Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
On meillä pari astiaa mennyt rikki...
"pahin" oli kuitenkin, kun mökillä oltiin ja oli jotain sanaharkkaa. Mies meni sisälle tiskien kimppuun ja yritin köökin ikkunaan pari kertaa napauttaa varovasti, että kääntyisi ikkunaan päin ja avaisi tuuletusluukun ja kuuntelisi sanottavani.
No ei se perkule kääntynyt niin vetäsin avokämmenellä keskelle ikkunalasia, jotta varmasti kuulee koputuksen. Käännyin samantien lähtemään poispäin mieltäni osoittamaan kun kuului helinää ja lasinpalat tippuili...
Olipa kiva selitellä mökin omistajalle, isälleni, mites siinä niin pääsi käymään :ashamed:
 
*heittänyt kaukosäätimen seinään (tähtäsin exää ) palasiksi meni (säädin, ei exä )
*heitin eriksonin päin ovea, oveen jäi reikä.
*paiskasin ulko-oven kiinni niin, että lasi hajosi
*ajoin exän jalan yli
*potkasin exää palleille niin, että siltä läks taju


mitäköhän muuta... niin juu, parit kaapinovet kiskassut saranoiltaan...
 
Vuosia sitten
mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
 
vaimo
yhden ja ainoan kerran elämässäni olen ollut väkivaltainen. mies oli juhannusyönä "kadonnut" kaverin kanssa pellonreunalle kävelemään ja jutustelemaan kun me muu juhlaporukka oltiin nukahdettu ja sammuttu kuka minnekin. heräsin aamulla eikä miestä näy missään. etin koko mökin ja ympäristön ja huoli ja hätä oli hirveä. herätin koko porukan ja hälytin kaikki ettimään, olin ihan varma että mies makaa kuolleena jossain. lopulta mies lompsii elämäänsä tyytyväisenä mökin pihaan- humalassa - ja ainoa reaktio mikä multa siinä vaiheessa irtos oli vetää litsari poskelle. sitten aloin itkeä ihan hysteerisenä. kylmät väreet tulee vieläkin kun muistan sen fiiliksen, kun on ihan varma siitä että toinen on kuollu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:
mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
:LOL: ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:
mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
:LOL: ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Viblsp
Olen hajottanu mm. kännyköitä, astioita, heitelly arvokkaita LP-levyjä parvekkeelta jne. Sormuskin on jossain pihalla, en tiedä missä.

Niin ja haukkunut usein anopin ja anopin lapset, vaikka ei yleensä mitään niitä vastaan. Ja muutenkin menen henkilökohtaisuuksiin kun suutun ja etsin oikein sitä satuttavinta asiaa, mitä voin suustani päästää.
 
vieras
Seurustelun alkuaikoina oltiin Helsingissä juhlimassa (mies sieltä kotoisin, itse en silloin ollut siellä ennen käynyt). Jostai suutuin miehelle yöllä ja lähdin keskustassa juoksemaan pois miehen luota, kännissä tietenkin.. Osuin johonkin puistoon ja menin puun alle piiloon. Ei ollut hajuakaan missä olin. Onneksi mieheni löysi minut ensimmäisenä...
 
vuosia sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:
mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
:LOL: ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?
Otti yhteyttä, itseasiassa jo kuukausia tämän jälkeen ja yritti lämmitellä mua vielä uudelleen.. :)
 
s.puoliQ ei pääse kirjautuun
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mulle sattuu näitä ylilyöntejä aina nälkäisenä.

Kerran paikoin (ne saatanan) ranskanperunat jotka eivät kypsyneet tarpeen nopeasti, roskiin.

Miljoonasti on myö tyullut sanottua (reaalielämässä tai virtuaalisesti) nälkäisenä kiukustuneena toiselle jostain täysin tyhjänpäiväisestä asiasta.

Ja silloin kun vielä kävin baareissa, heittelin täysiä siiderimukeja lattiaan. Se ääni ja se loiskahdus.
:xmas:
jep,mustakin kehkeytyy nälkäsenä (ja varsinkin nyt raskaana olessa nälissään ) varsinainen hurrikaani.mikään ei voi potuttaa enemmän kun hel.etillisen hitaasti kypsyvä ruoka kun maha kurnii ja ehkäpä nälkäinen lapsikin koko ajan kärkyy vieressä että kauanko vielä kestää!murrr!!!
ex-ukko kun jäi pettämisestä kiinni,niin pyöräytin hammasharjaansa vessanpöntössä ja laitoin nätisti paikoilleen.......
 
Borkku
En mä ihmisille oo tehny mut auto ku tilttas niin spreyllä kirjotin sen kylkeen et tähän sammui johtotähti xxxx kävelemään lähti ja se otti sit kupoliin ku ei autossa ollu ku pikku vika mut sen kyljen maalaus sit makso maltaita.
 
ä
mies oli menossa just hermosauhuille takki päällä parvekkeelle, ja minä olin just kiikuttamassa puurolautasta muksulle, ja päätin sitten länttästä puurot suutuspäissäni äijän rinnuksille ..
takki meni pesuun, ja oli sellanen iso paksu talvitakki ,,kuivu monta päivää.. ja äijä jouuti menee ain syksytakil pakkasil sen ajan töihin :D
 
öx
äijä jutteli taksi jonossa jonkun akan kanssa lässynläätä, pistin pakettiauton ikkunan paskaks.
jäi känniputki päälle ukolla ja majaili joskus kaverisa luona, kävin ripustelemassa kaikki sen kalsarit auton vinkkareihin, sivupeileihin, auton katolle.
läntänny muutaman kerran iloisesti turpaan
tyhjentäny sen tilin ja vuokrasin sen rahoilla itelleni uuden asunnon
 
heittäny kaukosäätimellä miestä solisluuhun, läppässy poskelle, lähteny kävelee yövaatteet päällä keskellä yötä ulos ku on vituttanu niin paljon. Hmm.. repiny valokuvia, heittäny bisseä päälle ym..astioita ei oo vihan takia menny rikki muistaakseni.. Hävettää noi väkivaltasuudet... :ashamed:
 
vieras
* hakannut miestä kaulimella
* leikannut miehen vaatteet saksilla
* rikkonut miehen pelikonsolin hyppäämällä sen päälle
* lyönyt miestä puukolla
* lyönyt miestä tuopilla
* tyhjentänyt ketsuppi purkin lattialle kokonaan
* ilmoittanut miehen pankkikortin varastetuksi ettei se saa rahaa nostettua
* sulkenut miehen puhelin liittymän ym ym
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
* hakannut miestä kaulimella
* leikannut miehen vaatteet saksilla
* rikkonut miehen pelikonsolin hyppäämällä sen päälle
* lyönyt miestä puukolla
* lyönyt miestä tuopilla
* tyhjentänyt ketsuppi purkin lattialle kokonaan
* ilmoittanut miehen pankkikortin varastetuksi ettei se saa rahaa nostettua
* sulkenut miehen puhelin liittymän ym ym
ainiin; laittanut vauvan paskavaipan sen reppuun ja samalla pakannut sinne sen vaatteita
 

Yhteistyössä