Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Verdil:
Lyönyt puukolla reiteen.
HULLU AKKA
Eihän siinä sanonut löikö itteään vai ukkoa, jos väännetään ja käännetään <-- ei poista Eri Raajan hulluusväitettä... :whistle:

Itse en ole muuta kuin haistattanut v*ituraa päin naamaa... en vielä ole saanut kauheampaa aikaseksi. Mut noi ovien läpi menot ja ranteiden viiltely.. *kuvittelee itsekseen*

Oi luoja ei tahdo nauraa teidän luovuudelle mutta on pakko ! :LOL: :LOL: luottokortit vinkurassa, seinäkellot tohjona, puut kaadettuna, kalsarit ja sukat reikäsinä (puolisoni repis pelihousunsa jos tekisin ton)... :LOL: :D :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
En mä varmaan oo muuta kuin huutanut kurkku suorana ja tärissyt vihasta.

Mutta kerran mulla oli aika paska fiilis. Ja pitkät hiukset. Ja Fiskarssit. Menin vessaan, leikkasin ponnarin pois ja avot: mulla oli lyhyet hiukset :D .

Niitä edelleen takaisin pitkiksi kasvattelen..tuosta n. vuosi aikaa :whistle:

:hug: :hug: kyllä sie oot niin tulta ja tappuraa että :LOL: :LOL:
 
vieras
Olen lyönyt ja heittänyt tavaroita ja mm. vihkisormukseni (jota ei koskaan löytynyt, vaan uusi samanlainen käytiin ostamassa). HÄPEÄN syvästi enkä toivoisi olevani tällainen.
 
Tämä sattui teini-iässä.

Suutuin eräälle henkilölle ja viskasin häntä kohden avaamattoman, litran appelsiinimehupurkin sillä seurauksella että hän väisti ja se läjähti seinään. Purkki meni tietenkin rikki ja lattialla lillui litra appelsiinimehua. En siivonnut.

Sama ihminen ärsytti minua toisenkin kerran ja sulki minut samaan huoneeseen akvaarion kanssa. Hän siis piti ovesta kiinni toiselta puolelta, jotten päässyt huoneesta ulos.
Olin ollut siivoamassa akvaariota ja minulla oli 10 litran ämpäri about puolillaan paskasta vettä...tein sotasuunnitelman joka meni siten, että heittäydyin ovea vasten, jolloin ovi aina aukesi muutaman sentin työntöni voimasta. Samaan aikaan työnsin oven väliin tuolin selkänojan, jolloin ovea ei siis saatu enää kiinni.
Vastapuoli sitten yritti runnoa ovea muutamaan otteeseen kiinni jonka jälkeen hän raotti ovea vähän enemmän katsoakseen, miksei se mennyt kiinni. Sillä samaisella sekunnilla hän sai puoli ämpärillistä paskaista akvaariovettä päällensä.
En siivonnut tälläkään kertaa.
 
Jaa... Mä olen suutuspäissäni vetässy muutamat reiät seinään, menny ovesta läpi, heittäny tuolin puuhun, nostanu pari jätkää kirjaimellisesti seinälle... nämä siis nuorempana.
Ent. jätkäkaveria olen heittäny tulikuumalla paistinpannulla (en osunu). Samaiselle tyypille kun suutuin laitoin sen kävelemään nokialta tampereelle, mun kyydissä ei tullu (jätin sen sinne välimaastoon keskelle ei mitään).
Yhdelle toiselle exälle suuttuessani viimestä kertaa huusin sille keskellä baaria hulautin siiderini sen naamalle ja pudotin kihlasormukseni sen kaljaan jonka se sitten idioottina joi (hih)

Suutuin taikinalle ja paiskasin sen kattoon (kiinni jäi), heittäny kännykkäni ovesta läpitte (just sattu osuun tosi kapeeseen koristelasiin), ollu puhumatta viikon, sanonu miehelle kerran ettei tarvi tulla yöksi kotiin...

olenpasmä ollu hurja,enkä kaikkee edes muista :(
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja sormus:
Ukolle kerran suutuin ja heitin kihlasormuksen ulos ikkunasta... Oli siinä etsiminen lumihangesta...
Mä vedin vessanpöntöstä, ei lähdetty viemäriverkostosta hakee :(
Mä heitin omani rakennustyömaalle josta sitä ei mitenkään voinu hakea eikä sitä olis sieltä edes löytynyt. Uusi kivempi tilalla=)
 
Kimppa
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Heittänyt sinappivaipalla miestä joka väisti niin "sinapin" roiskeet pitkin seiniä..

