huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

tiutautilitalitittan ajatus oli varmasti ihan hyvä, mutta sen verran provosoivasti kirjoitettu, että koin, että sen olisi voinut vähän nerokkaammin kirjoittaa. Nutrilett-startti on hyvä juuri siksi, että alussa saa tuloksia - olkoon sitten mitä hyvänsä nestettä vai läskiä - ja siksi motivoituu siihen, että ylipainoiset ihmiset saavat otteen painonhallinnasta. Tämän "nälkäkuurin" aikana vatsalaukku väkisin pienenee, mikä vaikuttaa siihen, että valitsee järkevämpiä annoskokoja tämän jälkeen. Motivaatiosta laihduttamisessa on pitkälti kysymys ja meillä kaikilla on ylipainoa ihan reippaasti. Ei täällä ole kukaan normaali-BMI henkilö laihduttamassa, vaan kaikilla on ylipainoa. Minusta on ihan sama, millä nimellä kutsutaan sitä osaa, joka lähtee ja jokainen itse valitsee tällaisen Nutri-kuurin jälkeen sen tavan, miten jatkaa. Nutrilettiahan ei saa ilman lääkärin valvontaa jatkaa yli kuukautta (tämä luki startti-paketissa) - siis täysnutrausta. Ja rehellisesti sanottuna, en usko, että kukaan pelkillä jauheilla jaksaisikaan yli kuukautta. Sorry vaan, mutta en todellakaan pitänyt siitä "lytistävästä" tyylistä, joka minusta latisti meidän kaikkien ja juuri aloittaneiden vireen täällä ja iloitsemisen hyvistä tuloksista. Ehkä tällaisissa tsemppaus-ketjuissa pitäisi tosiaan kirjoittaa pikkasen eri tavalla.

Mutta asiaan, unohtakaamme tämän vierailijan vierailu ja jatkakaamme omaamme. :hug:

Elinan Nutrilett-kuuri

Päivä paino päiväpudotus pudotus yhteensä
1. päivän aamu 78,6
2. päivän aamu 77,7 - 0,9 kg - 0,9 kg
3. päivän aamu 76,6 - 1,1 kg - 2,0 kg
4. päivän aamu 76,7 + 0,1 kg - 1,9 kg
5. päivän aamu 76,6 - 0,1 kg - 2,0 kg
6. päivän aamu 76,2 - 0,4 kg - 2,4 kg
7. päivän aamu 76,4 +0,2 kg - 2,2 kg
8. päivän aamu 76,0 -0,4 kg - 2,6 kg
9. päivän aamu 76,0 -0,0 kg -2,6 kg
10. päivän aamu 75,5 -0,5 kg -3,1 kg
11. päivän aamu 75,2 -0,3 kg -3,4 kg
12. päivän aamu 74,9 -0,3 kg -3,7 kg

Nyt on 2 x Nutrilett startti käyty läpi. Olen tyytyväinen painonpudotukseeni 3,7 kg näiden 12 päivän aikana ja vuoden alusta siis jo 4,1 kg. Tavoitteeseen on vielä matkaa 7,9 kg (tavoitteeni on 67 kiloa). Nyt jatkan siis pistelaskulla, mutta käytän Nutrilett-tuotteita, sillä patukka on esim. minusta tosi hyvä lounas, kun yleensä syön sen kiireisesti tietokoneeni vieressä töissä, myös työmatkalla ne ovat käteviä. Minusta on rauhoittava tietää, että niissä on tarpeelliset hivenaineet ja vitamiinit. Eilen kävin ostamassa vähäkalorisia tuotteita ja pääsen aloittamaan tänään pistelaskut!

Kiitos tsemppiseurasta kaikille! Onnea ja motivaatiota meille kaikille. Onnistumme, jos haluamme ja jokainen hyvä valinta on hyväksi. Mukavaa keskiviikkoa! :hug:

Päivä 1: 87.2kg
Päivä 2: 86.4kg -800g
Päivä 3: 86.0kg -400g -1.2kg
päivä 4: 85.8kg -200g -1.4kg
päivä 5: 84.5kg -1300g -2.7kg

Ihan hirveesti on paino tippunut. Mulla ei oo yhtään ollut nälkä kun kurkku on ollut ihan hirveen kipee eikä mikään oo maistunut. Eilenkin söin pari broilerpyörykkää ja vanukkaan siis ekstraa. Nyt oon saanut mun ekan välitavotteen läpi =).

