Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
-heittänyt kännykän tuhannen tohjoksi

-heittänyt miestä perunasäkillä

-yrittänyt liftata viimeisilläni raskaan Renkomäeltä Hkiiin, kun vittuunnuin huoltsalla äijääni

-lukittautunut autoon useaksi tunniksi

-pakannut ukon kamat muovikasseihin ja viskonut eteiseen

-itkenyt ja raivonnut monta tuntia putkeen raskaan, kun mies unohti ostaa mulle herneitä torilta
 
Joskus vajaa 20 -kymppisenä tuli sanaharkkaa yhen pullistelijan kanssa kotibileissä (mies/poika) joten katkasin hältä ensin kultaketjun kaulasta ja sitten lähin jossain vaiheessa talvella ulos kävelemään ilman kenkiä jäiselle pihamaalle. En muista ihan tarkkaan asian kulkua kun oli tullut otettua ärräviinaa, mutta aamulla tajusin että olin kai iskenyt varpaani johonkin ja varvas ilmeisesti murtunut sillä reissulla; ihan musta, kipeä ja turvonnut eikä taipunut.

Joku vuosi tuosta suutuin eräälle typile jonka sänkyyn olin muutaman kerran eksynyt ja kai elätellyt toiveita enemmästäkin, kun hän oli luvannut olla mun kanssani baarissa mutta tanssi sitten aika intiimisti jonkun toisen muijan kanssa...kadoin tyypin maahan ja läpsin pitkin naamaa. :ashamed: No ehkä teon tekee hyväksyttävämmäksi se, että tyyppi oli jääkiekkoilija :saint:

Ja poikaa odottaessani suutuin ukolle kun oltiin mökillä hänen+veljensä kanssa, miehet sammui alakertaan yhtäkkiä ja minä en halunnut yksin parvelle nukkumaan :snotty: Kaadoin vesilasinkin ukon naamalle muttei se tiennyt mitään...Lähdin sitten kävelemään mökiltä pois hangessa keskellä talvea pyjama ja takki päällä valtavan mahani kanssa, laskettuun aikaan oli kai 3 viikkoa. Sinne ei tuolloin etes päässyt kuin kelkalla. No tajusin jossain vaiheessa että huomionhakuni tuskin onnistuu kun ei se vesilasikaan niitä ukkoja herättänyt, tuskin mun tarpominen metrin hangessakaan... :whistle:

Niin, lisäksi kaatanut miehen mäyriksien viemäriin, iskenyt kännykkäni seinään (kun akku oli niin paska loppui aina huonolla hetkellä) jne. jne.
 
kummastus
Alkuperäinen kirjoittaja cecce:
Eli emme tiedä puoliakaan mitä todella kotona tapahtuu,jos nämä olisi miesten kirjoituksia se olisi perheväkivaltaa.Mistä teiltä tota raivoa löytyy!
Mun täytyy kyllä peesata tätä. Suorastaan pimeetä menoa aika monellakin, ihan varmasti perheväkivallan kriteerit täyttäviä. Mutta naisten tekeminä niille vaan naureskellaan täälläkin, jos tekijänä olisi mies, niin johan tulisi sivutolkulla tekstiä tyyliin tee rikosilmoitus ja jätä se sika.
 
kerran, vuosia sitten oltiin porukalla järkkäämässä kotibileitä/synttäreitä kaverille joka tuli täysi-ikäiseksi. tehtiin juhlakalun kanssa pitsaa ja vieraat tuli sit aikanaan. olipa joukossa muuan kotitalous opettajan poika joka tuntitolkulla jakso motkottaa siitä et pitsassa oli kahta pääainetta sekaisin. silloin tartuin sitä jätkää reveleistä kiinni ja kamppasin. istuin päälle ja kysyin et vieläkö haluat valittaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Heittäny juomalaseja kohti, mut mä olin kyllä tosi vihanen, ja ukko varmaan muistaa että multa ei salata mitään. Että vaikka mitä olis tehny nii parempi on kertoo ite ku että kuulen muualta.
Ai joo, mäkin heitin eksää kerran lasilla, meni ohi ja osui seinään, ite jouduin vielä siivoomaan...

:kieh:
 
Sanna
Heitin omenan seinään ja sekin oli sellasta "katotaan nyt miten se reagoi" eli en ollu silmittömän raivon vallassa...
Kerran otin exän sim-kortin ja piilotin sen.. Se sitten aneli sitä takas...
Oon töninyt ja tuuppinut miestä ulos ovesta.

 
minä
vähän harmistuneena läpsäytin miestä kirjolohella pyllylle ( oli muovipussissa). Mies suuttui aivan silmittömästi jostain syystä. Tämä tapahtui vuosia sitten ja vieläkin joskus asiaa muistellaan ja kalalla saatan kaupassa häntä kiusata. Ihme tyyppi.
 
