Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä revin hampaillani miehen uudet kalsarit
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä revin hampaillani miehen uudet kalsarit
Hui! En uskaltais asua sun kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Hullu:Heitin lihaveitsen miehen perään,osui seinään. Toisen kerran heitin miestä puisella laatikossa,osui käteen.
Pari puhelinta olen heittänyt seinään/metsään.
ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
Otti yhteyttä, itseasiassa jo kuukausia tämän jälkeen ja yritti lämmitellä mua vielä uudelleen..Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:ottiko mies yhteyttä tämän jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
jep,mustakin kehkeytyy nälkäsenä (ja varsinkin nyt raskaana olessa nälissään ) varsinainen hurrikaani.mikään ei voi potuttaa enemmän kun hel.etillisen hitaasti kypsyvä ruoka kun maha kurnii ja ehkäpä nälkäinen lapsikin koko ajan kärkyy vieressä että kauanko vielä kestää!murrr!!!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mulle sattuu näitä ylilyöntejä aina nälkäisenä.
Kerran paikoin (ne saatanan) ranskanperunat jotka eivät kypsyneet tarpeen nopeasti, roskiin.
Miljoonasti on myö tyullut sanottua (reaalielämässä tai virtuaalisesti) nälkäisenä kiukustuneena toiselle jostain täysin tyhjänpäiväisestä asiasta.
Ja silloin kun vielä kävin baareissa, heittelin täysiä siiderimukeja lattiaan. Se ääni ja se loiskahdus.
:xmas:
ainiin; laittanut vauvan paskavaipan sen reppuun ja samalla pakannut sinne sen vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:* hakannut miestä kaulimella
* leikannut miehen vaatteet saksilla
* rikkonut miehen pelikonsolin hyppäämällä sen päälle
* lyönyt miestä puukolla
* lyönyt miestä tuopilla
* tyhjentänyt ketsuppi purkin lattialle kokonaan
* ilmoittanut miehen pankkikortin varastetuksi ettei se saa rahaa nostettua
* sulkenut miehen puhelin liittymän ym ym