Tsemppiä elina pisteilyihin!

Mulla itellä ainakin tää nutrilettikuuri on hirvee motivaatio laihdutukseen! Kun aluksi saa muutaman kilon nopsaan pois on siitä mukava sitten muuten jatkaa. Ja ei näillä tuotteilla pitkään kyllä jaksais laihduttaa, kyllä tulis kyllästyminen!

päivä 1: 80.1kg
päivä 2: 79.7kg
päivä 3: 78.9kg
päivä 4: 78.5kg
päivä 5: 78,7kg
päivä 6: 78,7kg
päivä 7: 78,1kg

päivä 8: 77.9kg pudotusta viikossa 2,2kg
päivä 9: 77.6kg
päivä 10: 77,2kg
päivä 11: 77,6kg
päivä 12: 78,9kg
päivä 13: 78,0kg
päivä 14: 78,9kg

(päivä 15: 78,7kg plussaa viikossa 800g)
(päivä 16: 78,9kg)
(päivä 17: 78,0kg)

Tuossa taas mun painonvaihtelua eli nyt taas suunta alaspäin. Eilen en syönyt enää lainkaan nutreja, joten taidan lopettaa painoraportoinnin tähän pinoon. Ketjussa on ollut tosi kiva kirjoitella! Hyvää laihkarinjatkoa kaikille! Mun ja Elinan juttujahan voi seurata myös tuosta kohti hoikempaa heinäkuuta- ketjusta ja sinne on muutkin tervetulleita.

seurailin teidän laihdutuksia ja päätin liittyä myös :)
mä olen tuolla kiloklubissa ja käytän ruoka ja liikuntapäiväkirjaa.

1. 86kg
2. 85,5kg
3. 84kg
4. 83,5kg

nesteitähän nuo ovat mut pitää toivoa että nyt onnistuisi :) stemppiä myös muille laihduttajille! :)

moi
1.päivä 85.5
2.päivä 85.1
3.päivä 85.5

joo,eli takas tuli,liekö sit syynä se et tiistai meni aika huonosti koska kyläilimme.en ollut lähimainkaan pelkillä nutreilla.mutta mutta
tänään kirjoittelin ruokalistan tälle päivälle jo aamulla ettei vaan mene kaloreita liikaa! :D
et semmosia tänne.. :wave:

juups, ei ollut suomenojallakaan sitä starttipakettia, taidan viimein tilata sen netistä. Tuo 1000 kcal riittää jos muuten, jos on kovin pieni ja liikkuu vähän. Mun laskennallinen lepokulutus vuosi sitten oli joku 1600 kcal ja koska liikun ja treenaan (silloin, kun pääsen) kovaa, mulla 1800 kcal on hyvä laihdutustahti. Mä luulen, että jotkut lihois tolla mun kalorimäärällä, sen takia painonvartijoissa en oo kestänyt 8 viikkoa pitempää. Ensin lähtee 3kg viikko niiden pisteillä, sitten n. 10kg jälkeen ei tapahdu muuta kuin heikotus ja migreeni. Nää on aika yksilöllisiä juttuja, mun personal traineri on osannut paljon paremmin laskea noi mun ravinnot ja tulosta on syntynyt.

Mä tilasin verkkoapteekista, kun en jaksa enää metsästää. Vielä ei tarvi käyttää, tuo imetys näyttää vievän ihan kiitettävästi painoa (-1,3kg viime viikko). Tosin neiti onkin aika iso eikä suostu paljon kiinteitä syömään.

päivä 6: 84.7kg +200g -2.5kg

Noh, nyt sitten plussaa +200g. Olihan tuo yli kilon pudotus huima. Huomenna taas uusi päivä.

:wave: lumiset tervehdykset :D
Saapa nähä miten akan käy kun lisään enemmän liikuntaa normisti on pudotukset hiljentyneet mutta näin jatkan. Nutreja 1-2 ateriaa ja 1 normaalia ruokaa lautasella salattia tolkuttomasti ja sitten sitä pääruokaa hillitysti nuo mitat suunnilleen vuosien pisteiden lakun ansiosta/johdosta aika hyvin tuolla nupissa ;)
En tiedä olenko sittenkään oikeassa ryhmässä täällä koska en pelkkiä nutreja käytä ?
Täällä vaan tuntuu olevan semmonen tsemppi päällä :D teidän imussa sitten hiippailen.