mies tuossa käski sen haarukkajutun lisäks kertomaan kun kerran heitin sen kaikki vaatteet ja kengät ulos vesisateeseen ja iskin varmuusketjun kiinni. ja syynä oli se et mies oli jossain ihan muualla missä piti, mut ei missää pettämispuuhissa tai muutenka hermostumista vaativassa paikassa :whistle:
et sillä oli oikein kivaa seuraavat päivät kun ei ollu vaatetta :saint:
 
pohjantähdenalla
Mä en edes kehtaa kirjotella kaikkia tähän :ashamed: :ashamed: Mut suutuin miehelle kerran kahdesta kaljasta niin paljon et otin siitä eron,oltiin erillämme koko kesän.. (noh,puolustan sillä et mies alkkis ) Oli ajanu autolla jakajaan, käskin kaverin vetää sivulasit alas, mies haukkui mua tekstarilla, menin hakeen savukkeita ja näin miehen isonlössin ympäröimänä menin paikalle ja huusin et muahan ei haukuta ja molemmille poskille avokämmenellä iskut samalla reissulla revin ruusut pieneksi silpuksi lattialle. Haukuin mieheni yleisellä paikalla homoksi kun tuli mies puolisen kaverinsa kanssa vastaan.( oltiin silloin torilla ) Pakannut miehen vaatteet kasseihin likaisina ja vienyt roskakatokseen. Ja mikä eniten hävettää raskaushormoneiden vaikutuksen alaisena meinasin kalauttaa kakkosnelosella yhtä jätkää päähän,ku oli kusettanu mua 6-0 :ashamed:

Teininä myin isän viinat naapurin ukolle ja pidin rahat ( isä ei antanut rahaa )
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nihil:
Uitin miehen hammasharjaa vessanpöntössä enkä KOSKAAN kertonut että tein niin...sisäinen hyvä olo :saint:
mua harmittaa oikein etten tuota ole keksinyt.. miehen jättäessä suunnittelin paskovani kahvinkeittimeen (ex oli kova juomaan kahvia)
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Yliopisto aikoina kun raha oli tosi tiukassa meilla, mies oli ostanut viimesilla rahoillamme kasan kaljaa ja pyykkiakin olisi pitanyt menna pesulaan pesemaan. Raivoissani kasasin kaikki miehen likaset vaatteet huoneen keskelle lattialle ja kaadoin kaiken sen kaljan niitten vaatteitten paalle ja sanoin etta siitahan litkit samalla kun kaytat noita vaatteita! :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Kerran yritin suutuksissani lyödä miestäni autossa. Käsi ( oma ) kuitenkin osui auton oveen ja murtui :ashamed: Sitte mie oon leikelly ukkelin hammasharjasta kaikki harjakset saksilla irti... :D , nakellut vaatteet kaapista moneen kertaan lattialle, että mies joutuu ne itse laittamaan takasin kaappiin. Levittänyt ketsuppia ja mausteita sekä makaroonia ja kahvia lattialle, nakellut astioita lattialle ja mies siivoo... :headwall: :headwall: :ashamed: Kyllä sitä on fiksu, kun päässä kiehuu.... :LOL:
 
Voi juma
Olen suutuspäissäni

- pettänyt miestäni sen kaverin kanssa (ja jäänyt siitä kiinni)
- uhannut keittiöveitsellä
- repinyt samaisella veitsellä sen uudet, törkykalliit farkut (jotka osti salaa minulta)
- kaatanut tax free-viinat ja parfyymit vessanpönttöön (mitäs meni laivalle kertomatta)
- muuttanut miehen nettiprofiilien tekstejä ja lisäillyt sinne kaikenlaista vähemmän mukavaa

Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä: Soittanut miehen erittäin pelottaville ja kovaäänisille isosiskoille ja kertonut miehen tempauksista, jotka johtivat noihin edellä mainittuihin tekoihini. Ja tämä oli viimein se keino, joka tepsi :-D Mies edelleen säännöllisesti sanoo, että "tee ihan mitä vaan, mutta älä please soita mun siskoille!!"
 
Ex-Raivotar
Ensinnäkin puolustuspuheenvuoro: en ole tehnyt ainakaan seitsemään vuoteen mitään järjetöntä!


Mutta, mutta nuorempana tuli toilailtua aika paljonkin. Ukko opiskeli, pennut huusi ja oltiin ihan yliväsyneitä kumpikin. Ukko toimi Goldenin pesuainemyyjänä ja kaadoin pari putelia niitä mömmöjä lavuaarista alas. Meinasin mennä paniikkiin siitä vaahdon määrästä.

Äijä oli kettuillut useita päiviä ja jysäytin nyrkillä pari kertaa uuden tietokoneen kylkeen; rikki meni ja pahasti.

Äijä oli siis nuorempana kova kettuilemaan ja täysin väsyneenä sen pottuiluun hetin rasvasen makkaran seinään; jälkihän siitä jäi. Samalla ryskäsin lasten kerrossängyn alas lattialle.

Kerran kopautin (aika varovasti) ulko-oven lasia kämmenellä ja menikin yllättäen rikki.

Joskus olen heittänyt tyynyllä miestä keskijalkaan ja jouduin kyllä järkyttymään miehen kivun määrää.

Onneksi luonne on tasottunut ja sinni kasvanut ja ei enää tule temmottua suuntaan eikä toiseen.
 
Ex-Raivotar
Ja onpa tullu revittyä vihkikuvatkin tuusannuuskaksi ja revittyä kultasepänliikkeeseen osoitettu lahjakortti plus äitienpäiväkortti. Tosin äärimmilleen ärsytettynä, mutta kumminkin.
 
...
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
 

Yhteistyössä