Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Typerintä varmaan mun kohdalla oli kun ihan viimesilläni raskaana ollessa lähdin suutuspäissäni lätkimään keskellä yötä kaameessa lumisateessa. Mies ajeli jonkin matkaa autolla vierellä ennen kun suostuin kyytiin tulemaa. pakko oli kun alko supistaa jo siihen malliin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vuosia sitten:
mulla oli omasta milestäni ihan mukavasti aluillaan oleva suhde erääseen mieheen, olin saanut hänen kämppäänsä avaimetkin jo ja tapailtiin tiiviisti. No, yhtäkkiä taas jotain tapahtui, lakkasi soittelemasta ja lopulta ei edes vastannut puhelimeen/viesteihini kun yritin asiaa selvittää. Hermohan siinä mulla sitten lopulta meni kun aikunen ihminen tollain pelleilee eikä saa välejä selvitettyä mitenkään. Tiesin hänen työvuorot, matkustin asunnolleen ja tein temput. Murensin pari näkkileipää ihan muruiksi ukon lakanoihin, kaadoin kaikki sen viinat lavuaariin, säädin pakastimen sulatukselle ja pois lähteissäni nappasin vielä telkkarin ja dvd-soittimen kaukosäätimet mukaani. Avaimet jätin olohuoneen pöydälle poistuessani.
Oikein! Näin pitäis tehdä kaikille jotka ei reilusti osaa laittaa poikki!
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
joku ruoan heittäminen seinään, tavaroiden repiminen jne. on aika pientä sen rinnalla, kun on ensin katellu ukon makaavan sohvalla viikkotolkulla, pelaa kaikki rahat, syö lapsenkin ruoat ja harrastaa henkistä väkivaltaa.
silloin jos kerran kiehahtaa niin onko ihme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nihil:
Uitin miehen hammasharjaa vessanpöntössä enkä KOSKAAN kertonut että tein niin...sisäinen hyvä olo :saint:
Niin tiesittekö että vessan pytyn sisällä ei yleensä ole se likaisin kohta (sitähän yleensä pestään vaikka kuinka), vaan likaisin on huuhtelunuppi, sitähän monet koskee heti pyyhkimisen jälkeen, ja monet ei muista pestä sitä. Joten siihen hieromaan sitä harjaa :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.

"I'm quite oikeesti shocked at the time: (
I must say that it is not surprising when many of you write that exälle! It is not about the mad women, yes voiskaan live. You are violent, and many would have been able to make a police matter but the men do not dare to tell a woman that the assaults."

Someone veteli few lines of direct and piuhoja stack.
 
Kaikki riippuu suhteesta. Kukaan ei osaa sanoa millainen suhde kenelläkin on ollut. Jokaisella on ne omat juttunsa. Minä itse haluan ymmärtää molempia osapuolia. Ainahan suhteesta löytyy se "viallinen" ja "viaton". Molemmat ovat ansainneet näkemyksensä. Vaikkakin joskus tuntuu, että vain toinen on "oikeassa".
 
Mä en ENÄÄ heittele ja riehu, mut onhan sitä tullut joskus...

Heittän miehen naamalla paukut omissa bileissämme (tais kirvellä silmää), heittän sitä pop corn kulholla päähän, tuli muuten kulho takasin :LOL: .

Heittän sen työkengät lampeen :LOL: kävi mies pikkasen kuumana :LOL:

Kiskon sen kännisenä suihkuun selviimään ulkovaatteissa :LOL:

Kantanu yksin jääkaapin kerrostalon kellarivarastoon asunnosta, kun ei autettu! :snotty:

Lähten USEIN kävelee baarista yksin kotiin. Kerran riideltiin mun isän kanssa, (ainoa kerta kun näin kunnolla) ja se lähti ajaa mut kiinni. Mies ajo kans aika usein... :whistle: :ashamed: :D
 
Ajattele vähän
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
Niin kun et osaa nähdä asiaa laajemmassa kontekstissa. Millaiset tilanteet ovat johtaneet naisten "pimahtamiseen"? Mitä se toinen osapuoli on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Asioilla on aina kaksi puolta.

Monilla on yksi kokemus esim. jostain tavaran heittämisestä entisessä suhteessaan. Ei se tarkoita, että olisi enää ikinä uudestaan tehnyt sitä. Ihmiset oppivat, katos.