1.84.4
2.83.3
3.82.5
4.82.0

niin pisteillä alottelin marraskuussa 87.3 sta jotenkin se taas tökki :/
Tämä tuntuu olevan ns. helpompi ja ehkä se minun juttu.

moi!

85.5
85.1
85.5
85.2

vähän toi paino junnaa paikallaan..ooiskohan mun ruokailussa kuitenkin vielä tarkistamisen varaa.. :|
imetys ja laihdutus on vaikea yhdistelmä kun mulla tuntuu toi maito ja ruokamäärä kullkee aika käsi kädessä..heti kun mun ruoka väheni,väheni maitokin.. :ashamed:
hmm,hankalaa mut eii auta,täytyy koettaa jotenkin sumplia...vähän on motivaatio kateissa kun joudun antamaan taas lisämaitoa... :ashamed:

päivä 6: 84.7kg +200g -2.5kg

Eli tsemppiä tänne nutraajille. Ite siirryn nyt tavalliseen ruokaan, eilen illalla söin jo normaalisti. Vaaka näytti aamulla 85.2kg että ei ihan hirveesti tullut kuitenkaan takasinkaan päin vaikka söinkin reilusti.

hei nutraajat! Mulla on 4s päivä menossa starttipakettia ja mietin miten jatkaisin sen jälkeen? hyviä ehdotuksia?miten te teette? paino ei ole vielä kovin laskenu, ehkä n. puolitoista kiloa. hyvä kuitenki että alas menee. olen syöny lisäksi vihanneksia, kuten tomaattia, kurkkua, paprikaa, porkkanan, salaattia. kertokaas jatkot! :)

Äibä, mä oon syönyt normiruokaa. Annokset pieniä ja paljon kasviksia ja muutenkin mahdollisimman vähän rasvaa. Kaupasta yritän ostaa kevyttä ja rasvatonta. Ja siis merkkaa kaikki syömiset ylös niin siitä sen näkee. Tsemppiä jatkoon.

juu selis, niin se on tehtävä. aion kuitenkin joskus korvata jonku aterian esim. patukoilla, kyl se normaaliruoka kuitenkin voiton vie nuista nutriaterioista, vaikka se tomaattipasta oliki tosi hyvää!mutta täytyy välillä kokeilla kaikkea ja tällä pääsee kuitenkin vauhtiin. kaikkea hyvää myös sulle jatkossa ja muillekkin!

Ajattelin tulla tänne vähän kertomaan kuulumisia kun on viikko siitä, kun lopetin täysnutrauksen. Paino junnasi melkein viikon ihan paikallaan, tuli vähän lisääkin kun olin synttärijuhlilla, jossa herkuteltiin ja sen jälkeen söin vielä pussillisen sipsejä seuraavana päivänä.... Tällä viikolla aloitin osanutrauksen ja paino lähti heti alaspäin.

Tänä aamuna siis paino 74,3 kg eli pudotusta koko kuurin alusta lähtien -4,3 kg. Vielä on jäljellä noin 8 kg pudotettavaa....

Mulla tarttui mukaan 2 pakettia intensiveä ( suklaapirtelö ja kanakeitto ) kun löytyi niin hyvä tarjous. Ens lauantaina on ne kaverin häät mihin mun piti olla oikein hoikassa kunnossa :/ Nyt on sen verran turvonnut olo, että koitan tosissaan tsempata että jaksaisin olla nyt ma-pe nutreilla niin launtaina ois vähän parempi olo! Joten saas nähdä riittääkö mun itsekuri iltaa pidemmälle :ashamed: Mutta messissä ollaan!

Paino aamulla 79.0kg

Hyvä me Tilsu :D :LOL:

Ootko ollu pelkilleen Nutreilla?
Minä söin eilen Nutrien lisäksi 2 keitettyä porkkanaa, yhden paistetun sipulin, n desin paistettuja herkkusieniä (näillä siis lisäsin päivällisen määrää ) ja yhden appelsiinin.

Yhteistyössä