessani 74 kiloa, parempaaan tulokseen, 2,6 kg. Luulin että nyt menis paremmin, mutta liikunta on nähtävästi liian rauhallista nyt painavana.

En ole ikinä ennen painanut yli 74 kiloa, raskaus teki minusta raihnaisen löllön. Mutta oli se sen arvoista! =)

1. päivä 89,2
2. päivä 88,2 (-1 kg)
3. päivä 87,7 ( -500 g)
4. päivä 87,4 (-300g)
5. päivä 86,9 (-500g)
6. päivä 86,9 (+-0)


Moi tältä erää! :wave:
 
1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg
6.päivä 123,2 kg -0,3kg
7.päivä 122,9 kg -0,3kg
8.päivä 122,6 kg -0,3kg
9.päivä 121,4 kg -1,2kg

Kiireessä laitan vain lukemat ylös. Lisää kommenttia myöhemmin :)
 
Jodie: :hug: kiitos sulle mukavasta seurasta :). minä painon laihkarikuurin alussa 86kg. Silloin oli lyhyessä ajassa kolme raskautta ja kaksi synnytystä.. mutta jo tuota nuorinta odottaessani ajattelin tai päätin että kun vauvan saan maailmaan saa se vähäksi aikaa olla viimeinen :) ja alan panostamaan itseeni, ja se ajatus kyti päässäni, niin kauan aikaa että kun synnäriltä kotiuduin tiesin että mikä minun seuraava projektini olisi :) , tietenkään en heti silloin aloittanut kovaa laihdutusta vaan vähensin herkkuja yms.

Tänään pääsin jo aamusta lenkille. Ihanaa kun meilläkään ei ole enää kuin parista pakkaa tie jäässä. Kohta tulee kunnon kevät ja lumikin sulaa . Laitoin radion kuulokkeet korville ja lähdin tienpiennarta pitkin, ja voi kuinka mukavaa se oli. Ja kuinka paljon nautin hetken yksinolosta. (vaikka lapset ovatkin minun :heart: ) Askel oli huomattavasti kevyempi kuin viimeksi kun olen lenkkarit jalkaani 86kiloisena laittanut.
Sanoinkin miehelleni että saa alkaa järjestään joka aamupäivä tunnin aikaa että mie kerkeen käydä lenkillä, silloin ku tuo meidän vauva (kohta 1v) on aamupäivä unilla.

by the way, heräsin tänään kamalaan päänsärkyyn, ja siinä päätin sitten vaihtaa aamujuoman ruisleipään, päälle puolikas ohuen ohutta kinkkuviipaletta ja iso tomaatti. Söin kahvin kanssa. Huomaa kyllä että vatsalaukku on nyt pienempi sillä kun olin sen saanut syötyä, voi jösses mikä närästys, ihan kuin olis syöny kokonaisen rasvaisen pizzan tai muuta sellaista. Meni tunti ennen kuin öllö olo lähti, oli lähellä että piti lähteä oksentamaan :( ens kerralla jos ottais pikku haukkuja pikku hiljaa, eikä töyläis sitä leipää kokonaisena naamaan. Niin joo! En käynyt tänään vaa´alla. Yritän pitää aina välipäiviä, tulee muuten kokoajan vahdattua vaakaa.

DeeDeellä mahtavasti menny painoa alas! hyvä sinä!!
 
Repsahdin sittenkin ja kävin vaa´alla. ja tulin sitten heti kertomaan miten menee :)
Oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen :D

1. päivä 70kg
2. päivä (en punninnut.)
3. päivä 68.5 (-1.5kg)
4. päivä 67.5 (-1kg)

5.päivä 67.5
6.päivä en punninnut
7. päivä 64.5kg (-3kg) !!!!
Mahtava juttu.
Enkait mie yksin oo tähän ketjuun jäänyt??
miten teillä muilla menee :)
 
Et oo tosissas keväänkeiju, mahtava pudotus, 5,5kg!!!

Mulla alkaa tauti nujertua pikkuhiljaa, ja voisin koittaa ens viikkolla palata täysnutraukseen.
Onko muita, jotka jatkaa ens viikolla?!
Mulla on läppärin laturi rikki ja joudun käymään netissä television ja playstation kautta niin kommentointi on tosi hidasta tällä peliohjaimella :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Et oo tosissas keväänkeiju, mahtava pudotus, 5,5kg!!!

Mulla alkaa tauti nujertua pikkuhiljaa, ja voisin koittaa ens viikkolla palata täysnutraukseen.
Onko muita, jotka jatkaa ens viikolla?!
Mulla on läppärin laturi rikki ja joudun käymään netissä television ja playstation kautta niin kommentointi on tosi hidasta tällä peliohjaimella :/
Juu-u. näin on kuule näreet :)
mukava, että saan ees yhen nutrikaverin ensiviikolle. :) Joten mukana olen. Mielenkiintoiselta kuulostaa tuo sinun kommentointi välineistösi :)
mulla olis vielä nuita suklaa juomia täksi ja huomiseksi päiväksi ja sitten alan nutriletin tehostartti pakettia.
saas nähä miten maistuu ku nyt oon melkein 25kpl suklaanmakuista naturdiettiä juonut.

 
Kiitos keväänkeiju kannustuksesta :) Upeasti on sinullakin paino pudonnut!

Niin ja kyllä täällä vielä mukana ollaan ensi viikollakin varmasti. Oon tässä nyt niin tohinalla siivonnut ja leiponut pari päivää, etten paljoa ole ehtinyt kirjoittelemaan. Huomenna pitäis viettää pojan synttäreitä, joten lupaan, että viikonloppuna tulen repsahtamaan :D Tai ainakin uskon niin, tuskin pystyn vastustaa aivan kaikkia herkkuja, mitä esille laitetaan. Tänään jo teki niin tiukkaa, ettei ihan kokonaan karannut mopo käsistä.. :)
Mutta nyt vähän tuloksia ylös. Seuraavan kerran puntarilla uskaltaa käydä varmaan vasta maanantaina..

1.päivä 126,3 kg
2.päivä 124,9 kg -1,4 kg
3.päivä 123,8 kg -1,1kg
4.päivä 123,8 kg +-0
5.päivä 123,5 kg -0,3kg
6.päivä 123,2 kg -0,3kg
7.päivä 122,9 kg -0,3kg
8.päivä 122,6 kg -0,3kg
9.päivä 121,4 kg -1,2kg
10.päivä 120,7 kg -0,7kg
 

Yhteistyössä