Harva varmaan on jatkuvasti suhteessaan tuollainen. Tai jos on, niin se ei ole ollenkaan hyväksyttävää.
 
leikin hengellä
Kerran mies huudatti musaa (päivällä)minusta liian lujaa ja otti mua hermoon.
Varoituksista huolimatta ei laittanut pienemmälle.
Hain 10 litran ämpärin jääkylmää vettä ja heitin ukon niskaan.
Kiltisti kuivas olkkarin lattian.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
Aivan samaa mieltä.
Aika järkkyä luettavaa kyllä on.
Itse en ole tehnyt mitään tuollaista ja siksipä kai meillä on miehen kanssa yhteistä elämää takana jo 25 vuotta.
Asiat täytyy hoitaa muutoin kuin heittelemällä tavaroita tai tekemällä jotain muuta typerää.
 
Minttu
Täällä on lennelly sormus useaan otteeseen (mies sanookin jo että älä jaksa, ei tuo merkkaa enää mitään) mutta kun ei satu käsiin muutakaan... Kerran nakkasin sen eteisen suunnalle, enkä meinannu millään löytää. Oli mennyt yhteen kenkään. Olen mätkäissyt kukkaruukun täysillä olohuoneen lattiaan, ja puolet mullasta tietysti oikein upposi villamattoon... Ketsuppipurkin olen paiskannu keittiön pöytään, korkki auki tietysti, joten ruiskaus ylsi aina kattoon asti...
 
Eikö niin
Alkuperäinen kirjoittaja Ajattele vähän:
Niin kun et osaa nähdä asiaa laajemmassa kontekstissa. Millaiset tilanteet ovat johtaneet naisten "pimahtamiseen"? Mitä se toinen osapuoli on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Asioilla on aina kaksi puolta.
Niin, kotiväkivalta pitää nähdä laajemmassa kontekstissa. Millaiset tilanteet ovat johtaneet miehen "pimahtamiseen"? Mitä nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Asioilla on aina kaksi puolta.

Jos nainen ei miehen mielestä siivoa tarpeeksi tai muuten tee niin kun käsketään, niin onhan se ihan jees vaikka läimäyttää, heittää veitsellä tai tuhota sen omaisuutta. Eikö niin? Jos kerran nyt joskus vähän pimahtaa?
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä olen ihan oikeesti aika järkyttynyt:(
Täytyy kyllä sanoa että ei ole ihme kun teistä moni kirjoittaa että exälle!! Ei noin hullujen naisten kanssa kyllä voiskaan asua. Olette väkivaltaisia ja monesta olisi voinut tehdä poliisi asian mutta miehet eivät kehtaa kertoa että nainen pahoinpitelee.
Aivan samaa mieltä.
Aika järkkyä luettavaa kyllä on.
Itse en ole tehnyt mitään tuollaista ja siksipä kai meillä on miehen kanssa yhteistä elämää takana jo 25 vuotta.
Asiat täytyy hoitaa muutoin kuin heittelemällä tavaroita tai tekemällä jotain muuta typerää.
Täällä kans yks järkyttynyt. Ja samat ihmiset ruikuttaa, miten niiden miehet ovat lapsellisia milloin mistäkin syystä. Mutta seura tekee näemmä kaltaisekseen.
 
Kerran kun esikko oli pieni ja nukkui päikkärit aina parvekkeella.PÄrinäpojat siinä kiersi ja kiersi aina ympyrää talon ympäri vaikka se oli kielletty.Muutaman kerran näille pojille kävin räyhäämässäkin,KUNNES meni hermot!!

Otin ämpäriin vettä ja kun ne siitä taas pärisyttivät alhaalta,annoin kylmän vesisateen pojille!
Eivät tulleet enää sen talon ympärille!!

Oon miestä heittänyt puurolautasella kerran kun sieppas niin kovaa!!
Pojan puurot päätyikin seinälle!
Eipä ollut kiva niitä korjata... :/

Ja hei,täydelliset naiset..Joskus sitä fiksukin ihminen taantuu lapsen tasolle.Aina ei voi olla niin hemmetin järkevä,ihmisiä mekin vaan ollaan!! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En taida viitsiä kertoa.
An tulla nyt vaan!!! :wave:
En mä tiedä, mikä ois hulluinta, mutta muistan monta asiaa, mitä olen tehnyt mitä ei olisi pitänyt tehdä ja en oo niistä jutuista kovin ylpee. Siksi en kerro.
Okei...piä salaisuutes.... :wave:
Mutta niitähän tässä kaikilla on.
Juttuja mitä tehnyt suutuspäissään!!
Osa hauskoja osa vähän ikäviä.

Vaan sellasia me ollaan...Ihmisiä vaan!!
 

Yhteistyössä