Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
Myönnettäköön heti aluksi,että meillä on oppinut lentämään erinäinen määrä tavaroita,kun mun pinna palaa..
Olen viskonut kahvit päin miestä kupistani,ja se on mennyt ohi-joten kuppi sinkosi altaaseen ja hajosi..
Sitten oon viskonut silityslautaa(hajosi mokoma),silitysrautaa,tempassut kaikki jo silitetyt vaatteet pitkin torppaa(järkevää juu,kouduin ite poimimaan ne takas..),heinähankokin sai siivet(meni ohi)...

Nyt kun sitä on kai kasvanut jonkun verran,niin eipä tuu nakeltua enää kamoja..
 
IhanaValo
Mie en yleensä suutu, mut sitten jos suutun, nii suutun melko kiltisti..viskon ehkä tyynyjä tms. ei-särkyvää..ku ite sais siivota nekin sit myöhemmin :ashamed: No, ääntä miusta kyllä lähtee sillon ku suutun..mitähän naapuritkin aattelee :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Heitin silloista avokkia silitysraudalla (sattui osumaan ensimmäisenä käteen pöydältä ) , onneks ehti väistämään mut tuulikaapin ovee tuli silitysraudan kokoinen reikä :ashamed: .

:LOL: :LOL: Ei jestas..silitysrauta! Ei mitään enää painavampaa ois käteen tarttunut :LOL:
 
Mä heittelin miehen autoo betanqi (en tiiä miten kirjotetaan!) palloilla. Ensin ihan vaan varovasti tömäytin sen pallon siihen konepellille ja mies ei sitte voinu reagoida mitenkään joten mä viskoin ne loput siihen oikein voimalla :whistle: Sitte se sai vauhtia itteensä! Sitä ennen mä olin siitä autosta spreijjannu peilit ja muutaman muun kohdan violetiksi :ashamed:
Sitte yks kerta kun kilahdin jostain, en muista itekkään mistä. Otin miehen lompakon ja taittelin kaikki sen kortit ihan vituralleen ja jätin keittiön pöydälle komeen keon :D
Mut näistä on aikaa jo, nykyään ei oo enää näin kiihkeetä!
 
En oo tehnyt vissiin mitään pahempaa kuin menin kerran ja murustin yön aikana useamman askin tupakkaa miehen auton penkeille ja joka puol, kun oli taas mokannut tupakkalakkonsa. Otti niin pal päähän, olin just kehunut, että nythän onnistuu.. :ashamed:
Sit toisen muistan, kun mies oli "pikkusen" myöhässä, vissiiin neljä-viis tuntia sitä odottelin ruuan kanssa, ja piti johonkin lähteä... niin sit ku mies lopulta tuli ovesta sisään, kaadoin kaikki loput safkat sen nenän edessä roskiin ja sanoin, että just pääsi huonontuun, oisit tullu ajoissa. :ashamed:
 
Väkivallaton
Onpas palstalla paljon ihmisille ja tavaroille vaarallisia naisia. Eipä tarvitse ihmetellä kuinka paljon täälläkin on yksinhuoltajia. Eihän tuollaisia kestä kukaan täysjärkinen.
 
revin exän vaatteet kaapeista alas ja kaikki sen tavarat viskelin enemmän ja vähemmän voimalla perässä..., aloin huudattaa rammsteinia ihan täysillä, imuri säestäen, ex makas krapulassa tyyny korvilla, yksiö viel mis ei päässy karkuun, ei tullu ekaan ultraan kun makas krapulassa kotona. kosto on suoloinen... :kieh:

muok. ainii, kaadoin mä exän (just töist oli tuon ison laatikon) viinat,monta eri sorttia, lavuaarista alas, onneks hillitsin itteni ja jätin pullot ehjiks... heh... mut mitäs ei tullu ultraa mukaa :LOL:
 
mä vaa
kerran nakannu exälle maidot naamalle (sen jälkeen sain itse väistää lentävää juomalasia)
exää nakannu leivällä:)
sit kerran exä otti ja vetas mua omalla päällään päähän ja soitti samalla suutaan niin palo käämit ja kaadoin miehen lattialle toisella kädellä tukin sen suun ja paukutin samalla sen päätä lattiaan...(ihmettelen itsekkin raivon puuskani voimaa kun olen tällänen rimpula ja ex oli aikas kookas, mut sitä vaan alko kyllästyy siihen väkivaltaan).
Lasten syntymän jälkeen ei pahempia raivareita ole tullut.
Jos jostain on raivariin asti pinna palanu ni oon nakannu jotain lattialle jonka sit tietty joudun ite siivoon... ni sekin o sitten turhaa...
 
Mutta
Jos nämä olisi miesten kiroituksia, puolet laskettaisiin kotiväkivallaksi. Heitin vaimoani silitysraudalla, heitin vaimoani juomalasilla, läimäisinvaimoani , löin haarukan vaimoni kylkeen pystyyn, tuhosin vaimoni kaikki alusvaatteet...

Mutta kai se on ok jos nainen tekee.
 
Finttu
Kerran meille tuli kauhee sota, kun tultiin pubista kotiin. Syötiin siinä keittiössä yöpalaa ja mä fiksunani tempasin punajuurisalaattikipon täysillä lattiaan. Oli muuten fiksun näköistä, kun on valkoiset keittiön kaapin ovet. Sitä oli muuten katossa asti...
 
Mulle sattuu näitä ylilyöntejä aina nälkäisenä.

Kerran paikoin (ne saatanan) ranskanperunat jotka eivät kypsyneet tarpeen nopeasti, roskiin.

Miljoonasti on myö tyullut sanottua (reaalielämässä tai virtuaalisesti) nälkäisenä kiukustuneena toiselle jostain täysin tyhjänpäiväisestä asiasta.

Ja silloin kun vielä kävin baareissa, heittelin täysiä siiderimukeja lattiaan. Se ääni ja se loiskahdus.
:xmas:
 
Mä pakkasin exn tavarat kasseihin ja lorotin sen kuntoilujuomat ja muut nestemäiset (esim partavedet) sekaan nostin kassit pihalle ja tilasin lukkosepän vaihtamaan lukot. Sen piti olla äitinsä ja isänsä luona, mutta oliki kartoittamassa uutta avokkia ja sen asuntoa, sai sitten muuttaa sinne samantien
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä suutun erittäin harvoin enkä jaksa riidellä. Mutta en myöskään huomauta samasta asiasta kahta kertaa. Enivei...exä aikoinaan töiden jälkeen meni ensi töikseen sohvalle makaamaan ja alkoi katsella telkkaria. Huomautin kerran, että hän kyllä tuli poikaansa eikä telkkaria meille katsomaan. Teki saman seuraavanakin päivänä, mutta en viitsinyt sanoa enää mitään. Sitä seuraavana päivänä meillä ei exän yllätykseksi ollut enää sohvaa lainkaan :D
sie oot kyllä keittis niin ihana :LOL: :LOL: :LOL:

empä oo tainnu suuttua exälle niin lujasti että oisin jottain vakavaa tai hullua tehny.... no, kerran meinasin tirvasta turpaan mutta en niin kuitenkaan tehny. ja jälkeenpäin aatellen: ei se kyllä ois mitään parantanu... päinvastoin.

 

Yhteistyössä