Heittänyt likaset vedet kiposta naamalle.

Iskenyt maitosen tiskirätin ukon naamaan..
Ja paaljon muuta...yhtä typerää.. :ashamed: :ashamed: :snotty:
Mäkin heitin täyden vaipan, pissa-sellaisen kylläkin, pesuhuoneen lattialle. Se "räjähti" ja oli tosi kiva siivota niitä vaipan täytteenä olevia valkoisia pikkupallukoita lattialta. Niitä oli ehkä miljoona.. :ashamed: Muuten en olekaan ikinä heitellyt esineitä tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksköhän me naiset aina paiskotaan tavaroita, kun suututaan? Meillä kans on lentäny yks sun toinen tavara seinään. :(
mie en viskele.. ei henno.
sama homma.... mie saatan äristä ja purista ja huutaa ja raivota mutta se loppuu kyllä viimeistään siihen ku mies tullee ja halaa oikein lujasti... se jotenki vaan unohtuu se raivo :D
 
jou
Alkuperäinen kirjoittaja Väkivallaton:
Onpas palstalla paljon ihmisille ja tavaroille vaarallisia naisia. Eipä tarvitse ihmetellä kuinka paljon täälläkin on yksinhuoltajia. Eihän tuollaisia kestä kukaan täysjärkinen.

mä yhdyn tähän. Mun mies pitää mua välillä pöpinä, mutta mä kuitenkin vaan kitisen ja nalkutan... Tartteepa käskeä se lukemaan näitä juttuja ni johan tajuaa kuinka ihanana rauhallinen vaimo sillä on.
 
kerpele
no, mun mies on rikkonut pari kännyä ko on suuttunut minulle, heittänyt juomalaseja lattiaan. Mä vaan huudan sille ja sitten syön jotain hyvää, eli lihon vaan lisää eli omaan nilkkaan osuu sekin.
 
Kimppa
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:
Jos nämä olisi miesten kiroituksia, puolet laskettaisiin kotiväkivallaksi. Heitin vaimoani silitysraudalla, heitin vaimoani juomalasilla, läimäisinvaimoani , löin haarukan vaimoni kylkeen pystyyn, tuhosin vaimoni kaikki alusvaatteet...

Mutta kai se on ok jos nainen tekee.
Tarinat olisivat puolta hurjempia, jos otettaisin mukaan ne jutut, joita miehet ovat tehneet. Jostain syystä vain naisia kuolee tässä maassa monen monta vuodessa kotiväkivaltaan, miehiä ei. Mutta naisiakaan puolustelematta, ei ole ylpeilemistä naisenkaan väkivaltaisessa käyttäytymisessä, jota tavaroiden heittelykin edustaa.
 
narsku
sotasuunnitelmasta tuli mieleen eräs suutuspäissään tehty juttu.

asuttiin siskon kanssa molemmat vielä kotona, samassa huoneessa.
No kerran se suuttu mulle ja heitti mun nuppineulat pöydältä ympäri mun puolelle huonetta! oli siinä siivoaminen!
Ärsytti niin pirusti, että laitoin siskon kulkureitille yhden nuppineulan maton läpi pystyyn.
Unohdin nuppineulan ja aikaa kului pari viikkoa, kunnes ITSE astuin siihen virittämääni ansaan! argh!
sillon vitutti kahta ankarammin!
 
.
keittiön kaapin ovi oli vähän rempallaan eikä mies ollu korjannu niin jostain kun suutuin niin repäsin oven irti ja ovi sitten oli keskellä keittiön lattialla ainakin parikuukautta, en nostanu ite pois...
 

Yhteistyössä