Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
suutuin kun mies käsi mut kotia ja jäi itse juoruilemaan veljensä kanssa.. ajoin kotiin ja lapioin pihan ennennäkemättömällä vimmalla puhtaaks. en vaan suutuspäissäni huomannut että naapurin piha tuli siivottua. tiskasin vihoissani niin et pari lasia meni rikki. heitin kurkun lattialle ja hyppäsin sen päälle :ashamed:
 
heitin miestä haarukalla kylkeen :ashamed: :ashamed: :ashamed:
nykyään se nauraa sille, mut mä en pysty, jotenkin edelleen ihan hömilläni siitä miten ihmeessä kilahdin sillai :ashamed:

niin siis muoks.se haarukka uppos piikit edellä sinne kylkeen, ei ollu tarkotus ihan sillee osua..
 
oonkohan mä outo kun en suutu ikinä niin etää tekisin jotain tollasia tempauksia? no omenan saatan kyllä heittää tavalliseen roskikseen :D Mutta sen saatan kyllä joskus tehdä ihan suuttumattakin :D

Jos mä suutun niin mä vaan sitten kai lähden "tuulettumaan" ja tulen sitten rauhallisempana takaisin ja juttelen asian läpi.

Voi mutta nää teidän jutut on niin hauskoja, oon nauranu aivan kippurassa :LOL:
 
narsku
Kerran suutuin miehelle todella pahasti, kun ryyppäsi jouluaattona ittensä kaatokänniin.

Meille tuli hirveä riita, jonka päätteeksi piilotin miehen avaimet, puhelimen, rahapussin jne. tärkeät välineet ja murskasin hänen silmälasit.
Sen jälkeen potkin miehen ovesta pihalle (onneksi ei kukaan soittanut poliiseja) ja mies joutui nukkumaan lehtiroskiksessa yönsä.

Siinä metelissä kun mies lähti pihalle, niin tyttö (silloin 9kk) heräsi ja itki monta tuntia putkeen (joo, keskellä yötä), koska pelästyi! :(

Sen jälkeen ei ole mies ryypännyt itteänsä samanmoiseen kuntoon.
Eli jotain sentäs oppi siitä hirveästä riidasta.

Ja minäpä ne silmälasit jouduin lopulta maksamaan, että omaan takkiin tuli sekin :/
 
lähdin pikkuriidan takia salaa bussilla Haminasta (asuttiin sillon siellä ) Turkuun vanhempieni luokse....:whistle: Menee kyllä osin raskaushormonieni piikkiin, esikoistamme silloin odotin.
 
Turkilmas
En mä varmaan oo muuta kuin huutanut kurkku suorana ja tärissyt vihasta.

Mutta kerran mulla oli aika paska fiilis. Ja pitkät hiukset. Ja Fiskarssit. Menin vessaan, leikkasin ponnarin pois ja avot: mulla oli lyhyet hiukset :D .

Niitä edelleen takaisin pitkiksi kasvattelen..tuosta n. vuosi aikaa :whistle:
 
Oon joskus läväyttänyt nuoruudessa, rikkonut yhden maalauksen mitä kaduin jälkeenpäin, pahoinpidellyt sohvaa (=repinyt selkänojatyynyjen vetskarin)... mitähän muuta...
Lähtenyt yöllä soutamaan, anoppi perässä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Suutus päissäni olen kaatananut litran mehu purkin ukon päälle ja pistin sen nukkumaan viikoksi sohvalle. ja kerran miehen ex päälle tuopin olutta. Ei osannut jättää meitä rauhaan. häiriköi koko ajan :kieh: Suutun harvoin, mutta yleensä aiheesta. :/
no mistä sä suutuit niin paljon että mehua kaadoit litran? :D

ja mua kiinnostaa näissä kun päälle kaadetaan jotain,että eikö ne miehet väistä? :eek: vai ihan tyhmänä kattovat ja antavat mammojen riehua :D
En kehtaa rueta täällä sitä purnaamaan, mut ilmeisemmin meillä oli tämä alkuvaiheen huuma loppumassa ja todellisuus iski :D Ja ne nesteet (mitä ikinä haluakaan viskellä) niin kannattaa tehdä yllättäen.. Meni mies aika ulalle :) Mut senpä jälkeen ei olla isosti riidelty

 
No kaikkien lapsistaan huolissaan olevien äitien ja isien on tietty kiva lukea mitä kivaa mä keksin lapsena (suutuspäissäni siis, ei-suutuspäissäni keksimät jutut onkin sitten toinen kirja ). Lohdutukseksi voin heti alkuun sanoa, että mä olin sitten tosi rauhallinen ja ihana seesteinen teini (oikeesti siis ). Nää mitä mä muistan nyt. N. 8-vuotiaana värväsin 4-vuotiaan serkkuni mukaani, ja "maalattiin" mun vanhempien paku mudalla. Ai että oli hauskaa! Mutta sitten jostain syystä siitä "huomautettiin", niin johan paloi päreet ja lähdin kävelemään serkkujen luo n. 10 kilometrin päähän. Enkä tietty sanonut mistään mitään, häivyin vain. Eksyin ja pyysin apua ihan ventovieraiöta, ja kun tulin takaisin niin mutsi oli just puhelimessa poliisin kanssa...
Sitten yks oli n. 7-veenä, en muista tarkalleen mistä suutuin, mutta harmitti niin lähdettiin kaverin kanssa seikkailemaan, eli viereisen kerrostallon katolle, ja totta kai piti kurkkia reunalta että miltä 8 kerrosta alempana näyttää. Silloin tais poliisi oikein tulla paikalle.
Alle 10-vuotiaana suutahdin yhdelle tutulle aikuiselle, ja rakennettiin sille ansa, eli kuoppa maahan joka peitettiin hyvin. Meinas katkaista nilkkansa.
Kyllä olin kamala pentu, mutta nykyään onneksi tooosi ihana aikuinen :LOL: eli nykyään suuttuessani vain v*len, vänkään, huudan ja mulkoilen.
 
mä olen suutuspäissäni hajottanut uimarannalla lasten leikkimökin... :ashamed:
sitte oon heitelly tavaroita seinään... jos suutun mökillä ollessa niin siloin vaan hakkaan hulluna halkoja.. :D :D
kerran olen kaatanut puun... (ei se mikään hirmu iso ollu, ympärysmitta oli ehkä 25cm.. ja saatto olla ehkä vähän laho...) potkin ja mätkin sitä isolla karahkalla... lopuksi sitten riehuin ihan kunnolla ja sitte se puu kaatu :snotty: :snotty:
 

Yhteistyössä