Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hai:
mä leikkasin telkun antennipiuhan poikki ku alko potuttamaan ku ei mukamas bylsiminen kiinnostanu vaan urheilu.

--> hetki siinä meni, mutta sainpahan sovintoseksiä. :)
Mitähän jos mies tekisi tuollaista kun ei saa seksiä :D Täällä voisi nousta haloo.
 
vieras
Itse löin nyrkillä vessan oveen reiän, oli yllättävän heikkoa tekoa. Eräs tutt taas iski miekalla vessan ovesta läpi, kun mies oli lukittautunut sinne (oli menny pöntölle) :eek: Sen jälkeen oli vielä soittanut poliisit ja laittanut kaiken miehen syyksi -> mies putkaan.
 
N.15 vuotta sitten kun jaksoin vielä riemastua asioista kunnolla nakkasin tusinan ruokalautasia lattialle palasiksi.
Oli sitten pientä siivoamista niissä palasissa.
Parikymppisenä nakkasin paistetut kananmunat seinille ja siivosen mukainen.
 
vieras
Ex-mies ei tiskannut pariin päivään vaikka minä kuljin töissä ja se oli kotona. Niinpä keräsin astiat ja kannoin ulos asti roskikseen. Nykynen jätti likaset vaatteensa lojumaan aina lattialle, keräsin ja tungin takasi kaappiin, mies pesee nykyään itse vaatteensa...
 
Ai niin, sain Nummirockissa 2003 kauhean raivarin. Huusin kavereilleni pää punaisena. Pistin kiukuissani telttaa kasaan ja heitin ne pystytystikut jonnekin hevonhelvettiin. Sitten lähdin kolmannen kaverini kanssa kotiin ilman näitä kahta muuta kaveria. Tulivat sitten liftaamalla sieltä kotiin (matkaa n.130km )

Onhan näitä kilahtamisia jatkuvasti mulla :whistle:
 
ei kaduta
Revin kaikki meidän hääkuvat ja poltin ne.
Hakkasin vasaralla vihki ja kihlasormukset nippuun ja perässä uuniin.
Kaikki valokuvat missä näkyy ukko tai minä niin poltin myös.
Ja nämä kaikki tein parin minuutin sisällä kun isäntä sanoi että pitäskö meidän muuttaa erilleen.
Ja ei kaduta yhtään,hain seuraavana päivänä avioeroa ja kohta harkinta aika päättyy.
 
Vieras
Minäkin heitelly tavaroita joka seinään tai miestä kohti. Muutaman kerran oon onnistunu miestä läimäyttämään kädellä. Eikkä ihan muutama kerta ku oon ottanu auton ja vaan häipyny (muutaman tunnin päästä sit menny takaisin).
Yhen äitienpäivän muistan. otti päähän ku mies nukku puolille päivin. Lähin tuonne talon taakse mehtään ja ison kiven päällä pari tuntia otin aurinkoa.
Joskus on kans ruoat lentäny roskiin kesken tekemisen.
Yhteen väliin kun oltiin pitempään riidoissa en koskaan ilmoittanu miehelle mitä mulla ohjelmassa. Sai aina soitella perään et missä oot enkä aina sillonkaan sanonu.
 
Ottanut sormuksen pois. Lapsena kun suutuin vanhemmille pakkasin kerran tavarani pikku matkalaukkuun ja olin jo ulko-ovella lähdössä pois.. Tokikaan mua ei päästetty ja kiukkukin unohtui :D. Raskausaikana kilahti monesti tosi komiasti, huusin ja v***uilin niin että ei tosikaan. Synnytyksen jälkeen tasaantunu, eikä sitä lapsen kuullen viitti riidelläkään.
 
vieras
mies pelasi mielestäni liikaa tietokonetta, kävin hakemassa koneen (ei siis sillä riidan hetkellä pelannut) ja heitin kannettavan maahan miehen jalkojen juureen. mies hermostui ja löi nyrkin vessan oven läpi. lopputulos: reikä vessan ovessa ja rikkinäinen kannettava.
 
Riidan päätteeksi menin parvekkeelle ja mies kielloista huolimatta tuli perssä... Varotin kerran ei uskonnut otin 10 l ämpärin kukkavettä ja viskasin ukon päälle suoraan sisään.
Heitin mannapuuro/mustikkakeitto lautasen miestä kohti osui lavuaariin(onneksi) mutta keittiön katossa on mustikka pilkkuja :eek:
Suutuspäissäni otin kaikki sisäovet pois paikaltaan.. Oli vaan saatava jotain tekemistä...
 
surullisen temperamenttinen vieras
Ehdottomasti näytän tämän ketjun miehelleni! Olen kokenut niin suurta häpeää ja syyllisyyttä omasta raivostani, ettei mitään rajaa. Onkohan nyt sitten niin, että naisten raivosta ja väkivaltaisista teoista ei puhuta eikä niihin ole samalla tavalla terapioita ym. tarjolla kuin miehille? Ja jotenkin sitä naisten riehumista vähätellään ja ihankuin vitsillä puhutaan (kirjoitetaan), vaikka itse ainakin kärsin näistä tilanteista jälkikäteen paljon ja mietin lastenkin vuoksi itseäni ruoskien. Ja siis ulospäin olemme "mallikas" perhe, lapset ihania ja hyvinkasvatettuja, molemmilla vanhemmilla hyvät työt ja alkoholia ei käytetä. Anteeksi, että vakavoitin hetkeksi ketjua, jossa osa siis ihan hauskojakin yksittäisiä tilannekuvauksia.
 
Hulluja akkoja! :saint: :D Oi, tää ketju piristi mun kurjaa päivää.

Ite olen aika maltillinen: Kerran heitin miehen sukan kerrostalon ikkunasta, kun vaatteet lojuivat lattialla. Raivoissanikin kuitenkin valitsin järkevästi nuhjuisen, enkä tuliterää.
N. 20-vuotiaana, kun oltiin alettu seurustella, revin kerran miehen bilemainoskokoelman.. Voisin tehdä uudestaan, ilme oli sen arvoinen.
N. 15-vuotiaana yritin heittää veljeäni mukilla :|
Joskus olen vesilasillisen heittänyt miehen päälle. En mehua tms, sitähän joutuisi siivoamaan.
 
Hmm.. en kerro tarinan taustaa, mutta aiheesta tuli..
Heivasin kaikki miehen vaatteet ulos ja kannoin kaiken muunkin mitä jaksoin kantaa ulos..Siis miehen omia tavaroita. Siinä olivat patiolla odottamassa. Olisin kantanut vielä kauittimet ja vahvistimen ja cd-soittimen, mutten saanut piuhoja irti (kun ei oo mitään tavallisia.. )
 
Pari lasia oon rikkonu, sit kerran lähdin suutuksissani käveleen juna-asemalle ja meinasin hypätä ekaan junaan mikä tulee, ukko kyllä ehti perään ennen kun tuli junaa... Ei mitään pahempaa, yleensä se jää siihen mökötykseen ja ukko hermostuu ja lähtee.... :D
 
:eek: Siis täällä on ihan yhtä kahjoa porukkaa kun minäkin!!!
Mä olen heittäny suutuksissani uuden, hienon yleiskaukosäätimen (mikä siis toimii kaikissa laitteissa ) lattiaan, ja palasiksihan se meni... :ashamed: Eikä takuu edes korvannu...
 

Yhteistyössä