Minä mukaan jos sopii? olen nyt täys nutrannut kolmatta päivää
1. päivä 70kg
2. päivä (en punninnut.)
3. päivä 68.5 (-1.5)
1. päivä 70kg
2. päivä (en punninnut.)
3. päivä 68.5 (-1.5)
Alkuperäinen kirjoittaja Jodie:Neljäs päivä meneillään, jippii, yli puoleenväliin päässyt...
Mites keväänkeiju, aiotko jatkaa nutriletteilla? Itse olen vähän peloissani jatkosta, miten saan annokset pidettyä toosi pieninä, se kun on helppo kattilasta kauhoa lisää.
Mie oon saanut kiloja pois kokonaiset 20 .Alkuperäinen kirjoittaja Jodie:Paljonko keväänkeiju olet pudottanut yhteensä? Se on totta että viimeiset kilot istuu tiukassa, mutta yksi asia auttaa! Liikunta!
Luotan siihen että kävelyllä ja tiukalla ruokavaliolla saan painoa alemmas, sitten alkaa sykettä kunnolla nostava liikunta, joka laihduttaa tehokkaasti. Eli juoksu. Kun vain pysyisin erossa herkuista. Sain jo aiemmin painon tippumaan yli 90 kg.sta 86 kiloon, mutta repsahdin... :ashamed: Harmituksesta sisuuntuneena aloitin sitten tämän "kitukuurin".
Koitahan parantua Tilsu, sulla ei paljoa myöskään pudotettavaa.
Oletko muuten keväänkeiju, kun painosi jumittaa, syönyt lisäkuitua? Vehnälese sai ainakin mulla vatsan pelaamaan! =)
Juu-u. näin on kuule näreetAlkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Et oo tosissas keväänkeiju, mahtava pudotus, 5,5kg!!!
Mulla alkaa tauti nujertua pikkuhiljaa, ja voisin koittaa ens viikkolla palata täysnutraukseen.
Onko muita, jotka jatkaa ens viikolla?!
Mulla on läppärin laturi rikki ja joudun käymään netissä television ja playstation kautta niin kommentointi on tosi hidasta tällä peliohjaimella :/